מלונות מומלצים במרביאה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות במרביאה - הסקירה המקיפה על מלונות במרביאה. אזורי הלינה המומלצים במרביאה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים במרביאה.

5 מקומות לינה מומלצים במרביאה

Vincci Selección Estrella del Mar

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון וינצ’י סלקסיון אסטרלה דל מאר (Vincci Selección Estrella del Mar) – מלון 5 כוכבים באזור מעט מרוחק ממרכז העיר, ליד חוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות 4 בריכות השחייה ותפקוד הצוות.
למידע נוסף על המלון

NH Marbella

⭐⭐⭐⭐
מלון NH מארבלה (NH Marbella) – מלון 4 כוכבים באזור מעט מרוחק ממרכז העיר, ליד חוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בשל תפקוד אנשי הצוות ומרכז הכושר.
למידע נוסף על המלון

Hotel Doña Catalina

⭐⭐⭐
מלון דונה קטלינה (Hotel Doña Catalina) – מלון 3 כוכבים באזור מרוחק מעט ממרכז העיר, קרוב לשדרות San Pedro Alcántara. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל המחיר הנוח ותפקוד הצוות.
למידע נוסף על המלון

Hotel Central Boutique

⭐⭐
מלון סנטרל (Hotel Central Boutique) – מלון 2 כוכבים במרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בשל קירבת המלון לחופים והתמורה הגבוהה למחיר.
למידע נוסף על המלון

Ona Alanda Club Marbella

אונה אלנדה קלאב (Ona Alanda Club Marbella) – מלון דירות באזור שרחוק ממרכז העיר, ליד חוף הים. מקום זה מתאים לאירוח של עד 8 אנשים ומומלץ בשל 2 בריכות השחייה.
למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

במהלך השבועות הקרובים מידת הביקוש ללינה במרביאה במגמת עליה. למי שמתכנן חופשת פסח כדאי להזמין מקומות לינה בהקדם, וכך גם למי שמתכנן חופשה בסופי השבוע הקרובים. מומלץ לעשות את ההזמנה בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות על אף ההזמנה מראש. בנוסף, כדאי לבדוק האם יש מבצעים או הנחות רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה במרביאה

במרביאה ישנם כ-2630 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Apartamentos Guadalpin Boutique), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של 4 כוכבים (למשל Hotel Lima), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו מרכז העיר ובמיוחד ליד כיכר Plaza de los Naranjos, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את בית הארחה The Town House – Adults Only. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים ממרכז העיר אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה ב פארק Parque de la Represa, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את אכסניה Hostal El Gallo. במידה ואתם מגיעים למרביאה עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל מקום אירוח Beach and Golf Resort La Perla Miguel – Adults Only (חניה פרטית בהזמנה מראש), מלון דירות Jardines de las Golondrinas, מלון 5 כוכבים Vincci Selección Estrella del Mar (בתשלום והזמנה מראש) ומלון 4 כוכבים Hotel Lima – Adults Recommended (בתשלום והזמנה מראש).

בין האזורים הפופולריים ללינה בקרב תיירים המגיעים למרביאה הוא, כיכר Plaza de los Naranjos (צילום: בין האזורים הפופולריים ללינה בקרב תיירים המגיעים למרביאה הוא, כיכר Plaza de los Naranjos

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה במרביאה

  • מרבית המבקרים במרביאה מעדיפים ללון כאמור באזור מרכז העיר, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. בעייתי מאוד להתנייד באזר זה עם רכב פרטי לכן למי שמגיע עם רכב שכור כדי לבחור ללון באזורים פריפריאלים יחסית של מרביאה. מאוד מומלץ להסתכל גם על האופציות השונות למלונות עם חניה במרביאה למשל מקום אירוח Beach and Golf Resort La Perla Miguel – Adults Only (חניה פרטית בהזמנה מראש), מלון דירות Jardines de las Golondrinas, מלון 5 כוכבים Vincci Selección Estrella del Mar (בתשלום והזמנה מראש) ומלון 4 כוכבים Hotel Lima – Adults Recommended (בתשלום והזמנה מראש).
  • באזור מרכז העיר יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • במרביאה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון 5 כוכבים Vincci Selección Estrella del Mar, מלון 4 כוכבים NH Marbella ומלון 4 כוכבים Barceló Marbella.
  • במרביאה דירות ומלונות יקרים יחסית לכן שווה: א. לקחת דירות ומלונות פונקציונאלים וזולים יחסית כמו מלון NH San Pedro, מלון Occidental Puerto Banús ומלון Hotel Baviera. ב. מומלץ לעשות שימוש במנועי השוואות המחירים השונות הפערים יכולים להיות מאוד, מאוד גבוהים. אתם יכולים לבצע השוואה זו למשל בלינק זה אובלינק זה.

שאלות נפוצות על לינה במרביאה

האזור הפופולארי ביותר ללינה במרביאה הינו אזור מרכז העיר, ובמיוחד בסמוך לכיכר Plaza de los Naranjos.

למשפחות המגיעות למרביאה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות Aqua Apartments Marbella, אתר נופש Marriott's Marbella Beach Resort, מלון דירות Jardines de las Golondrinas ודירות Aqua Apartments Bellamar, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב למרביאה צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - מקום אירוח Beach and Golf Resort La Perla Miguel - Adults Only (חניה פרטית בהזמנה מראש), מלון דירות Jardines de las Golondrinas, מלון 5 כוכבים Vincci Selección Estrella del Mar (בתשלום והזמנה מראש) ומלון 4 כוכבים Hotel Lima - Adults Recommended (בתשלום והזמנה מראש).

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות במרביאה אנו מציעים להסתכל על Hotel Central Boutique, בית הארחה Hostal El Caprichito Marbella ומלון שני כוכבים Don Alfredo.

Booking.com