האי יאס, אבו דאבי – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף | Yas Island

האי יאס בכמה מילים

האי יאס (Yas Island) מעט מרוחק ממרכז העיר של אבו דאבי אך זה לא הופך אותו לפחות אטרקטיבי. האי הוא אחד הפרויקטים התיירותיים המובילים באבו דאבי ובשנת 2009 האי זכה בפרס הנסיעות העולמי. שטח האי הוא 25 קמ”ר ותוכלו למצוא בו את מסלול של המרינה של יאס, שמארח את מרוצי הפורמולה 1 של אבו דאבי, שם תוכלו להנות ממגוון נסיעות מלהיבות על המסלול. יש באי 3 פארקי שעשועים מהגדולים בעולם המתאימים לכולם, גם למשפחות עם ילדים. עוד אטרקציה ייחודית לאי היא קיר הטיפוס הגובה בעולם (43 מטר) וצניחה חופשית במבנה מקורה. המרינה הייחודית של האי מרהיבה ביופייה וניתן לאכול בסביבה בנוסף קיימת אפשרות לסיור מודרך בשייט נעים. באי ניתן להנות מקניון גדול עם מגוון של חנויות לשופינג יוקרתי וקשת רחבה של מסעדות, וכראוי לאבו דאבי גם מלונות יוקרה מפנקים.

ניתן להנות מרכיבה אטראקטיבית על מסלול המרוצים המארח את מרוצי הפורמולה 1 של אבו דאביניתן להנות מרכיבה אטראקטיבית על מסלול המרוצים המארח את מרוצי הפורמולה 1 של אבו דאבי

מה עושים באי יאס

מה רואים ומה עושים באי יאס

באי יאס יש שפע של אטרקציות שמתאימות למגוון רחב של מבקרים גם למשפחות עם ילדים. כאמור באי ישנם שלושה מהפארקים הגדולים ביותר בעולם (יש כרטיסים שכוללים כניסות ל2/3 מהפארקים) – פארק פרארי שגולת הכותרת שלו היא רכבת ההרים המהירה ביותר בעולם המאיצה מ0 ל240 קמ”ש בפחות מחמש שניות. בפארק המים YAS Waterworld ניתן להנות מ-40 המתקנים השונים, מהבולטים שבהם בריכת גלים בה ניתן להתנסות בגלישה. הפארק השלישי הוא של האחים וורנר, פארק השעשועים המקורה הגדול ביותר בעולם, הפארק מחולק ל6 אזורים וכולל מגוון אטרקציות למשפחה עם ילדים. מעבר לפארקים הייחודים יש עוד הרבה אטרקציות באי שמומלץ לגלות, למשל ניתן להנות במרינה של האי בשייט מודרך או להנות ממסעדות עם נוף למים. מסלול הפורמולה הוא אחד המעניינים לחובבי הרכבים, בו ניתן להנות מסיור מאחורי הקלעים וגם להגשים חלום ולהתנסות בנהיגה ברכבים יוקרתיים ומהירים במיוחד על מסלול הפורמולה. לחובבי הספורט מומלץ לבקר בCLYMB בו ניתן למצוא את הקיר טיפוס המתנשא לגובה 43 מטר והינו הגבוה בעולם.

  • טיפ זהב: אם אתם מתכננים להגיע ליותר מפארק אחד כדאי להזמין כרטיס משולב לכמה פארקים. הכרטיס הפופולארי הוא כרטיס משולב לשני פארקים שמאפשר לבלות יום שלם בכל אחד מהפארקים שבחרתם. אפשר להזמין את הכרטיס עם שירות לקוחות בעברית בקישור הזה.

רכבת הרים בפארק פרארי הייחודירכבת הרים בפארק פרארי הייחודי

לינה באי יאס

למעוניינים ללון באי כדי לנצל את שלל האטרקציות מומלץ להסתכל על מלון 5 כוכבים Hilton Abu Dhabi Yas Island פרטים והזמנה בקישור הבא, למעוניינים ללון במלון 4 כוכבים מוזמנים לבדוק את מלון Crowne Plaza Yas Island פרטים והזמנה בקישור הבא, מלון פופולארי נוסף הוא מלון 3 כוכבים Park Inn by Radisson פרטים והזמנה בקישור הבא, יש לציין כי לא כל התיירים שמגיעים לבקר באי נשארים ללון בו. האזור הפופולארי ללינה באי יאס הוא אזור המרינה.




המלצות "הכל על" למבקרים באי יאס

  • האי יאס הוא אחד המקומות המומלצים לכל מי שמבקר באבו דאבי ורוצה להנות, האי מתאים למגוון של תיירים ובמיוחד למשפחות עם ילדים.
  • מומלץ להקדיש לפחות יומיים לביקור באי יאס על מנת למצות את הפארקים והאטרקציות שמציע.
  • מומלץ לשלב את הביקור באי יאס עם אחד המסגדים הגדולים והיפים בעולם- מסגד שייח’ זאיד
    (Sheikh Zayed Mosque), כדאי להצטרף לסיור מודרך.
  • מומלץ להשתמש בהסעות חינם מאבו-דאבי לאי יאס או לחלופין להגיע עם רכב שכור.
  • אין בעיות חניה לרוב באי יאס כך שבמידה ואתם מגיעים עם רכב שכור לא תתקלו בקושי.
  • ישנם תיירים אשר מגיעים לאזור האי יאס עם תיקים גדולים או מזוודות (בדרך אל או משדה התעופה), דבר אשר מקשה מאוד על ההתנהלות. במקרים אלו אנו ממליצים להשאיר אותם בנקודות שמירת חפצים אשר פזורות ברחבי אבו דאבי. כדאי לבדוק את הנקודות הנמצאות ליד קניון הכוכב האדום (RED STAR gIfTS BR 1). אנו ממליצים להכנס לקישור הזה בו תוכלו לבחור את המיקום המתאים ביותר עבורכם ולהנות מהטבה ייחודית לגולשי הכל על – שעתיים ראשונות חינם. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות , תוכלו לראות את האופציות השונות כאן. עוד על חברת LuggageHero אשר מפעילה את השירות תוכלו לקרוא בעמוד הסקירה שלנו פה.

שאלות נפוצות על האי יאס

מומלץ להקדיש לפחות יומיים לביקור באי יאס כדי להספיק להנות מהפארקים הגדולים והאטרקציות הנוספות שיש באי.

הפארקים באי יאס ושאר האתרים פתוחים לאורך כל השנה, אך יש לקחת בחשבון שבחודשי החורף ישנו עומס של מבקרים מכל רחבי העולם.

האי יאס הוא אחד המקומות המומלצים לכל מי שמבקר באבו דאבי ורוצה להנות, האי מתאים למגוון של תיירים ובמיוחד למשפחות עם ילדים.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם: