טעימות וסיורי יין בפריז – המדריך המקיף ביותר בעברית

הזמנת סיור טעימות וסיורי יין בפריז עם 5% הנחה בהזנת קוד HAKO5

טעימות וסיורי יין בפריז הם הדרך המושלמת ביותר לשלב בין יום חוויתי וליום מלמד. היינות הצרפתיים, המפורסמים בשל איכותם והמגוון הרב שלהם, מהווים את אחד מעמודי התווך של הקולינריה הצרפתית ומלווים כמעט כל ארוחה ראויה. משום כך, אין זה מפתיע כי פריז מציעה מגוון רחב של פעילויות סביב היקבים והיינות שבסביבתה, ובדף זה ריכזנו עבורכם כמה מהאופציות המובחרות ביותר.

הזמנת סיור טעימות וסיורי יין בפריז עם 5% הנחה בהזנת קוד HAKO5

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

טיול יום לחבל שמפיין

בואו לטייל בלב לבה של ארץ השמפניה וגלו את הסוד מאחורי “מלך היין”, בטיול יום לחבל שמפיין. בטיול זה יש לכם אפשרות לצאת קצת מהעיר הסואנת ולגלות חלק מהאזורים הכפריים והפסטורליים של צרפת, תוך כדי סיור ליקב שמפניה מקומי. סיירו עם המדריך שלכם בין קתדרלות עתיקות, וכשתסיימו להתפאר מהארכיטקטורה הגותית תבקרו ביקב יין מקומי ובבית השמפניה המפורסם G.H. Mumm.

טעימות שמפניה (צילום: Expedia)

הסיור מתחיל בשעה 7:00 בבוקר ונמשך כ-10.5 שעות לערך. בבוקר הסיור יאסוף אתכם מפתח המלון שלכם בפריז מיני ואן נוח וממוזג ובו תפגשו את המדריך שלכם ואת שאר חברי הקבוצה (מספר המשתתפים מוגבל לשמונה). לאחר נסיעה של שעתיים תגיעו לרימס (Reims), אזור הנחשב ליהלום שבכתר של חבל שמפיין, המאופיין בשדרות וגנים פסטורליים, במסורות פרה-רומיות, וכמובן, ביקבי השמפניה המצויינים שבתחומו. עם ההגעה לעיר תסיירו בקתדרלה של רימס, בה יספר המדריך שלכם על המלכות והמלכים הצרפתיים שהומלכו במקום, ומשם תמשיכו לאפרני (Epernay), עיירה ציורית מוקפת גבעות של יקבים, לפגישה עם יצרן יין מקומי. אם תגיעו בעונת הבציר, תזכו לצפות בהליך הקטיף וההפקה, אך בכל מקרה – תטעמו מהשפניה של המקומית ותבחינו בין שלל הטעמים היוצרים אותה.

נוף מיקב מקומי (צילום: Expedia)

לאחר ארוחת צהרים במרכז העיר, שתורכב ממטעמי המטבח המקומי, תמשיכו לגולת הכותרת של היום – ביקור ב-G.H. Mumm, מותג השפניה המפורסם ביותר בעולם. תשמעו על ההיסטוריה של המקום, שהוקם על ידי שלושה יצרני יין גרמניים בשנת 1827, תתרשמו מאופן הכנת השמפניה ותזכו, איך לא, בסיבוב טעימות שפניה נוסף. בסוף הסיור, תעלו חזרה על המיני ואן שייקח אתכם חזרה לנקודת האיסוף בפריז.




טעימות יין צרפתי בפריז

בין אם אתם אוהבי יין מושבעים ובין אם אתם מחבבים אותו קלות, ערב טעימות של יין צרפתי בפריז היא חוויה אלגנטית ומהנה. בואו להרגיש פריזאים אמיתיים לערב אחד, והכנסו לבר היין במרכז פריז לערב של יין וגבינות. תטעמו כמה סוגי יינות צרפתיים שונים ומגוונים, ותוך כדי נשנשו מפלטת הגבינות ומפלטת הנקניקים שהגיעו מהעדניה הקרובה. בהדרכת סומלייה (מלצר יין) מנוסה תהנו ממבחר היינות ותקבלו הסבר על תעשיית היין הצרפתי, על סוגיו השונים, ועל טכניקות טעימת יין.

טעימות יין בבר (צילום: Get Your Guide)

בר היין ממוקם ליד מוזיאון הלובר המפורסם ומתקיימים בו ערבים שונים, בעלי זמנים ודגשים שונים, ואתם יכולים לבחור את ערב הטעימות המתאים לכם ביותר. בין היתר, מציע המקום מפגש טעימות של שעה, המתאים להיכרות ראשונית עם היין הצרפתי ובמהלכו טועמים שלושה סוגי יין, מפגש טעימות בן שעה וחצי, המעמיק את ההיכרות עם התעשייה ומוסיף שני סוגי יין נוספים ופלטת גבינות ונקניקים, ומפגש בין שעתיים במהלכו תוכלו גם לטעום מהמשפניה הצרפתית הידועה וללמוד כיצד לקרוא את תגיות היין הצרפתי. אופציות נוספות תוכלו לקרוא בעמוד הזמנת הכרטיסים, אך לא משנה איזה מפגש תבחרו – אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שטעמתם יין מהטופ של הטופ של היקבים הצרפתיים.

ארוחת צהרים במפגש טעימות (צילום: Get Your Guide)

טעימות יין צרפתי וארוחת ערב בפריז

טעימות יין צרפתי וארוחת גורמה מהמטבח המקומי, מה עוד צריך לערב מושלם? כנראה שלא הרבה. בואו להנות מארבעה סוגי יין צרפתי משובח בערב טעימות המודרך על ידי מלצר יינות מנוסה. סוג יין שונה ילווה כל אחת משלושת המנות של ארוחת הגורמה שלכם, ובנוסף לאלה תטעמו גם מהשמפניה הצרפתית המפורסמת. תשמעו על מקורות היין, אופן ההכנה שלו, ותקבלו טיפים לשתית היין ושילובו עם אוכל. כל זאת, באווירה היחודית והעליזה של בר היין בלב לבה של פריז.

שולחן ערוך לארוחת ערב צרפתית קלאסית (צילום: Get Your Guide)

ערב הטעימות מתחיל בשעה 20:15 ואורך כשעתיים וחצי לערך. הוא מתחיל בהכרה של בר היין, הייחודי בשל קירות האבן ממנו הוא בנוי, והיכרות עם המלצר שלכם ואוהבי יין נוספים שיהיו חבריכם לקבוצה. לאחר ההיכרות הראשונית, תשבו לשולחן המשותף ותהנו מארוחה בת שלוש מנות מהמטבח הצרפתי, תוך כדי שתשתו ותלמדו על היינות המובחרים שיוגשו במקום. תוך כדי שתית שמפניה יסביר לכם המלצר על הייחודיות של השמפניה הצרפתית ובעת הארוחה תלמדו על אופן ההתאמה של היין למנה. תוך כדי הערב תהנו מהאווירה הנעימה ומשיחה קולחת עם חבריכם לשולחן. אוכל מעולה, שתיה מצוינת וחברה מוצלחת יהפכו את הערב הזה לשילוב מושלם של הנאה ולמידה.

טעימות שמפניה ושייט בנהר הסיין

מה יותר נחמד משייט בנהר הסיין? שייט בנהר הסיין תוך כדי טעימות שמפניה. אם אתם מסכימים עם תשובה זו, טעימות השמפניה המנהלות על סיפון סירה השטה בנהר הסיין לאורך פריז יהיה אחד מרגעי השיא שלכם בעיר. השמפניה הצרפתית המפורסמת תזרום בזמן שהשייט שלכם בנהר יחלוף על פני כמה מהאתרים המפורסמים ביותר של פריז, כמו מוזיאון הלובר ומוזיאון האמנות ד’אורסיי, ואתם יכולים להנות מהנופים הקסומים של העיר בשעת הדמדומים תוך כדי שתית שמפניה מקומית.

שמפניה על רקע מגדל אייפל (צילום: Get Your Guide)

השייט מתחיל ממזח קטן ליד מגדל אייפל בשעה 18:00 ואורך כשעה לערך. במהלכו השייט יוגשו שלושה סוגים של שמפניה צרפתית Brut, Demi-sec ו-Rose, ובנוסף להסברים המפורטים על השמפניה, יספר לכם מלצר היין של הסיור על ההיסטוריה של פריז ועל האתרים המפורסמים שלידם תחלפו. בהתאם למזג האוויר תוכלו לבחור האם להעביר את הסיור בחדר פרטי המיועד לטעימות השמפניה או על סיפון הסירה. בתום הסיור תחזרו לנקודת ההתחלה ותמשיכו את הערב שלכם בפריז קצת יותר שמחים.

בנוסף לסיורים ולערבים המפורטים בדף זה, תוכלו למצוא פה עוד הרבה סיורים נוספים.

למי זה מתאים?

טעימות יין, ביין אם מקדישים לכך שעות ספורות בערב ובין אם יום שלם, הן חוויה צרפתית מומלצת ביותר. צרפת ידועה בשל העושר שלה בתחום, וערבי וסיורי הטעימות משלבים באופן מעולה הנאה מהיין ואינפורמציה על התעשייה הגדולה מאחוריו. אין ספק שאוהבי היין יפיקו מאטרקציות אלו את המיטב, אך גם מי שרק החל את דרכו בתחום יהנה מהחוויה הפריזאית ושלל הטעמים.

שימו לב כי בין הסיורים לטעימות יש הבדלי מחיר משמעותיים ביותר, כך שאם הדגש שלכם הוא על חווית השתיה וההתנסות בטעמים, יכול להיות שאופציה של מפגש טעימות ישתלם עבורכם יותר. כמו כן, גיל השתייה הוא מעל 18, כך שהטעימות לא יתאימו לילדים ובני נוער. סיורי היום לעומת זאת, הואיל והם משלבים גם נסיעה לאזורים כפריים ויפים וטיולים באזור, יכולים להיות חוויתיים גם לילדים.

למי שמעוניין בסיור קולינרי בפריז אנו ממליצים על סיור מודרך בעברית. למידע נוסף ראו מסע בעקבות העוגייה הטובה ביותר בפריז – סיור פטיסרי בעברית וסיורים מודרכים בפריז בעברית.