נירי שאול – אמא מטיילת לבד

ישבנו עם נירי לראיון על הסיבות לפתיחת הבלוג, האתגרים וההנאות בטיול לבד ומה היעד המועדף עליה בעולם

אם גם אתן חושבות על טיול לבד ניתן ליצור קשר עם נירי בערוצים הבאים:

שלום לנירי שאול, בעלת הבלוג המצליח אמא מטיילת לבד, אשמח לשמוע קצת קצת על עצמך. ואיך הגעת להחלטה לפתוח את הבלוג ?

טוב, אז אני נירי שאול, במקור מרעננה, אני אמא לשני ילדים מתבגרים ועוסקת בכתיבת תוכן, כשעיקר העבודה שלי היא עם עסקים וחברות פרטיות. חוץ מזה אני בלוגרית מתופפת ומנגנת על גיטרה וממש מקפידה לעשות רק דברים שאני אוהבת ונהנית מהם. את הבלוג “אמא מטיילת לבד” החלטתי לפתוח כשטיילתי בברלין. פשוט ישבתי שם בוקר אחד, הסתכלתי על אנשים ברחוב, ואמרתי איזה מזל יש לי, אני פה כל כך נהנית, ואנשים הולכים לעבודה, טרודים ביום יום שלהם, ולי יש את הזמן להיות עם עצמי. והחלטתי שאני רוצה שכל אשה ואמא תיחשף לתחושה הזו.

לכולנו יש פחדים בנוגע לטיול לבד, בטח כהורים. מה הם האתגרים שאת נפגשת כשאת מטיילת לבד ואיך את מתמודדת?

 יש שני אתגרים עיקריים: האתגר הראשון פוגש אותי לרוב ממש לפני שאני נוסעת, פתאום מתחילות לי מחשבות של “מה את טסה עכשיו?” ו”איך את עוזבת את הילדים?” למרות שאני הכי שלמה עם הנסיעות שלי, ובעלי מפרגן, והילדים מבינים כי הם גדלו לתוך זה עדיין עולות בי המחשבות הללו. פה אני מזכירה לעצמי את הסיבות לנסיעה שלי וכמה הבית שלי תומך ומפרגן ולרוב התחושה חולפת כשאני מגיעה לשדה התעופה. אתגר נוסף שאני נפגשת איתו הוא בתוך הטיול עצמו, אם אני יורדת בתחנת רכבת לא נכונה או מגיעה לשכונה מפוקפקת. אם זה היה עם חברה או עם בעלי זה קטן עלינו אבל כשאני לבד זה יותר מלחיץ. אז לרוב אני מתגברת על הלחץ הראשוני, מתאפסת על עצמי, מבינה איפה אני ומתכננת את הצעדים הבאים כדי לצאת מהסיטואציה שנקלעתי אליה.

אז מה הסיבות שאת יוצאת לטיול לבד?

קודם כול, להיות עם עצמי. הבנתי עם הזמן שאנשים מסוימים מאוד מתקשים לתפוס את הקונספט של לבלות זמן איכות עם עצמנו ואני רואה בזה משהו חשוב, עצמאות מוחלטת שאני לא אחווה בשום סיטואציה. זו חוויה שאני חושבת שעד שאת לא לבד, את לא יודעת בכלל איך היא מרגישה וזה נותן לי המון המון אנרגיה –  לשבת עם עצמי, לחשוב עם עצמי, לשמוע את המוזיקה שלי , דברים שאין לי שקט לעשות ביום יום שלי. טיול לבד הוא מפגש מאוד נחמד שלנו עם עצמנו שיוצר הרבה דברים מגניבים, כמו לפתוח בלוג לדוגמא.

לשאלה האחרונה, ספרי לנו מה היעד המועדף עלייך ומדוע?

אני חייבת לבחור בברלין. זה המקום שהייתי בו הכי הרבה פעמים לבד, ואני כל הזמן חוזרת לשם. יש איזה משהו בעיר הזאת שפשוט מושך אותי.האווירה שם והאנרגיה ברחוב פשוט מטורפים בעיניי ואני עפה עליהם.