קברט הלידו, פריז – המדריך המקיף ביותר בעברית | Lido de Paris

הזמנת כרטיסים למופע קברט לידו

שימו לב! מופע זה אינו זמין יותר ובמקומו יש את קברט גן העדן הלטיני בקישור הזה.


הבהרה
: עמוד זה עוסק בדיל ספיציפי המוצע לקברט לידו, למי שמתעניין במידע כללי או מידע נוסף כדאי לקרוא את העמוד העוסק במידע כללי על מופעי קברט בפריז.

מידע כללי קברט הלידו

קברט הלידו (Lido de Paris) הוא אחד מהקברטים המפורסמים של פריז, מדובר במופע נוצץ ומרהיב במיוחד המתקיים באזור השאנז אליזה המפורסם. ההגעה לאזור הקברט, דרך השדרה ההיסטורית והרומנטית, היא חוויה כשלעצמה והכניסה לקברט אינה רק כניסה למועדון אלא כניסה לעולם מקביל שכולו אורות, מוזיקה וריקוד.

הזמנת כרטיסים למופע קברט לידו

עדכון אביב 2024

ככל שהמתקרבים לקיץ עולה כמות התיירים בפריז ובהתאם לכך הביקוש למופעים בעיר, למשל קברט הלידו, עולה גם כן. במיוחד במידה ואתם מגיעים לחופשה קצרה יחסית או אם אתם מתכננים את חופשת הקיץ אנו ממליצים לרכוש כרטיסים למופע מראש. כך תוכלו להבטיח כרטיסים ליום שמתאים לתאריכי הטיסה ולתוכנית שלכם, ולבחור את סוג הכרטיס המתאים לכם ביותר. בסופי השבוע וככל שנתקרב לקיץ הביקוש למופע ילך ויעלה והזמינות של הכרטיסים תרד. להזמנת כרטיסים מראש לקברט הלידו: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

בדיל שמציע קברט הלידו תוכלו להתרווח בכיסאות המעולים ביותר, ליהנות ממטעמיו של שף צרפתי בארוחת גורמה של שלוש מנות, ולהיות חלק מהמופע הצרפתי בגרסה עוצרת הנשימה והחדשנית ביותר.

מועדון הלידו המפורסם נבנה בשנת 1946 על שדרות השאנז אליזה ומאז לא נח לרגע והוא נחשב לצד המולאן רוז’ לאחד מהקאברטים המפורסמים של פריז. במשך עשורים עומד קברט הלידו בראש המופעים הנחשקים ביותר והמופע האחרון המוצג במועדון, החל מאפריל 2015, נחשב ל”טור דה פראנס” של הדמיון והפנטזיה.

אורך מופע הקברט עצמו הוא כשעה וחצי ואתם יכולים לבחור מבין הדילים השונים של מועדון הלידו – תוכלו לבחור בין המופע המוקדם למאוחר, הראשון מתחיל ב-21:00 והאחרון ב-23:00, ותוכלו להחליט האם לצפות בו בדיל הכולל את המופע ובקבוק שפניה לזוג או להגיע מוקדם יותר ולהתפנק בדיל המוסיף על המופע והשפניה גם ארוחת גורמה. מאחורי הקלעים, במטבח של קברט הלידו, עומל צוות של 35 טבחים, קונדיטורים ושף שיכינו עבורכם את אחת הארוחות המצוינות ביותר בעיר שתלווה אתכם במהלך המופע. תוכלו לבחור מבין התפריטים המגוונים את הארוחה שמתאימה לכם, ארוחה המורכבת מחומרי הגלם הטריים והמובחרים ביותר שיש לפריז להציע, וליהנות ממנה ומאווירת המקום לפני כולם.

ארוחת הערב מוגשת בשעה 19:00 (קיימת אפשרות בחירה בין 3 תפריטים). המופע מתחיל בשעה 21:00.




תמונות מהמופע

Prev 1 of 1 Next
Prev 1 of 1 Next

(צילום: Viator)

(צילום: Tiqets)

(צילום: Tiqets)




המלצות למופע קברט לידו

  • זהו אחד המופעים המבוקשים ביותר בפריז, ולכן מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש. אנו מאוד ממליצים למי שמתעניין בהמלצות כגון אלו, להציץ גם בעמוד המקיף הבא: המלצות והנחות לנוסעים לפריז, חובה לבקר לפני הזמנה!
  • שימו לב כי ישנן אופציות רבות לכרטיסי כניסה והמחירים משתנים בהתאם, המחיר תלוי בארוחת הערב אותה אתם מזמינים (ניתן גם להזמין כרטיסים בלבד ללא ארוחה), כתלות בשעת ההופעה (לעיתים להופעות המוקדמות ניתן למצוא כרטיסים מוזלים) וכתלות ביום ההופעה (בסוף שבוע ובחגים המחירים עולים משמעותית). כמו כן, היבט חשוב המשפיע על המחיר הוא מיקום הישיבה. ישנם כרטיסים זולים לישיבה מעט מרוחקת (אזור המרפסת או ה-balcony offer), כרטיסי הסטנדרט השונים מקנים אפשרות לישיבה או בחלק המרכזי או בימים בהם הביקוש גבוהה באזור המרפסת, ואילו כרטיסי הפרמייר מאפשרים הבטחה של ישיבה באזור האולם המרכזי ובמקום טוב. ההמלצה שלנו לרוב התיירים היא להימנע מהכרטיסים הזולים (סקרנו לא מעט תלונות שיש באזורים אלו מקומות שפשוט רואים מעט מאוד מהמופע). מי שרוצה לקחת כרטיסים יקרים יותר ולהבטיח מקום יכול, ויש בכך היגיון. מהנסיון שלנו רוב התיירים יזמינו את כרטיסי הסטנדרט ובמקרה זה אנו פשוט ממליצים להגיע מוקדם כחצי שעה לפני המופע ולתפוס מקום טוב בתור. המלצה זו משמעותית יותר בסופי שבוע ובחודשי הקיץ.
  • ישנם אתרים רבים המוכרים כרטיסים ללידו. רובם מוכרים את הכרטיסים באותם מכירים כמו האתר של הלידו עצמו, עם אפשרות למבצעים כאלו ואחרים מדי פעם, שמשתנים לאורך הימים השונים. נכון לכתיבת שורות אילו, העסקה המשתלמת ביותר היא דרך אתר טיקטס בצירוף עם קוד ההנחה שלנו לגולשי האתר (ראו גם הנחות וקישורם מומלצים לפריז) ⇐לינק להזמנה
  • הלידו נמצא ממש בסמוך לשדרות השאנז אליזה, הוא במרכז של פריז התיירותית ויש באזור מסעדות, בתי קפה רבים והוא נעים גם לטיול לילי באזור שמסביר יותר מכל מדוע פריז נקראת גם עיר האורות. כך שניתן לפני המופע לטייל באזור ולצפות באתרים מרכזיים של פריז כמו שער הניצחון או כיכר קונקורד מוארים בתאורת הלילה כמו גם שדרות השאנז אליזה עצמם. אזור זה הינו אזור מבוקש מאוד ללינה בפריז (אם כי קצת יקר מאזורים אחרים) למידע נוסף ראו מלונות בשאנז אליזה.
  • יחסית למופעי הקאברט האחרים למשל – קברט גן העדן הלטיני או קברט הסוס המשוגע המולאן רוז’ והלידו הם יקרים יותר. אך הם יותר מפורסמים, יותר מושקעים ויותר מבוקשים יחסית.
  • שימו לב כי הכניסה תתאפשר בלבוש הולם בלבד. חליפות ועניבות יתקבלו בברכה. כניסה בלבוש ספורטיבי (מכנסיים קצרות, נעלי ספורט, כפכפים וכו׳) לא תתאפשר.
  • במהלך המופע יש איסור מוחלט על צילום תמונות סטילס ו/או וידיאו של המופע.
  • אם אתם מתכננים חופשה רומנטית בפריז זהו בילוי נהדר (ראו גם מלונות לחופשה רומנטית בפריז). לעומת זאת, אם אתם מתכננים חופשה משפחתית בפריז, אנחנו פחות ממליצים על המופע לילדים.
  • טרם הזמנת הכרטיסים יש אפשרות לבחון כל תפריט לעומק. אנו ממליצים לעשות זאת בכדי להימנע מבחירת תפריט שפחות מתאים לכם.
  • המופע יתקיים בכתובת: Lido de Paris – 116 bis, avenue des Champs-Élysées – 75008 Paris.
  • דרך הגעה מומלצת היא באמצעות המטרו, תחנת George V (קו 1) נמצאת מול התיאטרון. תחנת Charles de Gaulle Étoile (קו 1קו 2 וקו 6) נמצאת במרחק הליכה של 4 דקות מהתיאטרון.
  • ניתן להגיע גם באמצעות RER, קו A עוצר בתחנת Charles de Gaulle Étoile.

הזמנת כרטיסים להופעות בפריז