פארק פרארי, אבו דאבי – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף בעברית | Ferrari World

פארק פרארי בכמה מילים

פארק הפרארי ממוקם באי יאס (yas island) אי תיירותי של אבו דאבי המשתרע על שטח של 25 קמ”ר בו נמצא בין האטרציות הרבות גם מסלול פורמולה 1 מסלול ‘המרינה של יאס’. פארק הפרארי הוא הראשון מסוגו בעולם ונבנה במשך 3 שנים עד שנפתח למבקרים ב-4 בנובמבר 2010, אי אפשר שלא להתרשם רק מהמבנה העצום של הפארק והגג האדום פרארי שלו, המבנה עצמו מתפרס על 200 אלף מ”ר וגובהו מתנשא 50 מ’מעל פני הים, על הגג יש את סמל הפרארי הגדול בעולם בקוטר של 700 מטר. בפארק עצמו יש 40 מתקנים, בניהם ‘פורמולה רוסה’- רכבת ההרים המהירה בעולם ו’אסים מעופפים’- רכבת הכנף הגבוהה בעולם עם הלולאה באורך 52 מטר שאינה מתהפכת. בפארק עם מגוון רחב מאד של מתקנים ניתן למצוא התאמה לכל סוגי הגילאים ויש גם מתקנים המתאימים לחוויות משפחתיות, בפארק יש אזור איטלקי שבו בין היתר תוכלו להנות ממסעדות בסגנון איטלקי אותנטי.

המבנה העצום של פארק הפרארי עליו מצוייר סמל המבנה העצום של פארק הפרארי עליו מצוייר סמל “הפרארי” הגדול בעולם

מה עושים בפארק פרארי

הפארק עצמו מחולק ל4 אזורים

אזור F1

באזור זה ניתן לראות תערוכת הפרארי שהוקמה בשיתוף פעולה עם מוזיאון פרארי מרנלו שבאיטליה ועוסקת בעיקר בהיסטוריה נהגות מרוצים ונשים מעוררות השראה, בין היתר התערוכה מציגה את ה-458 צ’לנג’ר, ה-F4, ה-FF וה-166 ברלינטה- שהיו כולם בבעלות נשים בעלות השפעה. עוד נמצאת שם רכבת ההרים המהירה בעולם, ‘פורמולה רוסה’ המזנקת מ0 ל240 קמ”ש בפחות מ5 שניות ומטפסת לגובה של 52 מטר. יש גם אטרקציה שמתאימה לילדים באזור הזה ‘גרנד פרי ג’וניור’- בה מקרינים סרט הדרכה ומודרכים ממומחים ועולים על מסלול עם מוכניות מרוץ פרארי F1.

אזור המשפחה

אומנם פחות מהיר אך לא פחות כיף לכולם, ‘מגדל הטורבו‘ מעלה את המבקרים לגובה של 13.5 מטר וחושף בפניהם נוף מרהיב ואז נופל באפס כבידה- אפשר לעלות על המתקן ילדים ומבוגרים כאחד. מתקן ‘פורמולה רוסה ג’וניור‘ מאפשר לילדים לחוות את המסלול של רכבת ההרים פורמולה רוסה במהירות של עד 45 קמ”ש- הזדמנות נפלאה לחוות את המסלול עם הילדים. ‘טוויסט צמיגים’ מבוסס על מכוניות מתנגשות רק שבפארק פרארי זה קורה בצמיגים מתנגשים, בכל צמיג ניתן לעלות עד 5 אנשים ולהנות מההתנגשויות. עוד חוויות צמיגים בלתי נשכחת זה מתקן ‘חוויית החלפת צמיגים‘ בו מתחרים נגד השעון בניסיון להחליף צמיג ל-F1TM. ‘מחנה אימונים לנוער’ מתאים לילדים מגיל 7 ומעלה (עם תנאי גובה והגבלה במשקל) הכולל 3 קירות טיפוס לגדולים ולקטנים יותר יש גשרים נמוכים תלויים, פארק שמותאם לילדים הקטנים יותר זה ‘ארץ ההרפתקאות של נלו’ שנוצר במיוחד בשבלם.

אזור ההרפתקאות

ניתן למצוא מתקן ייחודי ‘אתגר סקודריה מתקדם’ הכולל 3 סימולטורים מתקדמים שמאפשרים למבקר למקסם את פוטנציאל כנהג ה- F1™, עוד ניתן להנות מחווית נהיגה בפרארי בכבישי האי יאס בהתאם לתנאים או לחלופין להנות מנסיעה בפרארי.

אזור האטלקי

האזור האחרון משלב אטרקציות ומסעדות כאחד, באטרקציות ניתן למצוא את רכבת ההרים עם הלופ הגבוה בעולם המגיע לגובה 63 מטר בשיפוע של 51 מעלות עם מהירות של 120 קמ”ש. ‘אתגר פיוראנו GT’ מתקן עם שתי מסלולים GT עם פניות חדות, המסלולים מקבילים ונוסעים עם מכוניות F430 ספיידר המגיעות עד 95 קמ”ש מתקן מומלץ למתחרים. ב’מהירות הקסם’ ניתן להנות כל המשפחה מחויה 4D בו יוצאים למסע עם נהג הפרארי במקומות שמעולם לא נסעה שם עדיין מכונית. ‘מיוצר במרנלו’- חושף את המבקרים למפעל פרארי ונחשפים לתהליך ייצור פרארי GT, מתאים למשפחות. ‘אתגר RC’ בו יוצאים לסיור באיטליה הקטנה עם סירות ומכוניות בשלט רחוק גם הוא מתאים למשפחות. עוד חוויה ייחודית ‘חוויות הליכה על הגג ואומגה‘ בה הולכים כ60 דק על גג הפארק ומתקרבים ללגו הפרארי הגדול בעולם, ואטרקציית האומגה אורכת כ30 דק עוברת דרך לולאת האסים המעופפים האייקונית- ניתן לשלב את שתי החוויות יחד.

גולת הכותרת של תחום המסעדות היא ‘מאמא רוסלה‘ המפורסמת בעיקר בזכות תפריט הטעים של פסטות טריות ובמגוון פיצות המופעלות בתנור עצים מסורתי. ‘קצינים מגורי מזון’ מאפשר מגוון רחב של אוכל בהמתנה קצרה מתאים למי שרוצה לאכול בין התורים, כמו למשל המבורגרים, פיצות, סלטים טריים, כריכים, שווארמה ועוד. כמובן שניתן להנות בחנויות המזכרות של הפארק המציע חנות לצעצועים וגם מזכרות, אופנה, תכשיטים.

סרטון על Ferrari World

כרטיסים לפארק פרארי

פארק פרארי הוא אחד מהפארקי שעשועים הפופולארים בקרב תיירי אבו דאבי, זהו פארק אטרקטיבי שנמצא באי יאס – המכיל מגוון של אטרקציות. הפארק מכיל מגוון רחב של מתקנים המתאימים למבוגרים שמחפשים חוויות אקסטרים כמו למשל רכבת ההרים המהירה בעולם אך קיימים גם מתקנים שמתאימים לידלים קטנים. נציין כי בעונות חומות של השנה הפארק מתמלא בתיירים, לכן יש לקחת בחשבון את התורים הארוכים, נמליץ לבצע הזמנת כרטיסים מראש לטובת הבטחת מקומכם בפארק. באתר הרשמי תוכלו לבצע הזמנת כרטיסים, להלן מגוון אפשרויות הרכישה המומלצות:

כרטיסי כניסה בסיסיים לפארק פרארי

כרטיס זה יאפשר לכם כניסה לפארק הפופולארי וגישה לעולם השעשועים הייחודי בעלות של 80.09 יורו לאדם. נציין כי קיימת אפשרות ביטול חינם במידת הצורך, כרטיסים אלו מתאימים למעוניינים בכניסה לפארק בלבד.

כרטיסים לפארק הכוללים דילוג על תורי הכניסה

כרטיסים אלו יקנו לכם כניסה וגישה לרוב מתחמי הפארק, דילוג על תורי הכניסה וחניה חינם, בעלות של 83.88 יורו לאדם. נציין כי באופציה זו יש אפשרות לביטול חינם, נמליץ לכם להתעדכן מראש ולבחור את ההצעה המתאימה לכם ביותר. כרטיסים אלו מתאימים למעוניינים בגישה קלה ונוחה לפארק ללא צורך בהמתנה בתורי הענק בכניסה לפארק.

כרטיסים לטיול יום מדובאי כולל כניסה לפארק פרארי

כרטיסים אלו מציעים לכם מגוון פעילויות המועברות באופן מודרך על ידי מדריך טיולים צמוד והסעה מהנקודת הלינה שלכם ובחזרה. בעלות של 212.43 יורו לאדם, תוכלו לבקר בפארק פרארי יחד עם ביקור במסגד שייח’ זאיד, ביקור בכפר המורשת וביקור בארמון האמירויות. קיימת אפשרות ביטול חינם במידת הצורך, הכרטיסים מומלצים למבקרים המעוניינים בביקור בנקודות המרכזיות של דובאי בזמן קצר יחסית ובליווי מדריך צמוד.

כרטיסים משולבים לפארק פרארי

כרטיס כניסה לפארק פרארי יחד עם פארק האחים וורנר או פארק עולם המים יאס

כרטיס זה מאפשר לכם להנות מכניסה לפארק הפרארי וגם כניסה לאחד מהפארקים: פארק האחים וורנר (Warner Bros. World™ Abu Dhabi) או פארק עולם המים יאס (Yas Waterworld). למעשה ביום אחד ניתן להספיק חוויות ב2 פארקים ולחסוך בכסף, כרטיס זה מומלץ למשפחות עם ילדים שרוצים להנות מכמה שיותר פארקים באי יאס ובד בבד לחסוך בעליות.

כרטיס כניסה לפארק פרארי יחד עם כניסה ל3 פארקים נוספים

כרטיס זה יאפשר לכם להנות מכניסה לפארק הפרארי יחד עם כניסה ל2 הפארקים: פארק האחים וורנר (Warner Bros. World™ Abu Dhabi) או פארק עולם המים יאס (Yas Waterworld). הכרטיס תקף לשלוש ימים בהם ניתן להספיק חוויות ב3 הפארקים ולחסוך בכסף, כרטיס זה מומלץ למשפחות עם ילדים שרוצים להנות מכמה שיותר פארקים באי יאס ובד בבד לחסוך בעליות, עלות של הכרטיס היא 140.66 יורו לאדם.

הזמנת כרטיסים לפארק פרארי - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בפארק מומלץ לכל מי שאוהב פארק שעשועים עם מגוון רחב של אטרקציות, מתאים גם למשפחות עם ילדים.
  • הפארק פתוח כל השנה בכל יום, והיות והוא בתוך מבנה מקורה אפשר לבקר בו בכל עונות השנה, מומלץ להימנע להגיע בסופי שבוע ובקיץ בעקבות עומס גדול בפארק וההמתנה בתורים מתארכת.
  • אם אתם מגיעים באמצע שבוע מומלץ להקדיש לפחות 5 שעות לבילוי בפארק אם אתם מגיעים בסופי שבוע/בקיץ מומלץ להקדיש את כל היום לביקור.
  • מומלץ לשלב את הביקור עם עוד אטרקציות באי יאס, למשל עולם המים יאס או עולם האחים וורנר.
  • הפארק מתאים גם למשפחות עם ילדים, יש מגוון רחב של אטקציות המתאים לשלל גילאים.
  • למעוניינים ללון באי יאס קרוב לפארק פרארי מומלץ להתעניין במלון 5 כוכבים The WB Abu Dhabi, Curio Collection By Hilton בקישור הבא, עוד מלון שנמצא קרוב לפארק הוא מלון 4 כוכבים Crowne Plaza Yas Island, an IHG Hotel בקישור הבא.
  • על מנת לחסוך בעלות הביקור ניתן להזמין כרטיס כניסה המשלב ארוחה (ניתן למימוש בכל המסעדות בפארק) המאפשר לחסוך 30%: מבוגר 360 AED ילד 280 AED, אפשרות נוספת להוזלת העלות במידה ואתם מתכננים לבלות כמה ימים באי יאס היא לרכוש כרטיס המשלב כניסה לכמה פארקים באי כמו למשל בקישור הזה או לחלופין בקישור הזה.
  • מולץ להגיע לפארק עם רכב היות ואי יאס מרוחק מהעיר, הפארק מציע חניון חינם עם שפע מקומות.
  • יש קוד לבוש נהוג בפארק בו מבקשים מכל האורחים ללבוש בגדים מכבדים כאשר הם נמצאים בפארק, ממליצים על מכנסיים שאינם קצרים מגובה הברכיים וכתפיים מכוסות.

שאלות נפוצות על פארק פרארי

הפארק פתוח כל השנה בכל יום, והיות והוא בתוך מבנה מקורה אפשר לבקר בו בכל עונות השנה, מומלץ להימנע להגיע בסופי שבוע ובקיץ בעקבות עומס גדול בפארק וההמתנה בתורים מתארכת.

הביקור בפארק מומלץ לכל מי שאוהב פארק שעשועים עם מגוון רחב של אטרקציות, מתאים גם למשפחות עם ילדים.

מידע שימושי

  • הפארק נסגר בכל יום בשעה 20:00, ושעת הפתיחה משתנה בין תקופה לתקופה, כאשר היא נעה בין 13:00-11:00, כדאי לבדוק באתר הרשמי את השעות בעבור התאריכים בהם תגיעו לפארק.
  • מחיר כניסה לפארק:
    מבוגר -325 (AED), ילד (מתחת ל1.3 מטר): 250 (AED), ילד מתחת לגיל 3- חינם, אך שימו לב כי בשיא עונת הביקוש המחירים יקרים יותר.
  • כתובת: Yas Island – Yas Leisure Dr – Yas Island – Abu Dhabi
  • ניתן להגיע לפארק עם אוטובוס חינם מדובאי וורלד סנטרל ‘Dubai World Central’ או מלון שרתון מול אוף דה אמירייטס, דובאי ‘Sheraton Mall of the Emirates Hotel, Dubai’- אין אפשרות להזמין מראש מקום, הנסיעה היא על בסיס כל הקודם זוכה. למגיעים מאבו-דבאי מומלץ לקחת את שירותי ההסעות מהעיר לאי יאס מסלול B שעוצר בתי נקודות: 1.עולם™ האחים וורנר אבו דאבי ועולם המים יאס 2. פרארי וורלד אבו דאבי ו-CLYMB™ אבו דאבי.
  • אתר רשמי: https://www.ferrariworldabudhabi.com/
  • חשוב לשים לב כי יש מתקנים עם הגבלות גובה ומשקל.