פסל החירות, ניו יורק – כרטיסים בהנחה, דילוג על התור והמדריך המקיף בעברית | Statue of Liberty

עדכון אביב 2024

התורים לפסל החירות ולעלייה לשייט המגיע לאי יכולים להיות ארוכים גם בתקופה זו, מאחר ושעם היציאה מהחורף והכניסה לאביב כמות התיירים בניו יורק הולכת ועולה לקראת קיץ. אנו ממליצים להזמין את הכרטיסים מראש (להזמנה עם הנחה לגולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 | להזמנה עם אפשרות ביטול).בסופי השבוע העומס מורגש אפילו יותר, וכך יהיה גם בסמוך לחג הפסחא – שחל השנה בתאריכים 29.3-1.4 – אז יש עלייה בכמות התיירים בתפוח הגדול. בסמוך לימים אלו, על מנת להנות מהמקום כשהוא פחות עמוס אנחנו ממליצים להגיע בשעות הבוקר המוקדמות (מומלץ בימים אילו גם לשקול לשלם מעט יותר ולהזמין מקום במעבורת הראשונה היוצאת לאי- ניתן למצוא כרטיסים אלו בקישור הזה או בקישור הזה). למי שמעוניין גם לדלג על התור בכניסה לאטרקציה ולחלקים השונים בתוכה ובאותה הזדמנות ולהנות מהדרכה בפסל החירות, באי אייליס ובמוזיאון אנו ממליצים לשקול להצטרף לאחת הקבוצות עם ההדרכה ולזכות גם להיכרות עמוקה יותר של המקום וגם לעלות לפסל החירות ללא צורך בהמתנה בתור. (שכאמור יכול להיות ארוך במיוחד בתקופה זו, תוכלו למצוא בקישור הזה או בקישור הזה סיור מודרך עם הנחה לגולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 |  תוכלו למצוא בקישור הזה או בקישור הזה סיור מודרך עם אפשרות ביטול בחינם).

תור לעלייה לשייט לפסל החירות

התור לעלייה לשייט לפסל החירות – בקיץ הוא יכול להיות ארוך מאוד ומתיש

פסל החירות בכמה מילים

המדריך המקוצר למתכנן ביקור בפסל החירות

פסל החירות (Statue of Liberty) אשר ניצב על אי קטן ופרטי משלו בשם “אי החירות” (Liberty Island) בניו יורק הוא אחד מהמבנים האייקוניים ביותר בארצות הברית ולמעשה בעולם כולו, ועם השנים פסל החירות הפך לסמלה הבולט של ארץ ההזדמנויות והחופש. הפסל עצמו מושך אומנם את מירב תשומת הלב אבל הוא חלק ממתחם תיירותי שלם. המתחם  התיירותי של פסל החירות הוא הרבה יותר נרחב מפסל החירות עצמו הוא כולל עוד נקודות עניין רבות בנמל של ניו-יורק (New York Harbor). לכן התיירים המבקרים בפסל בין אם למבט מבחוץ ובין אם לכניסה פנימה משלבים את הביקור עם נקודות עניין חשובות ורבות. אי החירות עליו נמצא הפסל תמיד מלא במטיילים בין השבילים, האי אליס (Ellis Island) הסמוך שהיה שנים אחד משערי הכניסה החשובים למהגרים המגיעים לארה”ב והיום הוא מתחם תרבותי והיסטורי חשוב מושך גם הוא מטיילים בעלי עניין היסטורי. גם אי המושל הסמוך לפסל מושך עניין של השטים באזור הרוצים לשמוע את הסיפורים השונים על קורות. חשוב להזכיר גם את באטרי פארק (battery park) ממנו יוצאים מרבית התיירים במעבורת מכיוון ניו-יורק, וליברטי סטייט פארק (liberty state park) ממנו יוצאים מבקרים רבים בפסל במעבורות מכיוון ניו-ג’רזי. כל אילו ביחד הם מאתרי המורשת האמריקאית החשובים ביותר ומשמשים כמרחב תיירותי פופלארי ושוקק – שמרכז העניין בו הוא כמובן הפסל המפורסם.

New York, USA, September 28, 2013: New York Harbor Aerial view with Statue of Liberty on a clear day

נמל ניו-יורק הוא מתחם תיירותי שלם שפסל החירות הוא המרכז שלו.

שמו המלא של הפסל הוא “החירות המאירה את העולם” (Liberty Enlightening the World), ויש שמכנים אותו “ליידי ליברטי”. הפסל תוכנן על-ידי הפסל הצרפתי פרדריק אוגוסט ברתולדי, והוא ניתן במתנה מממשלת צרפת לארה”ב בשלהי המאה ה-19. הפסל מתנשא לגובה של 151 מטרים והוא סמל של ערכים של ליברליזם, חופש והזכות הבסיסית לחיות ולהגיע למיצוי עצמי. כיום הפסל הוא חלק בלתי נפרד מהזהות של ניו יורק, הוא מופיע בסרטים, בסדרות ובספרים שמתרחשים בעיר, ותיירים רבים מגיעים לחזות בו מקרוב, לטפס לתצפית ולהביט בקו הרקיע המפורסם של ניו יורק.

תיעוד ההרכבה של פסל החירותתיעוד של תהליך ההרכבה הארוך של הפסל בניו יורק

מרבית התיירים הישראלים המבקרים בניו יורק בפעם הראשונה יעברו בפסל החירות, זהו אתר חובה שמושך אליו מבקרים רבים מכל העולם (מעל 4 מיליון מבקרים בכל שנה פוקדים את האי והפסל). לכן יש לקחת בחשבון שישנם תורים ארוכים שיכולים להיות מתישים מאוד, לכן אנו ממליצים להזמין את הכרטיסים שלכם מראש באתר הרשמי של פסל החירות או באחד מהאתרים הרבים המציעים כרטיסים לפסל החירות (תוכלו למצוא כרטיסים באתר הזה, המציע 5% הנחה לגולשי הכל על בקוד קופון HAKO5 | באתר הזה המציע ביטול בחינם).
אנו ממליצים גם לחשוב על הצטרפות לסיור מודרך שיוכל לעזור לכם לדלג על התור ולעבור דרך מעבר הקבוצות, ויאפשר לכם להכיר יותר לעומק את האי והפסל (תוכלו למצוא בקישור הזה או בקישור הזה סיור מודרך עם 5% הנחה לגולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5 |  תוכלו למצוא בקישור הזה או בקישור הזה סיור מודרך עם אפשרות ביטול בחינם). שימו לב שיש לא מעט אופציות לכרטיסים וסיורים בפסל ויש בניהם הבדלים רבים, אנו מפרטים עליהם בהמשך העמוד בפרק העוסק בכרטיסים לפסל החירות.

פסל החירות נמצא על אי מול העיר המרכזית מה שיוצר מורכבות מסויימת בהגעה אליו. ההגעה אליו מחויבת בשימוש במעברות. רוב התיירים יבחרו בשיט החינמי של המעבורות היוצאות אליו, או באופציה פופלארית מאוד כחלק מסיור מודרך בפסל או שיט מסביב לאי שבו יכירו יותר את ניו יורק (תוכלו למצוא בקישור הזה או בקישור הזה אופציות לשייט עם אפשרות ביטול). למי שמתלבט ישנו פירוט בהמשך על על ההגעה לפסל החירות.

צילום תקריב של ליידי ליברטי האוחזת בלפיד הבוער שלהצילום תקריב של ליידי ליברטי האוחזת בלפיד הבוער שלה

הידעת?

  • הפסל נבנה בדמותה של אלת החירות הרומית – ליברטאס. הדמות מניפה מעל ראשה לפיד שמאיר את הדרך למהגרים המגיעים לארה”ב ובידה השנייה היא מחזיקה לוח שעליו חרוט תאריך הכרזת העצמאות של ארה”ב- 4 ביולי 1776.
  • הכתר המונח על ראשה של דמות הפסל הוא בעל שבע קרניים שנועדו לסמל את הגעת החירות לכל שבע היבשות על פני כדור הארץ, כפות רגליה נעולות בסנדלים והיא דורכת על שרשרת שבורה שנועדה לסמל את שיחרור האנושות מכבלי השעבוד וביטול העבדות בארה”ב.
  • מאחר והפסל כה גבוהה (93 מטרים), הוא הושט מאירופה לאמריקה בספינה כאשר הוא מחולק 350 חלקים, והורכב לכדי הפסל השלם בניו יורק במשך ארבעה חודשים.
  • הפסל, שתוכנן על-ידי הפסל הצרפתי פרדריק אוגוסט ברתולדי, נעזר במהנדס גוסטוב אייפל (כן, זה שתיכנן את מגדל אייפל) לתכנון בניית השלד של פסל החירות.
  • בהתחלה, הפסל תוכנן להיות מתנה למצריים בכלל, ותוכנן להיות מגדלור על תעלת סואץ, אך בעקבות סירובה של מצריים לקבל את הפסל הוצע לארה”ב, שגם שם בהתחלה תוכנן להיות מגדלור, אך בסופו של דבר לא הצליחו המהנדסים לספק מספיק אור, והשאירו את המגדל כפסל בלבד.
  • הפסל ניתן במתנה מצרפת, אך ברחבי צרפת קיימים מספר עותקים רבים של הפסל, והמפורסמים מבניהם נמצאים בפריז הבירה (בנהר הסיין ובגני לוקסמבורג).
  • פסל החירות עשוי מיריעות נחושת המחוברות למסגרת ברזל. יריעות הנחושת היו במקור בצבע חום אך קבלו את הגוון הירוק עם הזמן עקב תהליך בליה טבעי הנקרא פטינה.

תאריך עצמאות ארצות הברית פסל החירות

תאריך ההכרזה על עצמאותה של ארצות הברית בספרות רומיות על הלוח (צילום: Gercanno, רישיון)

מה עושים בפסל החירות

הדבר המרשים ביותר בליידי ליברטי הוא כמובן גודלה העצום, בשביל למצות היטב את החוויה של הביקור אצל ליידי ליברטי כדאי לטפס מעלה עד לנקודה הגבוהה ביותר האפשרית- הכתר שנמצא בגובה של 80 מטר, ומציע תצפית מרשימה על הסביבה – כדאי לדעת שהכתר נגיש רק באמצעות טיפוס בכמה מאות מדרגות ויש להזמין כרטיסים לתצפית זמן רב מראש באתר הרשמי, לפעמים אפילו כמה חודשים. האפשרות הפופולארית והניגשה ביותר לתצפית היא לטפס על הבסיס שעליו ניצב הפסל. הבסיס הוא יצירה ארכיטקטורית מרשימה בפני עצמה, המתנשא לגובה של 47 מטר ומאפשר להתבונן מגבוה על הנופים של האזור.

על האי עצמו יש אטרקציות נוספות מלבד הפסל, ביניהן מוזיאון פסל החירות (Statue of Liberty Museum)- מוזיאון מושקע עם תערוכות מולטימדיה היסטוריות אשר מספרות את סיפורו של הפסל. באי יש גם כיכר רחבת ידיים ונאה הנקראת Flagpole Plaza בה נעים להתהלך, חנות מזכרות, תצפית לקו הנוף האורבני של ניו יורק ובית קפה בשם Statue of Liberty Crown Cafe. כאמור, הפסל ניצב על אי החירות וההגעה לשם מתבצעת בשייט במעבורת בלבד, שזוהי חוויה בפני עצמה שמאפשרת להתבונן על קו הרקיע של ניו יורק מתוך המים וגם להצליח לתפוס את כל פסל החירות בתמונה אחת מרחוק.

אי החירות עליו ניצב פסל החירות וסירה הלוקחת תיירים לסיור שייטאי החירות עליו ניצב פסל החירות וסירה הלוקחת תיירים לסיור שייט

הגעה לפסל החירות

הדרך היחידה להגיע לפסל החירות היא באמצעות מעבורת שאליה ניתן לעלות בשתי נקודות: פארק ליברטי סטייט (Liberty State Park) שנמצא בניו ג’רזי או פארק הסוללה (The Battery) שבמנהטן. שני הפארקים הם רחבי ידיים ומטופחים ונעים לטייל בהם ולצפות במוניומנטים שפזורים מסביב ולהנות מהנוף שעל קו המים. ניתן לבחור אם לעלות ולרדת באותה נקודה, או לשלב את שני הפארקים במסלול שלכם וכך לבקר גם בניו ג’רזי וגם במנהטן. מסלול השייט כולל עצירה באי אליס (Ellis Island) הסמוך שבעבר שימש בתור המרכז של מחלקת ההגירה של ארה”ב וכיום שוכן בו מוזיאון היסטוריה מרתק.

תיירים מחכים למעבורת באי החירות חזרה לניו יורקתיירים מחכים למעבורת באי החירות חזרה לניו יורק

כרטיסים לפסל החירות

קיימים כמה סוגי כרטיסים לפסל החירות, אשר מרביתם כוללים עצירה באי אליס וכניסה למוזיאון פסל החירות ומוזיאון ההגירה הלאומי האי אליס (Ellis Island National Museum of Immigration).

כרטיס בסיסי

הכרטיס הבסיסי כולל שייט במעבורת לאי החירות וכניסה לשני המוזיאונים, הכרטיס לא כולל עליה לתצפית העליונה ביותר מפסל החירות, אך אפשר להסתובב ברחבי האי ולהגיע לתצפיות השונות שיש בו בגבהים שונים. עם כרטיס זה תוכלו להחליט על סדר הביקור באתרים ולבחור אם להתחיל בפסל החירות או באי אליס, או לוותר על כניסה למוזיאונים בכלל. כרטיס זה מתאים למי שלא רוצים להסתבך עם רכישת כרטיסים במקום או עם המתנה למעבורת בה יהיו מקומות פנויים (רלוונטי במיוחד למי שמגיע בקיץ). ישנן כמה אופציות לרכישת כרטיס זה, המומלצות על ידנו הן:

  • רכישה של הכרטיס עם 5% הנחה ייחודית לגולשי הכל על בקישור הזה, כל מה שצריך לעשות כדי לקבל את ההנחה הוא להכניס בעת ההזמנה את קוד הקופון HAKO5.
  • רכישה של כרטיס בקישור הזה עם אפשרות ביטול.

ישנן מספר תצפיות חינמיות ברחבי האי (צילום: Epicgenius, רישיון)

כרטיסים לסיור הראשון של היום

רכישת כרטיס זה תאפשר לכם להצטרף למעבורת הראשונה שיוצאת לפסל החירות, זוהי דרך מובטחת להימנע מהעומס שנוצר במהלך היום באי וכולל גם סיור מודרך וכניסה למוזיאון ההגירה באי אליס. כרטיס זה אומנם יקר יותר מאשר כרטיסים בהמשך היום, אבל הוא מומלץ גם למשקימי הקום שרוצים להתחיל את היום מוקדם, למי שרוצה לשמוע עוד על ההיסטוריה של הפסל ועצמאותה של ארצות הברית, וכמובן למי שרוצה להימנע מהצפיפות בשעות העמוסות יותר במהלך היום. ישנן כמה אופציות לרכישת כרטיס זה, המומלצות על ידנו הן:

  • רכישה של הכרטיס עם 5% הנחה ייחודית לגולשי הכל על בקישור הזה, כל מה שצריך לעשות כדי לקבל את ההנחה הוא להכניס בעת ההזמנה את קוד הקופון HAKO5.
  • רכישה של כרטיס בקישור הזה עם אפשרות ביטול.

סיור מודרך

כרטיס זה כולל כמובן את המעבורת אל ומניו יורק המגיעה לאי החירות ולאי אליס ובנוסף לזה כולל גם סיור עם מדריך מנוסה שמלווה את הקבוצה ומעשיר אותה בידע על ההיסטוריה של האתרים וכמובן ההיסטוריה של ארצות הברית בתחילת דרכה. בנוסף לכך כרטיס זה כולל גם כניסה לשני המוזיאון – מוזיאון פסל החירות ומוזיאון ההגירה. כרטיס זה מתאים למי שמעוניין להעמיק וללמוד על הקשיים שארץ ההזדמנויות חוותה בתחילת הדרך אך מעוניין בזמני סיור גמישים יותר ומחיר זול יותר בהשוואה להגעה במעבורת הראשונה. ישנן כמה אופציות לרכישת כרטיס זה, המומלצות על ידנו הן:

  • רכישה של הכרטיס עם 5% הנחה ייחודית לגולשי הכל על בקישור הזה, כל מה שצריך לעשות כדי לקבל את ההנחה הוא להכניס בעת ההזמנה את קוד הקופון HAKO5.
  • רכישה של כרטיס בקישור הזה עם אפשרות ביטול.

מוזיאון ההגירה באי אליס ניו יורק

הכרטיסים לסיורים המודרכים כוללים גם כניסה וסיור במוזיאון ההגירה באי אליס

שייט סביב פסל החירות

לא מעט תיירים בוחרים שלא לעלות לאי החירות, אלא להסתפק בשייט מסביב לאי וכמובן לצלם תמונות של אחד הפסלים המפורסמים ביותר בעולם. כרטיס זה מתאים למי שלא מעוניין להסתובב באי החירות או במוזיאונים, או מי שמגיע לניו יורק לזמן יחסית קצר ומעדיף להסתפק בתצפית וצילום מרחוק של ליידי ליברטי. ישנם כמה סוגים של שייט,

  • ישנו שייט שיוצא מניו יורק לפסל החירות בלבד אליו ניתן לרכוש כרטיסים בקישור הזה עם דילוג על התור למעבורת ועם אפשרות ביטול בחינם.
  • ישנו שייט שיוצא מניו יורק ועובר גם במקומות אייקונים אחרים בעיר כמו גשר ברוקלין, ניתן לרכוש כרטיסים בקישור הזה שייט של שעה, בקישור הזה שייט של שעה וחצי ובקישור הזה שייט של שעתיים וחצי. כל כרטיסים הללו הם עם אפשרות ביטול בחינם.

פסל החירות משייט ניו יורק

לא חייבים לרדת באי החירות כדי להתרשם מהפסל

כרטיסים משולבים

כרטיסים משולבים הינם כרטיסים המקנים כניסה ל2 אתרים בכרטיס אחד, לרוב רכישה של שני הכרטיסים יחד מקנה הנחה. כרטיס משולב מתאים עבור אלו היודעים מראש כי הם מעוניינים להגיע לאתרים האלו בוודאות בחופשתם.

הזמנת כרטיסים לפסל החירות - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור בפסל החירות מומלץ לכל מי שמגיע לניו יורק ומעוניין להכיר מקרוב את אחד מהסמלים המובהקים ביותר של ארה”ב. האתר מתאים לכל סוגי המבקרים, ממשפחות עם ילדים, דרך זוגות אוהבים ועד קבוצות וחברים.
  • הזמן המומלץ לביקור בפסל החירות הוא בשעות הבוקר המוקדמות בסמוך לפתיחה על מנת להימנע מהצפיפות של שעות העומס במהלך היום.
  • כדאי לתכנן לביקור בפסל החירות כשעתיים.
  • הדרך להגיע לפסל החירות היא בשייט בסירות ועל מנת להגיע לנקודות העלייה מומלץ להסתייע בתחבורה הציבורית המצוינת של ניו יורק.
  • יש כמה מקומות לינה מומלצים בסמוך לפסל החירות. אין אפשרות ללון באי החירות עצמו, אולם ניתן לבחור במיקומים קרובים שהם מרכזיים ומצוינים במנהטן התחתית או במרכז ניו ג’רזי. אחד מהמלונות המומלצים ביותר בסביבה הוא מלון קנופי ביי הילטון ג’רזי סיטי ארטס דיסטריקט (Canopy By Hilton Jersey City Arts District) שנמצא בניו ג’רזי ויש בו חדרים נעימים ומאובזרים היטב, מסעדה, אופניים לשימוש חופשי, מרכז כושר, בר וטרקלין. מיד אחריו בדירוג יש את מלון הסוויטות סונסטה סימפלי סוויטס ג’רזי סיטי (Sonesta Simply Suites Jersey City) שמציע סוויטות שכוללות מטבח מאובזר בכל הנדרש. המלון הילטון גארדן אין (Hilton Garden Inn NYC Financial Center/Manhattan Downtown) ממוקם במנהטן בסמוך לפארק The Battery ויש בו חדרים מעוצבים ונעימים. מקום מומלץ נוסף בניו ג’רזי הוא מלון הייאט האוס ג’רזי סיטי (Hyatt House Jersey City) המציע סוויטות בסגנון בתי מגורים עם מטבחים מלאים ופינות ישיבה, וטרקלין גג שמוגשים בו קוקטליים ומנות קטנות. במנהטן ניתן להתארח במלון NY דאונטאון מנהטן (Hotel NY Downtown Manhattan) שניצב במיקום מרכזי ופופולארי והחדרים שבו ברמה גבוהה, חלקם משקיפים לנהר וחלקם לקו הנוף האורבני של ניו יורק. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.
  • חשוב לדעת שהחברה היחידה שמבצעת הפלגות לפסל החירות היא החברה הרשמית Statue City Cruises. לכן יש להימנע מלרכוש כרטיסים ברחוב או מגורמים שונים ומומלץ להסתייע באתרי המכירה המפורטים בעמוד זה.

שאלות ותשובות

ישנן מספר אפשרויות שונות לרכישות כרטיסים לפסל החירות, או למעשה למעבורות לאי החירות שם נמצא הפסל. ניתן לרכוש כרטיסים באתר הרשמי (אולם לעיתים, במיוחד בקיץ, עלולה להיות בעיה של זמינות) או באחד מחברות מכירת הכרטיסים השונות, אנו ממליצים על רכישה של הכרטיס עם 5% הנחה ייחודית לגולשי הכל על בקישור הזה או בקישור הזה עם אפשרות ביטול.

מומלץ להזמין כרטיסים מראש למעברות לפסל החירות (הכניסה לאי עצמו הינה בחינם), כך לא תצטרכו להמתין עד שתהיה מעבורת עליה תוכל לעלות ותוכלו לבקר באחד המונומנטים המפורסמים בעולם בראש שקט. ניתן לרכוש כרטיסים מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול. ההמלצה להזמנה מראש תקפה גם במידה ואתם מעוניינים בסיור מודרך באי ולא רק במעבורת. ניתן להזמין סיור מראש עם 5% הנחה ייחודית לגולשי הכל על בקישור הזה. בכל מקרה אל תתפתו לקנות כרטיסים מסוחרי כרטיסים בעיר עצמה, ובמידה ואם משאירים את רכישת הכרטיס לרגע האחרון בצעו את הקנייה רק מהקופות הרשמיות של Statue City Cruises - המפעילה הרשמית של השייט.

למי שמעוניין להוזיל את ההגעה לפסל החירות כדאי לבדוק האם כרטיס ניו יורק סיטי פאס משתלם עבורו. הכרטיס כולל כניסה לכמה מהאטרקציות הפופולאריות ביותר בניו יורק מלבד המעבורת לפסל החירות - בין השאר בניין האמפייר סטייט והמוזיאון להיסטוריה של הטבע. ניתן לרכוש את כרטיס ניו יורק סיטי פאס בקישור הזה עם 5% הנחה ייחודית לגולשי הכל על עם קוד קופון HAKO5 או בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

הביקור בפסל החירות מומלץ לכל מי שמגיע לניו יורק ומעוניין להכיר מקרוב את אחד מהסמלים המובהקים ביותר של ארה"ב. האתר מתאים לכל סוגי המבקרים, ממשפחות עם ילדים, דרך זוגות אוהבים ועד קבוצות וחברים.

מבחינת השעה ביום כדאי להגיע בשעות הבוקר, במיוחד בקיץ, אז המקום יכול להיות עמוס וצפוף, ניתן לרכוש כרטיסים למעבורת הראשונה היוצאת לעיר בקישור הזה ובכך להבטיח את הגעתם בשעה פחות עמוסה.

כדאי לתכנן לביקור בפסל החירות (כולל המעבורת לשם וחזרה) בערך שעתיים לשלוש שעות, תלוי האם אתם מעוניינים להיכנס גם למוזיאון פסל החירות ולמוזיאון ההגירה, או להנות מקפה עם נוף לניו יורק באי החירות.

כן, ישנם 2 תחנות של בידוק בטחוני מקיף אותם בהם המבקרים מחוייבים לעבור, אחד בעלייה למעבורת והשנייה באי החירות.

כן, אי החירות נגיש לכסאות גלגלים ולעגלות ומאפשר אפילו לקבל כיסא גלגלים. יש לציין, כי אלו הרוצים לעלות לכתר של הפסל העלייה הינה במדרגות, ישנה מעלית עבור אנשים שאינם יכולים לעלות ברגל אך צריך לעדכן בכך מראש (כתובת ליצירת קשר נמצאת באתר הרשמי)

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: 9:00-17:00 בכל ימי השבוע.
  • עלות הכרטיסים: הכניסה לאי עצמו אינה עולה כסף, אך יש לקנות כרטיסים למעבורות לאי. עלות כרטיסים אלו נעה בין 24 ל70 דולר, תלוי בסוג החבילה ומה היא כוללת.
  • כתובת: New York, NY 10004.
  • על מנת להגיע לפסל החירות יש לקחת סירה מ-Battery Park במנהטן או מ-Liberty State Park בניו ג’רזי. כדי להגיע לBattery Park יש לנסוע בקו האוטובוס M20 ולרדת בתחנת Battery Pl/1 Pl. כדי להגיע לLiberty State Park יש לנסוע בחשמלית Hudson-Bergen Light Rail ולרדת בתחנת הפארק.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.statueofliberty.org/statue-of-liberty/
  • העלייה לכתר של פסל החירות כרוכה בהזמנה מראש ובתשלום נוסף.