מלונות מומלצים בסנטה קרוז דה טנריף ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בסנטה קרוז דה טנריף - הסקירה המקיפה על מלונות בסנטה קרוז דה טנריף. אזורי הלינה המומלצים בסנטה קרוז דה טנריף, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בסנטה קרוז דה טנריף.

5 מקומות לינה מומלצים בסנטה קרוז דה טנריף

Iberostar Heritage Grand Mencey

⭐⭐⭐⭐⭐
איברוסטאר הריטג‘ גראנד מנסי ( Iberostar Heritage Grand Mencey) – מלון חמישה כוכביםבליד פארק גארסיה סנאבריה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה והנוחות במקום.

למידע נוסף על המלון

Hotel Colon Rambla

⭐⭐⭐⭐
מלון קולון רמבלה (Hotel Colon Rambla) – מלון ארבעה כוכביםב
אזור סמוך לפארק גרסיה סנבריה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה והצוות במלון.

למידע נוסף על המלון

Hotel Principe Paz

⭐⭐⭐
מלון פרינסיפה פז (Hotel Principe Paz) – מלון שלושה כוכביםבעיר העתיקה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה והצוות במקום.

למידע נוסף על המלון

Casa Colonial Cejas

קאסה קולינל סיאס (Casa Colonial Cejas) – בית הארחהבסמוך למוזיאון לאמנויות. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה והצוות במקום.

למידע נוסף על המלון

Apartamentos Bruja

דירה אפרטמנטוס ברוחה (Apartamentos Bruja) – דירה בסמוך מרכז סנטה קרוז דה טנריף. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות הצוות והנוחות במקום.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בשבועות הקרובים הביקוש ללינה בסנטה קרוז דה טנריף יהיה גבוה, ובסופי השבוע מקומות הלינה המבוקשים יכולים להגיע לתפוסה כמעט מלאה. לכן, למי שמתכנן להגיע בפסח או אחריו מומלץ להזמין מקום לינה מראש, במיוחד אם אתם מחפשים מקום לינה ליותר מ-3 אורחים או אם מדובר על סופ"ש. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה בו אפשרויות לינה רבות המציעות ביטול בחינם, וכך לא להתחייב למרות ההזמנה מראש. בנוסף, כדי להפחית בעלות הלינה אפשר לחפש מבצעים רלוונטים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בסנטה קרוז דה טנריף

בסנטה קרוז דה טנריף ישנם כ-490 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Canary Lofts Glorieta), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של ארבעה כוכבים (כמו Hotel Taburiente S.C.Tenerife), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מרכז העיר ובמיוחד ליד מרכז לאמנויות הבמה (Teatro Guimerá y Antiguo Mercado ) , בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון ארבעה כוכבים Urban Anaga Hotel . ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים ממרכז העיר אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור סמוך לבית העירייה, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Hotel Principe Paz. במידה ואתם מגיעים לסנטה קרוז דה טנריף עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מלון Hotel Colon Rambla ומלון Hotel Principe Paz.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בסנטה קרוז דה טנריף

  • באזור מרכז העיר יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.

שאלות נפוצות על לינה בסנטה קרוז דה טנריף

האזור הפופולארי ביותר ללינה בסנטה קרוז דה טנריף הינו אזור מרכז העיר, ובמיוחד בסמוך ל מרכז לאמנויות הבמה (Teatro Guimerá y Antiguo Mercado ) .

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בסנטה קרוז דה טנריף ניתן למנות את Iberostar Heritage Grand Mencey, Hotel Colon Rambla, Hotel Principe Paz, Casa Colonial Cejas, ו-Apartamentos Bruja.

למשפחות המגיעות לסנטה קרוז דה טנריף אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - מלון Hotel Colon Rambla , מלון Hotel Principe Paz , דירה Apartamentos Bruja , ומקום אירוח B&B Parigi Hotel, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לסנטה קרוז דה טנריף צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - מלון Hotel Colon Rambla ומלון Hotel Principe Paz.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בסנטה קרוז דה טנריף אנו מציעים להסתכל על Casa Colonial Cejas, B&B Parigi Hotel , דירה Apartamentos Bruja.

Booking.com