אבו דאבי למשפחות עם ילדים 2024- המדריך המקיף ביותר למשפחות עם ילדים

6 אטרקציות מומלצות למשפחות באבו דאבי

פרארי וורלד אבו דאבי

פארק השעשועים הזה הוא ביתם של רכבת ההרים המהירה בעולם, כמו גם אטרקציות מרתקות אחרות שבוודאי ישמחו ילדים בכל הגילאים. בפארק פרארי וורלד יש מספר רכיבות שמתאימות לילדים, ג’וניור GT, ג’וניור גרנד פרי ואקדמיית קארטינג. בנוסף ישנן אטרקציות אינטראקטיביות שילדים יאהבו, כמו מחנה האימונים הצעירים וקיר הבור וכן מסעדות המציעות תפריטים ידידותיים לילדים. לעוד מידע בקרו בעמוד שלנו פארק פרארי, אבו דאבי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית.

כרטיסים לפארק פרארי וורלד

  • לרכישת כרטיס כניסה בסיסי לפרארי וורלד עם שירות לקוחות בעברית לחצו כאן
  • לרכישת כרטיס בניסה בסיסי לפרארי וורלד עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן
  • לרכישת כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (בהקלדת קוד קופון HAKO5) לחצו כאן.
  • לרכישת כרטיס כניסה לפרארי וורלד פארק במסגרת טיול יום היוצא וחוזר לדובאי עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן.
  • לרכישת כרטיס כניסה משולב לשני פארקים: פרארי וורלד ופארק המים של האי יאס או פארק השעשועים של האחים וורנר בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בהקלדת קוד קופון HAKO5)  לחצו כאן

קראו עוד על סוגי הכרטיסים ואופציות הרכישה- כרטיסים לפארק פרארי וורלד

פארק פרארי וורלד באי יאס- מתאים מאוד לילדים

Yas Waterworld

פארק המים הזה כולל למעלה מ-40 רכיבות ואטרקציות, כולל בריכת גלים ענקית ומספר מגלשות מים. בפארק ישנם מתקנים לילדים בלבד: קנון פוינט (Cannon Point)- המתקן משפריץ מים אך ניתן להשיב אש עם תותחי מים. יהל (Yehal)- אזור משחקים הכולל 3 מגלשות מים ודלי השלכה המכינים את הילדים הקטנים לשאר המתקנים בפארק לכשיגדלו. מגרש המשחקים של טוט (Tot’s Playground) כולל בריכה ומגלשות לקטנטנים שידאג שהם יישארו שמחים למשך היום. בנוסף ישנן מספר מסעדות שמגישות אוכל מותאם לילדים. קראו עוד על מתקני הפארק בעמוד שלנו פארק המים Yas Waterworld, אבו דאבי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית .

כרטיסים לפארק המים Yas Waterworld

  • לרכישת כרטיס כניסה בסיסי לפארק המים עם אפשרות לביטול בחינם לחצו כאן
  • לרכישת כרטיס כניסה לפארק המים הכולל דילוג על התור הכניסה עם הנחה של 5% לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5) לחצו כאן.
  • לרכישת כרטיס כניסה משולב לפארק המים ולאחד הפארקים הנוספים, פרארי וורלד או הפארק של האחים וורנר בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בהקלדת קוד קופון HAKO5) לחצו כאן
  • לרכישת כרטיס כניסה משולב לשלושת הפארקים: פרארי וורלד, פארק המים של האי יאס ופארק השעשועים של האחים וורנר בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (בהקלדת קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

קראו עוד על סוגי הכרטיסים ואופציות הרכישהכרטיסים לפארק המים YAS Waterworld

פארק המים YAS Waterworld, אבו דאבי

פארק המים YAS Waterworld

Warner Bros. World- פארק וורנר בראדרס

פארק שעשועים מקורה זה, המחזיק בשיא גינס כפארק השעשועים המקורה הגדול בעולם אשר מתפרס על שטח 1.65 מליון מ”ר כולל אטרקציות המבוססות על דמויות פופולריות של Warner Bros כמו באטמן, סופרמן, באגס באני וסקובי-דו. הפארק מחולק ל-6 “ארצות” או אזורים כאשר בכל אחד מהם ישנן אטרקציות ומתקנים שונים לכל המשפחה.

כרטיסים לפארק וורנר ברדרס

קראו עוד על סוגי הכרטיסים ואופציות הרכישהכרטיסים לפארק וורנר בראדרס

פארק וורנר בראדרס, אבו דאבי

פארק וורנר ברדרס

האקווריום הלאומי של אבו דאבי

האקווריום הלאומי של אבו דאבי הוא אטרקציה פופולרית המציעה למבקרים הזדמנות לחקור את העולם התת ימי וללמוד על החיים הימיים. מומלץ לביקור עם ילדים מכיוון שהוא מציע חוויה חינוכית ואינטראקטיבית שיכולה להיות מהנה ומרתקת לילדים בכל הגילאים. האקווריום מספק גישה מעשית ללמידה על החיים הימיים, ומאפשר לילדים להכיר מקרוב מגוון של יצורי ים, כולל כרישים, קרניים וצבי ים. קראו עוד בעמוד המפורט שלנו על האקווריום הלאומי של אבו דאבי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית

  • לרכישת כרטיסים לאקווריום הלאומי של אבו דאבי עם הנחה לחצו כאן (קוד קופון HAKO5)
  • לרכישת כרטיסים לאקווריום הלאומי של אבו דאבי עם אופציה לביטול בחינם לחצו כאן

האקווריום הלאומי אבו דאביהאקווריום הלאומי של אבו דאבי

הלובר אבו דאבי

מוזיאון האמנות הזה כולל אוסף מרשים של יצירות מרחבי העולם, עם תערוכות אינטראקטיביות שיכולות להיות מהנות ומלמדות לילדים וגם מספק מתקנים ידידותיים למשפחות כגון עמדות להחלפת תינוקות, גישה לעגלה ואפשרויות אוכל ידידותיות לילדים בבתי הקפה והמסעדות שבאתר. ישנה כמובן אופציה לסייר בתוך המוזיאון ולקנות כרטיס כרטיס כניסה (למשל בקישור זה עם אופציה לביטול בחינם), אך אופציה מעניינת נוספת היא להכיר את מבנה המוזיאון דרך שייט בקיאקים בתעלת המים סביבו (תוכלו לבדוק אופציה זו בתוספת הנחה ייחודית של 5%  בהקלדת קוד קופון HAKO5 לגולשי הכל על  בקישור הזה). לקריאה נוספת על מוזיאון הלובר באבו דאבי לחצו כאן.

כרטיסים למוזיאון הלובר אבו דאבי

  • להזמנת כרטיסים למוזיאון הלובר באבו דאבי הכוללים דילוג על התור, בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן
  • להזמנת כרטיסים משולבים: כניסה למוזיאון הלובר באבו דאבי יחד עם כניסה לאקווריום הלאומי של אבו דאבי בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן
  • להזמנת כרטיסים משולבים: כניסה למוזיאון הלובר באבו דאבי יחד עם כניסה לפארק וורנר בראדרס באבו דאבי בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) – לחצו כאן

קראו עוד על סוגי הכרטיסים ואופציות הרכישה כרטיסים למוזיאון הלובר אבו דאבי

מוזיאון הלובר, אבו דאבי

 מוזיאון הלובר אבו דאבי

קידזניה דובאי

קידזניה היא עיר לילדים, בה הם יכולים לנהל את העיר, להיות רופאים, טייסים, כבאים ושלל מקצועות אחרים. זו אטרקציה שמתאימה בעיקר לילדים ופחות לבני נוער. יש אטרקציות דומות במקומות נוספים בעולם, כמו בלונדון, והאטרקציה נפתחה גם באבו דאבי בשל הפופולאריות הרבה שלה בקרב משפחות.

  • לרכישת כרטיסים לקידזניה אבו דאבי עם 5% הנחה לחצו כאן (קופון HAKO5)

קידזניה אבו דאבי

קידזניה – עיר של ילדים (צילום מתוך אתר Tiqets)

תשובות לשאלות נפוצות על אבו דאבי למשפחות עם ילדים

אזור הלינה המומלץ למשפחות עם ילדים באבו דאבי הוא באי יאס, בזכות הקרבה לאטרקציות אהובות של משפחות כמו פארק פרארי וורלד Yas Waterworld.

שימו לב שהמלון המיוחד The WB Abu Dhabi, Curio Collection By Hilton מציע לינה במגוון חדרים הכוללת כרטיס כניסה לפארק השעשועים הצמוד Warner Bros. World. זהו מלון מומלץ ביותר ועל כן כדאי להזמין בו מקום כמה שיותר מראש- להזמנה לחצו כאן.

פארקי השעשועים ושלל האטרקציות באבו דאבי יכולים בהחלט להיות עמוסים ומלאים בחודשי בעונת התיירות (אוקטובר עד אפריל) ולכן אנו ממליצים להזמין כרטיסי כניסה מראש, במיוחד אם אתם מגיעים בהרכב משפחתי מלא.

מעבר לכך, כדי לחסוך זמן המתנה יקר בתורי הכניסה לפארקים אנו ממליצים להזמין כרטיסי כניסה הכוללים דילוג על התור.

  • אפשר לרכוש כרטיס כזה לפארק פרארי וורלד בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה.
  • אפשר לרכוש כרטיס כזה לוורנר ברדרס בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה
  • אפשר לרכוש כרטיס כזה לפארק המים דל האי יאס בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור הזה.

בהחלט ישנם כרטיסים משולבים לאטרקציות המתאימות לילדים באבו דאבי.

כרטיס משולב לאטרקציות באי יאס שתקף ליום שלם וכולל כניסה לשתי אטרקציות (פארק הפרארי, פארק האחים וורנר ופארק עולם המים יאס) ניתן לקנות בקישור הזה, גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 יהיו זכאים להנחה של 5%.

כמו כן, לאלו שלא רוצים לפספס שום מתקן בכל פארק הדורש לפחות יום בילוי שלם ניתן לרכוש כרטיס כניסה מוזל ל3 פארקים (פארק הפרארי, פארק האחים וורנר ופארק עולם המים יאס) למשך 3 ימים- כרטיס זה מומלץ למשפחות עם ילדים שרוצים להנות מכמה שיותר פארקים באי יאס וגם לחסוך בעלויות, בעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 יהיו זכאים להנחה של 5%, ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור הבא.

את כרטיסי הכניסה לאקווריום הלאומי של אבו דאבי ניתן לקנות בשילוב עם כרטיס כניסה למוזיאון הלובר בהנחה של 5% לגולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 בקישור הזה

כרטיס כניסה משולב לאקווריום הלאומי של אבו דאבי ולפארק פרארי וורלד בהנחה של 5% לגולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 ניתן לקנות בקישור הזה.

ניתן לחסוך בעלויות הכרטיסים לאטרקציות בקניית כרטיסים משולבים לכמה אטרקציות יחד, אשר בדרך כלל זולים יותר מאשר לקנות כרטיסים בנפרד. תוכלו לבדוק אופציה זו בקישור זה. הנחה נוספת של 5% לגולשי הכל על תקבלו בהזנת קוד קופון HAKO5

מה הופך את אבו דאבי ליעד מצויין לחופשה משפחתית?

אבו דאבי היא יעד ידידותי למשפחות עם ילדים בעיקר בזכות שפע של פעילויות ואטרקציות המתאימות לילדים. העיר מתהדרת בחופים יפים, ארכיטקטורה מדהימה, פארקי שעשועים ברמה עולמית וחוויות תרבותיות מהנות ומלמדות כאחד. רובע הבילויים של האי יאס הוא יעד חובה למשפחות, עם אטרקציות כמו Yas Waterworld, פארק פרארי וורלד ו-Warner Bros. המסגד הגדול של שייח’ זאיד באבו דאבי גם מציע חוויות תרבותיות ייחודיות שיכולה לעזור לילדים ללמוד על מסורות ותרבויות שונות. עם זאת, כשמתכננים חופשה באבו דאבי עם ילדים, בעיקר בקיץ כשהילדים בחופש מבית הספר ומשפחות רבות נופשות ומטיילות, יש לתכנן היטב את החופשה בגלל מזג האוויר החם מאוד באבו דאבי המדברית. כדאי מאוד להבין איפה כדאי לישון, איזה מלונות מתאימים למשפחות עם ילדים וכן להזמין כרטיסים לאטרקציות מראש, בעיקר אם אתם נופשים בהרכב משפחתי מלא ולא רק שתי נפשות.

פארק פרארי ממבט עליון

פארק פרארי וורלד- אחת האטרקציות האהובות ביותר על ילדים באבו דאבי

לינה באבו דאבי למשפחות עם ילדים

משפחות רבות המגיעות למספר ימים לאבו דאבי מחפשות פתרונות לינה המותאמים למספר נפשות ולילדים בפרט. שיקולים שנכנסים בבחירת לינה עבור משפחות עם ילדים הם לרוב גודל התקציב, קרבה לאטרקציות מתאימות לילדים וכן היצע של חדרים מרווחים המאפשרים אירוח של משפחה. אזור הלינה המועדף המועדף על משפחות באבו דאבי הוא האי יאס בזכות הקרבה לפארקים הידועים פרארי וורלד, פארק המים של האי יאס והפארק של האחים וורנר. שיקולים נוספים בבחירת לינה יהיו האופציה להוסיף מיטת תינוק לחדר, שירות מועדון פנאי לילדים בתוך המלון ובריכת שחיה מותאמת לילדים.

למשפחות שרוצות ללון באי יאס אנו ממליצים להסתכל על המלונות Yas Island Rotana, Hilton Abu Dhabi שמציעים לינה מפנקת למשפחות עם בריכות ופעילויות לילדים במלון. ישנן גם אפשרויות לינה אשר מציעות חבילה של לינה עם כניסה לפארקים שבאי, תוכלו להסתכל על מלון WB Abu Dhabi שמציע חבילות הכוללות לינה וכניסה לפארק וורנר בראדרס או על מלון הדירות Staybridge Suites שמציע דירות בגדלים שונים המתאימות למשפחות עד 6 נפשות ומציע גם חבילות של לינה וכניסה לפארקים השונים באי.

למשפחות שמחפשות מלון מפנק עם בריכות ופעילויות לילדים לצד מתקנים מפנקים גם למבוגרים כמו ספא באזורים אחרים באבו דאבי כדאי להסתכל על Emirates Palace Mandarin Oriental המציע גם חוף פרטי, Jumeirah at Saadiyat Island Resort בו וילות וסוויטות שמתאימות גם למשפחות של 8 נפשות,

למשפחות שמחפשות מקום לינה פונקציונאלי שמספק חדרים נוחים ומרווחים יחסית ובמחירים נוחים בהשוואה למקומות לינה אחרים בעיר כדאי להסתכל על מלון Centro Al Manhal, מלון הדירות Al Manzel Hotel Apartments ומלון הדירות Beach Rotana Residences.

המרינה של האי יאס

המרינה של האי יאס – משפחות רבות בוחרות ללון בו בשל הקרבה לפארקים

הגעה משדה התעופה לאבו דאבי למשפחות

שדה התעופה הבינלאומי אבו דאבי נמצא במרחק 32 ק”מ ממרכז אבו דאבי וישנן כמה דרכים להגיע ממנו לאבו דאבי. האפשרות המועדפת על משפחות רבות היא להגיע אל ומהשדה עם הסעה – פרטית או משותפת. כאשר מגיעים לחופשה כל המשפחה גם הפער במחיר בין אפשרות זו לאחרות מצטמצם, והוא שווה בעבור הנוחות של האיסוף מהשדה וההורדה בפתח מקום הלינה, במיוחד כשמגיעים עם ילדים קטנים או עם מספר מזוודות. מומלץ לשריין מקום בהסעות מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם. אפשרות נוספת היא מוניות, בהן המחיר לא תמיד ידוע מראש, אבל הן נוחות מאוד. במידה ואתם נוחתים בשעות מאוחרות, בהן כבר אין מוניות רבות שמחכות מחוץ לשדה, כדאי מאוד להזמין מונית מראש, למשל באפשרות הזו, כדי להבטיח שיהיה נהג שיחכה לכם ויסיע אתכם למלון או לדירה. ניתן כמובן גם להגיע עם תחבורה ציבורית, שהיא האופציה הזולה ביותר, אך לרוב הכי פחות נוחה – יש צורך להחליף קו או ללכת בתוך העיר עם המזוודות במידה ומקום הלינה לא סמוך לתחנת הרכבת או האוטובוס ויש תלות בלוח זמני הנסיעות הקבוע – דבר שיכול להגביל.
כדאי לדעת ששם השדה באנגלית הוא Abu Dhabi International Airport וכי הקיצור שלו (כמו שמופיע על כרטיס הטיסה) הוא AUH‏.
תוכלו לקרוא עוד מידע על השדה בעמוד שדה התעופה הבינלאומי אבו דאבי.

משפחות רבות בוחרות לסוע בין השדה ואבו דאבי עם הסעה, ולכן כדאי לשריין מקום מראשמשפחות רבות בוחרות לסוע בין השדה ואבו דאבי עם הסעה ולכן כדאי לשריין מקום מראש




למי שמתעניין בעמוד כדאי להסתכל גם על: