גלריה ספדה, רומא – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Galleria Spada

עדכון אביב 2024

בתקופה זו ברומא כמות התיירים הולכת ועולה, דבר אשר מורגש באתרים והאטרקציות המובילים ביתר שאת. על אף שבעונה זו בדרך כלל אין בעיה של זמינות כרטיסים בגלרית ספדה עדיין יכולים להיות ימים בהם יהיו תורים ועומס רב יותר, מיוחד בסופי שבוע וככל שנתקרב אל הקיץ. לכן, למרות שזה לא הכרחי כמו באתרים המובילים, תוכלו לרכוש כרטיסים מראש במידה והכנתם תוכנית לחופשה ויודעים מתי תרצו להגיע. להזמנת כרטיסים מראש לגלרית ספדה ניתן להיכנס לקישור הזה בו יש הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

מידע כללי

פאלאצו ספדה (Galleria Spada) זהו ארמון מפואר מהמאה ה-16 שנמצא בתוך שכונת נבונה שבעיר רומא (דרום האזור הרנסנסי ממש מעל הטייבר) ובתוכו גלריית אומנות (גלריית ספאדה הקרויה על שם הקרדינל ברניניו ספאדה שאסף את מרבית הפסלים והציורים המופעים בגלריה זו).

מה רואים?

המבקרים בארמון נהנים מביקור בגלריה המפורסמת הכוללת יצירות (ציורים ופסלים) מהמאה ה17, בנוסף ניתן לצפות במבנה הייחודי של הארמון הכולל בין השאר חצר פנימית יפה ומסדרון כניסה שעוצב ע”י בורמיני, כהמשך למבנה המקורי.הוא מוכר בעיקר בגלל שדרת עמודים היוצרים אשלייה אופטית וגורמים לתחושה של מרחב גדול בהרבה ממה שהוא במציאות.




מסדרון העמודים
(צילום: Anamorphosis

  • לחסוך את התור, הכסף והכאב ראש, כרטיסים להזמנה מראש לקולוסיאום, למוזיאון הותיקן, לגלריית בורגזה ועוד מגוון אתרים ואטרקציות ברומא באתר Tiqets » למידע נוסף.
  • מחפשים להשכיר רכב באיטליה? השוואת מחירים בין אלף אתרים - מחירים ושירות ללא תחרות באתר Rentalcars » למידע נוסף.
  • מחפשים כרטיסים לכדורגל או הופעות ברומא? טיקטאינגו היא ספקית הכרטיסים האמינה ביותר בתחום » למידע נוסף.




המלצות "הכל על"

מידע שימושי

שעות פתיחה

ד’-ב’ 19:30-8:30 ; סגור ביום ג’.

כתובת

Piazza Capo di Ferro 13

הגעה
directions_bus
אוטובוס

קווים 46, 56, 62, 64, 70, 81, 87, 492 ו-628.