1. עמוד הבית
  2. »
  3. ספרד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. איביזה, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Ibiza

איביזה, ספרד 2024 – המדריך המקיף ביותר בעברית | Ibiza

המדריך המקוצר לאיביזה

האי איביזה הוא אי ששייך לקבוצת האיים הבלאריים בים התיכון. איביזה הוא אי משגע שידוע בעיקר במסיבות הקיץ וחיי הלילה התוססים שבו. אם אתם רוצים לחגוג עד אור הבוקר, איביזה היא לגמרי המקום בשבילכם לקיץ הקרוב, כשניתן למצוא מגוון רב של מסיבות ובילויים מסוגים שונים, דוגמת מסיבת יאכטה עם בר חופשי מומלצת (למשל זאת) או מסיבה שקיעה (למשל זאת). בנוסף למסיבות, לאלכוהול ולדיג’ייז שמגיעים לתקלט באי, תוכלו להנות מרחצה בחופים עוצרי הנשימה שהאי התברך בהם או ממגוון אטרקציות כגון שייט בקייאקים (לפרטים והזמנה לחצו כאן), יציאה בשיט ליום רגוע למיני–אי הקרוב (לפרטים והזמנה לחצו כאן), סיורים בעיר העתיקה שמשמרת את הקסם הים תיכוני של האי (לפרטים והזמנה לחצו כאן), צלילות מכלים ושנורקלים סמוך לחופים (לפרטים והזמנה לחצו כאן) ואפילו סיור בכדור פורח מעל האי (לפרטים והזמנה לחצו כאן).עם מגוון הפעילויות והאטרקציות באי, איביזה מהווה את אחד היעדים האטרקטיביים ביותר באירופה לחופשת קיץ חלומית.

החופים של איביזה, מהווים בית לאינספור מסיבות, אטרקציות ימיות וחופשות חלומיות. את כל הפעילויות הרבות שיש באי ניתן להזמין כאן מראש עם אפשרות ביטול בחינם

בשל הפופולאריות הרבה שהאי זוכה לה ישנן יותר מ1,000 אפשרויות לינה באי, כאשר הריכוז הגבוה ביותר נמצא בעיר הגדולה איביזה, אך ישנם גם מקומות לינה רבים בערים נוספות ובכפרים הקטנים שפרושים לאורך ולרוחב האי.

כאמור, אפשרות הלינה המרכזית והפופולארית ביותר היא העיר איביזה. השיקול המרכזי בבחירת מקום לינה בעיר איביזה הוא כאמור סוג החופשה המבוקשת. בעוד הבליינים וחובבי האטרקציות הימיות והחופים יבחרו במקומות לינה קרובים לחופים כמו מלון שלושה כוכבים Hotel Ibiza Playa או מלון ארבעה כוכבים BG Nautico Ebeso, חובבי הקולינריה והאורבניות יחפשו מקום לינה בעיר העתיקה של איביזה דוגמת מלון ארבעה כוכבים Hotel La Torre del Canonigo – Small Luxury Hotels. משפחות יעדיפו בדרך כלל מלונות בהם חדרים מרווחים המתאימים למשפחות כמו מלון Hotel Cenit & Apts. Sol y Viento או דירות (בהן ניתן לבשל, יתרון גדול) דוגמת מלון הדירות המומלץ Apartamentos Avenida – MC Apartamentos Ibiza.

חובבי הטיולים, השקט וההרפתקאות אשר יצאו מהעיר איביזה, יחפשו מלונות נחמדים מחוץ לעיר איביזה, דוגמת מלון שלושה כוכבים Hotel Tropical בעיר Sant Antoni De Portmany ומלון Hotel Tres Torres בעיר Santa Eulària des Riu.

בשל האטרקטיביות הרבה שיש לכל אפשרויות הלינה באיביזה, מומלץ להזמין כמה שיותר זמן מראש את מקום הלינה. כאן תוכלו להזמין את אפשרות הלינה שלכם מראש, עם אפשרות ביטול בחינם.  אפשרות נוספת היא לבדוק האם יש מקומות לינה המתאימים לכם באיביזה עם הנחה, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה.

העיר העתיקה של איביזה,בעלת מגוון רב של אפשרויות לינה אותן ניתן להזמין עם אפשרות ביטול בחינם כאן

אמנם אין כיום טיסות ישירות מישראל לאיביזה, אך יש מגוון רב של טיסות עם נחיתת ביניים באחד מנמלי התעופה הבינלאומיים הגדולים של בירות אירופה (למידע נוסף והזמנת טיסות לחצו כאן), כך שההגעה היא נוחה למדי. משדה התעופה לעיר איביזה ישנה תחבורה ציבורית יחסית תדירה. בנוסף, ניתן להזמין שאטל מראש (יוצא על בסיס ביקוש) שמגיע לעיר העתיקה של איביזה. ניתן להזמין את השאטל פה או פה. אופציה פופולארית נוספת היא הגעה בטיסה ישירה מישראל לברצלונה (למידע נוסף והזמנת טיסות לחצו כאן) ועלייה על מעבורת או קרוז לאיים הבלאריים. אופציה זו אהובה במיוחד על חובבי הים והשיט שרוצים לחוות את הים התיכון מגובה העיניים ולא ממעוף הציפור. למידע נוסף והזמנת שיט מברצלונה לאיביזה לחצו כאן.

חופי הים התיכון באיביזה, שיט לאיים הוא אופציה מומלצת ואהובה במיוחד. ניתן להזמין מראש כאן




מסיבות באיביזה

איביזה, הידועה ברחבי העולם כאחד המוקדים המרכזיים של מוזיקה אלקטרונית, ממש לא מפסיקה כשהשמש שוקעת. בחודשי הקיץ, איביזה היא אחת מזירות ההתרחשות החמות ביותר של הטכנו וההאוס, אבל ממש לא רק של סגנונו אלו, וניתן למצוא קלאבים ויאכטות בהן מנגנים רוק, ג’אז, דראם אנד בייס וכו’. האי, המכונה לעתים קרובות “בירת המועדונים של העולם”, הוא אבן שואבת לחוגגים וD.J’s כאחד, המחפשים את מועדוני העל האגדיים שלו, מסיבות החוף וחוויות הטכנו המהפנטות שלו. מהחופים האייקוניים של פלאיה דן בוסה ועד לרחובות ההומים של איביזה טאון, כל פינה מבטיחה לילה בלתי נשכח. באי פועלים כמה מלונות ענק מפורסמים שמתפקדים גם כמגה-מועדונים כמו פאצ’ה (לפרטים והזמנת לינה) ואושואיה (לפרטים והזמנת לינה) אשר שולטים בסצנה ומציעים מסיבות מדהימות במרחק פסיעה מדלת חדר בית המלון. בנוסף לברים ולמועדונים הרבים, ישנם גם מסיבות יאכטה משגעות, חלקן כוללות בר חופשי (למשל כאן או כאן) וחלקן הן מסיבות שקיעה אשר ממקסמות את חווית הבילוי בשעה הכי יפה ביום (למשל כאן או כאן).

מה עושים באיביזה

איביזה, שהיא אי מתוך קבוצת האיים הבלאריים (יחד עם אי מסיבות מפורסם נוסף – מיורקה), התברכה בחופים משגעים, שאותם פוקדים אלפי תיירים אירופאים שמגיעים לחגוג בה מידי קיץ, כך שבנוסף לשהות פסטורלית בחופיה של איביזה, אפשר למצוא בחופים גם ברים, מוזיקה ומסיבות צהריים וערב מעולות. בנוסף לבילויים ותרבות, איביזה מפורסמת בחופיה המשגעים, ואפשר למצוא חופים שקטים יותר לשהות בהם במרחק נסיעה קצר. חוץ מהחופים והמסיבות שהם מובנים מאליהם לנופשים באיביזה, כדאי לצאת לשיט ולהנות מהים ומהאי הסמוך (לפרטים והזמנה לחצו כאן), מספורט ימי כמו שנורקלים, קייאקים ואופנועי ים (לפרטים והזמנה לחצו כאן), טיול ג’יפים בחלקים הירוקים יותר של האי (כמו הסיור הזה), ואפילו מסיבוב בעיר העתיקה של איביזה (לפרטים והזמנה לחצו כאן). בעיר העתיקה תוכלו לפקוד מגוון בתי קפה, לעשות שופינג ולשוטט בסמטאות ובכיכרות הנעימות שבה.

 srcset=מבט מהים לעבר העיר העתיקה של איביזה, פסטורליות בין כל סצנת המסיבות

Xarraca es Vedrà

מפרץ סרקה אה ודרה, הממוקם באי הקטנטן ודרה שליד איביזה, הוא מפרץ מבודד וציורי הידוע במים הצלולים והשלווים שלו. המפרץ שוכן בין צוקים טרשיים מהממים, וזהו מקום מועדף עבור אלה המחפשים להתרחק מהאזורים ההומים של האי. היופי הטבעי והפראי של המפרץ ומימיו הצלולים הופכים אותו לאידיאלי עבור צלילה, שנורקלינג והשתזפות בשמש הים תיכונית.

מפרץ סרקה באיביזה, נופים פראיים ומים צלוליםמפרץ סרקה באיביזה, נופים פראיים ומים צלולים

Sant Josep de sa Talaia

סנט ג’וזפ דה סה טלאיה, הממוקמת באיביזה, היא העירייה גדולה בדרום מערב האי, השוכנת למרגלות הפסגה הגבוהה ביותר באי- סה טלאיה. העיירה עצמה מציעה שילוב של קסם “איביזאי” מסורתי, אתרים היסטוריים ומסעדות ובתי קפה מודרניים, מה שהופך אותה ליעד מומלץ מאוד לביקור עבור המבקרים באי, ובעיקר אלו שרוצים “לכבוש” את פסגת סה טלאיה (475 מ’). להזמנת כרטיסים למגוון פעילויות ואטרקציות בסביבתה של העיירה סנט ג’וזפ דה סה טלאיה לחצו על הקישור הזה. בעיירה ובסביבתה מספר לא מבוטל של אפשרויות לינה מומלצות (הרוב דירות), כמו דירת ROBBY’S ibiza. למידע נוסף והזמנת לינה עם אפשרות ביטול בסנט ג’וזפ דה סה טלאיה לחצו על הקישור הזה

רחוב טיפוסי בעיירה סנט ג'וזפ דה סה טליהרחוב טיפוסי בעיירה סנט ג’וזפ דה סה טליה

Playa d’en Bossa

פלאיה ד’אן בוסה היא אחד מהחופים הפופולאריים והתוססים ביותר באיביזה, ובעל רצועת החול הארוכה ביותר באי. החוף ממוקם דרומית לאיביזה טאון, הוא ידוע במועדוני החוף הומי אדם, תקליטנים ברמה עולמית ובחוף הנהדר שלו והארוך שלו המתאים ליום של השתזפות ורחצה במים ים צלולים. אטרקציה פופולארית במיוחד היא מסיבת שיט שיוצאת מהחוף או מסביבתו, לדוגמא מסיבת השיט הפופולארית הזו להזמנת כרטיסים למסיבות שיט מדהימות נוספות לחצו על הקישור הזה. עבור אלו שמעוניינים במלון מומלץ ליד החוף, נמליץ על מלון שלושה כוכבים Club Can Bossa. למידע נוסף והזמנת לינה בסביבות חוף ד’אן בוסה עם אפשרות ביטול לחצו על הקישור הזה.

משתזפים בחוף ד'אן בוסה באיביזהמשתזפים בחוף ד’אן בוסה באיביזה

Ses Figueretes

Ses Figueretes, הממוקם קרוב לאיביזה טאון, הוא חוף עירוני תוסס שלצידו טיילת שלאורכה חנויות, מסעדות וברים. החולות הזהובים והמים השקטים שלו הופכים אותו למועדף הן על המקומיים והן על תיירים המחפשים שילוב של רגיעה על החוף, מסעדות, ברים וחנויות בקרבת מקום. הנופים הציוריים של האיים הסמוכים ושל קו הרקיע של איביזה טאון מוסיפים לקסם של החוף, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית לטיולים בשקיעה. מי שרוצה להגיע לחוף, ולחוף ד’אן בוסה הצמוד, בסטייל, יכול לקחת את השייט הזה מנמל העיר לשני החופים הנ”ל (להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול לחצו על הקישור הזה). מבחינת לינה, החוף צמוד למרכז העיר ותמצאו בקרבתו אפשרויות לינה מומלצות רבות, כמו למשל מלון Hotel MiM Ibiza & Spa – Adults Only. להזמנת אפשרויות לינה נוספות עם אפשרות ביטול לחצו על הקישור הזה.

חוף Ses Figueretes באיביזה טאוןחוף Ses Figueretes באיביזה טאון




Cala Codolar

חוף קאלה קודולר באיביזה הוא חוף שלי השוכן הרחק ממוקדי התיירות השוקקים של האי, הידוע בחופי חלוקי הנחל ובמי הטרוקיז הצלולים שלו. החוף שוכן בין צוקים ציוריים וצמחייה עבותה, ומהווה מקלט לאלו המחפשים רגיעה ויופי טבעי באי העמוס. החוף אידיאלי עבור רחצה בים, השתזפות בלתי נגמר ופעילויות צלילה ושנורקלינג. פעילות מומלצת בחוף הוא שיט מודרך בקיאק בו מבקרים במערות הימיות המהממות באזור (לפרטים נוספים והזמנה). סביב החוף כמה אפשרויות לינה, מתוכן נמליץ במיוחד על מלון הבוטיק (חמישה כוכבים) 7Pines Resort Ibiza, part of Destination by Hyatt. למידע והזמנה של מקומות לינה נוספים עם אפשרות ביטול לחצו על הקישור הזה.

חוף קודולר שבאיביזה, מפרץ מבודד ופראיחוף קודולר שבאיביזה, מפרץ מבודד ופראי

Cala Salada

חוף קאלה סלדה באיביזה ידועה במימי הטורקיז והחולות הזהובים שלו, המוקפים בגבעות מכוסות אורנים. המפרץ הציורי הזה, אהוב כל כך על ידי המקומיים והתיירים, מציע מפלט שליו מהמקומות העמוסים והומי האדם של איביזה. יופיו הטבעי, בשילוב עם המערות העתיקות הסמוכות, הופכים את קאלה סלדה ליעד מומלץ ביותר למבקרים באי. פעילויות שיט רבות שיוצאות מכל קצוות האי מבקרות בחוף הנהדר הזה, כמו השיט הזה מסן אנטוניו (לכרטיסים והזמנה), ולמידע נוסף והזמנת כרטיסים לשיט לחוף קאלה סלדה לחצו על הקישור הזה. החוף שוכן כמה קילומטרים צפונית לעיר סאן אנטוניו, בה אפשרויות לינה רבות כמו מלון Hotel Florencio Ibiza. למידע נוסף על אפשרויות לינה והזמנה לחצו על הקישור הזה.

חוף קאלה סלדה שבאיביזה. מפרץ מהמם, מים צלולים ורדודיםחוף קאלה סלדה שבאיביזה. מפרץ מהמם, מים צלולים ורדודים

p style=”text-align: center;”> srcset=מבט מהים לעבר העיר העתיקה של איביזה, פסטורליות בין כל סצנת המסיבות

Xarraca es Vedrà

מפרץ סרקה אה ודרה, הממוקם באי הקטנטן ודרה שליד איביזה, הוא מפרץ מבודד וציורי הידוע במים הצלולים והשלווים שלו. המפרץ שוכן בין צוקים טרשיים מהממים, וזהו מקום מועדף עבור אלה המחפשים להתרחק מהאזורים ההומים של האי. היופי הטבעי והפראי של המפרץ ומימיו הצלולים הופכים אותו לאידיאלי עבור צלילה, שנורקלינג והשתזפות בשמש הים תיכונית.

מפרץ סרקה באיביזה, נופים פראיים ומים צלוליםמפרץ סרקה באיביזה, נופים פראיים ומים צלולים

Sant Josep de sa Talaia

סנט ג’וזפ דה סה טלאיה, הממוקמת באיביזה, היא העירייה גדולה בדרום מערב האי, השוכנת למרגלות הפסגה הגבוהה ביותר באי- סה טלאיה. העיירה עצמה מציעה שילוב של קסם “איביזאי” מסורתי, אתרים היסטוריים ומסעדות ובתי קפה מודרניים, מה שהופך אותה ליעד מומלץ מאוד לביקור עבור המבקרים באי, ובעיקר אלו שרוצים “לכבוש” את פסגת סה טלאיה (475 מ’). להזמנת כרטיסים למגוון פעילויות ואטרקציות בסביבתה של העיירה סנט ג’וזפ דה סה טלאיה לחצו על הקישור הזה. בעיירה ובסביבתה מספר לא מבוטל של אפשרויות לינה מומלצות (הרוב דירות), כמו דירת ROBBY’S ibiza. למידע נוסף והזמנת לינה עם אפשרות ביטול בסנט ג’וזפ דה סה טלאיה לחצו על הקישור הזה

רחוב טיפוסי בעיירה סנט ג'וזפ דה סה טליהרחוב טיפוסי בעיירה סנט ג’וזפ דה סה טליה

Playa d’en Bossa

פלאיה ד’אן בוסה היא אחד מהחופים הפופולאריים והתוססים ביותר באיביזה, ובעל רצועת החול הארוכה ביותר באי. החוף ממוקם דרומית לאיביזה טאון, הוא ידוע במועדוני החוף הומי אדם, תקליטנים ברמה עולמית ובחוף הנהדר שלו והארוך שלו המתאים ליום של השתזפות ורחצה במים ים צלולים. אטרקציה פופולארית במיוחד היא מסיבת שיט שיוצאת מהחוף או מסביבתו, לדוגמא מסיבת השיט הפופולארית הזו להזמנת כרטיסים למסיבות שיט מדהימות נוספות לחצו על הקישור הזה. עבור אלו שמעוניינים במלון מומלץ ליד החוף, נמליץ על מלון שלושה כוכבים Club Can Bossa. למידע נוסף והזמנת לינה בסביבות חוף ד’אן בוסה עם אפשרות ביטול לחצו על הקישור הזה.

משתזפים בחוף ד'אן בוסה באיביזהמשתזפים בחוף ד’אן בוסה באיביזה

Ses Figueretes

Ses Figueretes, הממוקם קרוב לאיביזה טאון, הוא חוף עירוני תוסס שלצידו טיילת שלאורכה חנויות, מסעדות וברים. החולות הזהובים והמים השקטים שלו הופכים אותו למועדף הן על המקומיים והן על תיירים המחפשים שילוב של רגיעה על החוף, מסעדות, ברים וחנויות בקרבת מקום. הנופים הציוריים של האיים הסמוכים ושל קו הרקיע של איביזה טאון מוסיפים לקסם של החוף, מה שהופך אותו לבחירה פופולרית לטיולים בשקיעה. מי שרוצה להגיע לחוף, ולחוף ד’אן בוסה הצמוד, בסטייל, יכול לקחת את השייט הזה מנמל העיר לשני החופים הנ”ל (להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול לחצו על הקישור הזה). מבחינת לינה, החוף צמוד למרכז העיר ותמצאו בקרבתו אפשרויות לינה מומלצות רבות, כמו למשל מלון Hotel MiM Ibiza & Spa – Adults Only. להזמנת אפשרויות לינה נוספות עם אפשרות ביטול לחצו על הקישור הזה.

חוף Ses Figueretes באיביזה טאוןחוף Ses Figueretes באיביזה טאון

Cala Codolar

חוף קאלה קודולר באיביזה הוא חוף שלי השוכן הרחק ממוקדי התיירות השוקקים של האי, הידוע בחופי חלוקי הנחל ובמי הטרוקיז הצלולים שלו. החוף שוכן בין צוקים ציוריים וצמחייה עבותה, ומהווה מקלט לאלו המחפשים רגיעה ויופי טבעי באי העמוס. החוף אידיאלי עבור רחצה בים, השתזפות בלתי נגמר ופעילויות צלילה ושנורקלינג. פעילות מומלצת בחוף הוא שיט מודרך בקיאק בו מבקרים במערות הימיות המהממות באזור (לפרטים נוספים והזמנה). סביב החוף כמה אפשרויות לינה, מתוכן נמליץ במיוחד על מלון הבוטיק (חמישה כוכבים) 7Pines Resort Ibiza, part of Destination by Hyatt. למידע והזמנה של מקומות לינה נוספים עם אפשרות ביטול לחצו על הקישור הזה.

חוף קודולר שבאיביזה, מפרץ מבודד ופראיחוף קודולר שבאיביזה, מפרץ מבודד ופראי

Cala Salada

חוף קאלה סלדה באיביזה ידועה במימי הטורקיז והחולות הזהובים שלו, המוקפים בגבעות מכוסות אורנים. המפרץ הציורי הזה, אהוב כל כך על ידי המקומיים והתיירים, מציע מפלט שליו מהמקומות העמוסים והומי האדם של איביזה. יופיו הטבעי, בשילוב עם המערות העתיקות הסמוכות, הופכים את קאלה סלדה ליעד מומלץ ביותר למבקרים באי. פעילויות שיט רבות שיוצאות מכל קצוות האי מבקרות בחוף הנהדר הזה, כמו השיט הזה מסן אנטוניו (לכרטיסים והזמנה), ולמידע נוסף והזמנת כרטיסים לשיט לחוף קאלה סלדה לחצו על הקישור הזה. החוף שוכן כמה קילומטרים צפונית לעיר סאן אנטוניו, בה אפשרויות לינה רבות כמו מלון Hotel Florencio Ibiza. למידע נוסף על אפשרויות לינה והזמנה לחצו על הקישור הזה.

חוף קאלה סלדה שבאיביזה. מפרץ מהמם, מים צלולים ורדודיםחוף קאלה סלדה שבאיביזה. מפרץ מהמם, מים צלולים ורדודים

5 אטרקציות מרכזיות באיביזה

מסיבות

כאמור, איביזה מוכר בראש ובראשונה כאי המסיבות של הים התיכון.  בחודשי הקיץ, איביזה היא אחת מזירות ההתרחשות החמות ביותר של הטכנו וההאוס, אבל אפשר גם למצוא באי מגוון נוסף מרשים של ברים, יאכטות וקלאבים שינגנו מוזיקת עולם, רוק, ג’אז, דראמ אנד בייס, פופ, ראגיי ועוד. אם אתם קהל אדוק של טכנו והאוס, תשתדלו לא להתקבע, ואם אתם לא מעריצים מושבעים אל תפסלו את איביזה על הסף. חוץ ממסיבות ישנם פאבים ובארים רבים שפתוחים בערבים וגדושים במבקרים במהלך הקיץ, למעשה בשעות היום רוב התיירים משתזפים בחוף או נחים מהמולת הלילה הקודם, וכאשר מגיע הערב יוצאים לבלות. בנוסף לבארים ולמועדונים הרבים, ישנם גם מסיבות יאכטה משגעות, חלקן כוללות בר חופשי (למשל כאן או כאן) וחלקן הן מסיבות שקיעה אשר ממקסמות את חווית הבילוי בשעה הכי יפה ביום (למשל כאן או כאן).

מסיבת יאכטה באיביזה, מצורות הבילוי המועדפות באי. ניתן להזמין כאן מראש עם אפשרות ביטול בחינם

אטרקציות ימיות

המגוון הרחב ביותר של אטרקציות מיוחדות שתוכלו למצוא באי הן ללא ספק האטרקציות הימיות הרבות שיש באי, מסיורי שיט בין החופים באיים (למשל כאן או כאן), דרך שיט לאיון השכן פורמנטרה (למשל כאן או כאן), צלילות שנורקל (למשל כאן או כאן) ועד שיט קייאקים וג’ט סקי (למשל כאן או כאן). בשל המגוון הרב של האטרקציות המוצעות, אנו ממליצים לקרוא ולהבין את הייחודיות שבכל אטרקציה ואת מידת התאמתה לצרכים שלכם. בנוסף, ניתן לקחת סיורים אשר משלבים בין שתיים או יותר מהאפשרויות המוצעות פה. למשל שיט שקיעה זה, אשר משלב גם שיט בשקיעה,וגם שנורקל מסביב למערות ייחודיות אשר מהוות בית גידול לדגים ויצורים ימיים ייחודיים, או אטרקציה זו, אשר משלבת שיט באמצעות סאפים וצלילות שנורקל. לאטרקציות ימיות נוספות ומגוונות (כולל צלילת מיכלים, צלילה חופשית, שיעורי ג’ט סקי, שיעורי גלישה ועוד) לחצו כאן.

שנורקל באיביזה, אחת האטרקציות הפופולאריות ביותר באי. להזמנת סיור סאפים הכולל צלילות שנורקל באי לחצו כאן

טיולי ג’יפים

מעבר לים המופלא שאיביזה התברכה בו, גם האי עצמו טומן בחובו פנינות נסתרות אשר נשמרו על ידי המקומיים לאורך הדורות. הדרך הטובה ביותר לצאת לטיולי יום באי ולהיחשף לפינות החמד האמיתיות שלו היא באמצעות טיולי ג’יפים באי. טיולים אלו יכולים לכלול איסוף מהמלון (למשל פה) או שילוב של סיור ג’יפים ושיט בסירה (למשל פה).

תרבות ושופינג בעיר העתיקה

בניגוד לכל האטרקציות המסעירות וחיי הלילה התוססים העיר העתיקה של איביזה מציעה סוג בילוי שונה, ובו תוכלו למצוא בין הסמטאות ציוריות של העיר מגוון חנויות ססגוניות, סצנת אמנות עשירה ומטבח נהדר. בעיר העתיקה מספר גלריות אומנות, ביניהן מוזיאון האומנות MACE שמציג תערוכות אומנות מרחבי העולם. כמו כן תוכלו לבקר בטירה העתיקה של איביזה עם נוף מרשים ומסעדה קטנה. אפשר לגלות את העיר העתיקה באמצעות מספר סיורים מודרכים המוצעים בה, למשל סיור אופניים זה העובר בין כל נקודות החובה בעיר העתיקה (ישנה גם אפשרות לסיור אופניים פרטי ומצומצם יותר פה),סיור אמנות רחוב זה המאיר זרקור על סצנת האמנות הפוריה של העיר, או סיור טעימות זה אשר חושף את המבקר למטבח הים תיכוני העשיר והערב לחיך של איביזה. לסיורים מודרכים נוספים בעיר העתיקה של איביזה לחצו כאן.

העיר העתיקה של איביזה, רצופה סמטאות ציוריות וססגוניות




אטרקציות נוספות באיביזה

מלבד האטרקציות הרבות שהוזכרו כאן, ישנם עוד סוגים שונים של אטרקציות אשר יכולות להתאים לכל מבקר המגיע לאי, למשל סיור כדור פורח מומלץ זה, אשר מעניק הזדמנות לראות את האי היפהפה ממעוף הציפור, או סיור מערות זה, אשר כולל ביקור במערת סן מרקה, אחת מהמערות המפורסמות ביותר בים התיכון. לקריאה נוספת אודות אטרקציות נוספות באיביזה לחצו כאן.

מערת סן מרקה באיביזה, מהמערות המרהיבות באיי ים התיכון




לינה באיביזה

באי איביזה שבספרד ניתן למצוא מעל ל1,000 מקומות לינה ,כאשר כמעט ממחצית ממקומות הלינה שמוצעים לקהל הרחב הן וילות, שהן אופציה מועדפת על קבוצת חברים המטיילים יחד או משפחות עם ילדים. כמובן שמחוץ לערים תמצאו מקומות לינה רבים, אך הם מפוזרים יותר במרחב ומצויים בדרך כלל בקרבה לכפר או ליישוב. באופן כללי, מרבית המלונות הם בדירוג של שלושה כוכבים אך תוכלו למצוא גם מלונות בדירוג של ארבעה וחמישה כוכבים בהיקף יותר מצומצם.

איפה לישון באיביזה

שכשמדברים על לינה באיביזה מדברים על שני דברים – לינה בעיר איביזה ולינה באי איביזה. האופציה הפופולארית ביותר ללינה באי היא העיר איביזה, בה מרוכזים מרבית מהאטרקציות המעניינות והחופים המהממים שמצויים באי. ישנם מספר אזורים בהם ניתן ללון בעיר איביזה, הראשון והמבוקש ביותר הוא העיר העתיקה (דאלט וילה Dalt Vila) אשר מהווה את החלק ההיסטורי של איביזה בו ניתן למצוא מלונות בוטיק כמו מלון שני הכוכבים La Ventana. בסמוך לעיר העתיקה נמצא נמל איביזה ממנו יוצאות מעבורות וסיורים לאיים אחרים במרחב הימי הסמוך לאיביזה, אנו ממליצים לבדוק את בית ההארחה Casa de Huespedes la Peña. אמנם ישנם יתרונות רבים לשהייה בלב העיר, אך מי שמחפש קרבה לחוף כדאי להסתכל על דרום וצפון העיר. מקומות לינה רבים ממוקמים לאורך רצועת החוף מדרום לעיר, בחירה מצויינת לחפצים ללון בעיר, להנות מהשירותים התיירותיים כמו מבחר מסעדות, אטרקציות ומרכזי קניות יחד עם שהייה על החוף. מדרום לעיר על החוף תוכלו ללון ב-Apartamentos Llobet Ibiza המומלץ, אשר נמצא סך הכל 20 מ׳ מהחוף. שכונה נוספת מומלצת ללינה בעיר איביזה, הפעם בחלקה הצפוני של העיר ומעברו השני של הנמל, היא שכונת טאלאמאנקה (Talamanca). מרבית מלקומות הלינה באיזור נמצאים בסמיכות לחוך הים, ובלב השכונה קזינו איביזה המפורסם. אנו ממליצים על מלון ארבעת הכוכבים הכול כלול El Hotel Pacha – Entrance to Pacha Club Included שבאופן נדיר לאיביזה, ובייחוד לחלקיה העירוניים, מעניק חנייה בחינם למבקריו, ולכן מומלץ למי שמגיע עם רכב שכור. לקריאה נוספת על השכרת רכב באיביזה לחצו כאן.

לינה בחלקה הצפוני והדרומי של העיר איביזה לרוב מבטיחה שהות בקרבה לחוףלינה בחלקה הצפוני והדרומי של העיר איביזה לרוב תהיה בקרבה לחוף

ערים פופולאריות נוספות באי בהן קיים מגוון רחב של אפשרויות לינה הן סן אנטוניו וסנטה אאוליה דס ריו. סן אנטוניו (San Antonio) מומלצת לחובבי הבילויים, מסיבות וחיי הלילה. מכיוון שמרבית המבקרים בעיירה זו הם צעירים והוללים אחד מסוגי הלינה המפורסמים, במיוחד לקבוצה של חברים הוא לינה בהוסטלים. הוסטלים נוטים להיות אופציה זולה וחוויתית, יש רבים, ידועים ומפנקים כמו הוסטל הבוטיק בעל דירוג של כוכב אחד Hostal Rosell Boutique. מנגד, סנטה אאוליה דס ריו (Santa Eulària des Riu) מאופיינת באווירה יותר נינוחה ומתאימה למשפחות עם ילדים או זוגות. אחד ממקומות הלינה המומלצים ביותר בסנטה אאוליה הוא מלון ארבעת הכוכבים Hotel Tres Torres לזוגות בלבד, ממש מושלם לזוג המגיע לחופשה רומנטית וכמובן ירח דבש, ובאשר למשפחות אנו ממליצים על מלון דירות המקל בהרבה מובנים על משפחה המטיילת עם ילדים כמו מלון דירות שלושה כוכבים Apartamentos Los Arcos.

באיביזה, אשר נחשב אחד האיים המבוקשים ביותר בעולם, ישנם סך הכל 1,000 מקומות לינה סך הכל משמע, שבחודשי הקיץ קשה מאוד למצוא מקום לינה ללא תכנון והזמנה מראש. למי שחושש מהתחייבות אפשר למצוא כאן מגוון אופציות מצוינות ללינה באי איביזה עם אפשרות ביטול, ולמי שרוצה לנסות לחסוך במחיר אפשר למצוא כאן מגוון הנחות ודילים ללינה באי. 

בשיא עונות התיירות ישנם פסטיבילים באיביזה הסוחפים אליהם תיירים רביםבשיא עונות התיירות ישנם פסטיבילים באיביזה אשר יוצרים נהירה לאי

הרחבנו על נושא הלינה בעמוד מלונות מומלצים באיביזה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות, ולמי שמתלבט איזה מקום לינה לקחת ואיפה מומלץ להסתכל גם בו.

5 מלונות מומלצים באיביזה

One Ibiza Suites– מלון חמישה כוכבים הממוקם קרוב למרכז העיר איביזה. במלון תוכלו למצוא בריכות שחייה ומתקנים נוספים. לבאים עם רכב המלון מציע חניה פרטית אפשרית במחיר של 20 EUR לכל יום. המלון מתאים ליחידים,זוגות ומשפחות עד ארבעה נפשות.
El Puerto Ibiza Hotel Spa– מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרכז האי איביזה בקרבה לעיר העתיקה ולנמל. המלון מציע מגוון רחב של מתקנים ביניהם בריכת שחייה. חדרי המלון מתאימים ליחידם ולזוגות.
Lux Isla– מלון בדירוג של שלושה כוכבים הממוקם במפרץ טאלאמנקה ובמרחק קצר מחוף הים .לא רחוק מהמקום אפשר להגיע למרכז העיר איביזה ואף המלון מציע שירותי הסעות. החדרים מתאימים ליחידים וזוגות.
Gran Hotel Montesol Ibiza– מלון חמישה כוכבים הממוקם בעיר העתיקה של העיר איביזה ובסמוך לנמל. המלון מציע מגוון של מתקנים וחדרי המלון מתאימים ליחידים ולזוגות .
Els Pins Resort & Spa– מלון ארבעה כוכבים הממוקם במפרץ סן אנטוניו בסמוך לחוף הים. במלון ניתן למצוא 2 בריכות שחייה ,חדרי המלון מתאימים לזוגות ומשפחות עד ארבעה אנשים.
למידע נוסף ניתן לקרוא כאן.

השכרת רכב באיביזה

מרבית המבקרים באיביזה מגיעים בעיקר לאי ולרצועת החופים הפופולארית שלה, אם זהו מטרת הביקור שלכם אין סיבה שתשכירו רכב, העיר איביזה ורצועת החופים מרושתת בתחבורה ציבורית טובה מאוד, וכן ניתן להתנייד ברגל או באופניים. אם ברצונכם לגלות את האי ולהגיע ליעדים הפחות מוכרים בו, ההמלצה שלנו היא להשכיר רכב פרטי, שכן בתחבורה ציבורית לא ניתן להגיע לפינות החמד האמיתיות שבאי. מאחר וישנו ביקוש רב לרכבים שכורים מומלץ מאוד להזמין רכבים מראש, במיוחד אם מדובר בהשכרת רכב בשיא עונת התיירות או במידה ואתם מחפשים רכב של יותר מ-5 מקומות, ג’יפים או ואנים. למי שחושש מההתחייבות כדאי להזמין בקישור הזה, בו תוכלו לבטל את הרכב גם לאחר ביצוע ההזמנה. למי שמעוניין להוזיל את עלות ההשכרה כדאי להזמין בקישור הזה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על וכך לחסוך באחת ההוצאות המשמעותיות בחופשה.
לקריאה נוספת אודות השכרת רכב באיביזה אנו ממליצים לכם לקרוא את העמוד שלנו- השכרת רכב באיביזה (2023) – מידע מקיף והנחה בלעדית

איך מגיעים לאיביזה?

על פי רוב, ההגעה לאיביזה כוללת טיסה ישירה (או עם עצירת ביניים) לעיר גדולה בספרד, ממנה ניתן לקחת מעבורת לאי (אם היא שוכנת על הים, כמו ברצלונה לדוגמא) או טיסה ישירה. ישנן כמה ערים שרלוונטיות לנושא:

מדריד– בירת ספרד, אליה יש כמה טיסות ישירות בכל שבוע מישראל (למידע נוסף והזמנת טיסות לחצו כאן). ממדריד ישנן כמה טיסות ישירות לאיביזה בכל יום, שאורכן הוא בין 75-90 דקות (למידע נוסף והזמנת טיסות לחצו כאן). טיסה למדריד וממנה לאיביזה היא אופציה נוחה ופופולארית מאוד, שכן מדריד היא עיר נגישה ולא תתקשו למצוא טיסה ישירה אליה, וממנה יש טיסות רבות לאיביזה (אפילו כמה ביום). למידע נוסף על טיסות למדריד, בקרו בעמוד שלנו בנושא.

ברצלונה העיר הקטלונית הידועה, השוכנת לחופי הים התיכון. גם לברצלונה ישנן טיסות ישירות רבות בכל שבוע מישראל (למידע נוסף והזמנת טיסות לחצו כאן, ולמידע נוסף על טיסות לברצלונה בקרו בעמוד המקיף שלנו בנושא). מברצלונה יש שתי דרכים להגיע לאי איביזה. הדרך הראשונה היא טיסה ישירה מברצלונה לאיביזה באורך של 60-70 דקות שיוצאת כמה פעמים ביום (למידע נוסף והזמנת טיסות לחצו כאן). האופציה השנייה היא שיט במעבורת מברצלונה לאיביזה. אורך השיט נע בין 8 ל11 שעות, וחשוב לדעת שככלל המעבורות יוצאות להפלגה בשעות הלילה (סביב 22:00) בכדי להגיע לאי בבוקר. אופציה זו אהובה במיוחד על חובבי הים והשיט שרוצים לחוות את הים התיכון מגובה העיניים ולא ממעוף הציפור. למידע נוסף והזמנת שיט מברצלונה לאיביזה לחצו כאן.

ולנסיה– ולנסיה היא עיר נמל מהממת ופופולארית מאוד, והיא הקרובה ביותר לאיביזה מבין הערים הגדולות בספרד. ישנן מעט מאוד טיסות ישירות מתל אביב לולנסיה (חברת סאן דור בלבד), ולכן הגעה לאיביזה דרכה תתאים בעיקר למי שכבר נמצא בולנסיה או באזורה ורוצה להמשיך לאיביזה, או למי שמעוניין בטיסה עם עצירת ביניים (למידע נוסף על טיסות לולנסיה בקרו בעמוד שלנו בנושא, ולהזמנת כרטיסים לטיסות לחצו כאן). מולנסיה, כמו מברצלונה, ניתן להמשיך לאיביזה בטיסה ישירה קצרצרה באורך 50 דקות, שיוצאת כמה פעמים ביום (למידע נוסף והזמנת טיסות לחצו כאן). כמו כן, ניתן לקחת שיט מעבורת באורך של כ6-7 שעות (יש גם מעבורות לא ישירות יותר ארוכות). חשוב לדעת שככלל המעבורות יוצאות להפלגה בשעות הלילה (סביב 22:00) בכדי להגיע לאי בבוקר. אופציה זו מתאימה לחובבי השיט ולאלו שרוצים להשקיף על מימי הים הבלרי מקרוב. למידע נוסף והזמנת שיט מולנסיה לאיביזה לחצו כאן.

דניה (Denia)- עיר חוף קטנה ומרשימה בקוסטה בלנקה, ואחת הנקודות היבשתיות הקרובות ביותר לאי איביזה. חשוב לציין כי לדניה אין שדה תעופה. מדניה תוכלו לקחת מעבורת קצרה באורך של כ2.5-3.5 שעות, בערך חצי מזמן השיט במעבורת מולנסיה ושליש מברצלונה. במידה ואתם בולנסיה או באזור קוסטה בלנקה, ואתם מעוניינים לקחת שיט באורך קצר לאיביזה, יתכן שנסיעה לאיביזה והגעה ממנה לאי בעזרת מעבורת היא אופציה נכונה עבורכם. למידע נוסף והזמנת שיט מדניה לאיביזה לחצו כאן, למידע נוסף על הגעה לעיר החוף דניה בקרו בעמוד המקיף שלנו.

משדה התעופה באי לעיר איביזה ישנה תחבורה ציבורית יחסית תדירה. בנוסף, ניתן להזמין שאטל מראש (יוצא על בסיס ביקוש) שמגיע לעיר העתיקה של איביזה. ניתן להזמין את השאטל פה או פה. נמל איביזה נמצא ממש בסמוך למרכז העיר, וניתן להגיע ממנו למרכז העיר בקלות בעזרת מונית או הליכה קצרה ברגל.

 

מזג האוויר באיביזה

מזג האוויר באיביזה, כמו בכל האיים הבלאריים, הוא מזג אוויר נוח עם מעט ימי גשם לאורך כל השנה. הטמפרטורות נעות בין 11-15 מעלות צלזיוס בחורף, ל22-26 מעלות צלזיוס בקיץ, ימי הגשם הם ספורים, מה שהופך את החופשה באיים הבלאריים וביניהם כרעיון ישים לאורך כל השנה, למרות שבאיביזה עונת התיירות היא במובהק בקיץ, ואין איים מומלצים יותר לעונת החורף. כדאי כשאתם אורזים לביקור באיביזה לכלול עליונית לעת צרה. בנוסף למקומות הממוזגים, מגיעות רוחות מפתיעות מהים וכדאי להיות ערוכים בהתאם.

סקירה היסטורית של האי איביזה

מקור השם של האי איביזה הגיע מהאל המיצרי בס, שהוא האל המיצרי המגן על הבית ועל נשים בלידתן, אך במקביל, כשכבשו אותה המוסלמים הם כינו אותה בתרגום חופשי “יבשה”.

ההתיישבות הראשונה שנרשמה באי הייתה בשנת 654 לפנה”ס ע”י הפיניקים (שייסדו גם את המושבות של מאלגה,סביליה וקורדובה) שקבעו את הנמל הראשון בו. לאחר ששקעה האימפריה הפיניקית איביזה נכבשה ע”י האשורים והנמל בה הפך את האי לתחנת מרכז מסחרית בנוסף לייצור ענף של חומרי גלם ומסחר נחשקים כגון צבעים ממשאבי העופרת באי, מלח וצמר. איביזה הייתה תחנת מעבר נוחה כיוון שהייתה בנתיב לכיוון ים התיכון ולא רחוקה מיבשת אפריקה. לאחר האשורים האי עבר לידי הרומאים, שהובילו לשגשוג האי יותר מאי פעם, ממש תור הזהב לפני שהוחרבה לחלוטין ע”י ההונדלים. לאחר מכן המוסלמים סילקו את השלטון ההונדלי באי ויישבו אותו מחדש. ולבסוף, לאחר ידיים רבות, צורפה איביזה לקבוצת האיים הבלאריים תחת השלטון הספרדי בתקופתה של אליזבת הראשונה בשנת 1496. בשנת 1999 הוכרזה איביזה כאתר מורשת לאומי ע”י האונסק”ו בשל ההיסטוריה והתרבות שהשתמרו בה.

איביזה -אי של חופים צלולים,מסיבות וכיף




המלצות "הכל על" למבקרים באיביזה

  • חשוב לשים לב כשאתם מתכננים ביקור באיביזה, שהאי מתרוקן בחורף, למרות מזג האוויר הנוח שבו. איביזה ככלל מכוונת לקהל צעיר של מסיבות ולעונת התיירות בכלל, שבחורף נותרים בה רק התושבים, שעוסקים בחקלאות ודייג למחייתם. עובדה זו יכולה להיות חסרון, או יתרון, תלוי בהעדפה שלכם. אם אתם מחפשים את הבילויים והמסיבות- כמובן שעדיף להגיע בקיץ, אך בתקופה זו הלינה תהיה היקרה ביותר- ואיביזה היא לא יעד זול. אך אם אתם רוצים להתחמק בחורף לאי עם חורף מתון יחסית ולהנות ממקום שליו ולא עמוס- זו העונה שתתאים לכם להגיע אל האי, מה שגם יוזיל את עלויות הלינה. במקרה כזה יש לקחת בחשבון, שכל הברים והפאבים יהיו סגורים ויפתחו מחדש רק בקיץ.
  • בואו עם ראש פתוח, כי גיוון באיביזה זה שם המשחק. אמנם יש שם סצנה מאוד רצינית של מסיבות טכנו והאוס, אבל גם המוזיקה במועדונים היא ורסטילית ומגוונת, וגם לאורך היום איביזה מלאה בדברים לעשות ומקומות לראות. אם באתם לחגוג, השתדלו על הדרך לתבל את זה עם קצת חופים, קצת טיולים, קצת להסתובב בסמטאות ובגלריות, כך שתצאו עם תחושה יותר מלאה. ואם מסיבות זה לא בראש סדר העדיפויות, תדעו שיש להם שפע של אטרקציות שימלאו את החופשה שלכם באיביזה בכל טוב.
  • רוחות הן דבר שבשגרה על האי. בקיץ החם, הרוחות יכולות להיות חדשות טובות ולהרגיע קצת את החום, אך בחורף יש לקחת אותן בחשבון ולהצייד במעיל שובר רוח (ווינדברייקר) או כל מעיל דק מחומר פלסטי שיעצור את הרוח (כותנה או צמר פחות יעזרו נגד רוחות).
  • בתוך הערים באיביזה ניתן להתנייד בקלות בהליכה – הן קטנות ולא ממש צריך רכב בתוך העיר, אלא רק אם תרצו להגיע לעיר אחרת או לאחד החופים המרוחקים.
  • את הביקור באיביזה ניתן לשלב עם ביקור באי הסמוך מיורקה, אליה ניתן להגיע בשיט, או אם אתם רוצים לעשות מזה הרפתקאה- ניתן להגיע אל איביזה עצמה בשיט מברצלונה (אליה יש טיסות ישירות מישראל והיא יעד פופלרי בפני עצמו) או מולנסיה שהיא יעד תיירותי נוסף בספרד.

שאלות נפוצות על איביזה

איביזה ידועה בתור אי המסיבות וביתה של סצנות ההאוס והטכנו ומסיבות השיט (לפרטים והזמנת כרטיסים למסיבות שיט לחצו כאן או כאן), ולכן מעצם מהותה קורצת במיוחד לצעירים- קבוצות זוגות ואף יחידים. אבל, אם זה לא מה שמדבר אליכם זה לא אומר שאין לכם סיבה להגיע אליה. איביזה מתאימה לכל מי שאוהב להשתזף בחוף, לצאת לטייל, לעשות שופינג ולצאת למועדונים. המוזיקה באיביזה מגוונת ואפשר למצוא בה הכל מהכל. היא מתאימה גם למשפחות ומלאה באופן מפתיע באטרקציות לילדים, אך יש להיזהר בעונת הקיץ מהעומס ומהקהל הספציפי שמגיע אליה. לקהל המבוגר יותר שלא מעוניין להיות בהמולה היינו מציעים להגיע באביב, סתיו או חורף ולא במהלך שלהי הקיץ.

עונת התיירות היא בין מאי לספטמבר, בה מזג האוויר יותר חמים, למרות שבאיביזה הוא נוח עם מעט גשם לאורך כל השנה, וחודשי השיא של איביזה הם ביולי אוגוסט כמובן. כדאי להסתנכרן עם עונת התיירות כי בחורף הענף נכנס לתרדמת חורף והאי עובר להתפרנס בעיקר מחקלאות ודיג אך זה לא אומר שאי אפשר למצוא לינה ולכן יכולה להיות יעד חורף מתאים למי שרוצה להתחמק לזמן מה מהחורף בארץ.

אפשר להקדיש לשהות באי שבוע עד עשרה ימים בכיף, תלוי איזה אנשים אתם. יש אנשים שבחמישה ימים ירגישו שהם מיצו את כל מה שיש לראות, לעשות ולטעום באיביזה (לפרטים והזמנת פעילויות ואטרקציות באי), ויש אנשים שיגיעו לשבועיים לחגוג את המוזיקה ואת החיים. באיביזה לא חסרות אטרקציות כדי למלא חופשה בכל טוב, אך מה שבטוח שלא כדאי להגיע לתקופה שהיא קצרה יותר מ-5 ימים.

המגוון הגדול של סגנונות המוזיקה, המועדונים הברים והיאכטות באי מוודאים שתמיד יהיו מקומות בילוי שיתאימו לסגנון שלכם, ולרוב ניתן לקבל מידע אודות המסיבות השונות בבתי המלון או בברים השונים. אופציה נוספת ובטוחה יותר היא להזמין כרטיסים מראש למסיבה המתאימה לכם, למשל דרך קישור זה המציע מגוון מסיבות בסגנונות שונים ומבטיח לכם בילוי בלתי נשכח

בשל ערכה התיירותי, יש באיביזה מעל 1,000 מקומות לינה, כך שישנם אפשרויות לינה המתאימות לכל סוג תייר, החל ממלונות חמישה כוכבים מפוארים כמו One Ibiza Suites, דרך מלוני ארבעה ושלושה כוכבים כמו Els Pins Resort & Spa או Lux Isla ועד דירות ובתי הארחה זולים יותר. אנו ממליצים לכם לקרוא את העמוד המקיף שלנו בנושא- הכל על מלונות ודירות באיביזה

במידה ואתם מתכננים לשהות רק בעיר המרכזית  שכן העיר איביזה צפופה, נוחה להליכה ולא מתאימה לרכבים. במידה ואתם מעוניינים להסתובב באי ולהגיע לערים גדולות נוספות או למרחב הכפרי נמליץ מאוד לשכור רכב שכן באי לא קיימת תחבורה ציבורית אמינה ויציבה מאוד. להזמנת רכב עם אפשרות ביטול לחצו כאן ולהזמנת רכב עם 10% הנחה לגולשי הכל על לחצו כאן. נמליץ לקרוא מידע נוסף בעמוד שלנו על השכרת רכב באיביזה.

סמל 'אומת על ידי הקהילה'

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם: