מלונות מומלצים בפאליה דה לאס אמריקאס ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בפאליה דה לאס אמריקאס - הסקירה המקיפה על מלונות בפאליה דה לאס אמריקאס. אזורי הלינה המומלצים בפאליה דה לאס אמריקאס, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בפאליה דה לאס אמריקאס.

5 מקומות לינה מומלצים בפאליה דה לאס אמריקאס

Europe Villa Cortes GL

⭐⭐⭐⭐⭐
יורופ וילה קורטז GL (Europe Villa Cortes GL) – מבין אפשרויות הלינה פלאיה דה לאס אמריקאס זוהי אחת מאפשרויות הלינה היוקרתיות יותר מבחינת המתקנים שמציעה, ובהתאם לכך לרוב גם מחיר הלינה יהיה גבוה יותר ממרבית אפשרויות הלינה האחרות באזור.
למידע נוסף על המלון

Hotel Cleopatra Palace

⭐⭐⭐⭐
מלון קליאופטרה פאלאס (Hotel Cleopatra Palace) – זוהי אחת מאפשרויות הלינה המומלצות פלאיה דה לאס אמריקאס ומתאימה למי שרוצה מצד אחד אפשרות לינה עם מתקנים ברמה יחסית גבוהה לאזור זה ומצד שני לא ברמת המחיר הגבוהה ביותר.
למידע נוסף על המלון

Park Club Europe

⭐⭐⭐
פארק קלאב אירופה (Park Club Europe) – מלון 3 כוכבים ב. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בריכות השחייה והחדרים הנעימים.
למידע נוסף על המלון

Paradero II

⭐⭐
פרדאו II (Paradero II) – אחת מאפשרויות הלינה המומלצות פלאיה דה לאס אמריקאס המתאימה במיוחד למי שמחפש מקום לינה במיקום טוב אבל זול יחסית לשאר אפשרויות הלינה המוצעות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

Apartamentos Vista Sur

אפרטמנטוס ויסטה סור (Apartamentos Vista Sur) – מקום לינה זה מומלץ למי שלאו דווקא מחפש חדר במלון פלאיה דה לאס אמריקאס אך עדיין מעוניין בלינה באזור מרכזי. מקום לינה זה לרוב יציע מחיר זול ונוח יותר בהשוואה לאפשרויות הלינה השונות באזור זה.
למידע נוסף על המלון

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בפאליה דה לאס אמריקאס

בפלאיה דה לאס אמריקאס ישנם כ-750 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל Tenerife South Apartments), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של 4 כוכבים (למשל Gran Oasis Resort) , כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו שדרת לאס אמריקאס (Avenida Las Americas) ובמיוחד ליד החוף, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון Hotel Cleopatra Palace. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים משדרת לאס אמריקאס (Avenida Las Americas) אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה באזור הצפוני של פלאיה דה לאס אמריקאס, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון Alexandre Hotel Gala. במידה ואתם מגיעים לפלאיה דה לאס אמריקאס עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל Tenerife South Apartments, Gran Oasis Resort, Europe Villa Cortes GL ו-Parque Santiago IV Official.
רחוב ראשי בפאליה דה לאס אמריקאס

אזור הלינה הפופולארי ביותר הוא שדרת לאס אמריקאס וטיילת החוף




המלצות ללינה בפאליה דה לאס אמריקאס

  • מלונות נוספים מומלצים בפלאיה דה לאס אמריקאס הם בין היתר מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו Sir Anthony, Mediterranean Palace ו-Hotel Las Madrigueras Golf Resort & Spa (שלא מאפשר אירוח עם ילדים), מלונות ארבעה כוכבים כמו Tigotan Lovers & Friends Playa de las Americas ו-Boutique Hotel H10 Big Sur שאינם מאפשרים אירוח של ילדים או Labranda Reveron Plaza ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו Parque Santiago III Official, HD Parque Cristobal Tenerife ו-HG Tenerife Sur ומלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית כמו Apartamentos Sol Mar ו-Ocean Nomads Coworking. בעבור מי שמעדיף ללון בדירות אנו מציעים להסתכל גם על המקומות הבאים Tenerife Royal Garden, Optimist Tenerife או Coral California שמאפשרת אירוח של מבוגרים בלבד.
  • למי שמגיע עם רכב שכור למלון או דירה פלאיה דה לאס אמריקאס כדאי לבחור מקום לינה שמציע גם חנייה במקום להסתמך על חנייה ברחוב, הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות. תוכלו להסתכל למשל על Tenerife South Apartments, Gran Oasis Resort, Europe Villa Cortes GL ו-Parque Santiago IV Official.
  • באזור שדרת לאס אמריקאס (Avenida Las Americas) יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • מאחר והלינה יכולה להיות הוצאה משמעותית כדאי לבדוק האם יש מקומות לינה במחירים מוזלים והנחות שרלוונטיות עבורכם, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה.

שאלות נפוצות על לינה בפאליה דה לאס אמריקאס

האזור הפופולארי ביותר ללינה בפלאיה דה לאס אמריקאס הינו אזור שדרת לאס אמריקאס (Avenida Las Americas), ובמיוחד בסמוך להחוף.

בין מקומות הלינה הפופולארים ביותר פלאיה דה לאס אמריקאס ניתן למנות את Europe Villa Cortes GL, Hotel Cleopatra Palace, Park Club Europe, Paradero II,ו- Apartamentos Vista Sur.

למשפחות הבוחרות ללון פלאיה דה לאס אמריקאס אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - Hotel-Apartamentos Andorra, Green Garden Eco Resort & Villas, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לפלאיה דה לאס אמריקאס צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - Tenerife South Apartments, Gran Oasis Resort, Europe Villa Cortes GL ו-Parque Santiago IV Official.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בפלאיה דה לאס אמריקאס אנו מציעים להסתכל על Paradero II, Apartamentos Sol Mar ו-Ocean Nomads Coworking.

Booking.com