אישה יפה | Pretty Woman בלונדון – סקירת מומחים

אישה יפה - מידע כללי

שימו לב! נכון לספטמבר 2023 המחזמר לא מוצג ולכן אין כרטיסים זמינים

אישה יפה (Pretty Woman), מבוסס על הסרט האייקוני משנות ה-90 בעל אותו השם. זוהי אדפטציה מוזיקלית של ברוודווי לסרט, אשר תתחיל להציג בפברואר 2020, וניתן להזמין כרטיסים כבר מעכשיו.

אישה יפה היא קלאסיקה רומנטית עם סצינות שהפכו למפורסמות ביותר מאז יציאת הסרט. גרסת הבמה למחזמר נכתבה על ידי אותם הבמאים של הסרט המקורי והמוזיקה והמילים על ידי בריאן אדמס.

המחזמר מציג את סיפורה של ויויאן, יצאנית (אותה שיחקה ג’וליה רוברטס בסרט) שבעת עבודתה נתקלת באיש עסקים עשיר בשם אדוארד (הלוא הוא ריצ’רד גיר כמובן בסרט המקורי). אדוארד שוכר את שירותיה של ויויאן להתלוות אליו למשך השבוע כבת לוויה באירועים עסקיים, ובמהלך הזמן הם מתקרבים זה לזה.

למרות ההבדלים העצומים בין עולמותיהם, אדוארד לא רוצה לוותר עליה ומציע לה עסקה שלה היא מסרבת שכן לא היתה זו האהבה אליה היא ציפתה.




אישה יפה - מידע שימושי

  • למי ההצגה מיועדת? ההצגה מתאימה למבוגרים ולבני נוער בוגרים (תלוי בשיקול דעת של ההורים).
  • שעות ההצגות: ימים שלישי עד שבת הצגת ערב בשעה 19:30, בימים רביעי, שבת וראשון הצגת צהריים בשעה 14:30.
  • משך ההצגה: שעתיים ועשר דקות
  • מחיר: ניתן להשיג כרטיסים להצגה זו החל מ18 פאונד.
  • חודשים בהם המחזמר רץ: כרגע כרטיסים זמינים למכירה עד יוני 2023
  • מקום ההצגה: Piccadilly Theatre.
  • כתובת: 16 Denman Street, London, W1D 7DY.

שאלות נפוצות על המחזה אישה יפה

יש מספר אפשרויות לרכישת כרטיסים למחזמר אישה יפה. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרות המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיסים מראש שיבטיחו את מקומכם במחזמר. להזמנה לחצו כאן.

כמו כן, תוכלו לנסות את מזלכם עם כרטיסים ברגע האחרון או בלונדון ת'יאטר דיירקט או בכיכר לסטר- לקישור לכרטיסים לרגע האחרון לחצו כאן.

המחזמר אישה יפה אורך כשעה ועשר דקות כולל הפסקה.

הדרך המומלצת ביותר להגיע לתיאטרון פיקדילי היא בטיוב בקווים Bakerloo ו-Piccadilly- לרדת בתחנת Piccadilly Circus Station שנמצאת במרחק 2 דקות הליכה מהתיאטרון. כמו כן ניתן להגיע בטיוב בקווים Piccadilly ו-Northern- לרדת בתחנת Leicester Square Station שנמצאת במרחק 7 דקות הליכה מהתיאטרון. למידע מפורט על תחבורה ציבורית בלונדון לחצו כאן.

לא, המחזמר אישה יפה מתאים למבוגרים ולבני נוער בוגרים בלבד (תלוי בשיקול דעת של ההורים) הכניסה המומלצת היא מגיל 12 ומעלה למרות שהיא מותרת מגיל 5. למי שמתעניין במדריך מקיף על פעילויות בלונדון שמתאימות לילדים לחצו כאן.

המלצות על המחזמר אישה יפה בלונדון:

  • מומלץ להזמין כרטיסים מראש, במיוחד כשמדובר ביותר משני כרטיסים ובמיוחד בעונת הקיץ בה יש ביקוש רב.
  • שימו לב כי לכל תיאטרון דרישות והוראות שונות בכל הנוגע להתנהלות המופעים לצד הקורונה. מומלץ לבדוק את ההנחיות של התיאטרון לפני ההגעה להצגה.
  • הצגה זו מומלצת למבוגרים ולבני נוער בוגרים. שימו לב שהגיל המומלץ הוא מעל 12, כאשר הכניסה לא תתאפשר לילדים בני 5 ומטה ולתינוקות על הידיים.
  • ההצגה אינה מתאימה ברוחה לתיירים דתיים. היא כוללת תוכן בוטה ו/או מיני. אנו ממליצים לקרוא עוד בנושא בעמוד לונדון לדתיים ושומרי מסורת. בהצגה זו ישנם אזכורים מיניים מתונים.
  • התיאטרון נמצא באזור סוהו, ממש בסמוך לכיכר פיקדילי שנחשבת ממש מרכז העיר. היא קרובה מצד אחד לרחוב הקניות קארנאבי ומצד שני קרובה לצ’יינה טאון, שדרות שאפטסברי וכיכר לסטר ולכן אפשרי לשלב ביקור באתרים אלו כאשר מגיעים לראות את ההופעה.
  • דרך ההגעה המומלצת לאזור היא באמצעות הטיוב. תחנת Piccadilly Circus Station (קווים Bakerloo ו-Piccadilly) נמצאת במרחק 2 דקות הליכה מהתיאטרון, תחנת Leicester Square Station (קווים Piccadilly ו-Northern) נמצאת במרחק 7 דקות הליכה מהתאיטרון.

אישה יפה - תמונות מהמופע

סצנה מתוך המחזמר

עוד תחת מחזות זמר והצגות בלונדון: