אוטובוס התיירים של ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Hop-on Hop-off Tours

עדכון אביב 2024

האביב בניו יורק משרה אווירה אחרת על העיר, אך איתו מגיע גם מזג אוויר לא צפוי - ויום אחד יכול להיות גשום מאוד ויום אחר שימשי. אוטובוס התיירים הוא דרך נפלאה לראות את המקומות המרכזיים של העיר כך או כך, ועובר ליד המקומות האהובים ביותר בעיר כמו טיימס סקוור באוטובוס מקורה לימים בהם יש גשם או ממוזג לימים החמים. להזמנת כרטיסים מראש לאוטובוס התיירים של ניו יורק: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

אוטובוס התיירים של ניו יורק בכמה מילים

אוטובוס התיירים של ניו יורק, הופ און הופ אף ( Hop On Hop Off New York) נותן את האפשרות לראות את העיר הגדולה בנוחות וללא מאמץ. מדובר באוטובוס תיירים בעל שתי הקומות, בו הקומה העליונה היא פתוחה, ונותנת אופציה לשבת למעלה, לנסוע בין הנקודות האיקוניות והחשובות של העיר, ולתצפת על העוברים ושבים. לכל אורך הנסיעה נשמעת הדרכה המסבירה על האתרים החשובים בעיר וניתנת האופציה לרדת ולעלות בכל מקום שנראה לכם מעניין. כך ניתן להסתובב רגלית, לצלם, לחקור, ולחזור שוב אל המסלול עם האוטובוס הבא. אפשרות זו הופכת את אוטובוס התיירים להזדמנות נהדרת עבור מבקרים בניו יורק הרוצים לטייל בעיר בלי ללכת לאיבוד ובלי לפספס את המקומות החשובים.

מה עושים באוטובוס התיירים Hop On Hop Off

אוטובוס התיירים עובר בנקודות המרכזיות בעיר ומאפשר טיול נוח ברחבי ניו יורק. בזמן הנסיעה באוטובוס תוכלו להנות מהדרכה מקצועית של מדריך המנוסה אשר יסביר על ההיסטוריה של העיר והאטרקציות החשובות בה. חשוב לדעת כי האוטובוס נוסע במסלול מעגלי כך שבעזרת הכרטיס ניתן לעלות ולרדת בכל אחת מתחנות האוטובוס בזמן שנקבע או לבחור לעשות מעגל שלם ולחזור לנקודת ההתחלה. ישנם 2 קווי נסיעה מהם ניתן לבחור את הקו המתאים לכם: קו אחד באזור האפטאון (Uptown) של ניו יורק שהוא הקו המסומן בכחול, והקו השני באזור הדאון טאון (Downtown) של ניו יורק שהוא הקו המסומן באדום. הקו של האפטאון עובר באתרים מוכרים כמו טיימס סקוור (Times Square) סנטרל פארק (Central Park), מוזיאון המומה (MoMa) המת (The Met) וקולומבוס סירקל (Columbus Circle) . ואילו קו הדאונטאון עובר בצ`יינה טאון (China Town) יוניון סקווייר (Union Square) , גרינוויצ` וויליג` (Greenwich Village) וול סטריט והבורסה (Wall St. and Stock Exchange) ואיטליה הקטנה (Little Italy).

טיימס סקוור הינו אחד מבין האתרים החשובים בו עובר הקו של האפטאוןטיימס סקוור הינו אחד מבין האתרים החשובים בו עובר הקו של האפטאון

כרטיסים והגעה לאוטובוס התיירים

ישנן מספר אפשרויות לרכישת כרטיס לאוטובוס התיירים של ניו יורק כאשר עיקר ההבדל בין הכרטיסים הוא כמות הימים בהם ניתן להשתמש בכרטיס, בנוסף תוכלו לבחור בכרטיסים הכוללים גם כניסה לאחת מהאטרקציות המרכזיות בעיר . בכל אחת מהאפשרויות תוכלו לעלות גם על הקו הכחול החוצה את אפ טאון ניו יורק וגם על הקו האדום העובר בדאון טאון ניו יורק. בפסקה זו נעשה לכם סדר בין כל האפשרויות.

כרטיס קלאסי ל24 שעות

ברכישת כרטיס זה תוכלו לעלות ולרדת בחופשיות בכל אחת מהתחנות למשך 24 שעות. הכרטיס כולל בתוכו גם שעה של השכרת אופניים בכל נקודת השכרת אופניים של החברה, והדרכה מוקלטת באוטובוס עצמו. הכרטיס מומלץ לתיירים שרוצים לראות את הנקודות החשובות בעיר בנוחות ובזמן קצר.
ניתן להזמין כרטיס קלאסי ל24 שעות עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד בקישור כאן
לרכישת כרטיס קלאסי ל24 שעות בתוספת 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

כרטיס מורחב ל48 שעות

עם כרטיס זה תקבלו גישה לאוטובוס התיירים במשך יומיים וכך תוכלו להחליט לחלק את קו האפ טאון וקו הדאון טאון לשני ימים נפרדים. בכרטיס זה גם כלולה אופציה להשכיר אופניים לשעה בכל נקודה שמעניינת אתכם לאורך מסלול השכרת האופניים של החברה. בתוספת עלות של 15$ ניתן להשתתף בשייט סביב פסל החירות.
ניתן לרכוש כרטיס מורחב ל48 שעות עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד בקישור כאן
להזמנת כרטיס מורחב ל48 שעות בתוספת הנחה 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) לחצו כאן

כרטיס דלוקס ל72 שעות

ברכישת כרטיס זה תוכלו לעות ולרדת בחופשיות בכל אחת מהתחנות של שני הקווים למשך 72 שעות, וגם בו כלולה שעה של השכרת אופניים בחינם. זוהי אפשרות המתאימה למטיילים הנמצאים כמה ימים בעיר ומעוניינים לחקור את ניו יורק בלי לדאוג לאופן ההתניידות בטיול וללא לחץ זמן
לרכישת כרטיס דלוקס ל72 שעות עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד לחצו כאן
ניתן לרכוש כרטיס דלוקס ל72 שעות בתוספת הנחה של 5% לגולשי הכל על (קוד קופון HAKO5) בקישור כאן

כרטיס משולב של 24 שעות לאוטובוס התיירים+ עלייה לאמפייר סטייט בילדינג+שייט סביב פסל החירות ואליס איילנד

אם אתם מעוניינים להעמיק את הביקור בנקודות האיקוניות בעיר עם כניסה אליהם, ניתן לרכוש כרטיס עליה וירידה מהאוטובוס של 24 שעות הכולל עליה לבניין האמפייר סטייט (Empire State Building) וכניסה לשטח של פסל החירות (Statue of Liberty) ואליס איילנד (Ellis Island). כרטיס זה יכול לחסוך בזמן וכסף למבקרים המתכננים לבקר באטרקציות הללו בכל מקרה
לרכישת כרטיס משולב עם אפשרות ביטול של עד 24 שעות לפני המועד לחצו כאן

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • מומלץ לכל מי שרוצה לחוות את העיר במלואה ולא לפספס אף נקודה בזמן הקצר שיש לו. הנסיעה מהנה לילדים, זוגות, יחידים.
  • מומלץ להתחיל את היום עם האוטובוס הראשון שיוצר בשעה 9:30 כדי לנצל את כל זמן תפעול האוטובוס
  • כדי להשקיע לפחות שעה וחצי, אם לא יום שלם. נסיעה מעגלית ללא ירידות עורכת כשעה וחצי, בה תוכלו להנות מסיור מודרכך מוקלט ותצפית על כל הנקודות החשובות. אם תבחרו לרדת מהאוטובוס ולחקור כל פעם אזור אחר, אנו ממליצים להשקיע לפחות יום או יומיים.
  • האוטובוס עוצר ליד המון אטרקציות איקוניות המתאימות לכל המשפחה. אנחנו בעיקר ממליצים לשלב את הנסיעה באוטובוס עם ביקור בפסל החירות (The Statue of Liberty) או בבניין האמפייר סטייט( The Empire State Building).
  • אנו ממליצים למשפחות עם ילדים לתפוס מקום ישיבה על הגג הפתוח של האוטובוס , ולצאת למסע מהנה של תצפית מהאוטובוס הנוסעה.
  • אנו ממליצים על מלון ארבעה כוכבים Motto by Hilton New York City Chelsea ומלון שלושה כוכבים SpringHill Suites by Marriott New York Manhattan. כדאי לקרוא עוד על לינה בניו יורק בעמוד על מלונות בניו יורק.
  • טיפ להוזלת הביקור הוא לקנות דרך האתר הרשמי של האוטובוס כרטיס רק לקו האדם, הדאון טאון. עלות כרטיס זה הוא 45 דולר למבוגר ולילד.
  • זהו אוטובוס שעולים עליו רק תיירים, כלומר זה סוג של תחבורה ציבורית שהיא יותר בוחה מגניבות לעומת תחבורה ציבורי רגילה. אך, בכל זאת, אנו ממליצים לשים לב לכל החפצים האישיים בזמן העליה והירידה מהאוטובוס.
  • כדי להמנע מנסיעה עם רכב בכל אזורי העיר

שאלות ותשובות

הנסיעה באוטובוס התיירים מומלצת לכל מי שמגיע בפעם הראשונה לניו יורק. האוטובוס יכוון אתכם לכל המקומות האיקוניים, והנסיעה מהנה לכל המשפחה.

מומלץ להתחיל את הטיול ב9:30 בבוקר. למרות שהמעגל בשלמותו היא נסיעה של כשעה וחצי, אנו ממליצים להתחיל מוקדם על מנת שיהיה לכם זמן לרדת ולחקור מקומות בדרך עד סיום שעות הפעילות של האוטובוס בשעה 16:30.

כדאי להשקיע בסביבות השעה וחצי לנסיעה מעגלית ללא ירידה מהאוטובוס, וכ6 שעות לאלו המתכננים לרדת בתחנות השונות.

כן, האוטובוס נגיש לצרכים של כל אלו המטיילים עם גלגלים.

כדאי להתחיל את הסיור בתחנה שהכי קרובה אל המלון שלכם. אך אם בכל זאת קשה לכם להחליט, תחנת מזרח טיימס סקוור (Times Square West) היא תחנת המפגש של הקו האדום והקו הכחול. תוכלו לסיים סיבוב אחד וישר להתחיל בסיבוב השני.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: אוטובוס התיירים פועל בין 9:30-16:30
  • מחיר כניסה: מחיר הכרטיס נע בין 49$ ל24 שעות ועד 83$ ל72 שעות
  • להלן שמות התחנות והכתובת שלהן, כך תוכלו למצוא את התחנה הקרובה ביותר אליכם

    הקו הכחול- אפ טאון

    צפון טיימס סקוור 7th Ave & W 50th St ממול מאג`קטיק דאלי ( Majectic Deli)

    מזרח טיימס סקוור W 42nd St & Broadway ממול מלון ניקרבוטום ( Knickerbocker Hotel)

    מוזיאון המטרופוליטן 5th Ave & E 83rd St מחוץ למוזיאון בצמוד ל- 83rd St

    גן החיות בסנטרל פארק 5th Ave & E 66th St ממול לשדרה החמישית 845

    קולומבוס סירקל Central Park & Columbus Circle הפינה הדרום מערבית של סנטרל פארק ליד אנדרטת מיין (Maine Monument ).

    הקו האדום- דאון טאון

    חנות עולם האמ-אנ-אמ 7th Ave & W 48th St

    מזרח טיימס סקוור (שימו לב שכאן יש נקודת מפגש בין שני הקווים) W 42nd St & Broadway

    מגדל האמפייר סטייטקוריאה טאון 5th Ave & W 32nd St ממול לבית המרקחת CVS

    אזור פלאטאיירון 5th Ave & W 23rd St ממול Eisenbergs Sandwich Shop

    סוהו Broadway and Spring Street ממול חנות של נייק

    צ`יינה טאון איטליה הקטנה 100 Lafayette Street צמוד לפינת Walker Street

    גשר ברוקלין Park Row & Beekman St ממול 33 Park Row

    וואל סטריט Broadway & Wall St הפינה הדרום מערבית צמוד ל Rector St

    פסל החירות פארק הבטריה State St and Bridge St מול הכניסה לתחנת הסאבוואי

    נמל “סירקל ליין” בהלס קיטצ`ן State St and Bridge St מול הכניסה לתחנת הסאבוואי

    לפרטים נוספים אנה כנסו לקישור הבא: https://www.bigbustours.com/en/new-york/new-york-bus-tours#routes

  • https://www.bigbustours.com/en/new-york/new-york-bus-tours
  • הכרטיס לאטובוס כולל אופציה להורדת אפליקציה עם מידע בשידור חי על התחנות , המפה, ומידע קצר על המקום