1. עמוד הבית
  2. »
  3. ראיונות עם הדמויות המובילות של תעשיית התיירות בישראל – הכל על
  4. »
  5. מלון ״הזאב הרע״- חופשה חלומית במרחק חצי שעה מיואנינה

מלון ״הזאב הרע״- חופשה חלומית במרחק חצי שעה מיואנינה

ישבנו עם אלכסיס למברוס, הבעלים של מלון ״הזאב הרע״ ליד העיר יואנינה ביוון כדי לדבר על חייו, על המלון שלו ועל האזור בו הוא נמצא

אלכס למברוס, הבעלים של מלון ״הזאב הרע״ (כן. אותו זאב שניסה לנשוף על הבתים של החזירונים באגדת הילדים)  הוא טיפוס מיוחד. יום אחד, הוא החליט שהוא רוצה לראות עולם, עלה על אופניו ויצא לטיול מסביב לעולם לאורך מדינות רבות שעליהן רובנו רק שמענו. הוא עבר באירן, התקדם לטג׳יקיסטן, חצה את סין ופידל באופניו לאורכן של הודו ובנגלדש, כאשר במהלך המסע הוא ישן באוהל הפרטי שלו. רק לאחר שנה הוא החליט לחזור הביתה אל הכפר של משפחתו בהרים ליד העיר יואנינה ולהקים מלון ובו 4 וילות נפרדות. ישבנו עם אלכס לשיחה על המלון החדש שהקים, על הכפר והאזור בו הוא מתגורר ולמה אפשר לצפות כשבאים להתארח אצלו.

הזדמנות לחופשה ביוון האמיתית והאותנטיתהזדמנות לחופשה ביוון האמיתית והאותנטית

ניתן להזמין מקום מראש וליצור קשר עם אלכס בערוצים הבאים

שלום אלכס, ספר לנו קצת על המלון שלך ״הזאב הרע״ (The Big Bad Wolf)

המלון ממוקם בכפר קוסטיצי (kostitsi) הנמצא בצפון יוון בערך 30 דקות נסיעה מיואנינה (Ioannina). יש לנו ארבע וילות פרטיות ולכל בית יש מטבח מאובזר, סלון גדול ואח ללילות החורף הקרים. מבחינת גודל הבתים, ניתן לבחור בין וילה של 2, 3 או 4 חדרים והמלון עצמו נפתח רק לפני כמה חודשים כך שהכל חדש ומבריק. כל הבתים מתאימים למשפחות עם ילדים, יש פה גם מגרש משחקים לילדים עצמם והאמת היא שרוב הישראלים שבאים לפה, באים עם הילדים. מחודש מאי ועד אוקטובר יש טיסות ישירות של שעה וחצי מתל אביב ליואנינה ותוך חצי שעה מגיעים לכפר שלי. אז אפשר לומר שאנחנו ממוקמים במרחק של שעתיים מתל אביב.”

בכל וילה יש מטבח מאובזרבכל וילה יש מטבח מאובזר

למה בחרת להקים את המלון דווקא בכפר קוסטיצי?

המשפחה שלי מצד אבי חיה פה בכפר שנים רבות וסבי הוריש לי בכפר שטח אדמה. באותם זמנים לא טיפלתי בה, ואבא שלי היה אומר לי במשך שנים ״תשתל שם עצים כדי שלפחות פעם בשנה תוכל לבוא לקטוף את הפירות והאדמה לא תעמוד ריקה לשווא״ אבל לי היו תוכניות אחרות. כשחזרתי מהטיול הגדול, והחלטתי להתמקם חזרה התחלתי לחשוב, איך במקום לטייל אני אוכל להביא את המטיילים אלי. אני אדם שאוהב טבע סביבו ולאחר שישנתי באוהל סביב העולם במשך יותר משנה לבדי –  מהמדבר האירני, דרך הג׳ונגלים של דרום מזרח אסיה ועד לערבות סיביר החלטתי שיש לי פה הזדמנות להציע למטיילים מסביב לעולם מקום חמים ונוח ללון בו.”

חדרי הילדים בוילותחדרי הילדים בוילות

תוכל לספר לנו מה הן הפעילויות והאטרקציות בסביבת המלון?

בסביבת המלון אפשר לבקר במפלים ובנחלים, לעשות רפטינג אם תרצו,או סתם לנסוע באופניים שאנחנו מספקים לאורחנו ללא עלות. מחוץ לכפר יש אטרקציות רבות שאפשר לבקר בהן: מערות מדהימות, גשר אבן ענק שנחשב לגשר הארוך ביותר בבלקן ומוזיאון לאומנות מודרנית אשר נמצא בכפר קטן הנקרא הליניקו (Eliniko) במרחק רבע שעה מהמלון שלנו. כשמגיעים לכפר הליניקו, מימין ומשמאל לכביש הכניסה, לאורך 2 קילומטרים יש עשרות פסלים מדהימים משיש ומעץ שפוסלו עלי ידי סטודנטים מהאוניברסיטה לאומנות מודרנית באתונה ויוצרים שביל יפהייפה שמוביל למוזיאון. וכמובן, במרחק של כשעה מהמלון נמצא הכפר סיראקו (Syrakko) – אולי הכפר היפה והמפורסם ביותר ביוון.”

האזור פה הוא אזור אלפיני של מעל 1000 מטר עם אוכל מסורתי וייחודי למקום, יש פה תיירות אבל אי אפשר לקרוא למקום הזה תיירותי ואנחנו מצליחים לשמור על האותנטיות של האזור כך שמי שרוצה להרגיש את יוון האמיתית יתאהב במקום. “