כרטיסים לצ’לסי נגד בורנמות’ – מאי, 2024

סקירת מומחים טיפים למטיילים המעוניינים לצפות במשחק: צ’לסי נגד בורנמות’ שצפוי להתרחש ביום ראשון, 19 מאי 2024, 16:00(זמן המשחק לא סופי). בסקירה זו אנו ננסה לגעת בכל התחומים על מנת לחסוך לכם זמן וכסף ולבסוף – לבחור באופציה המתאימה לכם ביותר.

צ'לסי נגד בורנמות' - מידע כללי

צלסי, פוגשת פעם נוספת במסגרת פרמיירליג את בורנמות’, והפעם במגרש הביתי שלה, באצטדיון סטמפורד ברידג’. המפגש בין שתי הקבוצות המעוטרות האלו תמיד מרתק, מרגש ומותח!
תאריך המשחק של צ’לסי נגד בורנמות’: יום ראשון, 19 מאי 2024, 16:00(זמן המשחק לא סופי).

הנוף מהיציע המזרחי התחתון באצטדיון סטמפורד ברידג'הנוף מהיציע המזרחי התחתון באצטדיון סטמפורד ברידג’

המלצות לרכישת כרטיסים למשחק צ'לסי נגד בורנמות'

משחק זה הוא מהמשחקים המבוקשים יותר שיש לקבוצה, והאצטדיון צפוי להגיע למעל 85% תפוסה ואף לתפוסה מלאה, לכן מחירי הכרטיסים גבוהים במיוחד והם נחטפים במהירות. המלצה שלנו במשחקים אלו (בניגוד למשחקים אחרים בהם אפשר אולי להזמין באתר של הקבוצה או בעיר עצמה) להזמין מראש! אחרת סביר שתמצאו את עצמכם בלי כרטיסים בכלל. ראו מידע נוסף על כרטיסים לצ'לסי וכרטיסים לכדורגל בלונדון. טווח המחירים למשחק זה נע בין 1392 עד 2836 ש”ח.

המלצות לטיסות למגיעים למשחק צ'לסי נגד בורנמות'

מחירי הטיסות לאירוע זה יהיו במחירים סבירים כיוון שמדובר בתקופת מידל סיזן. למעוניינים במידע נוסף בנושא ניתן לקרוא את עמודי המידע שלנו על טיסות ללונדון.

המלצות למלונות למגיעים למשחק צ'לסי נגד בורנמות'

בכל הנוגע למלונות יש פחות לחץ בעונה זו של השנה - המחירים יהיו טובים ואין בעיה ממשית למצוא מקום פנוי בעיר, לכן שווה לחשוב על וויתור של הזמנה מראש למי שלא מוגבל יחסית באופציות הלינה שלו. ההזמנה מראש מומלצת בזמן זה במיוחד למחפשים מלונות ספציפיים כמו משפחות וקבוצות המחפשות חדרי מלונות ודירות גדולות יחסית, מוגבלי תנועה, או דתיים המחפשים מלונות ייחודיים. מצד שני זוגות ובודדים יכולים להשיג אחלה הצעות מחיר של הרגע האחרון למלונות השונים בלונדון בעונה זו. בנוסף, אנו מאוד ממליצים לקרוא את עמוד המידע שלנו על מלונות לחופשת כדורגל בלונדון.

המלצות כלליות למגיעים למשחק צ'לסי נגד בורנמות' בלונדון

  • הלחץ על כרטיסים למשחק זה הוא כאמור גבוהה, ולכן הדירבון להזמין מראש את כרטיסי המשחק עולה ככל שמדובר בקבוצת נוסעים גדולה יותר.
  • למי שמעוניין בחווית כדורגל אנגלי מלאה בתקופה המדוברת, כדאי לשלב את המשחק הזה עם המשחקים הבאים המתקיימים בלונדון: ארסנל – אברטון.
  • בעבור מי שמעוניין לצאת מלונדון לטובת משחק באחת מהערים הגדולות הנוספות כדאי להסתכל על אחד מהמשחקים הבאים - ליברפול – וולבס בליברפול או מנצ’סטר סיטי – ווסטהאם במנצ’סטר.
  • חודש מאי הוא ממש סופו של האביב ותחילתו של הקיץ הלונדוני, ולכן לרוב הטמפרטורות נוחות, אבל ישנם בהחלט ימים בהם יכול להיות גשום, גם אם לא קר. כדי שהגשם לא יתפוס אתכם בהפתעה אנו ממליצים לבדוק את מזג האוויר הצפוי ליום המשחק ובהתאם לתחזית להחליט האם לארוז מטרייה או לא (כדאי מאוד לבדוק שוב גם בבוקר המשחק, ולראות שאין שינויים במזג האוויר אליו התכוננתם). המלצה זו משמעותית במיוחד בעבור מי שרוצה לרכוש כרטיסים ליציעים הגבוהים באצטדיון סטמפורד ברידג’ מאחר ובחלקם אין קירוי ולכן גשם יכול לשבש בקלות את חווית הצפייה וההנאה. למי שמגיע ללונדון בתקופה זו אנו ממליצים גם להסתכל בעמוד לונדון באביב כדי לקרוא מידע וטיפים נוספים לעונה זו.
  • במשחק זה צפויים להיות מוצעים במערכות השונות גם כרטיסים בודדים. כלומר כרטיסים זולים יותר - בהם הישיבה אינה בזוגות - שהסוכנים השונים מנסים למכור יותר במהירות. שימו לב שאם אתם מזמינים כרטיסים אלו, תזכו להנחה (לעיתים אף הנחה משמעותית) אך ודאו שאינכם טועים ומזמינים אותם למרות שאתם מתכוונים לשבת כזוג.
  • נושא משחקי הכדורגל הוא נושא פחות מוכר לתייר המומצע בהשוואה למלונות, טיסות וכדומה. לכן אנו מאוד ממליצים לקרוא את החלק באתר העוסק במושגים והמלצות כלליות למעוניינים לצפות במשחק או הופעה בחו"ל. בנוסף, מומלץ להתייעץ עימנו אם יש לכם התלבטות כזו או אחרת.
  • נושא משחקי הכדורגל הוא נושא פחות מוכר לתייר המומצע בהשוואה למלונות, טיסות וכדומה. לכן אנו מאוד ממליצים לקרוא את החלק באתר העוסק במושגים והמלצות כלליות למעוניינים לצפות במשחק או הופעה בחו"ל. בנוסף, מומלץ להתייעץ עימנו אם יש לכם התלבטות כזו או אחרת.

המלצות כלליות למזמינים כרטיסים לכדורגל בלונדון:

  • לא לכל משחק צריך להזמין כרטיסים מראש דרך סוכנים (גם לא דרך המערכת שלנו), אפשר בחלק גדול מהמקרים לבצע את ההזמנה דרך האתרים הרשמיים של הקבוצות. בלונדון המצב יותר בעייתי מאשר למשל בברצלונה, במדריד או ברומא. למשחקים של הקבוצות המבוקשות צ’לסי וארסנל, לא פשוט להשיג כרטיסים שאינם כרטיסים רשמיים ויקרים. לעומת זאת, במשחקים של טוטנהאם מדובר באצטדיון גדול שאינו מתמלא ובמשחקים של הקבוצות הקטנות יותר, בוודאי באלו של הליגה השניה, יש לא פעם כרטיסים פנויים שקונים ישר מאתר הקבוצה או בקופות האצטדיון. מצד שני, יש יתרונות בהזמנה מראש דרך סוכנים מקצועיים. כשמדובר בקבוצות הגדולות, ו/או במשחקים חשובים או כשמדובר בכרטיסים מבוקשים, אין ממש אופציות אחרות לרכישת כרטיסים. בסופו של דבר, כל מקרה לגופו. אפשר לקרוא על כך בעמוד המפורט על: כרטיסים לכדורגל בלונדון ולהתייעץ עימנו).
  • בלונדון יש משמעות לא קטנה לסוג הכרטיס. אם בחרתם בכרטיס רשמי של הקבוצה, אתם משלמים יותר כסף (לעיתים עבור חווית צפייה פחות טובה), אך אתם עם ראש שקט. אם אתם מזמינים כרטיס יד שניה (לרוב כרטיס של מנוי שמוכר את כרטיסו), אתם יכולים לחסוך כסף ולשפר את רמת הישיבה, אבל אתם צריכים לעמוד בכללי התנהגות מסויימים ולהיות מוכנים שהסדרנים אולי ישאלו אתכם שאלות כאלו או אחרות. לדעתנו, לכל תייר יש את האופציה שמתאימה ביותר עבורו ואין פה נכון ולא נכון. אנו ממליצים מאוד לקרוא את עמוד זה – כרטיס רשמי וכרטיס מנוי לכדורגל בלונדון ולהתייעץ עימנו לפני ההזמנה.
  • שימו לב! כמעט תמיד (אלא אם מצויין אחרת), הישיבה במשחקים בעיר היא עם אוהדי הקבוצה המארחת. יש להתנהג בהתאם וכמובן לבוא בבגדים מתאימים. לא נעים ואף יכול לגרור סילוק מהאצדטיון, אם למשל תגיעו לאצטדיון האמירויות (האצטדיון של ארסנל) עם חולצה של צ’לסי.
  • בכל הנוגע למלונות למגיעים לצפות במשחק. לא מומלץ ללון ליד האצטדיונים השונים, מכיוון שהם רחוקים מהמרכזים התיירותיים של העיר. כל האצטדיונים נגישים מאוד בתחבורה ציבורית, כך שלישון באיזור מרכזי אך מרוחק מהם לא יהווה בעיה. כדאי לבדוק עמוד זה בנושא – מלונות בלונדון לחופשת כדורגל.
  • אנו משתדלים לסקור את המשחקים המבוקשים שיש בלונדון בעמוד זה: כדורגל בלונדון.
  • כשאתם בוחרים סוכן שיסגור לכם חבילת ספורט בלונדון, חשוב שתבדקו את האמינות והזמינות שלו. בנוסף בדקו שהוא יודע להתאים לכם בדיוק את מה שאתם צריכים: את המלון, הטיסה והכרטיסים הנכונים >>> בדקו אותנו לפני שאתם מזמינים, TIKTIK מתמחים בחבילות כדורגל והופעות (תוכן זה הינו תוכן פרסומי ולא המלצת מערכת הכל על).
[wpgmza id="5" cat="1" marker="589" zoom="13"]