פארק המים YAS Waterworld, אבו דאבי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | YAS Waterworld

פארק המים YAS Waterworld בכמה מילים

פארק המים YAS Waterworld ממוקם באבו דאבי באי התיירותי יאס (yas island) בין פארק הפרארי (Ferrari World) לפארק האחים וורנר (Warner Bros World) ושטחו 120 דונם, הפארק מכיל למעלה מ40 מגלשות ומתקנים ברמות ריגוש שונות המתאימות לכל המשפחה. הפארק נפתח בשנת 2013 ומאז הוא מארח את אליפות העולם בגלישת גלים. הפארק נחשב לייחודי בשל הקמתו בהשראת ‘אגדת הפנינה האבודה’– אגדה אמירתית המבוססת על ההיסטוריה והתרבות האמירתית, בה מסופר על נערה בשם דנה שנולדה בכפר אשר שגשג בעבר בזכות פנינה אגדית אך נעלמה, לאור החיים הקשים בכפר לאחר העלמות הפנינה מחליטה דנה נערה אמירתית צעירה לצאת למסע אחר הפנינה האבודה ולהחזירה לכפר כדי שיחזור השגשוג, במסע דנה חוצה מדברים לוהטים ומנהלת מרדפים עם שודדים. הפארק עוצב בצורה אותנטית המתאימה להיסטוריה האמירתית כאשר המבנה החיצוני בנוי כטירה ערבית ופנים הפארק עוצב כמו כפר, דבר הניכר גם במתקני הפארק, הדמויות והאטרקציות ואפילו חנויות המזון והמזכרות.

האי התיירותי יאס בו ממוקם פארק המיםהאי התיירותי יאס בו ממוקם פארק המים

מה עושים בפארק המים YAS Waterworld

את החוויה בפארק מתחילים בקרית אל ג’ואנה (QARYAT AL JEWANA) בה יש חדרי הלבשה, אפשרות להשכרת מגבות ולוקרים וכמובן אפשרות לקנות מזכרות, חטיפים ונשנושים קלים להמשך היום. בפארק יש מגוון של מתקנים ואטרקציות המתאימות לכל הגילאים עם רמות אקסטרים שונות, חלקן מתאימות גם לכל המשפחה. מבין החוויות המיוחדות בפארק היא ‘חווית צלילת פנינים‘ (Pearl Diving Experience) מתאימה לילדים מגיל 8 ומעלה בה צוללים במיכל תת-ימי כדי לאסוף צדפות המכילות פנינים יקרות, ניתן להכניס את הפנינים לתכשיטים כמזכרת אישית מהפארק, עוד חוויה בסגנון הכוללת תוספת תשלום ‘חוויות VR מתחת למים’ (Underwater VR Experience) חוויה שבה צוללים אל מציאות מדומה ל4 עולמות שונים.

מתקני הפארק:

מתוך מבחר המתקנים בפארק, ישנם 6 מתקנים ייחודיים שלא תמצאו באף פארק אחר:

  • מפציץ שודדים (Bandit Bomber)- רכבת ההרים התלויה הארוכה במזרח התיכון החולפת על פני הפארק וכוללת אפקטים של מים ולייזר.
  • רוכב ראש (Rush Rider)- בו מתאמנים בגלישה על גלשן ועוברים להתנסות במתקן ‘חבית בועות’ (Bubbles Barrel) המייצר גלים גבוהים.
  • דאוואמה (Dawwama) רכבת המים הגדולה בעולם 6 אנשים על מזרון מתחילים בצניחה מפסגת ההר וממשיכים במגלשת מים הארוכה בעולם אל משפך טורנדו בגובה 20 מטר.
  • לקונס פאלאג’ (Falcons Falaj)- חוויה דומה לדאוואמה, רכבת הרים המלווה בפחד ועונג כאחד הכוללת מפלים.
  • סלית’רס שקופיות (Slithers Slides) מגלשת מים עם סיבובים חדים וגם צוניחה דרך וילון מים חשוך המואר על ידי אורות זעירים ונזרקים במהירות אל בריכת נחיתה.
  • סינספלאש (Cinesplash)- חוויה משפחתית ב5D בה מצטרפים למסע של דנה ב’אגדת הפנינה האבודה’ עם אפקטים קולנועיים ומים עד הברכיים-אטרקציה ברמה עולמית.

וכן מגוון אטרקציות נוספות:

  • סבג (SEBAG)- 6 מגלשות מים אדירות המתאימות לתחרות רבת משתתפים.
  • ג’בל דרופ (Jebel Drop)- מגלשת המים התלולה ביותר בפארק שמאפשר להנות מהנופי הפארק כשצונחים.
  • ליווה לופ (Liwa Loop)- מתקן מיוחד זורק את המבקר בעוצמה גדולה למגלשת מים בצורת לולאה.
  • הגיבנת של המלול (Hamlool’s Humps)- אומנם יש צורך לטפס גבוה כדי לעלות על המגלשת מים אך הירידה תהיה במהירות, בדרך עוברים דרך 3 דבשות מסיביות.

חוויות משפחתיות

לא רק הסינספלאש מתאים למשפחות, קיימים עוד מתקנים המתאימים למשפחות כמו למשל אמוואג’ (AMWAJ) בריכת גלים שמעליה נמצאת הפנינה הגדולה, בבריכה ניתן לצוף כל המשפחה בגלים הנעימים. עוד חוויה משפחתית יאדי יאס (Yadi Yas) בה ניתן לצוף על אבובים על הנהר המאתגר. חוויה דומה אך קצת יותר רגועה ניתן למצוא במתקן נהר אל רחה (Al Raha River) בו נהנים לצוף על האבוב בנהר מוצל שמתפתל באיטיות. כמו כן קיים המתקן מבצר מרה (Marah Fortress) מגרש אידאלי לשחק עם הילדים הכולל מגלשות, דליי השלכה, גייזר יורה מים, תותחי מים ועוד. מלחמות מים (Water Wars) מתקן המאפשר לתקוף את היריבים בבלוני מים שרוכשים.

מתקנים לילדים בלבד

ישנם 3 אטרקציות השמורות לילדים בלבד:

  • קנון פוינט (Cannon Point)- המתקן משפריץ מים אך ניתן להשיב אש עם תותחי מים.
  • יהל (Yehal)- אזור משחקים הכולל 3 מגלשות מים ודלי השלכה המכינים את הילדים הקטנים לשאר המתקנים בפארק לכשיגדלו.
  • מגרש המשחקים של טוט (Tot’s Playground) כולל בריכה ומגלשות לקטנטנים שידאג שהם יישארו שמחים למשך היום.

דוכנים ומסעדות

לאורך היום הארוך ניתן לקנות בדוכן הפינוקים קפואים של סקיני (Skinnys Frozen Treats) מיצים וגלידות, בצריף החטיפים של סלמה (Salma’s Snack Shack) ניתן להנות מפסטה/ כריכים וסלטים, לאוהבי הבשר, ניתן לקנות בדיינר של דנה (Dana’s Diner) המבורגרים, כנפי ברביקיו, כריכים וסלטים תוך צפייה במי שמתאמנים במתקן גלישה (Bubbles Barrel), המטבח השמנמן (Chubby’s Kitchen) מציע מגוון רחב של אוכל בשרי וחלבי כאחד תוך צפיה בצוללנים שאוספים את הצדפות. דוכן אחרון ואותנטי במיוחד הוא גהוואט נאצר (Gahwat Nasser) המציע קפה ערבי, שוקולדים מחלב גמלים, תמרים טריים.

אופציות נוספות

אם יש צורך להשלים ציוד ליום בפארק מים מומלץ לעבור בחנות סולטן ובניו (Sultan & Sons) המוכר כל מה שנחוץ ליום בפארק. למעוניינים לשדרג את חווית הביקור בפארק ניתן לשכור ביתנים ל4/6 אנשים בו מקבלים שירות VIP הכולל תפריט אקסקלוסיבי מעורר התיאבון וכן מגבות חינם, מקרר קטן, כספת לחפצי הערך שלכם והכי חשוב גישה נוחה לכל המתקנים בפארק.

סרטון על פארק המים YAS Waterworld

כרטיסים לפארק המים YAS Waterworld

פארק המים YAS Waterworld הוא אחד מהפארקי המים הפופולאריים בקרב תיירי אבו דאבי, זהו פארק אטרקטיבי שנמצא באי יאס- המכיל מגוון של אטרקציות. הפארק עוצב בהשראת אגדת-עם אמירתית המספרת על נערה שיוצאת למסע בעקבות פנינה קסומה אבודה ובו מעל 40 מתקני מים שחלקם מתאימים רק למבוגרים וכמו כן יש כאלה המתאימים למשפחה כולה ומתקנים רק לילדים.

כרטיס כניסה בסיסי

כרטיס זה מאפשר כניסה לפארק הייחודי ומאפשר גישה לכלל המתקנים בפארק בעלות של 69.39 יורו לאדם. לרכישת הכרטיס, עם אפשרות לביטול והחזר כספי, לחצו כאן.

כרטיס כניסה הכולל דילוג על התורים

כרטיס כניסה זה מאפשר למבקרים שמוכנים להשקיע מעט יותר כסף כדי לא להמתין בתור לקופות בכניסה לפארק ולנצל את הזמן על המתקנים- מתאים בעיקר למשפחות עם ילדים, עלות של כרטיס היא 69.39 יורו לאדם.

לרכישת הכרטיס, עם הנחה של 5% לגולשי “הכל על” (קוד קופון: HAKO5) לחצו כאן. קיימת אפשרות לשדרוג הכרטיס, בתוספת תשלום, לכרטיס הכולל דילוג על התור גם למתקני בפארק, בנוסף לתורי הכניסה.

כרטיס חסכוני הכולל כניסה לכמה מהפארקים הייחודיים באי יאס

כרטיס זה מאפשר לכם להנות מכניסה לפארק המים יאס וגם מאפשר כניסה לפארקים הסמוכים (פארק פרארי או פארק האחים וורנר) כך שביום אחד ניתן להספיק חוויות ב2 פארקים ולחסוך בכסף. כרטיס זה מומלץ למשפחות עם ילדים שרוצים להנות מכמה שיותר פארקים באי יאס ובד בבד לחסוך בהוצאות, עלות של כרטיס היא 101.51 יורו לאדם ובעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 יהיו זכאים להנחה של 5%, ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור הבא, בתוספת תשלום ניתן לשדרג את הכרטיס כניסה הכללי ליומיים.

כמו כן, לאלו שלא רוצים לפספס שום מתקן בכל פארק הדורש לפחות יום בילוי שלם ניתן לרכוש כרטיס כניסה מוזל ל3 פארקים (פארק הפרארי, פארק האחים וורנר ופארק עולם המים יאס) למשך 3 ימים- כרטיס זה מומלץ למשפחות עם ילדים שרוצים להנות מכמה שיותר פארקים באי יאס וגם לחסוך בעלויות, עלות של כרטיס היא 140.06 יורו לאדם ובעבור גולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 יהיו זכאים להנחה של 5%, ניתן לרכוש את הכרטיס בקישור הבא.

הזמנת כרטיסים לפארק המים YAS Waterworld - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בפארק מומלץ לכל מי שרוצה להנות מפארק מים ייחודי, מתאים גם למשפחות עם ילדים.
  • הפארק פתוח כל ימות השנה- מוזמנים להגיע.
  • היות ויש ריבוי של מתקנים הכוללים תורים מומלץ להקדיש יום שלם לביקור בפארק.
  • מומלץ לשלב את הביקור עם עוד אטרקציות באי יאס, למשל פארק הפרארי שצמוד וגם את פארק וורנר בראדרס.
  • הפארק כולל מגוון רחב של מתקנים המתאימים למבוגרים וכן מתקנים שמתאימים למשפחות עם ילדים. ראו בעמוד
  • למעוניינים ללון בקרבה לפארק מומלץ להתעניין במלון 5 כוכבים The WB Abu Dhabi, Curio Collection By Hilton השייך לפארק האחים וורנר שצמוד לפארק המים פרטים בקישור הבא או לחלופין מומלץ להתעניין במלון מעט רחוק יותר מהפארק באי יאס, מלון 3 כוכבים Park Inn by Radisson Abu Dhabi Yas Island פרטים בקישור הבא.
  • על מנת לחסוך בעלות הביקור ניתן להזמין כרטיס כניסה המשלב ארוחה (ניתן למימוש בכל המסעדות בפארק) המאפשר לחסוך 30%: מבוגר 360 AED ילד 280 AED, אפשרות נוספת להוזלת העלות במידה ואתם מתכננים לבלות כמה ימים באי יאס היא לרכוש כרטיס המשלב כניסה לכמה פארקים באי כמו למשל בקישור הזה או לחלופין בקישור הזה.
  • מומלץ להגיע לפארק עם רכב היות ואי יאס מרוחק מהעיר, הפארק מציע חניון חינם עם שפע מקומות.
  • שימו לב כי למרות שמדובר בפארק מים יש לשמור בפארק על קוד לבוש ולא להגיע עם בגדים שקופים.

שאלות נפוצות על פארק המים YAS Waterworld

הביקור בפארק מומלץ לכל מי שרוצה להנות מפארק מים ייחודי, מתאים גם למשפחות עם ילדים.

מומלץ להשקיע כיום שלם בביקור בפארק על מנת להנות ממגוון המתקנים שיש למקום להציע וכן בשל התורים הארוכים.

עלות כרטיס כניסה הינה 70 יורו לאדם. קיימת אפשרות נוספת להוזלת העלות במידה ואתם מתכננים לבלות כמה ימים באי יאס היא לרכוש כרטיס המשלב כניסה לכמה פארקים באי כמו למשל בקישור הזה או לחלופין בקישור הזה

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה של הפארק משתנות בין חודש לחודש, אך לרוב הוא פתוח משעות הבוקר המאוחרות (סביב 10:00) ועד לשעות אחר הצהריים המאוחרות (סביב 18:00). כדאי לבדוק את שעות הפתיחה המדוייקות לתאריך הביקור שלכם באתר הרשמי של הפארק.
  • מחיר כניסה כללי לפארק:
    מובגר -270 (AED), קטן (מתחת ל1.1 מטר): 220 (AED), ילד מתחת לגיל 3- חינם, אך שימו לב כי בשיא עונת הביקוש המחירים יקרים יותר.
  • כתובת: Yas Island – Abu Dhabi
  • ניתן להגיע לפארק עם אוטובוס חינם מדובאי וורלד סנטרל ‘Dubai World Central’ או מלון שרתון מול אוף דה אמירייטס, דובאי ‘Sheraton Mall of the Emirates Hotel, Dubai’- אין אפשרות להזמין מראש מקום, הנסיעה היא על בסיס כל הקודם זוכה. למגיעים מאבו-דבאי מומלץ לקחת את שירותי ההסעות מהעיר לאי יאס מסלול B שעוצר בתי נקודות: 1.עולם™ האחים וורנר אבו דאבי ועולם המים יאס 2. פרארי וורלד אבו דאבי ו-CLYMB™ אבו דאבי.
  • אתר רשמי: https://www.yaswaterworld.com/
  • חשוב לשים לב כי יש מתקנים עם הגבלות גובה ומשקל.