פרוזן | Frozen בלונדון – סקירת מומחים

פרוזן - מידע כללי

פרוזן (Frozen) או בשמו הלא פחות מוכר “לשבור את הקרח” הוא מחזמר לכל המשפחה, מבוסס על הסרט בעל אותו השם.

במרכז העלילה עומדות שני אחיות, אלזה ואנה היתומות, שאיבדו את הוריהן בתאונה טראגית. ביחד הן מספרות סיפור על אהבה, תקווה והגשמה עצמית. אלזה בעלת כוח על לייצר קרח, ועל כך היא נאלצת לבלות את רוב ילדותה בבידוד מחשש שתפגע באחרים. עכשיו, בעקבות מות הוריהן, אלזה יורשת את הכתר וכעת היא אמורה לתפקד כמלכת ארנדל אך מבלי לחשוף את כוחות העל שלה. מהר מאוד היא מבינה שהמשימה לא כל כך פשוטה ומחליטה לברוח, ואנה בעקבותיה. בדרך הן נתקלות בחברים חדשים לצד אויבים כמובן.

על ההפקה אחראים מי שעומדים מאחורי מחזות זמר מצליחים אחרים כמו מלך האריות ואלאדין. מדובר בהפקה מושקעת מאוד, עם תפאורה ייחודית ואפקטים מרהיבים.

בין השירים תזכו לשמוע כמובן את Do You Want to Build a Snowman? ואת Let it Go המוכרים מהסרט, לצד שירים חדשים שנכתבו במיוחד עבור המחזמר.




פרוזן - מידע שימושי

  • למי ההצגה מיועדת? ההצגה מתאימה מאוד למשפחות עם ילדים, קטנים וגדולים כאחד.
  • שעות ההצגות: בימים רביעי וחמישי בשעה 14:00. הצגה נוספת בימים חמישי ושישי בשעה 19:00. בימים שבת וראשון הצגת צהריים בשעה 13:00 והצגת ערב בשעה 17:30.
  • משך ההצגה: שעתיים וחצי (כולל הפסקה).
  • מחיר: ניתן להשיג כרטיסים להצגה זו החל מ30 פאונד.
  • חודשים בהם המחזמר רץ: כרגע כרטיסים זמינים למכירה עד יוני 2024, אך המחזמר מציג באופן רציף וכרגע אין תאריך משוער להפסקה שלו.
  • מקום ההצגה: Theatre Royal Drury Lane.
  • כתובת: Catherine Street, London, WC2B 5JF.

שאלות נפוצות על המחזה פרוזן

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים למחזמר פרוזן. אפשר לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרות המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיסים מראש שיבטיחו את מקומכם במחזמר. להזמנה לחצו כאן.

כמו כן, תוכלו לנסות את מזלכם עם כרטיסים ברגע האחרון או בלונדון ת'יאטר דיירקט או בכיכר לסטר- לקישור לכרטיסים לרגע האחרון לחצו כאן.

המחזמר פרוזן אורך כשעתיים וחצי כולל הפסקה.

הדרך המומלצת ביותר להגיע לתיאטרון דרורי ליין היא בטיוב בקוו Piccadilly- לרדת בתחנת Covent Garden Station שנמצאת במרחק 4 דקות הליכה מהתיאטרון. למידע מפורט על תחבורה ציבורית בלונדון לחצו כאן.

המחזמר פרוזן מתאים מאוד למשפחות עם ילדים, קטנים וגדולים כאחד, היות וההצגה מוצגת באנגלית אפשר לצפות עם הילדים בסרט באנגלית ולא בעברית לפני המחזמר.

המלצות על המחזמר פרוזן בלונדון:

  • מומלץ להזמין כרטיסים מראש, במיוחד כשמדובר ביותר משני כרטיסים ובמיוחד בעונת הקיץ בה יש ביקוש רב.
  • הצגה זו היא מהפעילוית המומלצות לילדים בלונדון (למידע נוסף על לונדון עם ילדים, מלונות למשפחות בלונדון). מדובר באחד הסרטים הפופולריים ביותר בקרב ילדים בשנים האחרונות ואין ספק שהם יתרגשו ויהנו לראות את אלזה ואנה רוקדות ושרות לייב על הבמה. כמובן, אם הילדים עוד לא צפו בסרט, אנו ממליצים לעשות זאת לפני הצפייה בהצגה.
  • בהשוואה להצגות ומחזות זמר אחרים בלונדון ההצגה מתאימה לדתיים ושומרי מסורת ברוחה. יש להדגיש כי היא אינה מתאימה לתיירים שנמנעים משירת נשים או מלבוש שאינו צנוע. אנו ממליצים לקרוא עוד בנושא בעמוד לונדון לדתיים ושומרי מסורת.
  • התיאטרון נמצא באזור סוהו, לכן ניתן לשלב את הצפייה במופע בשילוב עם סיבוב שופינג איכותי ברחוב אוקספורד ורחוב קארנאבי הנמצאים בקרבת מקום (למידע נוסף על קניות בלונדון).
  • דרך ההגעה המומלצת לאזור היא באמצעות הטיוב. תחנת Covent Garden Station (קו Piccadilly) נמצאת במרחק 4 דקות הליכה מהתיאטרון.

פרוזן - תמונות מהמופע

סצנה מתוך המחזמר

עוד תחת מחזות זמר והצגות בלונדון: