האי סעידת’, אבו דאבי – המדריך המקיף | Saadiyat Island

האי סעידת’ בכמה מילים

האי סעידת’ (Saadiyat Island) נמצא במרחק עשר דקות ממרכז אבו דאבי ו20 דקות מנמל התעופה הבינלאומי של אבו דאבי, ומהווה יעד תרבותי מרכזי שעדיין מתפתח ועתידים להיות בו כ- 8 מוזיאונים סה”כ ובכך ייהפך להיות ריכוז המוזיאונים והגלריות הגדול בעולם. המוזיאון הבולט באי סעידת הוא מוזיאון הלובר באבו דאבי המרשים לא רק בתכולתו אלא גם בארכיטקטורה הייחודית שעוצבה על ידי ז’אן נובל. באי תוכלו למצוא אטרקציות תיירותיות, מסלולי גולף, מסעדות יוקרה וכמובן מקום לנפוש בו במלונות בדירוג 5 כוכבים ווילות יוקרה, זאת לצד מהחופים הלבנים הנחשקים של האי ומהמים בצבע טורקיז הנוצצים והרגועים.

המבנה הייחודי של מוזיאון הלובר באבו דאביהמבנה הייחודי של מוזיאון הלובר באבו דאבי

מה עושים באי סעידת’

באי סעידת’ ניתן להנות מהחופים הלבנים המשרים רוגע עם מי הטורקיז המשתקפים לאור השמש, החופים מאובזרים היטב וכוללים מצילים, חניה, מקלחות, לוקרים, מלתחות, מגבות, כסאות נוחים ושמשיות, החופים משמשים בית למערכת אקולוגית שלמה, בין היתר ניתן לראות צבי-ים Hawksbill הולכים לאורך החוף ולזהות ציפורים נודדות ולפעמים לראות קבוצות של דולפינים. גולת הכותרת של האי מבחינה תרבותית הוא מוזיאון הלובר שהוקם בשיתוף פעולה עם צרפת ומהווה מגדלור תרבותי חדש, העוסק בתרבויות השונות ומנסה לתת אור ייחודי על הסיפורים המשותפים של האנושות. מומלץ לבקר במנאראת אל סעידת’ מקום משכנם של תערוכות מתחלפות של יצירות אומנות רבות. לחובבי הגולף או למעוניינים ללמוד מומלץ לעבור במועדון הגולף שנמצא במפרץ המערבי בו נהנים ממסלולים המוקפים בחולות לבנים ומי טורקיז. באי יש שפע של מסעדות מגוונות ולמעוניינים ללון באי המזמין הזה- יש מלונות יוקרה ווילות רבות למבחר.

הביקור במנאראת אל סעידת' מומלץ לחובבי האומנות הביקור במנאראת אל סעידת’ מומלץ לחובבי האומנות

לינה באי סעידת’

באי סעידת’ יש מגוון של אתרי נופש יוקרתיים, מומלץ להתעניין באתר נופש Park Hyatt Abu Dhabi Hotel and Villas פרטים והזמנה בקישור הבא או לחלופין באתר נופש Rixos Premium Saadiyat Island פרטים והזמנה בקישור הבא יש לציין כי לא כל התיירים שמגיעים לאי נשארים ללון בו.




המלצות "הכל על" למבקרים באי סעידת'

  • מומלץ להקדיש לפחות יום לביקור באי סעידת’ על מנת למצות את האטרקציות והאתרים שמציע.
  • מומלץ לשלב את הביקור באי סעידת’ עם ביקור במרכז העיר אבו דאבי ולבקר במגדלי איתיחד.
  • משפחות המגיעות לאי סעידת’ יוכלו להנות מהחופים שבו.
  • אין בעיות של חניה אי סעידת’, ניתן להגיע עם רכב.
  • ישנם תיירים אשר מגיעים לאזור האי סעידת’ עם תיקים גדולים או מזוודות (בדרך אל או משדה התעופה), דבר אשר מקשה מאוד על ההתנהלות. במקרים אלו אנו ממליצים להשאיר אותם בנקודות שמירת חפצים אשר פזורות ברחבי אבו דאבי. כדאי לבדוק את הנקודות הנמצאות ליד קניון הכוכב האדום (RED STAR gIfTS BR 1). אנו ממליצים להכנס לקישור הזה בו תוכלו לבחור את המיקום המתאים ביותר עבורכם ולהנות מהטבה ייחודית לגולשי הכל על – שעתיים ראשונות חינם. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות , תוכלו לראות את האופציות השונות כאן. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות תוכלו לקרוא בעמוד הסקירה שלנו פה.

שאלות נפוצות על האי סעידת'

מומלץ להקדיש לפחות יום לביקור באי סעידת' כדי להספיק לראות את האתרים שמציע - וכמובן את מוזיאון הלובר.

האי והאתרים בו פתוחים לאורך כל השנה, אך כדי לקחת בחשבון שבשיא עונת התיירות בחודשי החורף ישנו עומס של תיירים מכל רחבי העולם באבו דאבי.

הביקור באי סעידת' מתאים במיוחד למי שרוצה להיכנס למוזיאון החדשים שהוקמו במיוחד באי.