מוזיאון הלובר באבו דאבי – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף | Louvre Abu Dhabi

מוזיאון הלובר באבו דאבי בכמה מילים

מוזיאון הלובר באבו דאבי הינו אחד המוזיאונים המומלצים ביותר לביקור באיחוד האמירויות. לא סתם הוא משתמש בשמו של מוזיאון הלובר המפורסם שבפריז, אלא משום שמדובר בתוצר של שיתוף פעולה מעניין וארוך בין אנשי פריז לבין אנשי איחוד האמירויות. המוזיאון, שמהווה להמוזיאון הגדול ביותר בחצי האי ערב, מייצר נקודת מפגש מרתקת בין שתי תרבויות ענפות. הקמת מוזיאון הלובר באבו דאבי הייתה תהליך ארוך שהתמשך כ-10 שנים, ודרש אישור של הפרלמנט הצרפתי יחד עם ליווי ארוך של אנשי הלובר. המוזיאון נבנה מאפס על האי הקטן סעידת’ (Saadiyat Island) בחלקה הצפון-מערבי של אבו דאבי והפך למשכנן של יצירות ואומנות מערבית במבנה מעניין ומרשים. רוב מקבלי ההחלטות כמו האדריכל והמנהלים האומנותיים במוזיאון הינם צרפתים, דבר שגרם לכך שעל אף שהלובר ממוקם באבו דאבי, הוא מקיים גישור בין האומנות האסלמית לאומנות המערבית, ויחד עם יצירות מקומיות מוצגות בו גם תערוכות מרחבי העולם. על כן מדובר במוזיאון מרתק ומלא בתערוכות מודרניות וחדשניות שיכולות אפילו להפתיע בתעוזתן בלב מדינה מוסלמית אדוקה. על מנת להוציא את המיטב מהביקור בלובר, מומלץ להקדיש יום שלם לטיול באי סעידיאת, במוזיאון ובחופו היפה.

מוזיאון הלובר אבו דאבי

דגם של מוזיאון הלובר באבו דאבי וסביבתו (צילום: Alberto-g-rovi, רישיון)

מה רואים במוזיאון הלובר באבו דאבי

יש האומרים שאפשר לבלות במוזיאון הלובר באבו דאבי ימים שלמים. יש בו מגוון של יצירות ותערוכות המוצגות בו, החל בציורים מקוריים של מאטיס ושל דה וינצ’י וכלה בתערוכות מקומיות מתחלפות, הופכים את המוזיאון לפנינה עולמית ששווה להקדיש לה את הזמן הראוי. ניתן להנות מאומנות מקומית ובינלאומית במקביל וכן להתרשם מהאיכויות הארכיטקטוריות של המקום. המוזיאון נבנה על אי בשם “סעידאת”, האדריכל הצרפתי שתכנן את המוזיאון, ז’אן נובל (Jean Nouvel), תכנן אותו כך שהמבנה ממש נושק לשפת המים, כך שבביקור במוזיאון ובהליכה על הטיילת שלו תוכלו ממש להרגיש בלב ים. המוזיאון מציע סיורים מודרכים לקבוצות ולמבקרים יחידים, וכן סיורים עצמאיים. התערוכות המוצגות במוזיאון מורכבות מתערוכות מתחלפות ואוספי קבע. מלבד התערוכות, ישנו מגוון גדול של פעילויות המוצע למבקרים, למשל טיול קייאקים מסביב למבנה המוזיאון, סדנאות ציור ועוד.

סרטון על מוזיאון הלובר באבו דאבי

המיצגים במוזיאון הלובר באבו דאבי

המוזיאון כולל תערוכות משתנות לצד אספי קבע אשר ממשיכים להתעדכן ללא הרף על ידי יצירות נוספות שהמוזיאון רוכש משלל מקומות בעולם. תערוכה זמנית מעניינת לדוגמה היא תערוכה על אודות הקולנוע ההודי, ונקראת “כוכבי בוליווד: סיפור קצר של קולנוע הודי” (Bollywood Superstars: A Short Story of Indian Cinema). התערוכה מתמקדת בתולדותיו של הקולנוע ההודי עד ימינו, עוברת דרך פוסטרים, אביזרים מתוך סרטים, כרזות, ועוד. החל מתיאטרון הצללים המסורתי, דרך סרטים אילמים מוקדמים ועד לכוכבי הקולנוע ההודי העכשוויים – אין ספק שמרתק לראות את הסיפור שתרבות זו מספרת.

אוספי הקבע כוללים מיצגים רבים מכל סוג כדוגמת כדים עתיקים, פסלים, יצירות אמנות של אמנים מפורסמים כגון קלוד מונה (Claude Monet) וואסילי קנדינסקי (Vassily Kandinsky), ומחולקים לקטגוריות שונות כדוגמת תרבות הים התיכון שפוגשת את תרבות האוקיינוס האתלנטי, צעדים ראשונים של גלובליזציה, או מבט על תרבויות מודרניות לצד תרבויות עתיקות. 

מוזיאון הלובר באבו דאבי מבפנים כפי שתראו אותו במעבר בין המיצגים השוניםמוזיאון הלובר באבו דאבי מבפנים כפי שתראו אותו במעבר בין המיצגים השונים

 

אדריכלות מוזיאון הלובר באבו דאבי

האדריכלות המיוחדת של מוזיאון הלובר באבו דאבי היא אחת הסיבות המרכזיות להגיע אליו. ממש כפי שאחיו התאום, מוזיאון הלובר בפריז, הוא מיצג אדריכלי מרשים בפני עצמו שקשה לשכוח, כך גם מוזיאון הלובר באבו דאבי מהווה לפנינה עיצובית מבפנים ומבחוץ ששווה לחקור. ז’אן נובל, האדריכל הצרפתי שחזונו הייחודי עיצב את המבנה המוזיאוני, אחראי בין היתר על עיצובם של מבנים מרשימים נוספים בעולם כגון מוזיאונים, בניינים ומגדלים שונים. הדרך בה עיצב את הלובר באבו דאבי הפכה אותו להיחשב לאחד מהפלאים העירוניים המודרניים של העולם, לא רק בתור המוזיאון האוניברסלי הראשון של העולם הערבי, אלא גם כסמל למדינת איחוד האמירויות כולה ולאימפריה שהיא מהווה.

אחד מסימני ההיכר של המוזיאון הוא כיפה כסופה ענקית שנראת כמרחפת מעל המוזיאון. הכיפה היא בעצם מבנה מורכב גאומטרי הבנוי מאלפי כוכבים החוזרים על עצמם בזוויות ובגדלים שונים במספר שכבות. כשהשמש חולפת מעל הכיפה, האור מסתנן דרך נקבי הכוכבים ויוצר אפקט קסום בתוך המוזיאון, המזכיר את הדרך בה האור מסתנן בין עלי עצי הדקל המפורסמים של אבו דאבי. סימן היכר נוסף של המוזיאון הוא היותו מוקף מים, אפקט מיוחד ביותר למבקרי המוזיאון, שיכולים להגיע אליו דרך הים או היבשה משום שהוא ממוקם על אי בעל כביש היוצא ממרכזה של אבו דאבי.

חשוב לציין שהמוזיאון נבנה בצורה ידידותית לאקלים ולסביבה, מבנה הכיפה למשל מפחית את צריכת האנרגיה של הבניינים אותו הוא מכסה ומצל על הרחבות החיצוניות, לצד אפשרות מעבר אור השמש הטבעי לאורך היום אל תוך המוזיאון אשר מאפשר המנעות משימוש בתאורה מלאכותית שצורכת אנרגיה. אופן צריכת המים, האנרגיה והחימום של המוזיאון נעשה בצורה חסכונית על מנת לצמצם פגיעה סביבתית ככל הניתן.

מוזיאון הלובר באבו דאבי במבט מהמים - פלא אדריכלי ששווה לחקורמוזיאון הלובר באבו דאבי במבט מהמים – פלא אדריכלי ששווה לחקור

פעילויות מיוחדות שמוצעות במוזיאון הלובר באבו דאבי

מוזיאון הלובר באבו דאבי מציע שלל פעילויות מעניינות ומרתקות אשר מתאימות גם לילדים וגם למבוגרים, ועל כן הופך את הביקור לאולטימטיבי למשפחות. תוכלו להשתתף בסדנת אמנות למשל, אשר כוללת סיור אקטיבי במוזיאון, חקר של יצירות, ויצירה עצמית לאחר מכן בהשראתן. פעילות מעניינת נוספת היא שיט קיאקים סביב למוזיאון, אשר מאפשר נקודת מבט חיצונית על הארכיטקטורה המעניינת שלו תוך כדי פעילות אטרקטיבית, מרגיעה ונעימה של שיט.

סביבתו החיצונית של המוזיאון יחד עם דגל איחוד האמירויותסביבתו החיצונית של המוזיאון – מקום נעים ורגוע לטייל בו בזכות המדשאות ועצי הדקל, יחד עם דגל איחוד האמירויות

כרטיסים למוזיאון הלובר באבו דאבי

יש שלל אפשרויות להזמנת כרטיסים למוזיאון הלובר באבו דאבי. חלקן כוללות כניסה למוזיאון בלבד, וחלקן משלבות סיור מודרך בעיר, חלקן כוללות שיט קיאקים סביב המוזיאון וחלקן משלבות כניסה לאטרקציות נוספות כפי שנפרט כעת.

כרטיסי כניסה למוזיאון הלובר באבו דאבי

כרטיסי כניסה למוזיאון הלובר באבו דאבי יעניקו לכם את האפשרות לבקר במוזיאון לאורך 3 שעות מרגע הכניסה. הכרטיסים מעניקים את אפשרות הביקור בשלל הגלריות, התערוכות הזמניות והאוספים הקבועים, וכמובן השטחים הציבוריים היפים הסובבים את המוזיאון. הכרטיס מתאים למי שמעוניין לחסוך במחיר מכיוון שמדובר על האופציה הזולה ביותר, ולמי שלא מעוניין לשלב את הכניסה למוזיאון עם כניסה לאטרקציות נוספות או עם סיורים מודרכים שונים.

  • להזמנת כרטיסים למוזיאון הלובר באבו דאבי הכוללים דילוג על התור, בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן
  • להזמנת כרטיסים למוזיאון הלובר באבו דאבי עם אפשרות ביטול לחצו כאן.

כרטיסים לשיט קיאקים יחד עם סיור מודרך סביב מוזיאון הלובר באבו דאבי

כרטיסים אלו כוללים גישה לסיור מודרך הנערך על גבי קיאקים השטים סביב מוזיאון הלובר באבו דאבי. שימו לב שכרטיסים אלו לא כוללים כניסה למוזיאון עצמו, כך שהם מתאימים למי שלא דחוף לו לסייר במוצגי המוזיאון אלא להתרשם ממנו ולהנות מהשיט מבחוץ. אפשרות נוספת היא לרכוש בנפרד כרטיסים אלו יחד עם הכרטיסים המוצעים הכוללים כניסה בסיסית למוזיאון, וכך להנות משני העולמות. הסיור המודרך אורך כשעה של שיט סביב המתקנים החיצוניים של המוזיאון, יחד עם הסבר והדרכה באנגלית מהמדריך שילווה אתכם לאורך הסיור. אין צורך בכושר מסוים או נסיון בשיט קיאקים – מדובר בשיט לא אתגרי, רגוע ונעים, שמאפשר קבלת הדרכה והסבר מנקודת מבט מיוחדת על המוזיאון.

  • להזמנת כרטיסים לשיט קיאקים הכולל הדרכה סביב מוזיאון הלובר באבו דאבי, בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן

כרטיסים לסיור מודרך עירוני הכולל ביקור במוזיאון הלובר אבו דאבי יחד עם אטרקציות נוספות

כרטיסים אלו כוללים סיור מודרך העובר בנקודות המרכזיות באבו דאבי, כאשר אתם נהנים מהסעה והדרכה חיה מפי מדריך דובר אנגלית. הסיור עובר בנקודות מרכזיות בעיר כגון הלובר אבו דאבי, מסגד שייח’ זאיד (Sheikh Zayed Mosque), שוק התמרים ( Dates market), כפר המורשת (Heritage village), ונעשית גם עצירת צילום מבחוץ בארמון האמירויות (ללא כניסה אליו). הסיור אורך כחצי יום, יוצא מנקודת מפגש במכז העיר, ומסתיים במוזיאון הלובר. הסיור מתאים למי שמעוניינים להכיר את העיר אבו דאבי על בוריה, לשמוע הדרכה מפי מקור מוסמך, ולהנות מאפשרות ההסעה בין האתרים כך שאינכם צריכים לדאוג לאפשרויות תחבורה בעצמכם.

  • להזמנת כרטיסים לסיור מודרך עירוני הכולל ביקור במוזיאון הלובר אבו דאבי יחד עם אטרקציות נוספות, בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן

כרטיסים משולבים: כניסה למוזיאון הלובר באבו דאבי יחד עם כניסה לאקווריום הלאומי של אבו דאבי

כרטיסים אלו כוללים כניסה הן למוזיאון הלובר באבו דאבי (כולל דילוג על התור למוזיאון) והן לאקווריום הלאומי של אבו דאבי (The National Aquarium) – האקווריום הגדול ביותר במזרח התיכון. כרטיסים אלו מומלצים למי שרוצה להיכנס לשתי האטרקציות תוך כדי חסכון משמעותי בכסף, ולמי שלמשל מגיע לביקור באבו דאבי עם ילדים ומעוניין לספק להם שילוב של חוויה תרבותית (ביקור במוזיאון) יחד עם חוויה חינוכית ומעשירה (ביקור באקווריום שחורט על דגלו לשמר את הסביבה התת ימית).

  • להזמנת כרטיסים משולבים: כניסה למוזיאון הלובר באבו דאבי יחד עם כניסה לאקווריום הלאומי של אבו דאבי בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן

כרטיסים משולבים: כניסה למוזיאון הלובר באבו דאבי יחד עם כניסה לפארק וורנר בראדרס באבו דאבי

כרטיסים אלו כוללים כניסה הן למוזיאון הלובר באבו דאבי והן לפארק וורנר בראדרס באבו דאבי (Warner Bros. World Abu Dhabi) הממוקם באי התיירות יאס (Yas Island) באבו דאבי. מדובר בפארק אטרקטיבי לילדים הכולל מתקנים שונים ופעילויות אתגריות, כך שאם אתם מעוניינים לשלב חוויה יותר אקסטרימית לילדיכם יחד עם ביקור במוזיאון, הכרטיסים האלו מתאימים לכם. 

  • להזמנת כרטיסים משולבים: כניסה למוזיאון הלובר באבו דאבי יחד עם כניסה לפארק וורנר בראדרס באבו דאבי בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן

הזמנת כרטיסים למוזיאון הלובר באבו דאבי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון מומלץ בעיקר לחובבי אומנות ותרבות מכל הסוגים אך לא רק, הביקור במוזיאון מומלץ כחוויה לכל המשפחה, וגם אם אינכם מחשיבים את עצמכם כחובבי אומנות ותרבות גדולים, עדיין תוכלו להנות מהיופי והעושר התרבותי במוזיאון. מדובר בפנינה אמיתית בלב איחוד האמירויות שביכולתה להרחיב אופקים וללמד על אודות נקודות המפגש השונות בין שלל התרבויות – לא רק ממזרח ומערב, אלא גם משחר ההיסטוריה עד לימינו אנו. כמובן שגם התבוננות במבנה המיוחד מבחינה אדריכלית כפי שהוא היא חוויה מומלצת בפני עצמה לכל מי ששוהה באבו דאבי.
  • מומלץ לבקר במוזיאון בכל ימות השנה מפני שהוא נמצא באזור נוח יחסית מבחינת אקלים, ורבים ממוצגיו נמצאים בתוך מבנים מקורים. בחודשים יולי אוגוסט התיירותיים יותר ייתכן עומס מבקרים, כך שמומלץ לקחת זאת בחשבון אם ברצונכם להימנע מעומסים.
  • אורך הביקור המומלץ במוזיאון הוא בין שעה ל-3 שעות (3 שעות הן גם זמן הגבלת הביקור לכל מבקר), כאשר ביקור של שעה יעניק לכם התבוננות מהירה ואף די שטחית על היצירות המרכזיות ביותר, אך אם תבחרו לנצל את זמן הביקור המוצע לכל אורכו יהיה לכם מספיק זמן להתרשם משלל האוספים, היצירות והתערוכות שבמקום.
  • אנו ממליצים להוריד לפני הסיור את האפליקציה החינמית שהמוזיאון מציע כדי לייעל את הביקור ולהפוך את ההסתובבות לנוחה ואת הניווט במוזיאון לברור יותר. תוכלו להוריד אותה ישירות דרך אתר המוזיאון (הכתובת מפורטת בחלק המספק מידע שימושי בעמוד זה).
  • הביקור במוזיאון הלובר באבו דאבי מומלץ למשפחות עם ילדים. ראשית מפני שילדים עד גיל 18 נכנסים חינם – דרך נפלאה להוזיל את הביקור באבו דאבי. שנית, משום שהמוזיאון מספק הפעלות מיוחדות לילדים, סדנאות יצירה, תערוכות לילדים, ועוד. תוכלו לקרוא באתר הרשמי לגבי הפעלות אלו לפני ההגעה.
  • אנו ממליצים להגיע למוזיאון הלובר באבו דאבי באמצעות תחבורה ציבורית. קו אוטובוס מספר 94 היוצא ממרכז העיר אבו דאבי מגיע ישירות למוזיאון, בנסיעה שאורכת כחצי שעה ממרכז העיר. תוכלו גם להגיע עם רכב ולהנות מאפשרות החניה במוזיאון, אם בחרתם לשכור רכב באבו דאבי. דרך נוספת מומלצת להגעה למוזיאון היא באמצעות אחד הסיורים העירוניים המודרכים שפירטנו עליהם תחת חלק כרטיסים בעמוד זה, המספקים אפשרות הסעה בין האטרקציות המרכזיות בעיר.
  • מומלץ לנצל את הביקור במוזיאון הלובר באבו דאבי על מנת לסייר באי סעידת’ בו הוא נמצא. מדובר ביעד תרבותי מרכזי בתהליכי התפתחות, אשר מתוכננים להיבנות בו מוזיאונים נוספים בשנים הקרובות. כמו כן הנוף הנשקף מהאי מרשים וכולל חופים לבנים ומי טורקיז. אנו ממליצים לשלב את הביקור במוזיאון הלובר יחד עם אטרקציות נוספות בעיר כגון מגדלי איתיחאד (Etihad Towers) המרשימים או האקווריום הלאומי של אבו דאבי (תוכלו למצוא כרטיסים משולבים בהנחה למוזיאון ולאקווריום בחלק המפרט על אודות הכרטיסים בעמוד זה).
  • אם אתם מעוניינים ללון באזור מוזיאון הלובר באבו דאבי אנו ממליצים לשקול את אחת משתי האופציות הבאות: אתר הנופש פארק היאט (Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas או אתר הנופש ריקסוס פרימיום האי סאדיאת‘ (Rixos Premium Saadiyat Island). שני אתרי נופש אלו נמצאים על האי סעידת’ לא רחוק מהמוזיאון, אך חשוב להדגיש שתיירים רבים בוחרים ללון באזור מרכז העיר אבו דאבי (Downtown Abu Dhabi) ולאו דווקא באזור האי. תוכלו לקרוא המלצות על מקומות לינה במרכז העיר כאן.

שאלות נפוצות על מוזיאון הלובר באבו דאבי

יש שלל אפשרויות להזמנת כרטיסים למוזיאון הלובר באבו דאבי. חלקן כוללות כניסה למוזיאון בלבד, וחלקן משלבות סיור מודרך בעיר, חלקן כוללות שיט קיאקים סביב המוזיאון וחלקן משלבות כניסה לאטרקציות נוספות.

כרטיסי כניסה בסיסיים למוזיאון, למשל, יעניקו לכם את האפשרות לבקר במוזיאון לאורך 3 שעות מרגע הכניסה. הכרטיסים מעניקים את אפשרות הביקור בשלל הגלריות, התערוכות הזמניות והאוספים הקבועים, וכמובן השטחים הציבוריים היפים הסובבים את המוזיאון. הכרטיס מתאים למי שמעוניין לחסוך במחיר מכיוון שמדובר על האופציה הזולה ביותר, ולמי שלא מעוניין לשלב את הכניסה למוזיאון עם כניסה לאטרקציות נוספות או עם סיורים מודרכים שונים.

  • להזמנת כרטיסים למוזיאון הלובר באבו דאבי הכוללים דילוג על התור, בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן
  • להזמנת כרטיסים למוזיאון הלובר באבו דאבי עם אפשרות ביטול לחצו כאן.

לקריאה על אודות אפשרויות נוספות להזמנת כרטיסים משולבים, סיורים מודרכים ועוד, קראו בחלק המפרט על אודות כרטיסים בעמוד זה.

מומלץ לבקר במוזיאון בכל ימות השנה מפני שהוא נמצא באזור נוח יחסית מבחינת אקלים, ורבים ממוצגיו נמצאים בתוך מבנים מקורים. בחודשים יולי אוגוסט התיירותיים יותר ייתכן עומס מבקרים, כך שמומלץ לקחת זאת בחשבון אם ברצונכם להימנע מעומסים.

אורך הביקור המומלץ במוזיאון הוא בין שעה ל-3 שעות (3 שעות הן גם זמן הגבלת הביקור לכל מבקר), כאשר ביקור של שעה יעניק לכם התבוננות מהירה ואף די שטחית על היצירות המרכזיות ביותר, אך אם תבחרו לנצל את זמן הביקור המוצע לכל אורכו יהיה לכם מספיק זמן להתרשם משלל האוספים, היצירות והתערוכות שבמקום.

הכניסה לילדים עד גיל 18 היא חינם, כאשר ילדים עד גיל 13 חייבים בליווי מבוגר.

אנו ממליצים להגיע למוזיאון הלובר באבו דאבי באמצעות תחבורה ציבורית. קו אוטובוס מספר 94 היוצא ממרכז העיר אבו דאבי מגיע ישירות למוזיאון, בנסיעה שאורכת כחצי שעה ממרכז העיר. תוכלו גם להגיע עם רכב ולהנות מאפשרות החניה במוזיאון, אם בחרתם לשכור רכב באבו דאבי. דרך נוספת מומלצת להגעה למוזיאון היא באמצעות אחד הסיורים העירוניים המודרכים שפירטנו עליהם תחת חלק כרטיסים בעמוד זה, המספקים אפשרות הסעה בין האטרקציות המרכזיות בעיר.

כן, ישנה חנייה לאורחי המוזיאון.

כן, המוזיאון נגיש לעגלות ולבעלי מגבלות התניידות, ואף מספק עגלות וכסאות גלגלים לפי הצורך.

מוזיאון הלובר באבו דאבי הוא פרי של שיתוף פעולה בין רשויות צרפתיות לרשויות באיחוד האמירויות, על מנת לייצר מקום אחסון ראוי ומרשים ליצירות אמנות שונות ולפתח את הפן התרבותי בעולם הערבי. מוזיאון הלובר בפריז נפתח למבקרים במאה ה-18 ועבר מגוון תהליכי בניה, שיפוץ, והרחבה מאז, לעומת מוזיאון אבו דאבי שהוקם בשנת 2017, ממש לאחרונה. הבדל משמעותי נוסף בין המוזיאונים הוא בגודל ובכמות היצירות: מוזיאון הלובר באבו דאבי כולל באופן משמעותי הרבה פחות יצירות לעומת מוזיאון הלובר בפריז, ופחות חללים. כמו כן, מבנה ואדריכלות המוזיאונים שונה בתכלית. מוזיאון הלובר באבו דאבי הוא פנינה אדריכלית מודרנית שתוכננה לפי חזונו של האדריכל הצרפתי המודרני ז'אן נובל, בעוד שמוזיאון הלובר המקורי בפריז הוקם על בסיס ארמון מבוצר מהמאה ה-12, ומאז שונה, הורחב, ונבנתה לו תוספת פירמידת הזכוכית המפורסמת בשנות ה-80.

הביקור בשני המוזיאונים מומלץ על מנת לקבל את החוויה שכל אחד בנפרד מספק: בעוד שמוזיאון הלובר בפריז הוא אחד הסמלים המרכזיים ההיסטורים שלה ואינו בר השוואה ממשית לשום מוזיאון אחר בעולם, מוזיאון הלובר באבו דאבי - אחיו הקטן, אם תרצו, מספק נקודת מבט על איך אפשר לשלב את תרבויות המזרח והמערב באי קטן ומודרני באיחוד האמירויות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: בימי שלישי עד חמישי בין 10:00-18:30
    בימי שישי עד ראשון בין 10:00-20:30
    שימו לב כי המוזיאון סגור בימי שני.
  • מחירים לכרטיסי כניסה: 63 דרהאם (המטבע המקומי, UAE Dirham). בהמרה ליורו מדובר בקצת יותר מ-16 יורו. יש אפשרות להוזלת מחיר הכרטיס כפי שפירטנו בחלק הכרטיסים בעמוד זה.
    המחיר הוא לכל מבוגר מעל גיל 18 – ילדים עד גיל 18 נכנסים בחינם, וילדים עד גיל 13 חייבים בליווי מבוגר בכניסה לאתר.
  • מבקרים יכולים להשאר במוזיאון עד 3 שעות מרגע הכניסה אליו.
  • כתובת המוזיאון: האי סעידת’, אבו דאבי (Saadiyat – Abu Dhabi)
  • ניתן להגיע למוזיאון באמצעות רכב פרטי (יש חניה לטובת אורחי המוזיאון), או בתחבורה ציבורית כדוגמת קו אוטובוס 94 היוצא ממרכז העיר ועוצר בלובר.
  • המוזיאון מספק אפשרות הורדת אפליקציה חינמית הכוללת מדריך מולטימדיה כדי שתוכלו לחקור את היצירות במלואן ולנווט בנוחות במוזיאון.
  • מותר להיכנס למוזיאון אך ורק עם תיקים קטנים ותיקי יד.
  • במוזיאון יש מסעדה ובית קפה כך שתוכלו לשלב בתכנון הביקור ארוחת צהריים או ערב במקום, בהתאם לזמן בו אתם מגיעים.
  • המקום נגיש לעגלות ובעלי הגבלות תנועה, ומספק כסאות גלגלים ועגלות לפי הצורך.
  • ניתן להזמין סיורים מודרכים בתוך המוזיאון עצמו מפי מדריכים מומחים. הסיורים אורכים כ-45 דקות והשתתפות בהם כרוכה בתוספת תשלום (קראו באתר הרשמי של המוזיאון לפרטים נוספים).
  • אתר רשמי: https://www.louvreabudhabi.ae