טיסות עם עצירת ביניים
עקב העובדה שטיסות ישירות מישראל לתאילנד הן יקרות, אפילו יקרות מאד, לא מפתיע מדוע אנשים רבים שנמצאים בדרך לבנגקוק עוצרים בשדה תעופה אחר לעצירת ביניים. חברות תעופה אירופאיות ובינלאומיות מציעות אפשרות לטיסות המשך שכאלה, כאשר בין האפשרויות ניתן למנות את אוזבקיסטן אייר (Uzbekistan Airways, עצירת ביניים בטאשקנט), אארוסוויט (Aerosvit Airlines, עצירת ביניים בקייב), טורקיש איירליינס (Turkish Airlines, עצירה באיסטנבול ועוד). גם בחברות Air France, Swiss International Airlines או British Airways אפשר לעשות טיסות עם קונקשן, במגוון רחב של יעדים באירופה או במזרח.
הטיסות הלא ישירות, מטבע הדברים, יהיו זולות יותר, כאשר במועדים רבים לאורך השנה ניתן למצוא טיסות שמחירן כ-700 דולר, פלוס-מינוס. גם בעונה חלק מהחברות האלה מציעות דילים הזולים במאות דולרים מאשר הטיסות הישירות. צריך לקחת בחשבון עם זאת את הקונקשן, שעלול להיות בבחינת אליה וקוץ בה. יש טיסות עם עצירת ביניים סבירה של כשעתיים עד ארבע שעות, אבל גם טיסות בהן העצירה היא למשך שעות על גבי שעות, או אפילו יותר מיום אחד. עם כל הרצון שלכם לחסוך כסף, לא בטוח שאתם רוצים להעביר ימים שלמים בשדה תעופה. סיכון אפשרי אחר הוא מעיכובים שונים באחת הטיסות שיהפכו את ההמתנה לארוכה עוד יותר ואף עשויים לשבש את טיסת ההמשך: חשבו על מצב בו הטיסה הראשונה מתעכבת בכמה שעות ומגיעה לשדה התעופה ממנו יוצאת טיסת הקונקשן לאחר שהמטוס כבר יצא לדרכו.
אופציה נוספת בה בוחרים ישראלים היא טיסות לתאילנד דרך ירדן, כאשר העיקרון פשוט: הישראלים עולים על אוטובוס ונוסעים עד לשדה התעופה של עמאן, ממנו טיסה ישירה קצרה יחסית עד לתאילנד (אפשר גם לקחת טיסה קצרה לירדן ומשם טיסה נוספת). זוהי אפשרות שעשויה להיות זולה אפילו יותר מהטיסות הלא ישירות שהוזכרו מעלה, אם כי חשוב לזכור שיש אנשים שחוששים לבקר במדינה ערבית בתקופה פוליטית ומדינית לחוצה כל כך כמו היום.