האקווריום הלאומי של אבו דאבי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | The National Aquarium

האקווריום הלאומי של אבו דאבי בכמה מילים

האקווריום הלאומי של אבו-דאבי היא חוויה מומלצת, בעיקר למשפחות עם ילדים. האקווריום הוא ביתם של אלפי בעלי חיים ימיים, וזו הזדמנות נהדרת לצפות ולהכיר אותם. זהו האקווריום הגדול במזרח התיכון, אחד מהחדשניים בעולם והוא מתפרס על פני שטח של כ-9,000 מטרים רבועים וידוע במגוון הרחב של המינים וזנים שונים הנמצאים בו, ליתר דיוק באקווריום ישנם 46,000 סוגים שונים של חיות ימיות שונות. האקווריום מחולק לעשרה אזורים שונים ובכל אחד מהאזורים מוצג נושא או בית גידול גיאוגרפי אחר, אופציה מצוינת ללמוד ולהכיר את העולם התת ימי המרתק שיש סביבנו מזוויות שונות. באקווריום עובדים צוות של כ-80 מדענים ומומחים למדעי הים והוא מפעיל תכניות חינוכיות שונות ומגוון פרויקטים לשמירה על הסביבה.

מה רואים באקווריום הלאומי של אבו-דאבי

האקווריום מחולק לעשרה אזורים בנושאים שונים, שבכל אחד תוכלו לצפות בסוג שונה של בעלי חיים תת ימיים וללמוד משהו חדש על העולם התת ימי שכל כך קרוב אלינו, ועדיין כה רחוק. ישנו אזור שעוסק באוצרות הטבע של איחוד האמירויות, ובו אפשר לראות הדגמה של דיג פנינים כמו בטבע ולצפות במגוון בעלי חיים מחופי המפרץ הפרסי. באזור אחר תוכלו לצפות במגוון דגים ואלמוגים מהים האדום דרך תצוגה המדמה ספינה טרופה, ואילו באזור נוסף תוכלו ללמוד על דרכי ההיווצרות של מערות תת-ימיות באוקיינוס האטלנטי. גם ישנו אזור בו תוכלו לחוות את העולם שמתחת למים וללמוד על דרכי הפעולה של צוללות. וישנו אזור שלם שבו תיחשפו לידע מרתק על טבעת האש, שרשרת של הרי געש פעילים מסביב לאוקיינוס השקט, ולצפות בבעלי החיים הנפוצים שם וללמוד על הכימיה של האזור. באזורים אחרים של האקווריום תוכלו לראות גם כרישים, בעלי חיים טרופיים מיערות הגשם וחיות מהקוטב הצפוני. בנוסף לאזורים המגוונים ישנם פעילויות נוספות ברחבי האקווריום כמו האכלת דגים וצלילה עם כרישים.

סרטון על האקווריום הלאומי של אבו דאבי

כרטיסים לאקווריום הלאומי של אבו-דאבי

כרטיס לכניסה בלבד לאקווריום עולה כ-27 אירו לאדם מעל גיל 3. קיימת אפשרות נוספת לכרטיס המשלב מספר אטרקציות שונות באקווריום כגון שיט בסירה עם רצפת זכוכית והליכה על גשר מזכוכית ומחירו הוא כ-46 אירו לאדם. בנוסף לכך, ניתן לרכוש כרטיס המשלב צלילה עם כרישים באקווריום המרכזי, לצוללנים מוסמכים בלבד בכ-200 אירו לאדם או לצוללים מתחילים ללא הסמכה ב-300 אירו. לרכישת כרטיסים לאקווריום באבו דאבי לחצו כאן.

האקווריום הלאומי של אבו דאבי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור באקווריום מתאים לכל מי שמתעניין בעולם שמתחת למים בכלל ובבעלי החיים הימיים בפרט. לילדים ומבוגרים כאחד.
  • האקווריום פתוח בין השעות 10:00 עד 22:00, והשעות הפופלריות לביקור בו הן שעות אחר הצהריים. בימים שישי עד ראשון המקום עמוס יותר במבקרים.
  • מומלץ להשקיע לפחות שעתיים לביקור באקווריום עם כרטיס כניסה רגיל. אם תבחרו לרכוש כרטיסים שמאפשרים אטרקציות נוספות באקווריום כדאי להישאר לזמן ארוך יותר.
  • אפשר לשלב את הביקור באקווריום עם ביקור במגדלי איתיחאד שנמצאים במרחק כעשרים דקות נסיעה ברכב ממנו.
  • מומלץ להגיע לאקווריום ברכב, יש חנייה מרווחת בחינם בקרבת מקום, אבל למי שמעדיף אפשרי גם להגיע בתחבורה ציבורית.
  • בקרבת האקווריום ישנם מלונות יוקרה רבים שאפשר ליהנות בהם מנוף למים. למבקרים שמעוניינים ללון בסמוך לאקווריום מומלץ להתעניין במלון חמישה כוכבים Shangri-La Qaryat Al Beri.
  • מדובר באתר גדול וסגור ומלא בתיירים ואנשי צוות, כך הביקור במקום בטוח.
  • ניתן להגיע לאקווריום גם באוטובוס וגם ברכב. ישנה תחנת אוטובוס במרחק כחמש דקות הליכה מהכניסה וקיים חניון גדול ומרווח בחינם בקרבת מקום.

שאלות נפוצות על האקווריום הלאומי של אבו דאבי

רוב שעתיים עד שלוש שעות יספיקו לעבור דרך כל התצוגות ולחוות את האקווריום של אבו דאבי במלואו.

ההגעה לאקווריום אפשרית בכל ימות השנה, אבל כדאי לשים לב לעונות התיירות שבד""כ עמוסות יותר.

הביקור באקווריום מתאים למשפחות עם ילדים צעירים, ולכל מי שרוצה חוויה בעולם התת ימי של דובאי.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה: בכל ימי השבוע מהשעה 10:00 ועד השעה 22:00.
  • מחיר הכניסה בכרטיסים רגילים נע בין 27 יורו ל45 אירו לאדם מגיל 3 ומעלה (ילדים מתחת גיל 3 נכנסים בחינם).
  • כתובת: Al Qana – Rabdan – Al Maqta’ – Abu Dhabi
  • האקווריום ממוקם בנקודה מרכזית יחסית בעיר וניתן להגיע אליו באוטובוס. קרוב לעשרים קווי אוטובוס שונים עוצרים בתחנה שברחוב Khaleej Al Arabi St, ממנה אפשר ללכת כחמש דקות ברגל עד הכניסה לאקווריום. אפשרות נוספת היא להגיע ברכב או במונית.
  • האתר הרשמי: https://thenationalaquarium.ae/