ים בעולם – להכיר את דרום אפריקה

בראיון איתנו מספרים ניב ויערה מה גורם להם לחזור לדרום אפריקה שוב ושוב ואיך הם מתאימים טיול באופן אישי ללקוחותיהם

תוכלו לראות עוד תמונות, המלצות ומידע על דרום אפריקה באינסטגרם ובפייסבוק של “ים בעולם”

כשניב ויערה יערה טיילו עם בתם במרחבים העצומים של דרום אפריקה במהלך מגפת הקורונה הם החליטו שהם רוצים להראות לאנשים שיש חיים אחרים מלבד עוד חדשות על המגפה. “התחלנו בעצם בתור עמוד אינסטגרם” מספר ניב . “רצינו להראות בו מציאות שונה בתקופה קשה מאוד להרבה אנשים ברחבי העולם, ובעקבות ההצלחה של העמוד החלטנו לפתוח בנוסף בלוג טיולים

ניב ויערה חזרו לארץ מהטיול ופתחו את הבלוג “ים בעולם” בו הם מספרים על מקומות ייחודים בדרום אפריקה, ממליצים על מקומות לינה ברחבי במדינה ומייעצים באופן אישי למטיילים רבים הזקוקים לעזרה בתכנון הטיול. “עיקר העבודה שלנו היא ליווי אישי של אנשים לפני ובמהלך הטיול” , מספרים השניים, “אנחנו בונים עם הלקוחות במהלך מספר פגישות טיול מותאם לצרכים האישיים שלהם ומחברים בשבילם תוכנית טיול מלאה הכוללת אתרים, אטרקציות, מקומות לינה ומקומות לאכול על פי העדופותיהם כולל מסעדות כשרות”.

ניב ויערה מספרים על אפשרות נוספת אותה הם מציעים  – תכנון מסלול דיגיטלי של לטיול של שלושה שבועות בדרום אפריקה ” אמנם התוכנית לא מותאמת אישית למטיילים אך היא לא פחות מפורטת וכוללת תכנון לכל יום בטיול. בזכות העובדה שהיא לא מותאמת אישית התוכנית הדיגיטלית זולה יותר כמובן

ספרו לנו קצת מה גורם לכם לחזור לדרום אפריקה שוב ושוב?

“יש בדרום אפריקה שילוב מיוחד בין טבע פראי ומדהים למקומיים מזמינים ונחמדים. אנחנו מתחברים לחופש שיש במדינה ולאפשרות לחיות את חייך בתורה עצמאית. יש מקומות לא קלים בדרום אפריקה, אנשים חיים בתנאים שאולי לנו נראים לא הגיוניים – מחסור במים וללא חשמל, אבל דווקא מתוך הקושי הזה נוצרת יצירתיות שמובילה לפתרון”.

לסיום, מה המקום המועדף עליכם בדרום אפריקה?

“קשה לנו לבחור מקום מועדף אז נספר על המקום האחרון שהיינו בו: נסענו לראות אריות בספארי בשמורת הקלהרי שנמצאת במשולש הגבולות של נמיביה, דרום אפריקה ובוטסוואנה, זה  מקום מרוחק ומבודד מאוד שמבחינתנו מגדיר במדיוק את דרום אפריקה עם מרחביה העצומים. ובאמת פגשנו להקת אריות במרחק מטר וחצי מהאוטו שלנו ושמענו את שאגתם העצומה לאורך הלילה. זאת הייתה חוויה מדהימה”.