ספר המורמונים | The Book Of Mormon בלונדון – סקירת מומחים

ספר המורמונים - מידע כללי

ספר המורמונים (The Book Of Mormon) הוא מחזמר סאטירי מהיוצרים של סדרת האנימציה הקומית – סאות׳ פארק. המחזמר משלב בין סאטירה על עולם הדת לבין פארודיה על מחזות הזמר הקלאסיים. המחזמר עלה לראשונה בברודווי בשנת 2011, וגרף ביקורות מפרגנות ותשעה פרסי טוני. המחזמר רץ בלונדון מאז 2013, וגם פה זכו להצלחה גדולה, עם ארבעה פרסי אוליבייה. הסיפור סובב סביב שני נערים מיסיונרים מהזרם המורמוני שנשלחים לכפר נידח בצפון אוגנדה, ומנסים לשכנע את התושבים לקרוא את ספר המורמונים (אם כי רק אחד משניהם באמת קרא את הספר), זאת במטרה להציע לתושבי הכפר להמיר את דתם.




ספר המורמונים - מידע שימושי

  • למי ההצגה מיועדת? ההצגה מיועדת לבני נוער ומבוגרים.
  • שעות ההצגות: ימים שני עד שבת בשעה 19:30. ימים רביעי, שישי ושבת הצגה נוספת בשעה 14:30.
  • משך ההצגה: שעתיים וחצי (כולל 15 דקות הפסקה).
  • מחיר: ניתן להשיג כרטיסים להצגה זו החל מ24 פאונד.
  • חודשים בהם המחזמר רץ: כרגע כרטיסים זמינים למכירה עד ינואר 2024, אך המחזמר מציג באופן רציף וכרגע אין תאריך משוער להפסקה שלו.
  • מקום ההצגה: Prince of Wales Theatre.
  • כתובת: Coventry St, London W1D 6AS, United Kingdom.

שאלות נפוצות על המחזה ספר המורמונים

יש מספר אופציות לקניית כרטיסים למחזמר ספר המורמונים. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרות המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיסים מראש שיבטיחו את מקומכם במחזמר לחצו כאן להזמנה.

כמו כן, תוכלו לנסות את מזלכם עם כרטיסים ברגע האחרון או בלונדון ת'יאטר דיירקט או בכיכר לסטר- לקישור לכרטיסים לרגע האחרון לחצו כאן.

במחזמר ספר המורמונים אורך כשעתיים וחצי וכולל 15 דקות הפסקה.

הדרך המומלצת ביותר להגיע לתיאטרון פרינס אוף ווילס היא בטיוב בקווים Bakerloo ו-Piccadilly- לרדת בתחנת Piccadilly Circus Station שנמצאת במרחק 2 דקות הליכה מהתיאטרון. למידע נוסף בנושא תחבורה ציבורית בלונדון לחצו כאן.

מחזמר ספר המורמונים מיועד לבני נוער ומבוגרים ופחות לילדים היות והמחזמר מוצג בהומור ציני שנון שלא יהיה מובן לילדים. למי שמתעניין במידע מפורט על פעילויות בלונדון שמתאימות לילדים לחצו כאן.

כן, אם אתם רוצים לראות את מחזמר ספר המורמונים באופן ספציפי מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש, במיוחד אם אתם מחפשים כרטיסים ליותר משני אנשים - בחורף אפשר להזמין כמה ימים מראש בקיץ כדאי להזמין לפחות שבועיים מראש. ניתן להזמין מראש כרטיסים ולהבטיח את מקומכם בקישור הזה.

המלצות על המחזמר ספר המורמונים בלונדון:

המלצות של גולשי האתר למחזה ספר המורמונים בלונדון:

  • ירדן דור: היה מעולה! הצגה מצחיקה בכל קנה מידה! מומלץ להגיע 30-45 דקות לפני שההצגה מתחילה כי הם פותחים בר עם שתייה חופשית וחטיפים. ההצגה מצחיקה בטירוף, לא הפסקנו לצחוק, אבל אני ממליצה לעשות קצת מחקר לפני שהולכים להצגה ולקרוא קצת על מורמונים (אנחנו לא ידענו מה זה) ואיך הם קשורים ליהודים, כי הם זורקים המון בדיחות מאוד מצחיקות. זה היוצרים של סאות׳ פארק, שזה אולי אומר הכל, כי ההומור מאוד דומה. הצלחנו להשיג כרטיסים ברגע האחרון עבור 40 פאונד בלבד, כאשר בימים אחרים המחיר היה כפול, אמנם ישבנו בצד – אבל לא משהו קיצוני מדי שהפריע לנו.

המלצות שעלו בקבוצת הפייסבוק השותפה שלנו לונדון למטיילים-London for travelers:

  • חודש לפני הטיסה חבר המליץ לי על הצגה ששמה Book of mormons. מיד נכנסתי לאינטרנט וחפשתי כרטיסים. נוכחתי לראות שהיא מאוד פופולארית ורוב הכרטיסים הזולים לפחות כבר נמכרו בתאריכים של החופשה. בסוף מצאתי כרטיסים ב- 40 פאונד לכרטיס במושב די גבוה. הצגה היסטרית! הומור סאטירי קורע מומלץ בחום למי שמבין אנגלית בלי כתוביות. בכלל, החוויה של הצגה בתאטרון זר עבורי הייתה מיוחדת. ההצגה הייתה בערב האחרון שלנו ואם הייתי יודעת שכ”כ אהנה הייתי הולכת לעוד אחת!
  • מצטרפת להמלצה, ההצגה הכי מדהימה שראיתי בחיים, והורדתי את כל השירים שיהיו לי ברכב בארץ.

ספר המורמונים - תמונות מהמופע

סצנה מתוך המחזמר

עוד תחת מחזות זמר והצגות בלונדון: