מרכז הקניות טרמינל 21 | Terminal 21 Shopping Mall

מידע כללי

מרכז הקניות טרמינל 21 (Terminal 21 Shopping Mall) הוא מרכז קניות בן 9 קומות, מעליו שוכן בית מלון ובו עוד 42 קומות. המיקום הוא בלב בנגקוק, ברחוב סוקומוויט המרכזי.

כל קומה בקניון מעוצבת בסגנון אחר, כאשר כל אחת נושאת עיצוב של עיר מפורסמת אחרת בעולם. למרות העיצוב המרשים לא מדובר בחנויות מעצבים גדולות אלא ברשתות המותגים הפופולריות והמקובלות יותר. בין הרשתות תמצאו את ליוויס, גאס, ויקטוריה סיקרט, H&M, וגם רשת פוקס הישראלית.




קומת הקרקע מעוצבת בסגנון של האיים הקאריביים, עם חוף ים, עוגנים ומגדל-אור. בקומה זו יש סופרמרקט גדול, מסעדות מזון מהיר וחנויות נוחות.

קומת האמצע מוקדשת לרומא העתיקה, עם המון פסלי אלים משיש. בקומה זו נמצאות החנויות בטווח המחירים בינוני-יקר ובוטיקים מקומיים.

הקומה הראשונה מסמלת את שדרות השאנז-אליזה בפריז ובה מבנים קטנים של שער הניצחון ומגדל אייפל. בקומה זו יש בעיקר בוטיקים מקומיים אך יוקרתיים הנושאים רובם שם צרפתי, לצד חנויות טיפוח ויופי.

הקומה השנייה מוקדשת לאזור הרג’וקו שבטוקיו, יפן, עם המון פסלים של סומו, סמוראים ושערים יפניים. בקומה זו יש מגוון בוטיקים לנשים.

 

טרמינל 21 מבחוץ
(צילום: Francisco Anzolaרישיון)

 

הקומה השלישית מעוצבת בסגנון של רחוב אוקספורד שבלונדון, עם המון תאי טלפון אדומים, אוטובוסים דו-קומתיים, הטיוב של לונדון וכמובן גשר לונדון. בקומה זו יש מגוון חנויות לגברים ולספורט.

הקומה הרביעית מעוצבת בסגנון השוק של איסטנבול, עם מנורות מעוצבות. בקומה זו יש מגוון דוכני נעליים, תיקים, תכשיטים, מתנות וחפצי נוי.

הקומה החמישית מוקדשת לאזור צ’יינה טאון שבסן פרנסיסקו, עם פסלים של הרכבת העילית ושל גשר הזהב המפורסם. בקומה זו יש מגוון מסעדות תאילנדיות מפורסמות.

הקומה השישית מעוצבת בסגנון הנמל של סן פרנסיסקו, עם מגוון מסעדות בינלאומיות.

הקומה השביעית והאחרונה מעוצבת בסגנון אולפני הוליווד, עם פסלי אוסקר ושלט הוליווד. נושא מעולה לקומה המארחת את בית הקולנוע. מלבד 8 אולמות קולנוע יש פה גם מועדון כושר, ספא ואזור שלם למוצרי אלקטרוניקה.

 

הצצה למרכז הקניות טרמינל 21




המלצות "הכל על"

  • ראוי לזכור כי במרבית הקניונים והחנויות המסודרות לא נהוג להתמקח על הסחורה, כפי שנהוג בשווקים ובמרכז הקניות אמ.בי.קיי.

מידע שימושי

  • כתובת: 88 Sukhumvit Soi 19 88 Sukhumvit Rd, North Klongtoei Wattana Krung Thep Maha Nakhon 10110, בנגקוקתאילנד.
  • איך מגיעים?
    • אוטובוס: קווים 2, 25, 38, 40, 136, 185, 501, 508, 511, 513 עד לתחנת Sukhumvit-Asok.
    • Sky Train: סוקומוויט ליין לרדת בתחנת Asok.
    • מטרו: הקו הכחול לרדת בתחנת Sukhumvit.
  • שעות פתיחה: מדי יום, 10:00-22:00.
  • אתר רשמי: https://www.terminal21.co.th/

 

מפה