מלונות מומלצים בקוסטה אדחה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בקוסטה אדחה - הסקירה המקיפה על מלונות בקוסטה אדחה. אזורי הלינה המומלצים בקוסטה אדחה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בקוסטה אדחה.

5 מקומות לינה מומלצים בקוסטה אדחה

GF Victoria

⭐⭐⭐⭐⭐
GF ויקטוריה (GF Victoria) – מבין אפשרויות הלינה קוסטה אדחה זוהי אחת מאפשרויות הלינה היוקרתיות יותר מבחינת המתקנים שמציעה, ובהתאם לכך לרוב גם מחיר הלינה יהיה גבוה יותר ממרבית אפשרויות הלינה האחרות באזור.
למידע נוסף על המלון

Flamingo Beach Mate

⭐⭐⭐⭐
פלמינגו ביץ’ מייט (Flamingo Beach Mate) – זוהי אחת מאפשרויות הלינה המומלצות קוסטה אדחה ומתאימה למי שרוצה מצד אחד אפשרות לינה עם מתקנים ברמה יחסית גבוהה לאזור זה ומצד שני לא ברמת המחיר הגבוהה ביותר.
למידע נוסף על המלון

Royal Sunset Beach Club

⭐⭐⭐
רויאל סנסט ביץ’ קלאב (Royal Sunset Beach Club) – מלון דירות בעל דירוג 3 כוכבים ב. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ מאחר ומאפשר את הנוחות של דירה אך עם היתרונות של מלון – אנשי צוות שעוזרים ובריכה גדולה ונעימה.
למידע נוסף על המלון

La Tortuga Hostel

הוסטל לה טורטוגה (La Tortuga Hostel) – אחת מאפשרויות הלינה המומלצות קוסטה אדחה המתאימה במיוחד למי שמחפש מקום לינה במיקום טוב אבל זול יחסית לשאר אפשרויות הלינה המוצעות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

Ramada Residences

ראמדה רזידנס (Ramada Residences) – מקום לינה זה מומלץ למי שלאו דווקא מחפש חדר במלון קוסטה אדחה אך עדיין מעוניין בלינה באזור מרכזי. מקום לינה זה לרוב יציע מחיר זול ונוח יותר בהשוואה לאפשרויות הלינה השונות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בקוסטה אדחה

בקוסטה אדחה ישנם כ-1800 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Ramada Residences), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של 4 כוכבים (למשל Dreams Jardin Tropical Resort & Spa), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו שדרת ברוסלאס (Avenida de Bruselas) ובמיוחד ליד חוף פלאיה דל דוקה, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון הדירות Royal Sunset Beach Club. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים משדרת ברוסלאס (Avenida de Bruselas) אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור חוף פאניאבה, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון הדירות Sunset Harbour Club. במידה ואתם מגיעים לקוסטה אדחה עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל Royal Sunset Beach Club, Labranda Suites Costa Adeje ו-Wyndham Residences Costa Adeje.
מלונות ליד החוף של קוסטה אדחה

מלונות על קו החוף של אדחה – תוכלו למצוא מגוון של אפשרויות לינה




המלצות ללינה בקוסטה אדחה

  • מלונות נוספים מומלצים בקוסטה אדחה הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו Vincci Selección La Plantación del Sur, Gran Tacande Wellness & Relax ו-Iberostar Selection Sábila (שאינו מאפשר אירוח של ילדים), מלונות ארבעה כוכבים כמו Dreams Jardin Tropical Resort & Spa, Iberostar Bouganville Playa ו-Adrián Hoteles Colón Guanahaní (שאינו מקבל ילדים) ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו PlayaOlid All Inclusive ו-Apartamentos Parque del Sol ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו Duque Nest Hostel ו-Endless Summer Hostel. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים Apartment Orlando Wave ו-Wyndham Residences Costa Adeje.
  • למי שמגיע עם רכב שכור למלון או דירה קוסטה אדחה כדאי לחפש מקום לינה שמציע חנייה – בין אם בחינם או בתשלום, הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. כדאי להסתכל
  • למשל על Royal Sunset Beach Club, Labranda Suites Costa Adeje ו-Wyndham Residences Costa Adeje.  אופציה נוספת למי שמגיע עם רכב שכור היא ללון באזורים פריפריאלים יחסית של העיר.
  • באזור שדרת ברוסלאס (Avenida de Bruselas) יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • קוסטה אדחה דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו Apartamentos Parque del Sol. ב. מומלץ לחפש מקומות לינה שמציעים הנחות, למשל בקישור הזה.

שאלות נפוצות על לינה בקוסטה אדחה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בקוסטה אדחה הינו אזור שדרת ברוסלאס (Avenida de Bruselas), ובמיוחד בסמוך לחוף פלאיה דל דוקה.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר קוסטה אדחה ניתן למנות את GF Victoria, Flamingo Beach Mate, Royal Sunset Beach Club, La Tortuga Hostel,ו- Ramada Residences.

למשפחות הבוחרות ללון קוסטה אדחה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - Sunset Bay Club, Apartamentos Parque del Sol ו-Flamingo Beach Mate, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לקוסטה אדחה צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - Royal Sunset Beach Club, Labranda Suites Costa Adeje ו-Wyndham Residences Costa Adeje.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בקוסטה אדחה אנו מציעים להסתכל על La Tortuga Hostel, Duque Nest Hostel ו-Endless Summer Hostel.

Booking.com