מלונות מומלצים בקוסטה דל סול ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בקוסטה דל סול - הסקירה המקיפה על מלונות בקוסטה דל סול. אזורי הלינה המומלצים בקוסטה דל סול, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בקוסטה דל סול.

5 מקומות לינה מומלצים בקוסטה דל סול

Nobu Hotel Marbella

מלון 5 כוכבים, מוקף בגנים ובמזרקות, ושוכן במרבייה (Marbella). תוכלו ליהנות מגישה לשחייה באוויר הפתוח, לחדר כושר ולמועדון הלילה La Suite. המלון נמצא במרחק של 500 מ‘ מהחוף הקרוב ביותר. כמו כן, המלון מציע שירותי חנייה חינם.

El Oceano Beach Hotel

מלון ארבעה כוכבים השוכן בסמוך לחופים. המלון מתאים לזוגות המחפשים חופשה רומנטית. הכניסה למלון מעל גיל 14.

Hotel Claude Marbella

מלון שלושה כוכבים הממוקם בעיר העתיקה של מרבייה. בסמוך לאתרים החשובים של העיר וכן בקרבת החופים. המלון מציע חנייה חינם.

La Posada Morisca

בית כפרי המציע אירוח מחוץ לכפר פריגיליאנה. משקיף על הים ההרים והכפר. כניסה מגיל 16.

Kampaoh Costa del Sol

אוהל מפואר המציע חוויה יחודית לזוגות ומשפחות. נמצא בסמוך לחוף טורה דל מאר ומציע מגרש משחקים ליללדים, בריכת שחייה וחנייה בחינם.

עדכון אפריל, 2024

קוסטה דל סול הוא מהאזורים הפופולאריים לחופשה בספרד, ובתקופה זו הביקוש במקומות הלינה הולך ועולה, מגמה אשר תימשך ככל שנתקרב לקיץ - אז תגיע לשיאה. לכן, למי שמתכנן חופשה בפסח או בשבועות אחריו מומלץ להזמין מקומות לינה מראש. כדאי לעשות זאת בקישור הזה מאחר ומציע אפשרויות לינה מגוון המציעות ביטול בחינם - כך שלמרות ההזמנה מראש לא תצטרכו להתחייב למקום הלינה ובמידת הצורך תוכלו לשנות או לבטל את ההזמנה.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בקוסטה דל סול

בקוסטה דל סול קיימות מעל 10,000 אפשרויות לינה שונות – דירות אירוח, מלונות בדירוג שלושה עד חמישה כוכבים ומקומות אירוח על בסיס לינה וארוחת בוקר. ריכוז מלונות גבוה תמצאו במאלגה העיר המרכזית הסמוכה (אותה ניתן לשלב בימי הטיול) אך גם בעיירות הנופש הפרושות בכל רצועת החוף קיים מבחר גדול של אפשרויות לינה. כמו כן, על מנת להנות מכל רצועת החוף נמליץ להחליף מקום לינה לפחות פעם אחת בטיול של 4-5 ימים, הדבר יאפשר לכם לחוות את האזור סביב מקום הלינה שלכם ולהמשיך בטיול לגילוי עוד מקומות מרהיבים. למקומות הלינה המומלצים בעיר מאלגה מומלץ לקרוא עוד בעמוד הבא-  מלונות מומלצים במאלגה.

למטיילים עם רכב שכור- במרבית מקומות הלינה תמצאו חניה בשפע (בעיקר במרחב הכפרי ובעיירות הקטנות) אך ייתכנו בעיות חניה, בייחוד בתוך העיר מאלגה. גם משפחות המטיילות בקוסטה דל סול ימצאו מגוון אפשרויות לינה, כאשר מרבית המלונות, בתי הארחה והדירות מציעות גם חדרידירות משפחה המתאימים למספר רב של נפשות.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 




המלצות ללינה בקוסטה דל סול

  • מרבית המבקרים בקוסטה דל סול מעדיפים ללון במלאגה, בעיירות החוף, ובאזור העיר העתיקה של מרבייה. כמו כן, אזור החופים בעונות התיירות יכול להיות רועש. ישנם גם תיירים שיעדיפו לחפש את המלון שלהם בעיירות הכפריות.
  • מלונות נוספים מומלצים בקוסטה דל סול הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו Vincci Selección Estrella del Mar, מלונות ארבעה כוכבים כמו El Oceano Beach Hotel מלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית Hotel Estepona Plaza. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים – Royal Costa, Hotel Rural Casares, La Casilla De Enfrente PLM, בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים Hotel Apartamentos Bajondillo ודירות ApartamentosTurísticos Casa de La Borrega,.

שאלות נפוצות על לינה בקוסטה דל סול

האזור הפופולארי ביותר ללינה בקסטה דל סול הוא על החופים המרהיבים שלה או בעיר מאלגה.

בין המלונות הפופולארים ביותר בקוסטה דל סול ניתן למנות מלונות שלושה כוכבים כמו ,   Hotel Estepona Plaza מלונות ארבעה כוכבים כמו El Oceano Beach Hotel ומלונות חמישה כוכבים כמו Nobu Hotel Marbella, Vincci Selección Estrella del Mar.

למשפחות המגיעות לקוסטה דל סול אנו ממליצים להסתכל על מלון הדירות Hotel Apartamentos Bajondillo, מלון Don Carlos Resort & Spa ודירות Apartamentos Turísticos Casa de La Borrega, במקומות אלו יש חדרים ודירות אשר מתאימים לעד חמישה אנשים, כך שהם מתאימים גם למשפחות.

רוב המלונות בקוסטה דל סול מציעים חנייה בחינם בשל המרחב הרב שהיא מציעה. נמליץ לבדוק את המלונות El Oceano Beach Hotel, Las Dunas Hotel Health & Spa ההמציעים חנייה בחינם ומומלצים ביותר

למי שמחפש לינה זולה בקוסטה דל סול אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה הבאים: Royal Costa, Hotel Rural Casares, La Casilla De Enfrente PLM, אשר מציעים לינה זולה יחסית למחירי הלינה בקוסטה דל סול.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 
Booking.com