פארק וורנר בראדרס, אבו דאבי – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף | Warner Bros World Abu Dhabi

פארק וורנר בראדרס בכמה מילים

פארק האחים וורנר (Warner Bros World Abu Dhabi) ממוקם באי התיירות יאס (yas island) באבו דאבי, הפארק מחזיק בשיא גינס כפארק השעשועים המקורה הגדול בעולם אשר מתפרס על שטח 1.65 מליון מ”ר. לאחר שהושקע בו כמיליארד דולר הפארק נפתח בשנת 2018, בחזית ניתן לראות מגדל מים המתנשא לגובה 61 מטרים שנבנה בהשראת מגדל המים האייקוני של האחים וורנר בברבנק, קליפורניה. נושא הפארק הוא חברת האחים וורנר, אחת החברות המובילות בתעשיית הקולנוע האמריקאית. הפארק כולל בתוכו 29 מתקנים חדשים ומלהיבים שמחולקים ופרוסים ל6 ארצות נושא: ‘וורנר ברוס פלאזה’ מתחם קניות ואוכל, ארץ ‘הסלע’ המבוססת על משפחת Bedrock וכללת מגוון ארטקציות, ארץ ‘דינמיט גולץ’ מבוססת על הדמויות Wile E. Coyote ו-Road Runner של לוני טונס (Looney Tunes), ב’צומת קריקטורה’ יש מגוון של מתקנים מזון ושופינג, וב’גות’אם סיטי’ ניתן למצוא את הדמויות באטמן הג’וקר והארלי קווין, ויש מבחר מתקנים מסעדות וקניות בהשראת העיר, הארץ האחרונה היא ‘מטרופוליס’ בה יש מגוון של אטרקציות מסעדות וחנויות בהשראת סופרמן.

מה עושים בפארק וורנר בראדרס

הפארק מחולק ל6 ארצות

 ‘וורנר ברוס פלאזה’

ארץ שמרכזת מסעדות וחנויות בהשראת עולם האחים וורנר, הכוללת מזון בשירות מהיר וגם בית קפה או מסעדות- ניתן לשבת או לקחת ולהמשיך להסתובב בפארק. בתחום הקניות קיימות 6 חנויות בנושאים שונים למשל חנות של גיבורי העל DC המציעה מגוון של פריטים חולצות טי, ספלים, פסלונים, כובעים עם גיבורי העל, וכן חנות לילדים הקטנים יותר בהשראת באגס באני וחבריו המציעה מגוון של צעצועי קטיפה ומזכרות אחרות.

‘הסלע’

ארץ שמעוצבת כולה בהשראת משפחת Bedrock וכוללת בתוכה אטרקציה משפחתית– סיור בסירה בו מגלים את חיי המשפחה הפרהיסטוריים- עלולים להירטב. במתחם יש מסעדה ומתחם חטיפים שעוצבו בהתאם, וכמובן חנות מזכרות מתקופת האבן.

‘דינמיט גולץ’

ארץ שעוצבה בהשראת Wile E. Coyote ו-Road Runner אחוזי התזזית, הארץ הזו כוללת אטרקציה משפחתית הכוללת עליה לחללית שמסתובבת בליווי קולות, ישנה אטרקציה לילדים– מכוניות מתנגשות, וכמובן שניתן להנות מחנות המזכרות שעוצבה בהתאם.

‘צומת קריקטורה’

בארץ הזו יש מתקן אטרקטיבי במיוחד בו נכנסים לנעלים של טום וגרי ויוצאים למרדף בכל מרחב הבית. עוד אטרקציה משפחתית בחלק הזה כוללת נסיעה אינטראקטיבית רב-ממדית דרך שש סצנות אייקוניות שונות של לוני טונס. אטרקציה במיוחד לילדים ‘מקל פוגו בעל הנעה סילונית של דאפי’ הכולל מגדל קפיצה אנכי שמקפץ למעלה ולמטה וכן אזור משחקים שלם ‘מפעל ACME’ הכולל טיפוסים ברשת ספירלית, גשרי חבלים תלויים, צינורות זחילה, מבוכי מנהרות ומתקן מכוניות ילדים שעושה מסלול מרוצים מהיר. כמו כן יש מתחם של מזון גם בארץ זו הכולל דוכנים של צמר גפן, גלידות, מאפים ומסעדה של מזון מהיר, וחנויות למזכרות. במתחם ניתן לפגוש בכמה מהדמויות האהובות מבית האחים וורנר.

‘גות’אם סיטי’

בארץ הזו יש יותר אטרקציות אקסטרים, למשל ‘פשיטת דחליל מפחידה’ הכוללת חווית טיסה עם אווירובטיקה דרמטית שגורמת לפחד, וכן מתקן ‘באטמן: טיסת אביר’ בו מצטרפים לאב הטיפוס החדש ביותר של רכב הסיור העירוני האולטימטיבי עם באטמן, עוד אטרקציה שמתאימה למשפחה ‘בית הכיף של הג’וקר’ בה לוקחים אתגרים פיזיים ומנטליים ומנסים לפתור את הטריקים והמבחנים שהג’וקר הכין בעצמו. ניתן להנות מדוכן מזון מהיר ודוכן לגלידות או ממסעדה המגישה מזון אסיאתי. וכן קיימים מגוון של חנויות למזכרות בסגנון גות’אם.

‘מטרופוליס’

קיימת אטרקציה מיוחדת ‘ליגת הצדק: התקפות עולם המלחמה’ נסיעה המציעה חוויה של 5D בו מלווים את גיבורי העל של ליגת הצדק בניהם סופרמן, באטמן וונדר וומן. יש אטרקציה ב4D שמתאימה למשפחה ‘גרין לנטרן: אודיסיאה גלקטית’ חוויה מעופפת ייחודית ביותר. גם כאן יש מגוון של מסעדות הכוללות המבורגרים או מסעדה עם אוכל אינדיאני ודוכן חטיפים וכמובן מגוון חנויות למזכרות בהשראת עולם מטרופוליס.

סרטון על פארק וורנר בראדרס

כרטיסים לפארק וורנר בראדרס

פארק וורנר בראדרס הוא אחד מהפארק השעשועים הפופולאריים בקרב תיירי אבו דאבי, זהו פארק אטרקטיבי שנמצא באי יאס- המכיל מגוון של אטרקציות. זה הפארק המקורה הגדול בעולם שהופך את הסרטים האהובים עלינו למציאות בהישג יד, בפארק ניתן להנות ממגוון מתקנים וחנויות שעוצבו בהשראת היצירות המקוריות של האחים וורנר– מתאים בעיקר לחוויה משפחתית עם הילדים, אך גם בחלק מהמתקנים המבוגרים ימצאו הנאה. למגיעים לפארק יש לקחת בחשבון את התורים הארוכים בחודשי הקיץ בקופות ולמתקנים השונים, ישנם כרטיסים שונים לפארק ובחלקם עם תוספת תשלום קטנה מאפשרת לכם לדלג על התורים, נפרט את מבחר הכרטיסים לפניכם:

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס זה מאפשר לכם להיכנס לפארק הייחודי ולהנות מכל 29 המתקנים הקיימים.

  • להזמנת כרטיס כניסה עם שירות לקוחות בעברית לחצו כאן
  • להזמנת כרטיס כניסה עם 5% הנחה לחצו כאן (קופון HAKO5)
  • להזמנת כרטיס כניסה עם ביטול בחינם לחצו כאן

כרטיס חסכוני הכולל כניסה לכמה מהפארקים הייחודיים באי יאס

כרטיס זה מאפשר לכם להנות מכניסה לפארק וורנר בראדרס וגם מאפשר כניסה לפארקים הסמוכים (פארק פרארי או פארק עולם המים יאס) כך שביום אחד ניתן להספיק חוויות ב2 פארקים ולחסוך בכסף, כרטיס זה מומלץ למשפחות עם ילדים שרוצים להנות מכמה שיותר פארקים באי יאס ובד בבד לחסוך בהוצאות.

  • להזמנת הכרטיס עם שירות לקוחות בעברית לחצו כאן
  • להזמנת הכרטיס עם 5% הנחה לחצו כאן (קופון HAKO5)

הזמנת כרטיסים לפארק וורנר בראדרס - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בפארק מומלץ בעיקר לילדים אך גם מבוגרים יהנו בו.
  • הפארק פתוח כל ימות השנה והוא כולו מקורה- מוזמנים להגיע בכל השנה
  • מומלץ להקדיש לפחות 5 שעות לביקור בפארק, כדי להנות מכל האטרקציות וההופעות מומלץ להקדיש יום שלם.
  • מומלץ לשלב את הביקור עם עוד אטרקציות באי יאס, למשל פארק הפרארי שצמוד וגם את עולם המים יאס.
  • הפארק כולל מגוון של מתקנים המתאימים למבוגרים כמו למשפחות עם ילדים.
  • למעוניינים ללון בקירבה לפארק מומלץ להתעניין במלון 5 כוכבים The WB Abu Dhabi, Curio Collection By Hilton שעוצב בהשראת האחים וורנר פרטים בקישור הבא, מלון מעט מרוחק יותר באי יאס הוא מלון 4 כוכבים Crowne Plaza Yas Island, an IHG Hotel בקישור הבא.
  • על מנת לחסוך בעלות הביקור ניתן להזמין כרטיס כניסה המשלב ארוחה (ניתן למימוש בכל המסעדות בפארק) המאפשר לחסוך 30%: מבוגר 360 AED ילד 280 AED, אפשרות נוספת להוזלת העלות במידה ואתם מתכננים לבלות כמה ימים באי יאס היא לרכוש כרטיס המשלב כניסה לכמה פארקים באי כמו למשל בקישור הזה או לחלופין בקישור הזה.
  • מולץ להגיע לפארק עם רכב היות ואי יאס מרוחק מהעיר, הפארק מציע חניון חינם עם שפע מקומות.
  • יש קוד לבוש נהוג בפארק בו מבקשים מכל האורחים ללבוש בגדים מכבדים כאשר הם נמצאים בפארק, ממליצים על מכנסיים המגיעים עד לברכיים במידה ומדובר במכנסיים קצרים וכתפיים מכוסות.

שאלות נפוצות על פארק וורנר בראדרס

מאחר והפארק מקורה אפשר להגיע אליו בכל שעות היום - אפילו בשעות החמות יותר.

הביקור בפארק מומלץ בעיקר לילדים אך גם מבוגרים יהנו בו.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה של הפארק משתנות מחודש לחודש, אבל לרוב הוא נסגר בשעה 20:00 ונפתח בין 13:00-11:00, כדאי לבדוק את שעות הפתיחה המדוייקות לתאריך הביקור שלכם באתר הרשמי של הפארק.
  • מחיר כניסה כללי לפארק:
    מבוגר -325 (AED), ילד (מתחת ל1.1 מטר): 250 (AED), ילד מתחת לגיל 3- חינם, אך שימו לב כי בשיא עונת הביקוש המחירים יקרים יותר.
  • כתובת: Yas Island – Abu Dhabi
  • ניתן להגיע לפארק עם אוטובוס חינם מדובאי וורלד סנטרל ‘Dubai World Central’ או מלון שרתון מול אוף דה אמירייטס, דובאי ‘Sheraton Mall of the Emirates Hotel, Dubai’- אין אפשרות להזמין מראש מקום, הנסיעה היא על בסיס כל הקודם זוכה. למגיעים מאבו-דבאי מומלץ לקחת את שירותי ההסעות מהעיר לאי יאס מסלול B שעוצר בתי נקודות: 1.עולם™ האחים וורנר אבו דאבי ועולם המים יאס 2. פרארי וורלד אבו דאבי ו-CLYMB™ אבו דאבי.
  • אתר רשמי: https://www.wbworldabudhabi.com/
  • חשוב לשים לב כי יש מתקנים עם הגבלות גובה ומשקל.