מגדלי איתיחאד, אבו דאבי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | Etihad Towers

מגדלי איתיחאד בכמה מילים

מגדלי איתיחאד הם 5 מגדלי ענק בעיר אבו דאבי, אשר נבנו מול מלון הפאר אמירייטס פאלאס (Emirates Palace) ושינו את קו הרקיע של אבו דאבי. אי אפשר שלא להתפעל מהעיצוב החיצוני החדשני והתוסס של המגדלים הללו העטופים בזכוכיות המקנות למגדלים ברק ייחודי, ובכך הם מבטאים את אופי של העיר הערבית שמצד אחד לא מתפשרת על הדתיות שלה אך מנגד זה לא מונע ממנה להתפתח ולהפוך ליעד תיירותי בינלאומי. בניית המגדלים התחילה בשנת 2006 בעלות המוערכת כ2.5 מיליארד דירהם (מטבע של איחוד האמירויות) והסתיימה 6 שנים מאוחר יותר בשנת 2012 תוך התחשבות בתנאים האקולוגים האזורים וההשפעה על הים הסמוך. חמשת המגדלים הייחודים משתרעים על שטח הגדול מחצי מיליון מ”ר, והם בעלי 54 עד 75 קומות כאשר המגדל ה2 מתנשא למעלה מ300 מטר. המגדלים מציעים מגוון רחב מאד של שירותים, כאשר 3 מתוכם מיועדים למגורים וכוללים סה”כ 885 דירות ופנטהאוזים, החל מ-1 ועד 5 חדרי שינה. מגדל רביעי משמש כמלון 5 כוכבים יוקרתי הכולל 382 חדרי מלון וסוויטות אלגנטיים ו199 דירות שירות מפוארות עם 3 בריכות שחיה וחוף פרטי. מגדל אחרון משמש כמגדל משרדים יוקרתי. ל5 המגדלים קיימת חניה תת-קרקעית של 4 קומות המכילה למעלה מ3000 רכבים, וניתן לעשות קניות יוקרתיות ולהנות ממגוון עשיר של אוכל ממגוון תרבויות.

מלון היוקרה אמירייטס פאלאס מול מגדלי איתיחאד המרשימיםמלון היוקרה אמירייטס פאלאס מול מגדלי איתיחאד המרשימים

מה רואים במגדלי איתיחאד

מגדלי איתיחאד מרשימים באדריכלות שלהם ובגובה הרב אליו הם מתנשאים, המגדל הגדול מבניהם הוא מגדל 2 המתנשא לגובה של 305 מטר. מגדל שלם הוא בעצם מלון 5 כוכבים יוקרתי המציע מגוון של אפשרויות לינה עם 3 בריכות שחיה, חדר כושר וספא מפנקים וחוף פרטי, עוד 3 מגדלים מיועדים למגורים והמגדל האחרון משמש כמגדל משרדים יוקרתי. ניתן לעשות שופינג יוקרתי במגדלים הללו מתכשיטים ועד בגדים ממותגים וכן להנות מעושר קולינרי החוצה יבשות המתחיל בסגנון לבנוני ועובר בסגנון איטלקי וכלה במסעדה יפנית. אחת מהאטרקציות השיא (תרתי משמע) היא נקודת התצפית על אבו דבי ממגדל 2 בגובה של 300 מטר, בה ניתן להתרשם מהים הכחול מצד אחד ומצד שני במדבר הענק וכמובן מנוף של 360 מעלות על העיר אבו דאבי.

מבט אווירי של העיר אבו דאבי ממרפסת התצפית במגדלי אתיחאדמבט אווירי של העיר אבו דאבי ממרפסת התצפית במגדלי אתיחאד

סרטון על מגדלי איתיחאד

כרטיסים למגדלי איתיחאד

מגדלי איתיחד שהינם אחד מסמלי העיר הפכו להיות יעד פופולארי לתיירי אבו דאבי. הם שינו את קו הרקיע של העיר והאדריכלות החדשנית מושכת עיניים סקרניות של תיירים רבים. מעבר לאפשרות הלינה באחד המגדלים המשמש כמלון ולשופינג יוקרתי ניתן להנות מנקודת תצפית ממגדל 2 בו רואים נוף על פני כל העיר מגובה 300 מטר.

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס זה מאפשר כניסה מהירה למגדל 2 וגישה לקומת התצפית מומלץ לכל מי שאוהב תצפיות מרהיבות, עלות של כרטיס היא 21.91 יורו לאדם ובעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 יהיו זכאים להנחה של 5%, ניתן לרכוש כרטיס זה בקישור הבא (הכרטיס כרגע לא רלוונטי, מומלץ להתעדכן באתר).

תצפית על העיר

כרטיס זה משלב את התצפית על העיר מהגובה עם סיור בתוך העיר, למשך 9 שעות תוכלו לבלות עם מדריך טיולים מקצועי (בשפות אנגלית, איטלקית, גרמנית, ספרדית, צרפתית, סינית) בו נחשפים למסגד שייח זאייד, קניון המרינה וסיור בארמון הנשיאות קאסר אל ווטאן וכמובן ביקור במרפסת התצפית של מגדל אתיחאד- הכרטיס מתאים למי שרוצה לגלות את אבו דאבי במיקרו ובמאקרו שלה, עלות של כרטיס היא 114.31 יורו לאדם עם אפשרות לביטול והחזר כספי, ניתן לרכוש אותו בקישור הבא או לחלופין מוזמנים להתעניין בסיור מודרך דומה בקישור הבא.

הזמנת כרטיסים למגדלי איתיחאד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ לכל מי שרוצה להנות מחדשנות ויוקרה וכמובן לכל אוהבי התצפיות.
  • מומלץ להשקיע בין לפחות שעתיים בביקור במגדלי איתיחאד.
  • המגדלים מציעים מגוון של אפשרויות קניה ומסעדות ונוף מרהיב מתאים גם למשפחות עם ילדים.
  • למעוניינים ללון בקרבה למגדלי איתיחאד אין מתאים יותר מלהישאר באחד מהמגדלים המשמש כמלון 5 כוכבים יוקרתי Conrad Abu Dhabi Etihad Towers פרטים להזמנה בקישור הבא או לחלופין במלון 5 כוכבים הצמוד למגדלים Grand Hyatt Abu Dhabi Hotel פרטים לרכישה בקישור הבא.
  • חניות המגדלים שמורים למי שמתגורר במגדלים ולכן לא מומלץ להתקרב למגדלי איתיחאד עם רכב בשל עומס ומחסור בחניות.

שאלות נפוצות על מגדלי איתיחאד

הביקור מומלץ לכל מי שרוצה להנות מחדשנות ויוקרה וכמובן לכל אוהבי התצפיות.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה של התצפית 10:00-18:00 בכל ימות השבוע.
  • כרטיס כניסה עולה 95 דירהאם לאדם וכולל שובר זיכוי בסך 55 דירהאם הניתן למימוש ביום הביקור עבור מזון ומשקאות.
  • כתובת: Tower 2, Level 74, Etihad Towers – Corniche W St
  • קיימת אפשרות להגיע למגדלים עם קווי אוטובוס 9/34/69- לרדת בתחנה King Abdullah bin Abdulaziz Al Saud St / Etihad Towers ולהמשיך רגלית אל המגדלים.