1. עמוד הבית
  2. »
  3. מדריד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. אתרים מרכזיים במדריד – סקירות מומחים על אתרי התיירות של העיר
  6. »
  7. פארק וורנר ברדרס, מדריד- הנחה בלעדית ומידע מקיף על הפארק הכי מגניב במדריד | Parque Warner Madrid

פארק וורנר ברדרס, מדריד- הנחה בלעדית ומידע מקיף על הפארק הכי מגניב במדריד | Parque Warner Madrid

עדכון מרץ, 2024

עם היציאה מהחורף במדריד גם הפארקים המובילים כמו פארק וורנר ברדרס חוזרים לפעילות ערה בהשוואה לחודשים האחרונים. אומנם אין את העומס הרב שמאפיין את הקיץ, אך ככל שנתקדם באביב כך העומס יגדל, ולכן כדאי להזמין כרטיסים מראש, במיוחד אם מדובר על יותר משלושה כרטיסים. להזמנת כרטיסים מראש לפארק וורנר ברדרס מדריד: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

פארק וורנר ברדרס מדריד (Parque Warner Madrid) פארק שעשועים הסמוך למדריד שהתייר הישראלי מגלה בימים אילו

הזמנת כרטיסים לפארק וורנר ברדרס – 5% הנחה רק לגולשי הכל על

מדריך מקוצר לתכנון הביקור בפארק

פארק וורנר ברדרס מדריד (Parque Warner Madrid) הוא פארק שעשועים הממוקם 23 ק”מ דרומית למדריד, כחצי שעה נסיעה ממרכז מדריד. ההגעה לפארק ממרכז מדריד יחסית נוחה ומתבצעת על פי רוב בתחבורה ציבורית (נסיעה במטרו ואז לוקחים אוטובוס קו 412 או 413) או במונית. חלק מאילו שמטיילים באזור קסטיליה בכלל יגיעו לפה עם רכב שכור (חניה נוחה וכבישים נוחים), אם אתם מתלבטים האם לקחת רכב רק בשביל הפארק – אנו ממליצים לקרוא בנושא יותר תחת השכרת רכב במדריד.

הפארק נפתח כבר באפריל 2002, אבל קיבל את שמו העכשווי רק ב2006 לאחר רכישה מלאה של חברת וורנר ברדרס (עד אותה עת היו רק שותפים חלקיים).
בפארק חמישה אזורים שונים, כל אחד מהם בעל נושא עיקרי כאשר הנושא הבולט ביותר הוא (איך לא?!) דמויות הלוני טונס והאנה-ברברה (משפחת קדמוני, סקובי דו, יוגי דב ועוד). כמו כן, החל מ-2014 נפתח בסמוך פארק המים – פארק וורנר ביץ’ (Parque Warner Beach), בעל שתי בריכות גלים, בריכות משחק ונהר.

הביקוש לפארק הולך ועולה בשנים האחרונות ואנו ממליצים להזמין את הכרטיסים מראש (להזמנת כרטיסים מראש לפארק וורנר ברדרס במדריד: בקישור הזה עם 5% הנחה – קוד קופון HAKO5 | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם)

מפת הפארק – לצפייה במפה אינטראקטיבית (מומלץ!)
(צילום: מתוך האתר הרשמי של הפארק)

בעבר רוב המבקרים הישראלים בפארק היו מגיעים ליום אחד וחוזרים למרכז מדריד, היום ניתן לראות יותר ויותר מבקרים שנשארים ללון ליד הפארק על מנת להשקיע בו יותר מיום אחד, או כדי להגיע בתחילת היום /להישאר עד תומו ומשם להמשיך לטיול ברחבי קסטיליה. בין המלונות המומלצים באזור הפארק ניתן למנות את: Casa Simba la mejor opción para ver la Warner Bros, La casa de San Martín. Parque Warner, Madrid La Casa de Silvia Visita Parque Warner, Madrid y alrededore. יש עוד אופציות רבות וטובות (ממליצים למי שלן באזור להיות עם רכב שכור ולחפש לינה עם חניה במחיר טוב – לחצו כאן לאופציות לינה מומלצות עם אפשרות ביטול באזור הפארק). לאילו שמתכנים חופשה באזור עם רכב (כאמור מומלץ, הנסיעה נוחה ויש מסביב הרבה חניות ומסעדות שאפשר להגיע אליהן בנסיעה מאזור הפארק והמלונות הסמוכים לו) אנו ממליצים להזמין את הרכב מוקדם ככל הניתן במיוחד בקיץ (לחצו כאן להזמנת רכבים במדריד עם אפשרות ביטול ולחצו כאן להזמנת רכבים במדריד עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על)

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.




רוצים להכיר את מדריד בדרך כיפית ומעניינת?
הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא סיור עם מדריך צמוד דובר עברית שילווה אתכם במקומות המעיינים ביותר בעיר ומחוצה לה. בין אם אתם מחפשים סיור להכרת העיר, סיור קולינרי בו תטעמו מהמטבח הספרדי, סיור גרפיטי מרתק או יציאה ממדריד לסיור בעברית בטולדו וסגוביה, תוכלו להבטיח את מקומכם בסיורים המבוקשים כאן.

מה רואים ומה עושים בפארק וורנר ברדרס, מדריד?

בפארק תוכלו ליהנות ממגוון מתקנים המתאימים לכל הגילאים, מופעים חיים, מסעדות וחנויות.

המתקנים מחולקים ל-3 רמות קושי – קשוח (INTENSE)בינוני (MODERATE) וקל (SOFT).

כאמור הפארק מחולק לחמישה אזורים מרכזיים שונים, לכל אחד נושא עיקרי – עולם גיבורי העל (Super Heroes World), שדרות הוליווד (Hollywood Boulevard), עולם אולפני הסרטים (Movie World Studios), המערב הפרוע (Old West Territory) וכפר הדמויות המצוירות (Cartoon Village). אך דבר אחד משותף לכל האזורים יחד – הקסם הקולנועי.

עולם גיבורי העל (Super Heroes World): בואו לטייל ברחובות של מטרופוליס ו-גות’אם סיטי ונסו להילחם בכוחות הרשע. זהו אזור שמעריצי סופרמן ובאטמן יאהבו במיוחד (יש פה העתק של הכניסה לדיילי פלנט!). כמובן שגם האטרקציות באזור הן בסימן גיבורי העל –

  • Superman Attraction of Steel – אחת האטרקציות המפורסמות של הפארק, רכבת הרים המדמה את מעוף גיבורי העל – במהירות של 100 קמ”ש!
  • Shadows of Arkham – רכבת הרים נוספת, המתאימה רק לאמיצים במיוחד, בה הרגליים מתנוססות באוויר הפתוח.
  • Lex Luthor Invitation – המתקן הזה נמצא כמעט בכל פארק שעשועים ומוכר יותר בשם “Top Spin”, מי שמכיר – יודע שאסור לו לפספס!
  • Riddler’s Revenge – גם מתקן זה עוסק בגיבורי העל המפורסמים, אשר יעניק לכם את תחושת המעוף מזריקה מעל ל100 מטר באוויר.

רכבת ההרים של סופרמן (הצבעים אומרים הכל) (צילום: מתוך האתר הרשמי של הפארק)רכבת ההרים של סופרמן (הצבעים אומרים הכול)
(צילום: מתוך האתר הרשמי של הפארק)

שדרות הוליווד (Hollywood Boulevard): באזור הזה תוכלו לקבל טעימה של שדרת הכוכבים של הוליווד, יש פה העתק של התיאטרון הסיני, העתק של הכוכבים המוטמאים במדרכה, וכמובן, איך אפשר בלי להצטלם עם הכפילה של מרלין מונרו? בניגוד לשדרת הכוכבים המקורית (קליפורניה) בה מתמקדים בתעשיית הבידור, כאן מתמקדים בעיקר בתעשיית הקולנוע ולכן כל הרפרנסים הם לכוכבי הקולנוע, בעבר ובהווה.
באיזור תוכלו ליהנות ממגוון מופעי בידור, מסעדות וחנויות.

עולם אולפני הסרטים (Movie World Studios): הזדמנות לראות איך עושים סרטים. החל משלב החזרות, מה”אקשן” הראשון ועד הצילום האחרון.
חוץ ממופעי בידור והצצה אל מאחורי הקלעים ממוקמת באיזור גם רכבת הרים אימתנית במיוחד – Stunt Fall, רכבת הרים הנוסעת במהירות של 115 קמ”ש בגובה 65 מטרים, ועושה את המסלול גם ברוורס. לאמיצים בלבד!

המערב הפרוע (Old West Territory): ברוכים הבאים למערב הפרוע! זוהי עיירה דמיונית ובה בתים, מכוני יופי, חנויות, ואפילו מרפאת שיניים. באיזור זה תהנו ממתקני עץ רבים (כלומר, נראים ישנים ורעועים, אבל זאת רק תפאורה), מסעדות, מופעי בידור, ותא צילום בסגנון המערב הפרוע – בו תוכלו להתלבש ברוח התקופה ולתעד הכל במצלמה. בין המתקנים –

  • Wild Falls – בתרגום חופשי “מפלי פרא”. זוהי אחת האטרקציות הפופולריות בפארק, מדובר במגלשת מים בה יורדים באמצעות סירה (כ-20 איש). הירידה מהגובה הרב גורמת למים להשפריץ לכל כיוון, ובעיקר לתוך הסירה. אז נכון, לא מדובר במגלשה בה חשופים למים באופן ישיר, אך אתם לא תצאו יבשים. למי שמטייל עם ילדים קטנים יותר מומלץ לנסות את Rio Bravo (נמצאת גם היא במערב הפרוע), אותו עיקרון בדיוק רק סירה קצת יותר קטנה וקצת יותר נמוכה ולכן גורמת לפחות גלים.
  • The Mine Carts – מתקן המדמה את המכרה במערב הפרוע בו העגלות יצאו משליטה ומשנות את הזוויות שלהן בכל עת. זו אטרקציה שללא ספק תעלה לכם את רמת האדרנלין בגוף, היא מתאימה למתבגרים ולמבוגרים כאחד.

  • Coaster-Express – רכבת הרים מעץ, החל מהמסילה ועד הקרון בו ישובים. מדובר ברכבת העץ הארוכה והגבוהה ביותר באירופה, באורך של כ-1.250 מטרים. גובה השיא הוא 45 מטר והמהירות מגיעה עד 95 קמ”ש. היא אולי נראית מבחוץ כמו רכבת הרים קלאסית וישנה, אבל היא מדורגת כ”אינטנס”, אז זהירות.

Coaster-Express - רכבת ההרים מעץ הארוכה והגבוהה ביותר באירופה! (צילום: מתוך האתר הרשמי של הפארק)Coaster-Express – רכבת ההרים מעץ הארוכה והגבוהה ביותר באירופה!
(צילום: מתוך האתר הרשמי של הפארק)

כפר הדמויות המצויירות (Cartoon Village): בואו לפגוש את כל דמויות לוני טונס האהובות – טוויטי וסילבסטר, באגס באני ודאפי דאק לצד דמויות קלאסיות כמו סקובי דו, טום וג’רי ועוד רבים וטובים. זהו עולם הילדים – קרוסלות, מכוניות מתנגשות, מטוסים מעופפים, ספינת פיראטים, כוסות מסתובבות, ובקיצור – כל מה שילדים אוהבים. כמו כן באיזור יש גם מגוון חנויות ומסעדות בעיצוב הדמויות, חוויה לילדים (וגם להורים).

  • טיפ זהב: חלק מהמתקנים מערבים גם נגיעה במים ולכן מומלץ להגיע עם בגדים להחלפה ומגבת.

פארק וורנר ביץ’ (Parque Warner Beach): הוא פארק מים המיועד במיוחד עבור הקטנטנים. אין פה מתקנים מפחידים או מורכבים מדי, בעיקר בריכות גלים ואזורי משחק בתוך המים. במקום פועלות שתי מסעדות עם אוכל שילדים אוהבים (פסטה, פיצה והמבורגרים), יש שירות השכרת מגבות, לוקרים וחדרי הלבשה.

כרטיסים לפארק וורנר ברדרס במדריד

פארק וורנר ברדרס הוא אחד הפארק הפופולאריים ביותר בקרב משפחות עם ילדים וחובבי הסרטים המצויירים המבקרים במדריד. בחודשי השנה החמימים הפארק מתמלא בהמון תיירים, לעיתים הדבר מתבטא בתורי ענק בכניסה לפארק. לכן אנו ממליצים בחום לבצע הזמנה מראש לטובת התאמת מועד נוח והבטחת מקומכם בפארק, נציין כי בחודשי החורף הפארק פעיל אך יהיו מתחמים סגורים עקב מזג אויר – חשוב להכיר ולתכנן את ביקורכם מראש. להלן מספר אפשרויות הרכישה:

הזמנה באתר הרשמי

באתר הרשמי של פארק תוכלו לבצע הזמנה מראש של הכרטיסים – הם יקנו לכם כניסה לפארק. הזמנה מראש באונליין תאפשר לכם הוזלה במחיר לעומת כרטיסים המוצעים בקופות הכניסה. כמו כן במידה ותרצו, ניתן להוסיף 11 יורו לטובת רכישת כרטיס חנייה ליום הביקור בפארק. נציין כי ילדים מתחת לגובה של 100 ס”מ, נכנסים חינם לפארק. יש לציין כי רכישה של כרטיסים דרך האתר הרשמי אינם ניתנים לביטול/ שינוי, וזמינותם במיוחד בתקופת הקיץ התיירותית הינה מוגבלת.

כרטיסי כניסה בסיסיים לפארק וורנר

כרטיסים אלו יקנה לכם כניסה לפארק בלבד וגישה לכלל מתחמי הפארק, בעלות של 32.90 יורו לאדם. כרטיסים אלו יאפשרו לכם דילוג על תורי הכניסה ואפשרות לביטול חינם במידת הצורךנמליץ לכם להתעדכן מראש ולבחור את ההצעה המתאימה לכם ביותר. כרטיס זה מומלץ למי שמעוניין לרכוש כרטיס זול יחסית ללא שילוב עם אטרקציות נוספות.

  • ניתן לרכוש כאן כרטיס כניסה הכולל דילוג על התור, ותוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).
  • ניתן לרכוש כאן כרטיס כניסה הכולל ביטול חינם.

כרטיס כניסה לפארק וורנר ולמוזיאון השעווה של מדריד

כרטיס זה יאפשר לכם דילוג על תורי הכניסה של פארק וורנר וכניסה למוזיאון השעווה של מדריד (Wax Museum Madrid). הכרטיס מתאים למבקרים המעוניינים ברכישת כרטיס מוזל שיאפשר להם ביקור בשני אתרים פופולאריים במדריד. מומלץ לבצע הזמנה מראש על מנת להבטיח מקומכם ולדלג על תורי הענק בכניסה לפארק וורנר.

ניתן לרכוש כאן כרטיס משולב לפארק וורנר ולמוזיאון השעווה בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

כרטיס כניסה לפארק וורנר ולפארק האטרקציות של מדריד

כרטיס זה יאפשר לכם כניסה לפארק וורנר וכניסה לפארק האטרקציות (Parque de Atracciones) במדריד, כמו כן יקנה לכם דילוג על תורי הכניסה בשני האתרים. הכרטיס מומלץ למעוניינים ברכישת כרטיס שישלב שתי אטרקציות אקסטרימיות כייפיות המתאימות במיוחד למשפחות עם ילדים ויוזיל את מחירן.

ניתן לרכוש כאן כרטיס משולב לפארק וורנר ולפארק האטרקציות בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5).

  • טיפ זהב: למי שחושב לבקר בכמה אטרקציות מומלץ לבדוק את הכרטיסים המשולבים הכוללים כניסה לפארק יחד עם אטרקציות נוספות במדריד. בהרבה מקרים כרטיסים אלה זולים יותר מאשר רכישה בנפרד של הכרטיסים.

שאלות ותשובות נפוצות על פארק וורנר ברדרס

יש מספר אפשרויות לקניית כרטיסים לפארק וורנר ברדרס - מומלץ להזמין בקישור הזה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) או בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

למי שמתכנן לצאת ממדריד רק לפארק וורנר ברדרס מומלץ להגיע באמצעות תחבורה ציבורית - ש לנסוע במטרו עד תחנת Villaverde Bajo ומשם לקחת אוטובוס (קו 412 או 413) עד לפארק.

למי שמתכוון לעשות נסיעות נוספות מחוץ למדריד רכב שכור הוא אופציה טובה:

ניתן להגיע למקום באמצעות רכב דרך כביש A-4, לרדת ביציאה 22 ולעקוב אחרי השלטים אך קחו בחשבון כי החניה בתשלום (10 אירו ליום עבור רכב פרטי, 13 אירו ליום עבור קראוון).
מומלץ להיכנס לקישור הזה שנותן 10% הנחה בלעדית לגולשי הכל על, או לקישור הזה למי שמתכנן לשכור רכב לא רק להגעה לפארק וורנר ברדרס, אלא לטיול ארוך או רחב יותר באזור.

לקריאה נוספת ניתן להיכנס לעמודים שלנו על השכרת רכב במדריד והשכרת רכב בספרד.

הפארק מאפשר הרבה מאוד אופציות לרכישת כרטיסים מראש, הן באתר הרשמי והן באופציות נוספות רבות המאפשרות דילוג על התור כמו האופציה בקישור הזה הכוללת הנחה של 5% לגולשי הכל על בהכנסת קוד הקופון: HAKO5 או האופציה בקישור הזה המאפשרת ביטול בחינם שבה כמעט תמיד תמצאו כרטיסים זמינים לכל התאריכים, גם אם האופציות האחרות מתמלאות. בכל האחת מהאופציות הנ”ל, אתם מזמינים את הכרטיס, מורידים את הכרטיס האלקטרוני המתקבל ומראים אותו בקופות בזמן הכניסה ולמעשה חוסכים את ההמתנה בקופות.

למי שרוצה יש גם אפשרות לדלג על התורים של המתקנים. אחרי הזמנת הכרטיסים אתם יכולים לרכוש את ה Pase Correcaminos.

כן, יש אפשרות לרכוש כרטיס משולב לפארק וורנר ברדרס ולפארק השעשועים של מדריד בקישור הזה המקנה 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5). בנוסף ניתן לשלב את הביקור בוורנר פארק עם ביקור במוזיאון השעווה של מדריד, ראו בקישור הזה המקנה 5% הנחה לגולשי אתר הכל על (קוד קופון HAKO5).

בין אפשרויות הלינה המומלצות באזור פארק וורנר ברדרס ניתן למנות את דירה Casa Simba la mejor opción para ver la Warner Bros, דירה La casa de San Martín. Parque Warner, Madrid ודירות La Casa de Silvia Visita Parque Warner, Madrid y alrededore.
למלונות נוספים באזור פארק וורנר ברדרס לחצו כאן.

יש לקחת בחשבון שבסופי שבוע יותר עמוס בפארק ואם לא קונים את ה- vip pass רוב הזמן ילך על תורים.

פארק וורנר ברדרס הוא אומנם יעד נהדר עבור אנשים בכל הגילאים אבל הוא אידיאלי במיוחד לבילוי עבור משפחות עם ילדים (בגילאים של 6 ומעלה) המגיעות לטייל בעיר ומעוניינות בפסק זמן מהשגרה העירונית של מדריד.

ניתן להגיע לפארק בכל עונות השנה ולכל אורך שעות הפעילות אך חשוב לקחת בחשבון כמה דברים:

  • אם אתם בוחרים להגיע בחורף, אז תוכלו להינות מכרטיס כניסה מוזל במיוחד, אך חשוב לדעת שמכיוון שחלק מהמתקנים מערבים גם נגיעה במים אז לא כל המתקנים יהיו פתוחים בחורף.
  • אם אתם בוחרים להגיע בקיץ, אז תוכלו להינות מכל המתקנים שיש לפארק להציע, אך חשוב לזכור שמחיר כרטיס הכניסה יעלה משמעותית, יהיו יותר תורים בכניסה, ותצטרכו להצטייד טוב לקראת השמש הקודחת של מדריד בקיץ (יש תורים לא מקורים טוב בפארק ויש על נושא זה תלונות של חלק מהמבקרים בפארק).
  • ההמלצה בעונות המידל סיזן (אביב וסתיו, לא חורף בהם הפארק סגור באמצע השבוע, או קיץ אז הנושא פחות קריטי) היא לנסות להגיע לפארק באמצע השבוע, כיוון שגם בימי חג ובסופי שבוע מחיר הכרטיסים וכמות האנשים המגיעים היא גבוהה יותר. אם אתם מבקרים בסוף השבוע, בקיץ או בחגים מקומיים מומלץ מאוד להזמין כרטיסים מראש.  ניתן לרכוש כרטיסים לפארק ולהבטיח את מקומכם דרך הקישור הזה המעניק 5% הנחה לגולשי הכל על (בהזנת קוד קופון HAKO5) או דרך הקישור הזה המאפשר ביטול חינם.

עקרונית אפשר לבוא לפארק לכמה זמן שרוצים, לדעתינו אפשר ומומלץ לבלות שם יום שלם, יש מספיק אטרקציות שיוכלו להעביר את זמנכם.

ביקור בפארק וורנר ברדרס בזמן הקורונה

נכון לעדכון שורות אלו (ינואר 2023) אין יותר הנחיות מיוחדות הנוגעות לקורונה.

מי שהתעניין בעמוד זה אולי יתעניין גם בעמודים הבאים:

הזמנת כרטיסים לפארק השעשועים וורנר ברדרס מדריד -
5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על" לפארק וורנר ברדרס

  • ההזמנה מראש באתר הזה (יחד עם קוד הקופון שלנו HAKO5) זולה יותר מאשר רכישת כרטיס בקופות הפארק, כמו כן היא חוסכת זמן המתנה מיותר והיא קריטית בעיקר בקיץ, בחורף זה פחות משמעותי (מלבד בסופי שבוע ובחופשים). יש לקחת בחשבון שההזמנה מראש דורשת התחייבות על תאריך. אנו מאוד ממליצים למי שמתעניין בהמלצות כגון אלו, להציץ גם בעמוד המקיף הבא: המלצות והנחות לנוסעים למדריד, חובה לבקר לפני הזמנה!
  • המחירים של הפארק משתנים לפי הביקוש, בחורף המחירים זולים יותר בהרבה ובקיץ הם יקרים יותר, במהלך השנה בסופי שבוע לא פעם יקר יותר מאשר בימי החול – כך גם בימי חופשות וחגים.
  • הדרך המשתלמת להגיע לפארק היא בתחבורה ציבורית – יש לנסוע במטרו עד תחנת Villaverde Bajo ומשם לקחת אוטובוס (קו 412 או 413) עד לפארק. למשפחות וקבוצות גדולות (לפחות 5 אנשים) כדאי לחשוב על מונית או הסעה פרטית.
  • פארק וורנר ברדרס הוא אידיאלי לבילוי עבור משפחות עם ילדים המגיעות לטייל בעיר ומעוניינות בפסק זמן מהשגרה העירונית של מדריד. מצד שני לא רק ילדים נהנים ממנו. למרות הנסיעה הנדרשת מחוץ לעיר הוא מאוד אהוב על התיירים המבקרים במדריד. כדאי גם לדעת שקיימים כרטיסים שונים ומשולבים למשפחות, ולכן אם אתם מטיילים עם ילדים מומלץ לבחון את האפשרויות.
  • בקיץ יש לקחת בחשבון שהמקום מאוד חם כמו מדריד כולה, ואין כל כך צל בפארק. לכן מומלץ לבוא מוכנים עם כובע, קרם הגנה, שתיה וכדומה.
  • כרטיס הfast track יכול להיות מאוד מומלץ למבקרים בפארק בתקופות העומס ולמשפחות עם ילדים. הוא אמנם יקר אבל ממש חוסך תורים – מומלץ לבדוק אותו כשאתם מגיעים לפארק.
  • ברחבי הפארק קיימות מעל 20 אפשרויות סעודה שונות – חלקן קיוסקים, חלקן גלידריות, חלקן דוכני מזון מהיר וחלקן מסעדות בהן תוכלו ליהנות מארוחת צהריים מלאה. בחלק מהמסעדות אף קיים תפריט ללא גלוטן. למידע נוסף מומלץ לבדוק באתר הרשמי של הפארק. ניתן גם להזמין ארוחות מראש. המסעדות אומנם לא זולות אבל המקום יכול להיות מאוד חם, וזו הפסקה לא רעה.
  • ניתן להגיע למקום באמצעות רכב, אך קחו בחשבון כי החניה בתשלום (10 אירו ליום עבור רכב פרטי, 13 אירו ליום עבור קראוון). למעשה אם אתם רק מבקרים בפארק ולא הולכים לראות אתר אחר מחוץ לעיר, ההמלצה שלנו להימנע מרכב שכור ולהשתמש בתחבורה הציבורית. אם אתם מתכננים נסיעות נוספות מחוץ למדריד, זה כבר סיפור אחר. אנו מסבירים על כך בצורה נרחבת בעמוד על השכרת רכב במדריד והשכרת רכב בספרד.
  • כדאי מאוד לשים לב שפארק השעשועים פועל במתכונת מצומצמת בחודשי החורף ובעיקר בימים גשומים – הוא לא פתוח בכל יום וחלק מהמתקנים סגורים או בשיפוצים. בדקו זאת לפני שאתם מתכננים לבקר במקום.
  • למגיעים עם תיקים, במקום יש לוקרים לשמירת חפצים בעלות של 5 אירו ליום.
  • במקום ניתן לשכור עגלת תינוק בעלות של 6 אירו ליום.
  • כדאי לדעת – בפארק יש לא מעט מתקנים המתאימים גם עבור קשיי ניידות, כמו כן הפארק עצמו נגיש ולכן מומלץ לביקור גם עבור מי שמוגבל בתנועה. מלווה זכאי לכניסה ללא תשלום נוסף ויחד תהנו מכניסה מהירה ללא תור לכל המתקנים המותאמים. במקום גם ניתן להשכיר כיסא גלגלים בעלות של 5 אירו ליום (למידע נוסף על נגישות למוגבלי תנועה במדריד).
  • למשווים בין פארק זה לפארק האטרקציות של מדריד, אין באמת מה להשוות בין השניים. האחד בתוך העיר זול יחסית נגיש וקטן – רמתו דומה ללונה פארק שלנו (פארק האטרקציות) והוורנר ברדרס הוא פארק בסדר גודל של הפארקים הגדולים של אירופה (דיסנילנד פריזפורט אוונטרהגרדה לנד אפטלינג וכדומה – גם אם הוא לא מוכר כמוהם לתייר הישראלי).  הוא הרבה יותר יקר, גדול ונמצא מחוץ לעיר – תחליטו מה מתאים לכם.
  • מחיר: המחירים באתר משתנים לפי תאריכים (בחורף זול יותר), בשיא העונה המחירים הם: מבוגר – 53 אירו. ילד (גובה 100-140 ס”מ) – 50 אירו. ילדים מתחת לגובה 100 ס”מ – חינם. פנסיונרים (60+) – 50 אירו. בעלי קשיי התניידות – 26 אירו. כמו כן ישנן הנחות לקבוצות גדולות ולמשפחות.

כרטיסים, סיורים מודרכים ופעילויות מומלצות באזור פארק וורנר ברדרס מדריד

מידע שימושי על פארק וורנר ברדרס מדריד

שעות פתיחה

11:30-20:00. שעות הפעילות עשויות להשתנות, ניתן לבדוק באתר האינטרנט את שעות הפעילות לפי תאריך

כתובת

28330 San Martín de la Vega, מדרידספרד

אתר רשמי
הגעה
directions_bus
אוטובוס

קו 412 ו-413

directions_car
רכב

כביש A-4, לרדת ביציאה 22 ולעקוב אחרי השלטים