פריז-ורסאי: נסיעת הלוך ושוב – המדריך המקיף ביותר בעברית

הזמנת כרטיס לסיור בארמון ורסאי עם 5% הנחה (קוד HAKO5)

יום בורסאי – הסעת הלוך ושוב הוא שירות אוטובוס המובנה במיוחד כדי לאפשר לכם יציאה חוויתית ונוחה ליום בעיר ורסאי. בשירות זה תוכלו להנות מנסיעה לורסאי באוטובוס ממוזג ומרווח, ללא דאגות, ובמחיר נוח לכל כיס. אם תכננתם ביקור בארמון ורסאי היפהפה כחלק מהטיול שלכם בפריז, תוכלו בעזרת שירות זה להמנע ממוניות יקרות או מהתעסקות עם לוחות זמנים של רכבות, ופשוט לעלות על האוטובוס, לתת לנהג שלכם לעשות את עבודתו, ולהתרווח ולהנות מהנוף ומהנסיעה.

הזמנת כרטיס לסיור בארמון ורסאי עם 5% הנחה (קוד HAKO5)

גני ורסאי (צילום: מקורי)

שירות ההסעה לורסאי יוצא מפריז פעמיים ביום, בשעות הבוקר ובשעות אחר הצהריים, מנקודה ליד מגדל אייפל. כשתגיעו לורסאי יעצור האוטובוס בכניסה לארמון ורסאי ומשם יהיו לכם כ-4 שעות אותן תוכלו לנצל לפי סדר העדיפויות שלכם ובקצב שמתאים לכם באותו היום. לאחר שהסתובבתם וחוויתם, תפגשו את הנהג בנקודה מוסכמת מראש ותהנו מהנסיעה חזרה. האוטובוס יעצור בפריז באותה הנקודה בה עליתם בשעות אחר הצהריים המוקדמים או בשעות הערב המוקדמים, בהתאם לשעה בה יצאתם.

כרטיס כניסה לארמון ורסאי אינו כלול בדיל ההסעה, כך שאם ברצונכם להיכנס לשטח הארמון (מומלץ מאוד) תצטרכו להגיע מראש עם כרטיסים או לרכוש אותם במקום. שימו לב כי לעיתים ישנו עומס בעמדות קניית הכרטיסים בכניסה ועל כן, כדי לא לבזבז את הזמן שלכם במקום בעמידה בתור, אנו ממליצים לרכוש הכרטיסים מבעוד מועד.




למי זה מתאים?

שירות ההסעה לורסאי מתאים עבור מי שתכנן לבלות את רוב החופשה שלו בתוך העיר פריז אך מעוניין גם להגיע לארמון ורסאי המפורסם ולגנים המרשימים הסמוכים לו. וסראי נמצאת כמה קילומטרים דרומית-מערבית לפריז, ולמרות שההתניידות בתחבורה ציבורית בתוך פריז היא דיי פשוטה (מוזמנים לקורא על כך בעמוד תחבורה בפריז) קווי המטרו של העיר אינם מגיעים אליה. לכן, אופציה של הסעה מאורגנת מספקת פתרון נוח וזול לביקור בורסאי, קל וחומר אם כבר יש לכם את כרטיסי הכניסה לארמון וכל שחסר לכם הוא אמצעי תחבורה.

אוטובוס ההסעה לורסאי (צילום: Viator)

שימו לב כי ארבעת השעות שיש לכם בורסאי כוללת את החזרה לאוטובוס ועמידה בתורים שעלולים להיווצר בתקופות עמוסות. אם טרם רכשתם כרטיסי כניסה לארמון אנו ממליצים לקרוא גם על סיור ורסאי באוטובוס, הכולל הסעה וכניסה לארמון ולגנים, שיכול להיות רלוונטי עבורכם.