סקי דובאי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | Ski Dubai

סקי דובאי בכמה מילים

אתר הסקי בדובאי הוא אתר סקי מקורה ומרכז ספורט חורף הכולל מדרון סקי באורך 400 מטר עם מסלולים שונים, פארק שלג עם מסלולי מזחלות ואטרקציות נוספות בנושאי חורף, ובית ספר לסקי למתחילים. בניגוד לאתרי סקי רבים בעולם, אתר הנופש הזה פתוח כל השנה ומצויד במערכת חדישה לייצור שלג המאפשרת למבקרים ליהנות מסקי ומפעילויות ספורט חורף אחרות באקלים המדברי של דובאי. בנוסף לסקי וסנובורד, סקי דובאי מציע גם פעילויות אחרות בנושאי חורף כגון החלקה על הקרח ואבובים. חוויה שמתאימה לכולם, אך בעיקר מומלצת למשפחות עם ילדים.

סקי בדובאי

סקי בדובאי, פארק עצום מלא בשלג באמצע המדבר (צילום: Ian and Wendy Sewell, רישיון)

מה רואים ומה עושים באתר הסקי בדובאי

אתר הסקי בדובאי הוא אתר סקי הנמצא בתוך מבנה סגור, בגודל 22 דונם בתוך “קניון האמירויות” שבעיר. באתר נמצא הר מלאכותי בגובה 85 מטרים, המכיל 5 מסלולי סקי מאתגרים בדרגות קושי שונות, רכבל ומעלית מיוחדת המסוגלת לגרור את הגולשים לפסגת ההר כדי לגלוש מטה. האתר מכיל גם מגרשי שלג מסוגים שונים המתאימים לילדים ומבוגרים, בהם ניתן לגלוש על מזחלות שלג, לשחק בזריקת כדורי שלג ואפילו להיכנס למערת קרח. באתר מתגוררים אפילו בעלי חיים המתאימים לסביבה מושלגת, כמו פינגווינים חמודים שאיתם ניתן לשחק (בהשגחת המגדלים המוסמכים שבאתר), והטמפרטורה השוררת בו היא מינוס 1 ביום ומינוס 6 בלילה. זאת בעוד שמחוץ לכותלי האתר והקניון, הטמפרטורה החיצונית היא מדברית ולרוב גבוהה מאוד.

סרטון על סקי דובאי

כרטיסים לאתר הסקי בדובאי

מתחם הסקי של דובאי הוא אחת האטרקציות המתויירות ביותר בעיר. אחד הדברים היחודיים ביותר בו, הוא העובדה שהבילוי במתחם מתאים למגוון רחב של קהלי יעד, החל מזוגות צעירים ומבוגרים ועד משפחות עם ילדים. מתחם הסקי בדובאי מאפשר חווייה יחודית, של אטרקציות חורף החל מגלישת סקי במדרונות בדרגות קושי שונות ממעלה הר מלאכותי בגובה 85 מטרים, ועד גלישת מזחלות המתאימה לילדים, מגרש ‘מלחמות’ כדורי שלג ואפילו בר קרח יפה במיוחד, כל אלו בעוד שמחוץ לקניון שבו נמצא המתחם, מזג האוויר קייצי והטמפרטורות גבוהות לאורך רוב ימי השנה. אם החלטתם לבקר במתחם הסקי בעת שהותכם בדובאי, כדאי מאוד לרכוש כרטיסים מראש דרך האינטרנט, מה שיחסוך לכם זמן יקר מכיוון שלאורך כל ימי השנה התור לקופות בכניסה למוזיאון הוא ארוך ומייגע. מחירו הרשמי של כרטיס כניסה בודד למוזיאון הוא 62-83 אירו (בהתאם לסוג הכרטיס אותו תבחרו לרכוש), אך ישנם מספר סוגי כרטיסים אותם ניתן לרכוש, החל מכרטיס כניסה בודד למתחם בהנחה מהמחיר המקורי ועד לכרטיס אשר משלב אטרקציה נוספת בעיר, ומשתלם יותר מאשר לרכוש כרטיסים בנפרד למספר אטרקציות.

  • כרטיס כניסה בודד ליום שלם – הייחודיות של כרטיס זה, מלבד העובדה שהוא יחסוך לכם את התור לקופות בכניסה למתחם הסקי, היא גם ההנחה הניתנת עליו ביחס למחיר המקורי. בנוסף, הכרטיס מאפשר ביטול חינם עד 24 שעות לפני הגעתכם לחופשה. הכרטיס מתאים למי שמעוניין להזמין כרטיס מראש למתחם ולחסוך את התור לרכישת הכרטיסים בקופות, ולאלו המעוניינים לבלות בו יום שלם וליהנות מגישה מלאה לכל מתקני המתחם. לרכישת כרטיס ליום שלם לחצו כאן.
  • כרטיס כניסה בודד לבילוי של שעתיים במתחם – הייחודיות של כרטיס זה, מלבד העובדה שגם הוא יחסוך לכם את התור לקופות בכניסה למתחם הסקי, היא גם ההנחה הניתנת עליו ביחס למחיר הכרטיס המקביל המקורי. בנוסף, גם כרטיס זה מאפשר ביטול חינם עד 24 שעות לפני הגעתכם לחופשה. הכרטיס מתאים למי שמעוניין להזמין כרטיס מראש למתחם ולחסוך את התור לרכישת הכרטיסים בקופות, ולאלו המעוניינים לבלות בו רק חלק מהיום וליהנות מגישה לחלק ממתקני המתחם בלבד, כגון זריקת כדורי שלג, בילוי בבר הקרח וגלישה במזחלות, ללא גלישת סקי על גבי מדרונות ההר שבמתחם. לרכישת כרטיס לשעתיים במתחם לחצו כאן.
  • כרטיס כניסה משולב לשתי אטרקציות – הכרטיס משלב גם כניסה למתחם הסקי של דובאי וגם כניסה ל”iFly Dubai” בעיר. מתחם iFly Dubai הוא מתקן צניחה חופשית מקורה המציע חווית צניחה חופשית מדומה המאפשרת לאנשים לחוות את התחושה של נפילה חופשית ללא צורך בקפיצת צניחה ממשית. המתקן מצויד במנהרת רוח אנכית המייצרת משבי רוח עוצמתיים, המאפשרת למבקרים לצוף ולטוס בסביבה מבוקרת. מחיר הכרטיס המשולב משתלם יותר מאשר מרכישת כרטיסים נפרדים למתחם הסקי ומתחם הצניחה החופשית בדובאי. וגם הוא מאפשר ביטול חינם עד 24 שעות לפני הגעתכם לדובאי. לרכישת כרטיס משולב לחצו כאן.

הזמנת כרטיסים לסקי דובאי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במתחם הסקי של דובאי מתאים לזוגות צעירים ומבוגרים, משפחות עם ילדים, קבוצות חברים ובמיוחד לחובבי ספורט חורף וגולשי סקי ו/או סנובורד בעלי ניסיון קודם בגלישה.
  • מכיוון שהמתחם נמצא בתוך “קניון האמירויות”, אשר הוא מתחם בנוי וסגור הפתוח לאורך כל השנה, אין זמן ספציפי במשך השנה המומלץ לביקור בו, וניתן לבקר וליהנות מפעילות המקום לאורך כל ימי השנה.
  • הביקור מתאים למגוון אורכי זמנים לפי הלו”ז הנוח לכם במהלך הטיול, החל מביקור באורך שעתיים ועד ביקור באורך יום מלא, ובהתאם לסוג הכרטיס אותו רכשתם.
  • אפשר להגיע למתחם היא ע”י מונית או באמצעות המטרו (יש לקחת את הקו האדום מס’ 2 ולרדת בתחנת “Mall of Dubai”).
  • על מנת להוזיל את הביקור וגם לחסוך את התורים בכניסה לאתר, אנחנו ממליצים לרכוש כרטיסים מראש אונליין.
  • חשוב מאוד להשגיח על ילדים קטנים לאורך כל זמן השהות במתחם עקב סכנות החלקה או תאונות סקי/מזחלות.

שאלות נפוצות על סקי דובאי

אין זמן ספציפי שבו מומלץ לבקר במתחם הסקי של דובאי. כל שעות הפעילות של המתחם ובכל עונות השנה הן רלוונטיות מכיוון שהמקום נמצא כולו במבנה סגור וממוזג. כל מועד שבו הביקור ישתלב באופן המיטבי ביותר עם יתר הטיול שלכם, ובהתאם לסוג הכרטיס אותו רכשתם, יהיה מתאים ומהנה.

הביקור במתחם הסקי של דובאי מתאים לזוגות צעירים ומבוגרים, משפחות עם ילדים, קבוצות חברים ובמיוחד לחובבי ספורט חורף וגולשי סקי ו/או סנובורד בעלי ניסיון קודם בגלישה.

המקום מתאים מאוד לביקור עם ילדים, אך יש לקחת בחשבון ענייני בטיחות והשגחה על הילדים מפני תאונות שלג, החלקות וכד'.

רכישת כרטיסים מראש היא לא חובה, אך מומלץ מאוד לרכוש כרטיסים מראש כדי להימנע מהתור לקופות ואפילו להוזיל את מחיר רכישת הכרטיס.

המקום מתאים לילדים קטנים, אך מומלץ להגיע אליו עם ילדים רק מגיל שנתיים ומעלה, שכן המתקנים הנמצאים בו מתאים רק לגילים בוגרים יותר מגיל שנתיים.

הדרך הנוחה להגיע למתחם היא ע"י מונית או באמצעות המטרו (יש לקחת את הקו האדום מס' 2 ולרדת בתחנת "Mall of Dubai").

מידע שימושי

  • שעות פתיחה:
    ימים ב’-ה’: 10:00-23:00
    יום ו’: 10:00-24:00
    ימים ש’+א’: 9:00-24:00
  • המחיר הרשמי באתר לכרטיס בודד הינו 87 אירו ליום שלם, המחיר תקף מגיל 3 ומעלה.
  • כתובת: Sheikh Zayed Rd – Al Barsha – Al Barsha 1 – Dubai
  • אתר הסקי נמצא בתוך “קניון האמירויות” וניתן להגיע אליו במונית מכל מקום בדובאי, או לעלות על קו 2 של המטרו (הקו האדום) ולרדת בתחנת “קניון דובאי” (Mall of Dubai) הסמוכה אל שעריו.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.skidxb.com/en-ae/ski-dubai
  • מטעמי בטיחות, עבור כל מבקר יש להציג בכניסה למתחם תעודת זהות או דרכון בתוקף.