טינה: המחזמר של טינה טרנר | TINA: The Tina Turner Musical בלונדון – סקירת מומחים

טינה: המחזמר של טינה טרנר - מידע כללי

טינה: המחזמר של טינה טרנר (TINA: The Tina Turner Musical) הינו מחזמר המגולל את סיפור הצלחתה של הזמרת המוכרת טינר טרנר. עוד לפני שהתחיל לרוץ הוא אחד ממחזות הזמר המדוברים של השנה, והביקוש לכרטיסים גבוה מאוד. טינה טרנר, הינה גם היא שותפה מלאה בהפקה. המחזמר סובב סביב חייה של זמרת הרוק-אנד-רול, ונותן הצצה אל נישואיה הכושלים לצד הקריירה המשגשגת.




טינה: המחזמר של טינה טרנר - מידע שימושי

  • למי ההצגה מיועדת? ההצגה מתאימה לבני נוער ומבוגרים.
  • שעות ההצגות: ימים רביעי עד שבת בשעה 19:30. ימים חמישי ושבת הצגה נוספת גם בשעה 14:30. ימי שלישי בשעה 19:00. ימי ראשון בשעה 15:00.
  • משך ההצגה: שלוש שעות (כולל הפסקה).
  • מחיר: ניתן להשיג כרטיסים להצגה זו החל מ24 פאונד.
  • חודשים בהם המחזמר רץ: כרגע כרטיסים זמינים למכירה עד ספטמבר 2024, אך המחזמר מציג באופן רציף וכרגע אין תאריך משוער להפסקה שלו.
  • מקום ההצגה: Aldwych Theatre.
  • כתובת: 49 Aldwych, London WC2B 4DF, UK.

שאלות נפוצות על המחזה טינה: המחזמר של טינה טרנר

יש מספר אופציות לקניית כרטיסים למחזמר של טינה טרנר. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרות המומלצות על ידינו היא רכישת כרטיסים מראש שיבטיחו את מקומכם במחזמר לחצו כאן להזמנה.

כמו כן, תוכלו לנסות את מזלכם עם כרטיסים ברגע האחרון או בלונדון ת'יאטר דיירקט או בכיכר לסטר- לקישור לכרטיסים לרגע האחרון לחצו כאן.

המחזמר של טינה טרנר אורך כשלוש שעות כולל הפסקה.

הדרך המומלצת ביותר להגיע לתיאטרון אלדויץ' היא בטיוב בקוו Piccadilly- לרדת בתחנת Covent Garden שנמצאת במרחק 6 דקות הליכה מהתיאטרון. להרחבה בנושא תחבורה ציבורית בלונדון לחצו כאן.

המחזמר טינה טרנר מיועד לבני נוער ומבוגרים, ופחות לילדים קטנים. למי שמתעניין במידע על פעילויות בלונדון שמתאימות לילדים לחצו כאן.

כן, אם אתם רוצים לראות את מחזמר טינה טרנר באופן ספציפי מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש, במיוחד אם אתם מחפשים כרטיסים ליותר משני אנשים - בחורף אפשר להזמין כמה ימים מראש בקיץ כדאי להזמין לפחות שבועיים מראש. ניתן להזמין מראש כרטיסים ולהבטיח את מקומכם בקישור הזה.

המלצות על המחזמר טינה: המחזמר של טינה טרנר בלונדון:

טינה: המחזמר של טינה טרנר - תמונות מהמופע

סצנה מתוך המחזמר

עוד תחת מחזות זמר והצגות בלונדון: