מלונות מומלצים בקורדובה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בקורדובה - הסקירה המקיפה על מלונות בקורדובה. אזורי הלינה המומלצים בקורדובה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בקורדובה.

5 מקומות לינה מומלצים בקורדובה

Eurostars Palace

מלון חמישה כוכבים ההמוקם במרכז קורדובה, כ5 דקות הליכה מה-מסקיטה (Mezquita) המפורסמת ומהרובע היהודי. תחנת הרכבת AVE ותחנת אוטובוס נמצאות 700 מטרים משם. כמו כן, המלון מציע חניה ציבורית במקום בתשלום של 18 אירו ליום.

Las Casas de la Judería de Córdoba

מלון ארבעה כוכבים הממוקם במרחק של 250 מ’ מהקתדרלה של קורדובה (Mezquita), ומציע בריכה חיצונית ובר. המלון כולל בתים אטרקטיביים בני המאות ה-17 וה-18 עם גנים נאים, מזרקות ומתחמי פטיו. כמו כן מציע חניה פרטית בסמוך למקום בתשלום של כ25 אירו ליום. מומלץ מאוד לזוגות.

Eurostars Maimonides

מלון שלושה כוכבים ההממוקם בלב הרובע היהודי, כחמש דקות הליכה מהגשר הרומי, ומציע פאטיו אנדלוסי מסורתי. כמו כן, המלון מציע חנייה מאובטחת באתר, בכפוף לבקשה, בתשלום של כ15 אירו ליום. במלון יש חדרים שיכולים להכיל עד 4 אנשים כך שהוא מומלץ עבור משפחות בעלות עד 4 נפשות אך גם לזוגות.

El Balcón de La Juderia

דירה הממוקמת בקורדובה וכוללת 2 מרפסות עם נוף לעיר. היחידה נמצאת במרחק של 300 מטרים מבית הכנסת של קורדובה, כ-750 מטרים מפסאו דה לה ויקטוריה (מרכז העיר) ותחנת הרכבת המהירה בקורדובה נמצאת במרחק של 1.6 ק”מ משם. בדירה יכולים להתארח עד שישה אנשים כך שהיא מומלצת ביותר עבור משפחות בעלות עד 6 נפשות.
כמו כן, המקום מציע שירותי חנייה ציבורית בעלות של כ12 אירו ליום.

Apartamentos Rurales El Lago

בית כפרי, מרוחק מעט מההמולה של מרכז העיר, מציע יחידות אירוח עם בריכה חיצונית, ג’קוזי, מגרש משחקים לילדים וטרסת שמש. כמו כן, אינטרנט אלחוטי וחניה פרטית זמינים בבית הכפרי ללא תשלום.
ממוקם במרחק של 4 ק”מ מארמון מרסד, ובמרחק של 4.3 ק”מ מארמון ויאנה וממסגד קורדובה. מומלץ בעיקר למשפחות בעלות עד 5 נפשות.

עדכון אפריל, 2024

במהלך השבועות הקרובים מידת הביקוש ללינה בקורדובה במגמת עליה. למי שמתכנן חופשת פסח כדאי להזמין מקומות לינה בהקדם, וכך גם למי שמתכנן חופשה בסופי השבוע הקרובים. מומלץ לעשות את ההזמנה בקישור הזה בו מגוון מקומות המציעים ביטול בחינם, כך שתוכלו לשנות את ההזמנה ואף לבטל אותה במידת הצורך. בנוסף, מאחר וההוצאה על הלינה היא מהמרכזיות בחופשה תוכלו לחפש מבצעים רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בקורדובה

בקורדובה קיימות קרוב ל800 מקומות לינה שונים כשהנפוצות ביותר הם בתי הדירות. הלינה בקורדובה מתאימה במיוחד לאלה שלא שוכרים רכב, בשל ההתניידות הקלה יחסית. ריכוז מלונות גבוה תמצאו בעיר העתיקה, אך גם בצידו השני של נהר הגואדלקיביר (בספרדית: Guadalquivir) קיים מבחר של אפשרויות לינה. ככלל, ככל שמתרחקים מהעיר העתיקה כך מוזילים את עלויות הלינה, ולכן עבור מי שמעוניין לחסוך מומלץ לחפש מלון מחוץ לעיר העתיקה. שימו לב שבקורדובה קיימים רק 2 מלונות המדורגים בחמישה כוכבים כך שמי שמעוניין לחפש מלון מסוג זה יצטרך להזמין חדר זמן רב מראש.

העיר העתיקה והקתדרלה של קורדובה (צילום:Mega-Biggy, רישיון)

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 




המלצות ללינה בקורדובה

  • מרבית המבקרים בעיר, מעדיפים ללון במרכז העיר, באזור העיר העתיקה. יש לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזורים אילו. כמו כן, אזור העיר העתיקה בעונות התיירות יכול להיות רועש. ישנם גם תיירים שיעדיפו לחפש את המלון שלהם בצידו השני של נהר הגואדלקיביר (בספרדית: Guadalquivir)
  • מלונות נוספים מומלצים בקורדובה הם מלונות חמישה כוכבים למי שמחפש לינה מפנקת וברמה גבוהה כמו Eurostars Palace ומלון Hospes Palacio del Bailio, מלונות ארבעה כוכבים כמו H10 Palacio Colomera, מלונות שלושה כוכבים למי שמחפש לינה פונקציונאלית שמצד אחד קרובה למרכז ומצד שני לא יותר מדי יקרה כמו Hotel Posada de Vallina by MiRa. בעבור מי שמחפש לינה זולה אנו ממליצים להסתכל גם על מקומות הלינה הבאים –Exe Ciudad De Cordoba, Hotel Oasis Córdoba והמלון Hotel Hesperia Córdoba.
    .

שאלות נפוצות על לינה בקורדובה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בקורדובה הוא בעיר העתיקה, ובמיוחד סביב המסקיטה (Mezquita).

בין המלונות הפופולארים ביותר בקורדובה ניתן למנות מלונות שלושה כוכבים כמו Eurostars Maimonides , מלונות ארבעה כוכבים כמו Las Casas de la Judería de Córdoba , ומלונות חמישה כוכבים כמו Eurostars Palace ומלון Hospes Palacio del Bailio.

לתיירים דתיים שמגיעים לקורדובה מומלץ להסתכל על מלון הדירות Palacete de los Argote ועל הדירה El Balcón de La Juderia.

למי שמחפש לינה זולה בקורדובה אנו ממליצים להסתכל על מקומות הלינה Líbere Córdoba Patio Santa Marta ו La Regaora apartamento.

למשפחות המגיעות לקורדובה אנו ממליצים El Balcón de La Juderia שיכול להכיל עד שישה אנשים, Apart Axerquia Casco Historico שיכול להכיל עד שמונה אנשים ועל Apartamentos Rurales El Lago שיכול להכיל עד חמישה אנשים.

למי שרוצה ללון באזור העיר העתיקה עם רכב (אנו פחות ממליצים להיכנס לאזור זה עם רכב) כדאי להסתכל על המלונות Eurostars Palace, Hospes Palacio del Bailio ו Eurostars Maimonides להם יש חניה פרטית (בתשלום). במידה ואתם מעוניינים ללון מחוץ לעיר העתיקה אך במקום קרוב לאחד מהגשרים החוצים את הנהר אנו ממליצים להסתכל על המקומות הבאים - Exe Ciudad De Cordoba, Hotel Oasis והמלון Hotel Hesperia Córdoba.




למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:

 
Booking.com