קליימב אבו דאבי – כרטיסים בהנחה | Clymb Abu Dhabi

קליימב אבו דאבי בכמה מילים

קליימב אבו דאבי (Clymb Abu Dhabi), הוא יעד אולטימטיבי עבור כל מי שחובבי ריגושים ובעל רוח הרפתקנית. קליימב הוא מתקן הרפתקאות מקורה וחדיש, המציע מגוון חוויות מרגשות למבקרים בכל הגילאים ובעל שילוב ייחודי בין שתי אטרקציות ברמה עולמית: קיר הטיפוס המקורה הגבוה בעולם ותא טיסות הצניחה המקורה הגדול בעולם. במתקן ישנם ארבעה קירות טיפוס הנותנים מענה לרמות שונות של יכולת טיפוס, כולל הקיר המרשים בגובה 43 מטר המהווה מבחן אמיתי של מיומנות וסיבולת. כמו כן, אטרקציה פופלארית ביותר היא מנהרת הרוח, ברוחב 9 מטרים, הגדולה מסוגה בעולם ומאפשרת לחוות את הריגוש של נפילה חופשית ממטוס מבלי ממש לקפוץ ממנו. בקליימב תוכלו לשלב את כוחה של הצניחה חופשית המקורה עם חווית מציאות מדומה, שבה תוכלו לבחור מתוך מגוון מיקומים מדומים, כולל האלפים השוויצרים, הגרנד קניון ונופים עוצרי נשימה של האי יאס.

בקליימב יש עוד אפשריות מהנות שהם לא רק פעילויות אקסטרים, ישנם מגוון מסעדות ואפשרויות לסעודה, כולל בית קפה עם נוף מדהים של קירות הטיפוס וחנות שמוכרת מגוון של מותגים. האי יאס, בו ממוקם קליימב, הוא אחד מיעדי התיירות הפופלארים ביותר באיחוד האמירות הערביות. זהו מרכז של בידור, אוכל וקניות וממוקמות בו אטרקציות ידועות בעולם כמו פרארי וורלד ו-יאס עולם המים. באי תוכלו להנות ממגוון מסעדות, בתי הקפה וברים הרבים של האי, או פשוט להירגע על החופים המדהימים שלו.

בסך הכל, קליימב הוא יעד חובה לכל מי שמחפש הרפתקה בלתי נשכחת. עם השילוב הייחודי של אטרקציות ברמה עולמית ופעילויות מרגשות, הוא מציע משהו מיוחד למבקרים בכל הגילאים ומכל תחומי העניין. בין אם אתה מטפס מנוסה או אף פעם לא עשית צניחה חופשית, קליימב ישאיר אותך עם זיכרונות לכל החיים.

מה עושים בקליימב אבו דאבי

קליימב אבו דאבי, הוא מתקן הרפתקאות הממוקם באי יאס, ויש בו את שתי האטרקציות הידועות בעולם – קיר הטיפוס המקורה הגבוה בעולם ותא טיסות הצניחה המקורה הגדול בעולם, וכמובן שיש בו גם אטרקציות נוספות מסעירות הפונות למבקרים בכל הגילאים ובכל רמות המיומנות.

קיר הטיפוס, הוא למעשה חומה ענקית המתנשאת לגובה 43 מטרים, מה שהופך אותה לקיר הטיפוס המקורה הגבוה בעולם. הוא מתאים למטפסים מתחילים ומנוסים כאחד ומציע מגוון מסלולים המתאימים לרמות מיומנות שונות. בקיר זה תוכלו לבחור לאתגר את עצמם על ידי התמודדות עם הדפוסים המורכבים של הקיר והתליות התלולות, או פשוט ליהנות מהנופים המדהימים מלמעלה. קיר הטיפוס מתאים לכל אדם מעל גיל שש ומהווה פעילות מושלמת למשפחות, לזוגות או לקבוצות חברים.

תא טיסות הצניחה החופשית המקורה, היא מנהרת רוח ברוחב 9 מטרים, הגדולה מסוגה בעולם ומאפשרת את חווית הריגוש של צניחה חופשית מבלי באמת לקפוץ מהמטוס. מנהרת הרוח מייצרת רוח אנכית חזקה המאפשרת למבקרים לצוף ולעוף, ומדמה את התחושה של נפילה חופשית ממטוס. תא הטיסה מתאים לכל אדם מעל גיל שלוש, ומאפשר חוויה מסעירה ללא צורך בכושר גופני או מאמץ פיזי.

קליימב מציעה גם מגוון פעילויות אחרות כמו צניחה הכוללת חוויה של מציאות מדומה, עלייה על קו הזיפ, המשתרע על פני 115 מטרים ומספק נופים עוצרי נשימה של האי יאס ומגוון אפשרויות לסעודה, כולל בית קפה עם נופים מדהימים של קירות הטיפוס. המתחם נגיש באופן מלא ויש בו מתקנים למבקרים עם מוגבלויות. קליימב הוא יעד חובה לכל מי שמחפש הרפתקה בלתי נשכחת עם אטרקציות ברמה עולמית ופעילויות מרגשות.

סרטון על קליימב אבו דאבי

כרטיסים לקליימב אבו דאבי

הכרטיס המומלץ ביותר, הוא כרטיס הכולל צניחה חופשית מקורה, אימון לפני הצניחה וגישה של 60 דקות ל-3 קירות טיפוס בהשגחת מדריך וכולל ציוד טיפוס. הכרטיס מומלץ למי שרוצה לחוות את האטרקציות המרכזיות שיש לקליימב להציע והעלות הוא 60 יורו לאדם בתוספת הנחה של 5% לגולשי “הכל על” בקופון (HAKO5) , ניתן להזמין כאן.

ישנם סוגים נוספים של כרטיסים שאפשר להזמין מאתר הבית.

הזמנת כרטיסים לקליימב אבו דאבי- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בקליימב אבו דבי, מומלץ לכל גיל ולכל רמות הכושר ובמיוחד לכל מי שאוהב חווית אקסטרים, טיפוס, ותעופה.
  • כל זמן הוא זמן מומלץ לביקור בקליימב, מפני שהמתחם מקורה. חודשי החורף וימי רביעי וחמישי הם הזמנים הטובים ביותר למי שרוצה להימנע מעומס תיירים וצפיפות.
  • מומלץ להשקיע במקום בין שעתיים לשלוש, כדי להספיק את כל האטרקציות הפופלאריות במתחם.
  • מומלץ לבקר גם בפרארי וורלד ו-יאס עולם המים שנמצאים בקרבת מקום.
  • הדרך הנוחה ביותר להגיע לקליימב היא באמצעות אוטובוס ציבורי או באמצעות מונית
  • ישנם כמה מקומות לינה מומלצים בסמוך לקליימב, אבו דאבי:

    מקום הלינה הראשון, הוא מלון WB אבו דאבי (WB Abu Dhabi, Curio Collection By Hilton). במלון בריכת שחייה, חדר כושר, מסעדה וחדרים עם מרפסת עם נוף לבריכה. המלון נמצא בסמוך לעולם המים יאס ולקניון יאס שצמוד לקליימב. להזמנת מקום לחץ כאן.

    מקום לינה מומלץ נוסף הוא מלון הילטון אבו דאבי יאס איילנד (Hilton Abu Dhabi Yas Island), המלון נמצא ממש ליד איתיחאד ארנה (Etihad Arena), ובמרחק של 10 דקות מהאי יאס (Yas Island), בו נמצא קניון יאס ומתחם קליימב. להזמנת מקום לחץ כאן.

  • אפשר להגיע ברכב עצמאי, ישנן מספר אפשרויות חניה זמינות באי יאס, כולל חניון רב קומות בקניון יאס הממוקם 5 דקות הליכה ממתחם הקליימב.

שאלות נפוצות על קליימב אבו דאבי

מומלץ להגיע עם נעליים סגורות ובגדים נוחים שיאפשרו תנועה וגמישות, בכדי לנצל את האטרקציות הפופלאריות במתחם

במתחם אטרקציות שמתאימות גם למי שאינו רוצה או מסוגל לטפס. כמו לדוגמא, אטרקציית הצניחה החופשית שלא מאמצת פיזית ומתאימה גם למי שללא כושר גופני.

האטרקציות בקליימב מתאימות גם למי שמעולם לא טיפס, ישנם קירות מתאימים למתחילים, ומדריכים מנוסים שילוו אתם בדרככם אל הפסגה!

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה בימים רביעי עד ראשון בשעות 21:00-12:00. בימי שני ושלישי המתחם סגור.
  • מחיר הכניסה מתשנה בהתאם לאטרקציות הנבחרות. כרטיס שכולל טיפוס, וצניחה חופשית עולה 60 יורו לאדם.
  • Clymb Abu Dhabi, Yas Island, Abu Dhabi, United Arab Emirates
  • ישנן מספר דרכים להגיע לקליימב אבו דאבי, בהתאם למיקום ולאמצעי התחבורה שלך:

    האפשרות הנוחה ביותר היא לקחת מונית או אוטובוס: שירותי אוטובוס זמינים מהעיר אבו דאבי לאי יאס, ותוכלו לעלות על קווי אוטובוס 102, 103, 104 ו-195 כדי להגיע לאי.

    אם אתם מגיעים ברכב עצמאי, תוכלו לצאת ביציאה של האי יאס מכביש שייח זאיד או ממרכז העיר אבו דאבי. ישנן מספר אפשרויות חניה זמינות באי יאס, כולל חניון רב קומות בקניון יאס הממוקם 5 דקות הליכה מתחם הקליימב.

  • קליימב אבו דאבי- את הבית