עלובי החיים | Les Miserables בלונדון – סקירת מומחים

עלובי החיים - מידע כללי

עלובי החיים (Les Miserables Theater Show) הינו מחזה קלאסי, שנעשו לו עשרות עיבודים ותרגומים. המחזה מלווה את חייו של ז’אן ולז’אן ששוחרר על תנאי לאחר 19 שנות מאסר, בהן עבד שנים רבות בעבודות פרך. כאשר חוזר לחיים האזרחיים רוב תושבי העיירה מנדים אותו ורק הבישוף המקומי מתייחס אליו בחביבות. ז’אן, שעדיין לא התרגל לחייו החדשים, גונב במטרה לתת לבישוף ולגמול לו על התנהגותו הטובה כלפיו. באחד ממקרי הגניבה, נתפס ז’אן ולז’אן והוחזר למשטרה. הבישוף המקומי נקרא לתחנה לתת עדות ולמרבה ההפתעה מחליט הבישוף לשקר למשטרה ולהציל את ולז’אן. הגיבור עובר שינוי ומחליט להתחיל את חייו מחדש.




עלובי החיים - מידע שימושי

  • למי ההצגה מיועדת? ההצגה מתאימה לבני נוער ומבוגרים.
  • שעות ההצגות: ימים שני עד שבת בשעה 19:30. ימים חמישי ושבת בשעה 14:30.
  • משך ההצגה: שעתיים ו50 דקות (כולל 20 דקות הפסקה).
  • מחיר: ניתן להשיג כרטיסים להצגה זו החל מ24 פאונד.
  • חודשים בהם המחזמר רץ: כרגע כרטיסים זמינים למכירה עד מרץ 2024, אך המחזמר מציג באופן רציף וכרגע אין תאריך משוער להפסקה שלו.
  • מקום ההצגה: Sondheim Theatre.
  • כתובת: 51 Shaftesbury Ave, London W1D 6BA, United Kingdom.

שאלות נפוצות על המחזה עלובי החיים

יש מספר אופציות לקניית כרטיסים למחזמר עלובי החיים. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרות המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיסים מראש שיבטיחו את מקומכם במחזמר

לחצו כאן להזמנה.

כמו כן, תוכלו לנסות את מזלכם עם כרטיסים ברגע האחרון או בלונדון ת'יאטר דיירקט או בכיכר לסטר- לקישור לכרטיסים לרגע האחרון לחצו כאן.

המחזמר עלובי החיים אורך כשעתיים וחמישים דקות כולל הפסקה של 20 דקות.

הדרך המומלצת ביותר להגיע לתיאטרון סונדהיים היא בטיוב בקווים Bakerloo ו-Piccadilly- לרדת בתחנת Piccadilly Circus Station שנמצאת במרחק 4 דקות הליכה מהתיאטרון. כמו כן ניתן להגיע בטיוב בקווים Northern ו-Piccadilly- לרדת בתחנת Leicester Square Station שנמצאת במרחק 5 דקות הליכה מהתיאטרון. למידע מפורט על תחבורה ציבורית בלונדון לחצו כאן.

לא, המחזמר עלובי החיים מיועד למבוגרים ולבני נוער בוגרים בלבד (הכניסה מומלצת מגיל 12 ומעלה). למי שמתעניין בסקריה רחבה על פעילויות בלונדון שמתאימות לילדים לחצו כאן.

כן, אם אתם רוצים לראות את מחזמר עלובי החיים באופן ספציפי מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש, במיוחד אם אתם מחפשים כרטיסים ליותר משני אנשים - בחורף אפשר להזמין כמה ימים מראש בקיץ כדאי להזמין לפחות שבועיים מראש. ניתן להזמין מראש כרטיסים ולהבטיח את מקומכם בקישור הזה.

המלצות על המחזמר עלובי החיים בלונדון:

  • מומלץ להזמין כרטיסים מראש, במיוחד כשמדובר ביותר משני כרטיסים ובמיוחד בעונת הקיץ בה יש ביקוש רב.
  • מומלץ לגילאי 12 ומעלה (למידע נוסף על לונדון עם ילדים).
  • גם דתיים ושומרי שבת יכולים ליהנות מהמופע – יש בכל שבוע 5 הצגות שלא מתקיימות בשבת. למידע נוסף על דתיים ושומרי מסורת בלונדון ומלונות לדתיים ולשומרי מסורת בלונדון.
  • התיאטרון נמצא באזור סוהו, ולכן ניתן לשלב את הצפייה במופע בשילוב עם סיבוב שופינג איכותי ברחוב אוקספורד ורחוב קארנאבי הנמצאים בקרבת מקום (למידע נוסף על קניות בלונדון).
  • דרך ההגעה המומלצת לאזור היא באמצעות הטיוב. תחנת Piccadilly Circus Station (קווים Bakerloo ו-Piccadilly) נמצאת במרחק 4 דקות הליכה מהתיאטרון, ותחנת Leicester Square Station (קווים Northern ו-Piccadilly) נמצאת במרחק 5 דקות הליכה מהתיאטרון.
  • מדובר באחד האירועים המבוקשים ביותר בקרב תיירים המבקשים לראות מחזה או הופעה בלונדון. על כן אנו ממליצים למי שמעוניין לראות מחזה זה ופחות גמיש (יכול לראות הופעה רק ביום מסויים, קבוצה של זוג ומעלה וכדומה) להזמין כרטיסים מראש! למי שיכול לגלות גמישות אין בעיה למצוא כרטיסים למחזה זה ברגע האחרון.

אור: היינו לפני הקורונה במחודשת, היה די כיף. נדמה לי שזה לא השתנה הלאה מאז.
מה שבוטל בהשוואה למקור זו הבמה המסתובבת הידועה.

עלובי החיים - תמונות מהמופע

סצנה מתוך המחזמר

עוד תחת מחזות זמר והצגות בלונדון: