Dguide – לשנות את הדרך בה אנחנו מטיילים

ישבנו עם עידן דהן, אחד מהמייסדים של אפליקציית Dguide כדי להבין עוד על אחת מאפליקציות התיירות המבטיחות של השנים האחרונות

אחת החברות המרעננות בעולם התיירות כיום נקראת Dguide, והרעיון שלה פשוט וגאוניֿ, במקום שתוציאו כסף רב על מדריך פרטי, Dguide מספקת סיור עצמאי אך מוקלט אליכם לטלפון שמועבר על ידי מדריך מקומי בלי צורך בנוכחותו. וככה שני הצדדים מרוויחים, המטיילים נהנים מסיור אישי בעלות מוזלת והמדריכים מרוויחים מהסיורים בלי להיות נוכחים בהם. ישבנו לשיחה עם עידן דהן, אחד ממקימי החברה כדי לשמוע עוד על האפליקצייה ואיך היא עובדת.

Dguide - מחנה יהודה

 

להורדת אפליקציית Dguide ללא עלות

שלום עידן, ספר לנו קצת על האפליקציה 

את Dguide הקמתי עם שותף נוסף – שלמה שמש, לפני כשנתיים וחצי והיא נותנת שירותי סיור מודרך עצמאית ללא נוכחות פיזית של מדריך. אפשר למצוא בה מגוון רב של סיורים ביניהם סיורי קולינרייה, דת, חיי לילה ועוד. עלות סיור נעה סביב 75 ש״ח ולאחר שבחרתם את הסיור המתאים לכם אתם בעצם מנווטים בין תחנות הסיור שנבחר בקצב ובזמן שלכם. בכל אחת מהתחנות ישנם קטעים מוקלטים שמועברים על ידי המדריך שיצר את הסיור, עם אנקדוטות שונות, טעימות קולינריות, אטרקציות וכו׳ כאשר אנחנו מקפידים שהתחנות והתוכן עצמו יותאמו למטייל העצמאי ולממשק המובייל.

סיור מוקלט בדיגיידבכל תחנה ניתן לצפות בהסבר מוקלט ממדריך מקומי (רשיון Dguide)

לכמה זמן הסיור זמין לאחר הרכישה?

הסיור זמין ל 14 יום לאחר הרכישה ואפשר גם להוריד אותו לטלפון במקרה שאין לכם חבילת אינטרנט או שבחרתם בסיור בחו״ל וכך להנות מההדרכה בזמן שהטלפון במצב טיסה.

אז אתם בעצם עובדים בשיתוף פעולה עם מדריכי התיירות?

אנחנו נותנים אפשרות למדריכים ליצור תוכן ולמכור אותו למבקרים דרכנו. אנחנו מלווים אותם לכל אורך יצירת הסיור ועוזרים להם עם התאמת התוכן לקהל של מטיילים עצמאים בזכות מחקר מעמיק שעשינו על אלפי מטיילים שונים. לדוגמה, יש לנו סיורים קולינרים שעוברים בעסקים מקומיים אותנטייםֿ , המדריכים מספרים את הסיפור של כל מסעדה ודוכן וממליצים מה כדאי לקנות. זוהי בעצם אפשרות בשביל המדריכים לייצר הכנסה נוספת ללא צורך להיות במקום, ולהיחשף לקהל מטיילים עצמאים שלא רוצה לטייל בקבוצה גדולה או לשלם הרבה למדריך פרטי.

ניתן לעבור בין התחנות בסיור בקצב שלכם (רשיון Dguide)ניתן לעבור בין התחנות בסיור בקצב שלכם (רשיון Dguide)

ושאלה אחרונה, באיזה יעדים אתם מציעים סיורים?

אז לאחר שהתבססנו בארץ עם סיורים מחיפה דרך תל אביב ועד אשקלון ונתיבות החלטנו להתפתח גם לסיורים בחו״ל שם נציע סיורים לתיירים ישראלים שרוצים הדרכה בעברית עם מדריכים מהארץ. כרגע אנחנו מציעים באתונה סיורי גרפיטי בשכונת פסירי, אחת השכונות המעניינות בעיר וסיורי קולינריה במרכז אתונה. בנוסף אנחנו מציעים מגוון סיורים בברלין. בתוך ישראל, עולים מדי חודש סיורים חדשים: סיורי גרפיטי של חברת גרפיטיול, סיורי שווקים מרתקים ואפלי סיורים תאטרלים של קבוצת התאטרון הירושלמי. פרסמנו שני סיורים חדשים בירושלים שמתמקדים בתושבים ובתרבות של העיר – הסיור הראשון מספר על רחוב יפו והדמויות הידועות שלו מהעבר ומההווה, והסיור השני מתמקד בשכונת עין כרם ההיסטורית, ובפינות הנסתרות שלה.