מלונות מומלצים בקדיז ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בקדיז - הסקירה המקיפה על מלונות בקדיז. אזורי הלינה המומלצים בקדיז, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בקדיז.

5 מקומות לינה מומלצים בקדיז

Parador de Cádiz

⭐⭐⭐⭐
פאראדור דה קאדיז (Parador de Cádiz) – מלון 4 כוכבים במרכז העיר סמוף לחוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל מיקום המלון והקפדה על ניקיון.
למידע נוסף על המלון

Hotel de Francia y París

⭐⭐⭐
מלון פרנצ’ה (Hotel de Francia y París) – מלון 3 כוכבים במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 10 אנשים ומומלץ בשל מיקום המלון ויכולת האיכלוס הגבוהה .
למידע נוסף על המלון

Hotel Regio

⭐⭐⭐
מלון רג’יו (Hotel Regio) – מלון 3 כוכבים באזור יותר מרוחק ממרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל תפקוד הצוות וההקפדה על ניקיון.
למידע נוסף על המלון

Casual Duende Cádiz


קז’ואל דואנדה קדיז (Casual Duende Cádiz) – מלון כוכב 1 במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל מיקום המלון והעלות הנמוכה.
למידע נוסף על המלון

Plaza de la Luz Cádiz

פלאזה דה לה לוז קדיז (Plaza de la Luz Cádiz) – מלון דירות במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 6 אנשים ומומלץ בשל מיקום המלון ותפקוד הצוות.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

במהלך השבועות הקרובים מידת הביקוש ללינה בקדיז במגמת עליה. למי שמתכנן חופשת פסח כדאי להזמין מקומות לינה בהקדם, וכך גם למי שמתכנן חופשה בסופי השבוע הקרובים. מומלץ לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו מגוון מקומות המציעים ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנה ואף לבטל אותה במידת הצורך. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא מהמרכזיות בחופשה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בקדיז

בקדיז ישנם כ-960 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Goodnight Cádiz Apartments), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של 4 כוכבים (למשל Occidental Cádiz), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מרכז העיר ובמיוחד ליד פלאזה דה לאס פלורס Plaza de las Flores, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את דירות (Apartamento Casa Patio del Panadero). ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים ממרכז העיר אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור תחנת רכבת Segunda Aguada, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון כוכב 1 Hotel Boutique Convento Cádiz. במידה ואתם מגיעים לקדיז עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל דירות HO Paseo de Almería– בתשלום והזמנה מראש.

תיירים רבים בוחרים ללון במרכז העיר סמוך לפלאזה דה לאס פלורס (צילום: תיירים רבים בוחרים ללון במרכז העיר סמוך לפלאזה דה לאס פלורס

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בקדיז

  • מרבית המבקרים בקדיז מעדיפים ללון כאמור באזור מרכז העיר, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של קדיז . מאוד מומלץ להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה בקדיז למשל דירות HO Paseo de Almería– בתשלום והזמנה מראש.
  • באזור מרכז העיר יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • בקדיז מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל .
  • בקדיז דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו מלון Hotel Las Cortes De Cádiz. ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה בקדיז

האזור הפופולארי ביותר ללינה בקדיז הינו אזור מרכז העיר, ובמיוחד בסמוך לפלאזה דה לאס פלורס Plaza de las Flores.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר בקדיז ניתן למנות את Parador de Cádiz, Hotel de Francia y París, Hotel Regio, Casual Duende Cádiz,ו- Plaza de la Luz Cádiz.

למשפחות המגיעות לקדיז אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - בית ההארחה Pensión Cádiz, דירות Apartamento Casa Patio del Panadero, דירות Goodnight Cádiz Apartments ודירות La Posada del Mercado, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לקדיז צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - דירות HO Paseo de Almería- בתשלום והזמנה מראש.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בקדיז אנו מציעים להסתכל על Casual Duende Cádiz, מלון כוכב 1 La Sal by Pillow ובית ההארחה Pensión Cádiz.

Booking.com