1. עמוד הבית
  2. »
  3. הולנד 2024 המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. פארק אפטלינג, הולנד- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Efteling Themepark Resort

פארק אפטלינג, הולנד- הנחה בלעדית ומידע מקיף | Efteling Themepark Resort

עורך ראשי: דן רוטמן

מידע כללי על פארק אפטלינג

פארק אפטלינג (Efteling Themepark Resort) הוא מפארקי השעשועים הפופולאריים ביותר בהולנד, לצד וואליבי הולנד, נחשב לאחד הפארקים הטובים ביותר בעולם ומהווה יעד תיירותי חובה לכל משפחה שמגיעה לאמסטרדם ולערים סביבה. מדובר באחת מהאטרקציות התיירותיות החשובות ביותר בהולנד, שלפני תקופת הקורונה הביא מעל 5 מיליון מבקרים בשנה (למרות שיש ניסיונות להגביל אותו, עקב ניסיון למנוע את זיהום האוויר לו הוא גורם – למעשה כל מבקר מעל חמישה מיליון בשנה, גורר קנס לבעלי הפארק), ומומלץ להזמין לה את הכרטיסים מראש (אפשר פה עם הנחה בלעדית לגולשי הכל על – קוד הקופון HAKO5, ואפשר פה עם אפשרות ביטול).

רכבת הרים טיפוסית בפארק אפטלינג

בשנים האחרונות התיירים הישראלים מגלים את פארק זה ופוקדים אותו יותר ויותר. רוב התיירים מגיעים אליו לביקור יומי במסגרת הנסיעה וטיול עם רכב שכור בהולנד ומחברים את הביקור בפארק עם ביקור בערים כמו אינדהובן או רוטרדם ואפילו יש שמחברים אותו לפני או אחרי מעבר בין הולנד לבלגיה וערים כמו אנטוורפן (למי שזה התכנון שלו לאביב ולקיץ אנו ממליצים להזמין את הרכב כמה שיותר זמן מראש – אפשר בקישור זה המאפשר ביטול במקרה הצורך ואפשר בקישור זה המעניק הנחה לגולשי הכל על).

אזור יער האגדות בפארק אפטלינג

אותם תיירים גם יחפשו לא פעם לינה באזור הפארק (לפעמים על מנת לבקר בו יותר מיום אחד, או ללון ליד הפארק ולבוא אליו מוקדם בבוקר לפני הפקקים הגדולים הנוצרים בכבישים המובילים אליו במהלך היום). אפשר למצוא לינה רישמית המפועלת על ידי הפארק, ואפשר למצוא פה במרחב הסמוך (בעיירה קאצהובל) לא מעט אופציות לינה עם אפשרות ביטול במקרה הצורך וחניה נוחה המתאימה למגיעים עם רכב – אנו ממליצים למעוניינים ללון באזור בחודשי האביב והקיץ להזמין את הלינה כמה שיותר זמן מראש. רבים יבחרו להגיע לפארק עם תחבורה ציבורית על מנת לחסוך את הפקקים ואת הצפיפות בחניה. התחבורה הציבורית מואד נוחה, יש רכבות גם מאנטוורפן וגם מאמסטרדם ומיעדים נוספים בהולנד ובלגיה – מומלץ מאוד להזמין מקום מראש כדי להבטיח כרטיס במחיר הוגן וישיבה ביחד (אפשר להבטיח כרטיס לרכבת לעיירה Kaatsheuvel הסמוכה על ידי הזמנה מוקדמת פה).

פארקי שעשועים הם חלק כמעט בלתי נפרד מחופשה משפחתית, כשם שמשפחות שמטיילות בצפון איטליה מגיעות לגארדה לנד, משפחות המגיעות לברצלונה נהנות מפורט אוונטורה והפארקים הנלווים אליו (פרארי לנד ופארק המים קריבה אקווטיק), כך משפחות רבות שמגיעות לכמה ימים להולנד בוחרות להגיע לפארק אפטלינג. חובבי פארקי השעשועים המושבעים מגיעים לפארק גם מבלגיה.

פארק אפטלינג שנמצא בעיירה קאצהובל (Kaatsheuvel) במרחק של כ-110 ק”מ מאמסטרדם (כשעה ורבע נסיעה), בדומה לדיסנילנד פריז, הוא פארק בנושא אגדות ומעשיות המתבסס על סיפוריהם המופלאים של הנס כריסטיאן אנדרסן, האחים גרים ושארל פרו. אולם בניגוד לפארק המפורסם בצרפת, כאן מדובר באגדות המקור, ולא בעיבודים שעברו על ידי חברת וולט דיסני. בעקבות זאת, תמצאו אזכור רב לכך בעשרות המתקנים, במופעים, בפסלים ובדמויות המסתובבות בפארק. חלק מהאגדות עליהן מתבסס הפארק הן אגדות שגדלתם עליהן וכך גם הילדים שלכם, והן היפהפייה הנרדמת ושלגיה ושבעת הגמדים.

לאטרקציה זו, ולשלל אטרקציות נוספות ישנם 5% הנחה לגולשי הכל על באתר זה.

כל שצריך לעשות הוא ללחוץ על כפתור ההזמנה, ואז במעמד ההזמנה להזין את קוד הקופון HAKO5.

 

יער הפיות באפטלינג – יש אפשרויות בילוי בפארק גם לקטנטנים

בדומה לכל פארק שעשועים מובחר, באפטלינג מספר מופעים שחלקם עולים בכל יום וחלקם משתנים מעת לעת. המופעים הם בנושא הפארק ועוסקים בסיפורי אגדות, אך תמצאו גם מופעי מים ועוד. אמנם חלק מהמופעים הם בהולנדית אך למרות זאת הם אהובים על התיירים ומומלצים לכל המשפחה. בנוסף, בפארק מסתובבות דמויות מהסיפורים ומהאגדות שילדכם ישמחו להצטלם עימן.

ברחבי הפארק מסעדות רבות (כגון מסעדה בשרית, טבעונית וצמחונית, מסעדת פסטות ופיצות ואף מנות ללא גלוטן בחלק מהמסעדות), ודוכני מזון (בהם פנקייקים, מאפיות ועוד) שניתן לאכול בהם משהו קליל ומהיר בין המתקנים. בנוסף תמצאו כאן מסעדת ארוחת ערב חגיגית בסגנון של משתה גיבורים (בתשלום נוסף ובהזמנה מראש כאן).
אם תרצו מזכרת מהביקור בפארק, תמצאו לא פחות משמונה חנויות מזכרות בהן מוצרים מהאגדות בנושא הפארק, בגדים, תלבושות, צעצועים, משחקים, מתנות ועוד.

טעימה קטנה מפארק אפטלינג

כרטיסים לפארק אפטלינג

פארק אפטלינג הוא אחד היעדים היותר פופולאריים בקרב משפחות עם ילדים ולחובבי פעילויות האקסטרים המטיילים בהולנד, כמעט בכל עונת התיירות החמה (אפריל עד ספטמבר) הפארק מתמלא במבקרים וניכר עומס רב. המעוניינים להיכנס פנימה, יש לקחת בחשבון תורים ארוכים ויש לבצע תכנון נכון של מועד הזמנת הכרטיסים תוך השוואה בין החבילות המוצאות השונות. להלן האפשרויות:

הזמנה באתר הרשמי

האתר הרשמי של פארק אפטלינג מאפשר הזמנה מראש של כרטיסים – הם יעניקו לכם כניסה לפארק בלבד. בעת ההזמנה תוכלו להוסיף 12.5 יורו לטובת כרטיס חניה, שתקף ל10 חודשים ממועד ההזמנה. כמו כן נציין כי ילדים מתחת לגיל 4 רשאים להיכנס לפארק בחינם.

כרטיסי כניסה לפארק עם דילוג על תורי הכניסה

עלות כרטיס זה הינו 48 יורו, הכרטיס יקנה לכם דילוג על תורי הכניסה וגישה לכל הפעילויות באתר. לרכישת כרטיסי דילוג על התור לפארק אפטלינג בהנחה של 5% לגולשי הכל על לחצו כאן (קוד קופון: HAKO5) – מומלץ להזמין מראש על מנת להבטיח מקומכם ולדלג על תורי הענק בכניסה לפארק.

כרטיס כניסה בסיסי לפארק אפטלינג

כרטיס הכניסה ללא שילוב עם אטרקציות נוספות באזור, יקנה לכם גישה לכלל הפעילויות בפארק. עלות כרטיס זה הינה 48 יורו לאדם, נציין כי באופציה זו יש אפשרות לביטול חינם. נמליץ לכם להתעדכן מראש ולבחור את ההצעה המתאימה לכם ביותר, לביצוע הזמנת כרטיסים לחצו כאן.

מה עושים בפארק אפטלינג

פארק אפטלינג ידוע כפארק שמתאים לכל המשפחה – להורים, לבני הנוער ולילדים הקטנים, כולם ימצאו בו מה לעשות ולא ירצו לעזוב אותו בסוף היום. בפארק ישנם כ35 אטרקציות ומתקנים שונים שיספקו חוויה מדהימה לכל המשפחה. בחלק זה רשימה חלקית של המתקנים והאטרקציות בפארק, בה מופיעים המתקנים הפופולאריים ביותר.

מתקני אקסטרים

Python – רכבת ההרים הזו מגיעה למהירות של 85 קמ”ש ומבצעת 4 לופים. כאשר בנו את הרכבת, היא הייתה רכבת ההרים מפלדה הגדולה ביותר באירופה.
גובה מינימלי לעליה למתקן הוא 120 ס”מ.

מתקן ה- Python האהוב

Baron 1898 – רכבת ההרים שזורקת אתכם למטה מגובה של 37.5 מטרים במהירות 90 קמ”ש ומבצעת 2 היפוכים.
גובה מינימלי לעליה למתקן הוא 132 ס”מ.

אפטלינג 3מתקן ה- Baron 1898 הפופולארי רגע לפני הצניחה (צילום: tiqets)

De Vliegende Hollander – רכבת ההרים הזו מתבססת על האגדה של ההולנדי המעופף (ספינת רפאים שחייבת לשוט באוקיינוס לעד) וכוללת ירידה אל תוך המים שתרטיב אתכם וכן נסיעה במים חשוכים. מתקן מעולה למי שרוצה להתרענן ביום קיץ חם.
גובה מינימלי לעליה למתקן הוא 120 ס”מ.

Joris en de Draak – רכבת ההרים מעץ שמתבססת על האגדה סנט ג’ורג’ והדרקון מתחרה ברכבת עץ נוספת כאשר מעליכם דרקון עצום שיורק לעברכם אש.
גובה מינימלי לעליה למתקן הוא 120 ס”מ. ילדים בגובה 120-110 ס”מ חייבים בליווי מבוגר שגילו מעל 16.

אפטלינג 2הדרקון העצום במתקן Joris en de Draak (צילום: Freddoרישיון)

מתקנים המתאימים לכל המשפחה

Gondoletta – שיט רגוע של 20 דקות, במהלכו תשמעו מוזיקה נעימה, תראו סוגים רבים של צמחים, תגלו את הנוף המרהיב של הפארק ותפגשו חיות רבות באגם סביבכם. במהלך השיט תתקלו בבאר משאלות בצורת דג עם פה פתוח אליו זורקים מטבעות ומביעים משאלה. המטבעות הם תרומה לעמותה למען ילדים.
ילדים מתחת לגובה 120 ס”מ חייבים בליווי מבוגר שגילו מעל 16.

Stoomtrein – עלו על רכבת הקיטור ב- Ruigrijk או ב- Marerijk וצאו לסיור רגוע מסביב לפארק. רכבת הקיטור הראשונה החלה לפעול בפארק בשנת 1969.
ילדים מתחת לגובה 100 ס”מ חייבים בליווי מבוגר שגילו מעל 16.

Fata Morgana – רכבת שנוסעת בחשכה על המים ולוקחת אתכם בעולמות העושר והעוני של עולם סיפורי אלף לילה ולילה. נציין כי ילדים מתחת לגובה 120 ס”מ חייבים בליווי מבוגר שגילו מעל 16.

Droomvlucht – זוהי רכבת ייחודית בפארק המתאימה לכל הגילאים, היא עוברת בין עולמות תוכן שונים  ומופלאים הכוללים: שדונים, טרולים ודמויות מוחשיות בעיקר. המעבר בין האולמות מתבצע בחושך מה שיגרום לסקרנות ולחוויה מעניינת.

 

אפטלינג 5סיבוב סביב הפארק ברכבת הקיטור stoomtrein (צילום: Eliedionרישיון)

מתקנים המתאימים לקטנטנים

Stoomcarrousel – קרוסלת קיטור מקושטת בת 100 שנים בה הילדים יעלו על חיות ודמויות שונות.
ילדים מתחת לגובה 100 ס”מ חייבים בהשגחת מבוגר.

Kinderspoor – מסלול רכיבה באדמות הולנדיות עם נופים של בריכת נוי וטחנות רוח. הילדים יכולים לקבוע את המהירות בעצמם באמצעות דוושות.
ילדים מתחת לגובה 120 ס”מ חייבים בהשגחת מבוגר.

Anton Pieck Plein – כיכר נוסטלגית על שמו של אחד ממייסדי הפארק בה תמצאו את מוזיאון אפטלינג, מסעדות וקרוסלות סוסים עתיקות וחדשות.
ילדים מתחת לגובה 100 ס”מ חייבים בהשגחת מבוגר.

 

אפטלינג 4קרוסלת הסוסים המפוארת בכיכר Anton Pieck (צילום: Eliedionרישיון)

לינה בפארק אפטלינג

פארק אפטלינג הוא פארק ענק וכמעט ואין סיכוי להספיק את כולו ביום ואף ביומיים ולכן משפחות רבות בוחרות להישאר ללילה במלון על יד הפארק או בקרבתו כדי לחוות את הפארק במשך יום נוסף. ישנן 3 אפשרויות לינה עיקריות למגיעים לפארק אפטלינג.

מתחם האירוח הרשמי של פארק אפטלינג

לינה במלונות הרשמיים של פארק אפטלינג

היתרון בלינה זו הוא בכך שבמהלך כל ימי הלינה במלונות ששייכים לפארק האפטלינג, ניתן להיכנס לפארק בחינם לפני הקהל הרחב ללא הזמנת מקום, וכן החנייה היא בחינם. החסרון הוא שמלונות אלו יקרים יותר ביחס לשאר החלופות ולכן לא יתאימו לכולם.

מלון אפטלינג
המלון הרשמי והעיקרי של הפארק, נמצא פחות מ5 דקות הליכה מהפארק. במלון תמצאו חדרים סטנדרטיים או סוויטות ענקיות שמעוצבות בנושא הפארק ומתאימות למשפחות של עד 5 נפשות. ארוחת הבוקר במלון טובה והצוות שירותי ונחמד.

ישנן אפשרויות לינה נוספות עליהן אפשר לקרוא באתר הפארק.

לינה במלון בעיירה קאצהובל

מלון גסט-האוס קאצהובל וואלאוויק (GuestHouse Hotel Kaatsheuvel-Waalwijk)
מלון 4 כוכבים בעיירה קאצהובל, נמצא במרחק של 11 דקות הליכה מפארק אפטלינג. למלון חדרים גדולים שיכולים להתאים עד ל8 אורחים. המלון מטופח ונקי, ארוחת הבוקר טובה, ברחבי המלון חניה בחינם, שולחנות ביליארד וטניס שולחן, ולכן הוא מומלץ למשפחות שמחפשות ללון בקרבה לפארק.
ניתן להזמין מלון זה כאן או לערוך השוואת מחירים בעבור מלון זה כאן.

Hotel ‘t Peperhuys
מלון מומלץ ומתוחזק במרכז העיירה, חדריו גדולים ונקיים ויכולים להתאים לזוג ועד ל6 אורחים. בסביבת המלון סופרים, מסעדות, חנויות וישנה חניה בחינם. המלון ממוקם במרחק נסיעה של 5 דקות מהפארק (או 20 דקות הליכה) ומתאים מאוד ללינה נוחה בסמוך לפארק.
ניתן להזמין את המלון באפשרות הזו או באפשרות הזו.

מלון דה קרון
מלון 3 כוכבים, חדריו אינם גדולים במיוחד אך הם משופצים ויכולים להתאים ליחיד, לזוג או למשפחה בת 4 נפשות (זוג הורים ושני ילדים). המלון נמצא כ10 דקות הליכה בלבד מהפארק וכן ישנה חנייה חופשית לאורחי המלון. המלון עונה על הצורך של לינה בסיסית וזולה בקרבה מירבית לפארק.
ניתן להזמין את המלון כאן וכאן.

לינה בדירת אירוח בעיירה קאצהובל

Bed en Breakfast de Olm
דירה קטנה ומעולה ליחיד או לזוג שמחפשים ללון קרוב לפארק אפטלינג (פחות מרבע שעה הליכה). המקום נקי מאוד ומתוחזק היטב, ארוחת הבוקר טובה והמארח נחמד מאוד. בעקבות זאת, הדירה מומלצת למי שמחפש ללון בפרטיות בקרבת הפארק.
ניתן להזמין את הדירה מכאן או מפה.

B&B Doremi
דירת משפחה שיכולה להתאים למשפחות של עד 6 נפשות ונמצאת 7 דקות הליכה בלבד מהפארק. הדירה מאוזברת ונוחה, ארוחת הבוקר טובה, ניתן לחנות את האוטו במהלך כל השהות והמארח זמין לכל שאלה. דירה מעולה למשפחות קטנות וגדולות שמעדיפות דירה על פני מלון.
ניתן להזמין את הדירה כאן.

אפטלינג 7בין הדמויות שתתקלו בהן בפארק (צילום: Eliedionרישיון)

עוד על לינה ליד אפטלינג אפשר לקרוא בעמוד שלנו בנושא כאן

הגעה לפארק אפטלינג

ניתן להגיע לפארק בקלות וישנן מספר דרכי הגעה אפשריות. כמובן שזה תלוי מאיזו עיר בהולנד (או מבלגיה) אתם מגיעים, אך באופן כללי הדרך המומלצת ביותר היא הגעה בתחבורה ציבורית ותכלול בדרך כלל נסיעה ברכבת ובאוטובוס. אפשרות נוספת היא הגעה ברכב שכור, אך אנו לא ממליצים לשכור רכב רק לשם נסיעה לפארק אפטלינג וחזרה לעיר אלא אם שכרתם רכב כחלק מהטיול שלכם.

הגעה בתחבורה ציבורית

משך הנסיעה לפארק בתחבורה ציבורית הוא כשעתיים ממרכז אמסטרדם וכולל רכבת והחלפה לאוטובוס, אך קחו בחשבון שהדרך חזרה לעיר תהיה מעט ארוכה יותר ותכלול אוטובוס והחלפה של 2 רכבות, דבר שעלול להגביל אתכם בשעת היציאה מהפארק.

בהגעה מהעיר אמסטרדם ניתן לעלות בתחנת הרכבת המרכזית (Amsterdam Central Railway) או בתחנת אמסטרדם דרום (Amsterdam South) על רכבת עד לתחנת ‘S-Hertogenbosch ואז יש להחליף לקו אוטובוס 300, 301 או 800.
באופן דומה, בהגעה משדה התעופה סכיפהול, מאוטרכט או מזוולה (Zwolle), ניתן לעלות על רכבת ולהחליפה בתחנת ‘S-Hertogenbosch לאחד מקווי האוטובוס 300, 301 או 800.

בהגעה מהעיר האג או מרוטרדם, ניתן לעלות על רכבת עד לתחנת Tilburg ולהחליפה לקו אוטובוס מספר 300, 301 או 801.
בהגעה מהעיר איינדהובן, ניתן לעלות על רכבת בתחנת הרכבת המרכזית (Eindhoven Centraal) עד לתחנת Boxtel, להחליף רכבת עד לתחנת ‘S-Hertogenbosch או Tilburg ואז להחליף לאחד מקווי האוטובוס המפורטים.

אם הינכם חובבי פארקים גדולים והחלטתם להגיע מבריסל או מאנטוורפן בבלגיה, ניתן לעלות בערים אלה על רכבת עד לתחנת Breda, להחליף רכבת עד לתחנת Tilburg ולקחת את אחד האוטובוסים (300, 301, 801). שימו לב כי משך הנסיעה הוא שעתיים וחצי לפחות ולכן רצוי להחליט האם הנסיעה כדאית לכם.

אפטלינג 6הכניסה לפארק אפטלינג (צילום: Stefan Scheerרישיון)

הגעה ברכב שכור

הגעה ברכב היא אמנם הדרך הנוחה ביותר ומאפשרת גמישות בשעת ההגעה ובעיקר בשעת היציאה מהפארק, אך כאמור אנו לא ממליצים לשכור רכב רק לצורך הנסיעה לפארק. אם בחרתם להגיע ברכב כדאי שתדעו שלפארק ישנה חניה בתשלום שעלותה 12.5€ ליום (נכון ל2022).

בהגעה מאמסטרדם ברכב שכור, יש לעלות על כביש A2, לצאת ב-Waalwijk לכביש A59, להמשיך עד היציאה בWaalwijk/Kaatsheuvel ולעקוב אחר השילוט לפארק.
בהגעה מאיינדהובן ברכב שכור, יש לעלות על כביש A58, לצאת ב-Tilburg-Noord, לאחר מכן צאו ב- ‘S-Hertogenbosch/Waalwijk ולעקוב אחר השילוט לפארק.

ניתן גם לשכור רכב באנטוורפן, לעלות על כביש E19 להולנד, לנסוע בכיוון Breda-Oost/Utrecht/Tilburg, לצאת בWaalwijk/Kaatsheuvel ואז עקבו אחר השילוט לפארק.

שאלות נפוצות על פארק אפטלינג, הולנד

פארק אפטלינג ידוע כפארק שמתאים לכל המשפחה – להורים, לבני הנוער ולילדים הקטנים, כולם ימצאו בו מה לעשות ולא ירצו לעזוב אותו בסוף היום. בנוסף, כדאי לדעת כי ילדים עד גיל 3 נכנסים לפארק אפטלינג בחינם.

כל אחת מעונות השנה בפארק היא ייחודית ושונה וזה מתבטא במספר תחומים. לדוגמה, בקיץ הפארק פתוח יותר זמן, ניתן להגיע אליו גם בשעות הערב וישנם מתקני מים נוספים. ואילו באביב, תמצאו בפארק ובאגמים פרחים יפההפיים וציפורים מצייצות. בנוסף, במהלך השנה הפארק מקיים מספר אירועים מיוחדים כמו חגיגות הכריסמס וערב ראש השנה האזרחית החדשה. ניתן להתעדכן לגביהם באתר הפארק.

הדרך המומלצת ביותר היא הגעה בתחבורה ציבורית ותכלול בדרך כלל נסיעה ברכבת ובאוטובוס. לקריאה נוספת על תחבורה והתניידות באמסטרדם ניתן להיכנס לקישור הזה. אפשרות נוספת היא הגעה ברכב שכור, אך אנו לא ממליצים לשכור רכב רק לשם נסיעה לפארק אפטלינג וחזרה לעיר, אלא אם שכרתם רכב כחלק מהטיול שלכם.

ישנם מספר סוגי כרטיסי כניסה לאפטלינג. האפשרות המומלצת על ידינו היא כרטיס הכולל דילוג על התור בכניסה לפארק וגישה לכל הרכבות והאטרקציות בפארק: להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה. בנוסף, ניתן להזמין כרטיס כניסה לפארק שאינו כולל דילוג על התור. להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה.

אנו ממליצים לקנות כרטיסים מראש כדי לדלג על תורי הענק בקופות הפארק. ניתן לעשות זאת בקישור הזה עם 5% הנחה (באמצעות הקוד HAKO5).

זמן הביקור המומלץ לפארק אפטלינג הוא יום שלם.

המלצות הכל על

  • שעות הפעילות של הפארק הן 22:00-10:00. שימו לב ששעות הפעילות עלולות להשתנות בהתאם לעונה ולכן כדאי להיות במעקב באתר הרשמי. כמו כן, תמצאו בקישור זה את רשימת המופעים שעולים בכל יום, מתקנים שיהיו בתחזוקה ומד עומס צפוי.
  • אנו ממליצים לקנות כרטיסים מראש כדי לדלג על תורי הענק בקופות הפארק. ניתן לעשות זאת דרך אחד מאתרי רכישת הכרטיסים, לדוגמה כאן עם 5% הנחה (באמצעות הקוד HAKO5) או כאן עם אפשרות ביטול בחינם.
  • ילדים עד גיל 3 נכנסים לפארק אפטלינג בחינם.
  • כדאי לכם להצטייד במפת הפארק מראש כדי להתמצא בקלות ולא ללכת לאיבוד בפארק הענק בין המתחמים והמתקנים הרבים.
  • אנו ממליצים להוריד את אפליקציית הפארק מראש (לשימושכם גם WiFi חינם במרבית הפארק) ולמצוא בה מידע רב כגון מפת הפארק, אילו מהמתקנים פתוחים, מה זמן ההמתנה הממוצע בתור, מה מרחק ההליכה מהמיקום הנוכחי, הגבלות גובה ונגישות של כל מתקן. ניתן גם לאתר את בני המשפחה דרך האפליקציה.
  • כל אחת מעונות השנה בפארק היא ייחודית ושונה וזה מתבטא במספר תחומים. לדוגמה, בקיץ הפארק פתוח יותר זמן, ניתן להגיע אליו גם בשעות הערב וישנם מתקני מים נוספים. ואילו באביב, תמצאו בפארק ובאגמים פרחים יפההפיים וציפורים מצייצות.
  • במהלך השנה הפארק מקיים מספר אירועים מיוחדים כמו חגיגות הכריסטמס וערב ראש השנה האזרחית החדשה. ניתן להתעדכן לגביהם כאן.
  • הלינה במלונות הרשמיים של הפארק היא יקרה יחסית, ולכן אנו ממליצים למחפשים אפשרות לינה טובה וזולה יותר לקחת דירה או מלון בסמוך לפארק, בעיירה קאצהובל (ראו מקומות לינה בקאצהובל כאן עם אפשרות ביטול).
  • אם אתם מתכננים לעלות על המתקנים שכוללים מים, כדאי להביא בגדים יבשים להחלפה או מגבת.
  • פארק אפטלינג מונגש ומותאם לכולם. ניתן לקרוא על נגישות הפארק והמתקנים המונגשים בו כאן.
  • כדי לחבר את ילדיכם לאווירת הפארק מומלץ בחום לספר להם על חלק מהמעשיות והסיפורים שהפארק מבוסס עליהם. פעולה זו תחבר גם את ההורים לפארק ולחוויה הכללית.




המלצות ותגובות הגולשים

ערכנו עבורכם ניתוח של אלפי תגובות גולשים שביקרו בפארק אפטלינג וריכזנו את הנושאים העיקריים שעלו בהן. ביקרתם בפארק ורוצים להוסיף תגובה, המלצה או לספר על החוויה שלכם? כתבו לנו ונעלה אותם לעמוד.

  • פארק מדהים ומתאים לכולם. ישנם מתקנים רבים המתאימים לכל הגילים, כולל מתקנים לילדים, לבני נוער ולמבוגרים. מומלץ להישאר עד הסוף ולראות את מופע המזרקות.
  • כדאי להוריד את האפליקציה של הפארק לתכנון ולנווט בעזרתה בזמן אמת אל המתקנים עם התורים הקצרים יותר.
  • ישנם מסעדות ודוכני מזון רבים אך לא כולם מוצלחים במיוחד, כדאי להביא אתכם אוכל.
  • למי שמגיע לפארק ליותר מיום אחד כדי להספיק את כולו (או לפחות את רובו), כדאי לקחת לילה במלון של הפארק.