פריז פמילי פאן פאס | Paris Family Fun Pass – כרטיסים בהנחה ומידע מקיף

הזמנת כרטיס פמילי פאן פאס

פריז פמילי פאן פאס (Paris Family Fun Pass) הוא אחד מכרטיסי התיירים הרבים שיש בעיר פריז, והיחידי שמוכוון למשפחות עם ילדים. הכרטיס מעניק כניסה לשלושה אתרים, ומעניק הטבה של 10% הנחה בהזמנת כרטיסים לאתרים בעיר באתר Tiqets. את הכרטיס מקבלים למייל וניתן להציגו בסמארטפון באתרים הכלולים בכרטיס.

 

הזמנת כרטיס פמילי פאן פאס

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

מה כרטיס פריז פמילי פאן פאס כולל?

האתרים שכלולים בכרטיס:

הנחה ייחודית למחזיקי בכרטיס:

מי שרוכש את פריז פמילי פאן פאס מקבל למייל את הכרטיס האלקטרוני שלו ובנוסף קוד הנחה ייחודי אשר מעניק הנחה של 10% לכל האתרים והאטרקציות שמוצעות באתר Tiqets. ניתן לממש את ההטבה בעבור 5 אתרים ואטרקציות.

גן החיות של פריז




למי זה מתאים?

כרטיס פריז פמילי פאן פאס, כפי שניתן להסיק משמו, מתאים בעיקר למשפחות עם ילדים. הכרטיס מציע שלושה אתרים המתאימים לילדים, אך כאלה שגם מבוגרים ייהנו מביקור בהם.
באופן כללי מומלץ לתכנן קודם באיזה אתרים רוצים לבקר יחד עם הילדים, לאחר מכן לבדוק האם הם כלולים בהנחות של הכרטיס וכך להחליט האם להזמינו או לא.

האם הכרטיס משתלם?

במידה והינכם מעוניינים להיכנס לכל האתרים שהכרטיס מציע, תגלו כי על פניו הכרטיס לא חוסך ולא גורם להפסד-

עלות כניסה לגן החיות הינה 20€
עלות כניסה למוזיאון השעווה גרווין הינה 25€
עלות כניסה למוזיאון הטבע הינה 10€

העלות של כלל האתרים בנפרד הינה 55€, ועלות הכרטיס המשפחתי המשולב היא גם כן 55€. עם זאת, דעו כי לעיתים ישנה הנחה על כרטיס הפריז פמילי פאן פאס ובכך הוא יצא משתלם יותר מאשר לקנות כרטיס כניסה בנפרד לכל אתר. בנוסף הכרטיס מקנה כאמור הנחה של 10% להזמנת כרטיסים נוספים דרך האתר, כך שהוא יוביל לחסכון בעלות הכללית של האטרקציות.

כל המחירים המצוינים לעיל הם נכונים לשנת 2022. היות והצעות ומחירים משתנים עם הזמן (לא תדיר אך קורה, ומדי פעם יש גם הצעות ייחודיות למחירים נמוכים יותר) אנו מציעים לכם תמיד לבצע בעצמם את הבדיקה העדכנית ולבחון את כדאיות הכרטיס אל מול המחירים של האתרים הכלולים בכרטיס.

כרטיסי הנחות מומלצים לפריז




המלצות הכל על לכרטיס הפריז פמילי פאן פאס

  • בדומה לכרטיסי הנחות דומים אחרים, הכרטיס מתאים מאוד לחלק מהמשפחות, ולמשפחות אחרות הוא בזבוז של כסף. אנו ממליצים לחשב היטב את הכדאיות של הכרטיס עבורכם לפני הזמנה ואפשר גם להתייעץ עימנו. בכל מקרה, ניתן להכריע בכדאיות הכרטיס רק אחרי שמתכננים את הטיול בפריז, לפחות באופן כללי.
  • ישנם כרטיסים משולבים נוספים בפריז, אם כרטיס זה לא מתאים או משתלם לכם תוכלו לבדוק גם אותם:
    פריז פאס
    כרטיס המוזיאונים של פריז
  • כדאי לציין כי על מנת שהכרטיס ישתלם, צריך לנצל את כל האתרים הכלולים בו.
  • כמו הזמנות של כרטיסים מראש- הדילוג על התור שכרטיס זה מקנה במוזיאון הטבע Grande Galerie- הוא דילוג על התור של הזמנת הכרטיסים- הוא לא מצמצם את התור של הבידוק הבטחוני.
  • למי שמתכנן נסיעה לפריז אנו ממליצים להצטרף לקבוצת הפייסבוק שלנו הכל על פריז – הקבוצה ממנה מתחילים את הטיול בעיר האורות
  • אנו ממליצים לבקר גם בעמוד פריז עם ילדים הכולל המלצות רבות למשפחות המגיעות לביקור בעיר המדהימה עם ילדים.