פריז מהאוויר – סיורי הליקופטר – המדריך המקיף ביותר בעברית

הזמנת כרטיס לסיור בהליקופטר של שעה וחצי מפריז לורסאי

פריז מהאוויר – סיורי הליקופטרים הוא עמוד שיכול לתת תשובה לשאלה “מה יכול להיות יותר מהנה מלשוטט בפריז?”, שכן אחת התשובות היחידות, כנראה, היא לשוטט בפריז מלמעלה. בסיורים אלה תוכלו להכיר את פריז ממעוף הציפור ובכך לחוות חוויה כפולה – הכרת אתרים בפריז וטיסה בהליקופטר.

הזמנת כרטיס לסיור בהליקופטר של שעה וחצי מפריז לורסאי

סיור בהליקופטר מפריז לורסאי

בדרך לוורסאי, אחת מהערים היפות והמפורסמות של צרפת, תטוסו מפריז לכיוון מערב. תעברו מעל נהר הסייןיער בולון וארמון ורסאי היפהפה, וכך תזכרו לראות את האתרים הגדולים והמפוארים הללו בגודל מלא, כפי שניתן לעשות רק מהאוויר. במהלך הטיסה תוכלו ללמוד על טייס והליקופטרים מהטייס שלכם וכשתעצרו בפאתי ורסאי להתרעננות ושתייה (הכוללה במחיר) אל תשכחו להצטלם עם ההליקופטר! בדרך חזרה תוכלו להנות ממבט על מגדל אייפל הידוע וכל כמה מהרובעים המעניינים ביותר של העיר, כמו רובע המונפראנס, רובע האמנים שבגדה השמאלית של דרום פריז, ורובע לה-דפנס, רובע העסקים וגורדי השחקים של העיר.




מבט מבפנים: טיסה מפריז לוורסאי (צילום: Viator)

סיורי ההליקופטר לעיר וראסי יוצאים כמה פעמים לאורך היום, החל משעות הבוקר ועד הערב, ואורכים כשעה וחצי. הסיור מתקיים בקבוצות קטנות של עד ששה אנשים, כך שרצוי לקנות כרטיסים מראש כדי להבטיח את מקומכם בשעה שמתאימה לכם. אורך הזמן באוויר הוא כ-15 דקות בדרך לוורסאי ו-10 דקות בדרך חזור לפריז, אורך העצירה בוורסאי כשעה ובמהלכה יוקרן סרטון לימודי על הליקופטרים ותעופה.

סיור ערב לטירה של הרוזן ויסקונט

סיור הערב היוקרתי לטירה של הרוזן ויסקונט מזמין אתכם לגלות את שמי פריז בשעות הקסומות ביותר עד לנחיתה באזור הכפרי של צרפת, מחוץ לפריז, באחוזה צרפתית עתיקה. האחוזה היא מבנה יפהפה שנבנה במהלך המאה ה-17 ונחשבת לאחת הטירות היפות והמיוחדות ביותר בצרפת כולה. היא נבנתה על ידי אחד מאדריכליו של המלך לואי ה-16 והיתה ההשראה מאחורי ארמון ורסאי, חובבי הסרטים שבכם יוכלו אף לזהות חלקים מסוימים מהאחוזה והגן שהופיעו בסרט Moonraker מסדרת סרטי ג’יימס בונד.

דרך סיור הערב בהליקופטר תזכו לשהות בטירה מספר שעות ולהנות מסיור במכונית גולף ברחבי הגן, סיור עם הדרכת אודיו בתוך האחזה, ועם רדת החשכה תזכו להתפנק בארוחת גורמה צרפתית, מעשה ידיו של השף המקומי, ומופע זיקוקי דינור. הארוחה מלווה בשמפניה ויין ומסעדת האחוזה מוארת כולה על ידי יותר מ-2,000 נרות ומתנגנת בה מוזיקה קלאסית שמשרים במקום אווירה קסומה וייחודית.

הטירה בשעות הערב (צילום: Viator)

הסיור מתחיל בשעה 17:00 כשתעלו על המסוק לטיסה בת 35 דקות לעבר הטירה. במהלך הטיסה תגלו את פריז הרומנטית של שעות הדמדומים, ותעברו מעל אתריה המפורסמים כמו מגדל אייפלקתדרלת נוטרדם וארמון ורסאי העצום והמרשים. הטירה ממוקמת כ-60 קילומטר מדרום לפריז, וכשתצאו משטח העיר תגלו גם את הנופים הכפריים והשלווים יותר של צרפת. אורך הפעילות, כולל הטיסה, הסיור בטירה וארוחת הערב, הוא בערך שבע שעות, וכשתחזרו תגלו את פריז נוצצת כולה ומלאה באורות. המחיר כולל איסוף והחזרה למלון.

סיור יום לטירה של הרוזן ויסקונט

בואו להנות מהנוף המאלף של העיר פריז והשטחים הירוקים והכפריים שסביבה בטיסה של כ-35 דקות לטירה של הרוזן ויסקונט. עם בואכם לטירה העתיקה והיפה, תכנסו לתרקלין קבלת הפנים שם תוזמנו להתרווח ולהנות מכוס שפניה ומקרונים צרפתיים צבעוניים וטעימים. לאחר מכן תוכלו לצאת ולשוטט באחוזה ובגנים המרהיבים המקיפים אותה בקצב שלכם, תקחו איתכם את מכשרי הדרכת האודיו הזמינים באחוזה ואם תתעייפו משיטוט תעלו על אחת ממכוניות הגולף המסיירות בגנים או תפרשו שמיכה שתעמוד לרשותכם ותנוחו על הדשא.

מסוק על רקע הטירה (צילום: Viator)

במהלך הטיסה תוכלו לזהות את האתרים הפריזאים הידועים מגדל אייפל וקתדרלת נוטרדם וכשתצאו משטח העיר יתגלה לפניכם ארמון ורסאי בגודל מלא ובמלוא תפארתו. את הדרך חזור לפריז אפשר לעשות דרך אחת משתי אפשרויות – או בלימוזינה יוקרתית או לשדרג לחזרה בהליקופטר. סיור היום יוצא מפריז בשעה 10:00 ואורך כארבע שעות בממוצע.

למי זה מתאים?

לכל אחד מסיורי ההליקופטרים סגנון שונה ופלוסים משלו. הסיור הראשון, מפריז לורסאי, מתאים יותר למי שמחפש את חווית הטיסה ומתעניין בתעופה. שני הסיורים האחרים, לטירה של הרוזן ויסקונט, מתאימים למי שמתעניין באחוזה ונהנה מסיורים באתרים היסטוריים ותרבותיים. האופציה של שעות הערב מומלץ למי שרוצה להפוך את הסיור במסוק לערב מיוחד ומפנק, ומתאים יותר לזוגות ופחות ממומלץ למשפחות עם ילדים קטנים. באופן כללי, כל הסיורים מבטיחים נופים עוצרי נשימה ואם אין לכם פחד גבהים – כל שנותר הוא לבחור את הסיור שמתאים לאופי הטיול שלכם בפריז. שימו לב כי ברוב הסיורים מזג אוויר סוער עלול לגרום לדחיה של הטיסה.