מלונות מומלצים בגרנדה ודירות נהדרות למשפחות ולזוגות – מעודכן ל-2024

ילדים 0 ,
מבוגרים 2 ,
חדרים 1

מלונות בגרנדה - הסקירה המקיפה על מלונות בגרנדה. אזורי הלינה המומלצים בגרנדה, התאמת מלונות לאופי החופשה וסקירה על מלונות מומלצים בגרנדה.

5 מקומות לינה מומלצים בגרנדה

Barceló Granada Congress

⭐⭐⭐⭐⭐
מלון ברסלו גרנדה קונגרס (Barceló Granada Congress) – מלון חמישה כוכבים בסמוך לרחוב Calle Recogida מעט מרוחק ממרכז העיר. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות הבריכה ומרכז הבריאות והספא המפנקים.

למידע נוסף על המלון

Gran Hotel Luna de Granada

⭐⭐⭐⭐
מלון סרקוטל גראן לונה דה גרנדה (Gran Hotel Luna de Granada) – מלון ארבעה כוכבים באזור סמוך לעיר העתיקה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות מרכז הספא והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

Granada Five Senses Rooms & Suites

⭐⭐⭐
מקום האירוח גרנדה פייב סנסז רומס & סוויטס (Granada Five Senses Rooms & Suites) – מלון שלושה כוכבים בסמוך לקתדרלה גרנדה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 4 אנשים ומומלץ בזכות המיקום המעולה ובריכת השחייה.

למידע נוסף על המלון

Abadía Hotel

⭐⭐
מלון אבאדיה (Abadía Hotel) – מלון שני כוכבים בצפון העיר, במרחק הליכה קצר מקתדרלת גרנדה. מקום זה מתאים לאירוח של עד 3 אנשים ומומלץ בזכות המחיר הזול והצוות האדיב.

למידע נוסף על המלון

Smart Suites Albaicin

דירות סמארט סוויטס אלבאיסין (Smart Suites Albaicin) – דירות בסמוך לפלאזה נואבה (Plaza Nueva). מקום זה מתאים לאירוח של עד 10 אנשים ומומלץ בזכות החדריםהאפשרים קיבולת גבוהה והניקיון במוקפד במקום.

למידע נוסף על המלון

עדכון אפריל, 2024

בתקפה זו הביקוש ללינה בגרנדה במגמת עליה. למי שמתכנן חופשת פסח כדאי להזמין מקומות לינה בהקדם, וכך גם למי שמתכנן חופשה בסופי השבוע הקרובים. מומלץ לעשות את ההזמנה בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות על אף ההזמנה מראש. בנוסף, כדאי לבדוק האם יש מבצעים או הנחות רלוונטיים עבורכם כאן.

כל מה שתצטרכו לדעת לפני הזמנת לינה בגרנדה

בגרנדה ישנם כ-1200 מקומות לינה מסוגים שונים – מלונות, דירות ואפשרויות הארחה נוספות. אפשרות הלינה הנפוצה ביותר הינה דירות (למשל דירות Granaxperience Apartamentos La Maleta), מבחינת המלונות מרביתם הם מלונות בעלי דירוג של שלושה כוכבים כמו (Palacio de Santa Inés), כך שלמי שמחפש מלון שכזה יש יותר אפשרויות לבחור מתוכן.
האזור המרכזי סביבו מרבית התיירים בוחרים ללון הינו העיר העתיקה ובמיוחד ליד קתדרלה גרנדה (Catedral de Granada), בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Khu Hotel. ככל שמקום הלינה יהיה קרוב יותר לאזור זה כך לרוב גם המחיר שלו יעלה. בעבור מי שמחפש אזורים אשר מעט יותר מרוחקים מהעיר העתיקה אך עדיין קרובים מספיק להגעה נוחה אליו אפשרות טובה יכולה להיות לינה בסמוך למזרקת Fuente de las Granadas, בין המקומות המומלצים באזור זה ניתן למנות את מלון שלושה כוכבים Hotel Dauro Premier. במידה ואתם מגיעים לגרנדה עם רכב אנו ממליצים לבחור מקום לינה עם חניה, למשל דירות Smart Suites Albaicin, מלון שני כוכבים Casa de Reyes, מלון חמישה כוכבים Áurea Washington Irving, ומלון כוכב אחד Hotel Carlos V.

למי שמתעניין בעמוד זה כדאי לקרוא גם:




המלצות ללינה בגרנדה

  • מרבית המבקרים בגרנדה מעדיפים ללון כאמור באזור העיר העתיקה, אך מומלץ לקחת בחשבון בעיות נגישות ברכב, ומחיר יקר יותר באזור זה. הדבר נכון אף יותר כאשר מגיעים בשיא עונת התיירות.
  • באזור העיר העתיקה יש בעיה של זמינות לדירות ולמלונות המבוקשים, במיוחד אפשרויות לינה גדולות המתאימות למשפחות. במידה ואתם נוסעים בעונות התיירות אנו מאוד ממליצים להזמין מלון עם אם אפשרות ביטול מוקדם ככל הניתן. אפשר לבצע הזמנה עם אפשרות ביטול למשל בקישור זה. במקרה כזה: כדאי להקפיד לבצע הזמנה עם אפשרות לביטול חינם (בעברית כתוב כך: ביטול בחינם, באנגלית זה כתוב כך: Free cancellation) ולא בטעות להזמין הזמנה רגילה שאינה מאפשרת ביטול חינם, גם אם היא אפשרות זולה יותר ומומלצת כאשר מזמינים את המלון או הדירה סמוך לזמן הנסיעה. בנוסף כדאי לשים לב לזמן האפשרי לביטול כדי לא לפספס את חלון הזמנים בו אפשר להתחרט ולבטל את הזמנתכם, זה קורה לפעמים לתיירים שאינם נותנים לכך את הדעת.
  • גרנדה מלונות זולים יחסים לכן שווה לחשוב לקחת מלונות או אופציות לינה ברמה גבוהה יותר ממה שאתם רגילים למשל מלון חמישה כוכבים Barceló Granada Congress, מלון חמישה כוכבים Eurostars Gran Via, ומלון ארבעה כוכבים Gran Hotel Luna de Granada.

שאלות נפוצות על לינה בגרנדה

האזור הפופולארי ביותר ללינה בגרנדה הינו אזור העיר העתיקה, ובמיוחד בסמוך ל קתדרלה גרנדה (Catedral de Granada).

למשפחות המגיעות לגרנדה אנו ממליצים להסתכל על אפשרויות הלינה הבאות - דירות Smart Suites Albaicin, מלון דירות Elvira Suites, ודירות Granaxperience Apartamentos La Maleta ואכסניית 4 U Hostel, אפשרויות לינה אלו מקבלות ילדים, מתאימות לאירוח של כמה אנשים בחדר ומציעות לינה במחירים נוחים יחסית.

מי שמגיע עם רכב לגרנדה צריך לקחת בחשבון שבאזורים המרכזיים והמתויירים ישנן בעיות חניה. לכן, כדאי ללון באזורים הפרפריאלים יותר שם נוח וקל יותר למצוא חניה לרכב. תיירים רבים בוחרים להזמין מקום לינה אשר מציע חניה וכך להגיע עם ראש שקט (וגם לא להסתכן בקנס אפשרי בגלל חניה במקום אסור או שדורש תו חניה). אנו מציעים להסתכל על מקומות הלינה הבאים אשר מציעים מקום חניה לאורחים שלהם - דירות Smart Suites Albaicin, מלון שני כוכבים Casa de Reyes, מלון חמישה כוכבים Áurea Washington Irving, ומלון כוכב אחד Hotel Carlos V.

בעבור מי שמחפש אפשרויות לינה זולות בגרנדה אנו מציעים להסתכל על Abadía Hotel, מלון שני כוכבים Hotel Granada Centro, מלון שני כוכבים Hotel Párraga Siete, מלון שני כוכבים Hotel Cedran ומלון כוכב אחד Hotel Carlos V.

Booking.com