1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. ניו יורק, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | New York
  6. »
  7. ניו יורק עם ילדים ובני נוער – מה עושים ואיפה ישנים בחופשה המשפחתית (אביב 2024)

ניו יורק עם ילדים ובני נוער – מה עושים ואיפה ישנים בחופשה המשפחתית (אביב 2024)

7 אטרקציות ופעילויות לילדים ובני נוער בניו יורק והסביבה

סאמיט וואן

סאמיט וואן

מתחם הסאמיט וואן (SUMMIT One Vanderbilt) מאפשר תצפית עוצרת נשימה על מנהטן והעיר ניו יורק כולה. המתחם ממוקם בחלקו העליון של גורד השחקים One Vanderbilt – אחד מתוך 30 הבניינים הגבוהים בעולם וארבעת הבניינים הגבוהים בעיר כולה. הבניין מתנשא לגובה של מעל 420 מטר ובנוי בצורה מעוררת השראה משילוב של זכוכית, בטון ופלדה.
כדאי לקרוא בהרחבה על גורד השחקים בעמוד סאמיט וואן, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית

סנטרל פארק

סנטרל פארק

סנטרל פארק (Central Park) הוא פארק ענק הממוקם בין האזור המערבי של העיר ניו יורק (Upper West) והאזור המזרחי שלה (Upper East Side). כיום הפארק הוא אחד מהאתרים הפופולאריים והמפורסמים ביותר בניו יורק ואף בארצות הברית כולה. גודלו של סנטרל פארק הוא 3400 דונם ונשתלו בו 25,000 עצים. הפארק מלא באגמים מלאכותיים, דשא, גשרים ואף בניינים היסטוריים וחשובים בניו יורק.
כדאי לקרוא בהרחבה על הפארק בעמוד סנטרל פארק, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית

המוזיאון להיסטוריה של הטבע, ניו יורק

המוזיאון להיסטוריה של הטבע, ניו יורק

מוזיאון ההיסטוריה של הטבע בניו יורק (American Museum of Natural History), הוא אחד המוזיאונים הגדולים בעולם ומוגדר כמרכז מדעי ותרבותי בעל שם עולמי, מכיוון שידוע באוסף העצום והמגוון שלו של דגימות וחפצים הקשורים להיסטוריה של הטבע. מאז הקמתו הוקדש המוזיאון לקידום ידע והבנה מדעיים, ולהנגשת ידע זה לציבור. המוזיאון מילא תפקיד מפתח בתגליות מדעיות חשובות רבות ותרם באופן משמעותי להבנתנו את עולם הטבע.
כדאי לקרוא בהרחבה על המוזיאון בעמוד המוזיאון להיסטוריה של הטבע, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית

אקווריום ניו יורק

אקווריום ניו יורק

האקווריום של ניו יורק (The New York Aquarium) הוא האקווריום העתיק ביותר ברחבי ארצות הברית. האקווריום מכיל למעלה מ266 מינים של חיות בר ימיות ומינים נדירים, בו תוכלו להנות מהצצה מרהיבה לעולמם של בעלי החיים הימיים כמו: פינגווינים, אריות ים, כרישים ועוד. כמו כן, תוכלו להנות ממגוון הפעילויות האינטראקטיביות באקווריום ומגוון התערוכות המושקעות באתר.
כדאי לקרוא בהרחבה על האקווריום בעמוד אקווריום ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית

תצפית אדג’

תצפית אדג’

תצפית אדג’ (Edge at Hudson Yards) מציעה תצפית מיוחדת על העיר ניו-יורק ממרפסת של אחד מגורדי השחקים הגבוהים ביותר בעיר, והיא נחשבת כיום לתצפית הפתוחה הגבוהה ביותר בחצי הכדור המערבי. מדובר במרפסת מיוחדת בצורה משולשת עם רצפה שקופה הבולטת מגג הבניין בקומה ה-100 ומציעה למבקרים לצפות בניו-יורק מגובה של 335 מטרים.
כדאי לקרוא בהרחבה על התצפית בעמוד תצפית אדג’, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית

הגנים הבוטניים

הגנים הבוטנייםהגנים הבוטניים King of Hearts, רישיון)

 

הגנים הבוטנים בניו יורק (New York Botanical Garden) הוא האוסף הכי גדול בארצות הברית של צמחים, מקומיים וזרים, המשמש גם כבית ספר ומעבדה ללימודי בוטניקה, מחקר, אמנות ואין ספק שזה מקום מצויין להעביר בו יום בטיול שלכם בניו יורק. הגנים מתפרסים על 1011 דונם ומציעים אטרקציות רבות, דרכם אפשר ללמוד על הצמחים, על מערכות הטבע ועל סוגי האקלים השונים במקומות שונים בעולם.
כדאי לקרוא בהרחבה על הגנים בעמוד הגנים הבוטנים, ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית

לגולנד ניו יורק

לגולנד ניו יורק

לגולנד ניו יורק (LEGOLAND New York) נפתח באמצע 2021 ומהווה נקודת עצירה מומלצת ופופולאריית עבור משפחות עם ילדים. מוצגים בפארק מעל 15,000 דגמי לגו שונים מרחבי העולם אשר כולם עשויים מלגו ופזורים על פני 8 מתחמים שונים בפארק. בין הפעילויות השונות שתוכלו לפגוש במהלך סיורכם בפארק, הם: האקדמיה לכיבוי אש ומשמר חופים, שיעורי נהיגה לילדים, מגוון קרוסלות ורכבות הרים וחנות מזכרות.
כדאי לקרוא בהרחבה על לגולנד בעמוד לגולנד ניו יורק – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית

אפשר למצוא פעילויות ואטרקציות נוספות שמתאימות למשפחות שמגיעות לחופשה בניו יורק כך שתוכלו לתכנן טיול שמתאים למשפחה שלכם – גם מבחינת גילי הילדים וגם מבחינת תחומי העניין שמדברים אליכם ולילדים שלכם. בקישור הזה תוכלו לראות שלל אפשרויות נוספות מעבר למה שמופיע ברשימה זו.

מלונות ודירות למשפחות בניו יורק

בקרב משפחות שמגיעות לחופשה בניו יורק יש שני פתרונות לינה פופולאריים – אופציה אחת היא לינה במלונות אשר מתאימים למשפחות והאופציה השנייה היא לינה בדירות.

מלונות פונקציונאליים למשפחות בניו יורק

כאשר בוחרים במלון שמתאים למשפחות חשוב לשים לב לשני דברים – שהמקום מאפשר אירוח של ילדים ושהוא גדול מספיק. משפחות רבות מחפשות מלון פונקציונאלי – שמצד אחד יהיה נוח ונעים ללון בו, אך מצד שני יציע את הלינה במחיר סביר יחסית. מלונות שכאלו לרוב לא יציעו מתקנים מפוארים, מספר בריכות או הפעלות לילדים, אבל יענו על הצרכים הבסיסיים של משפחות שמגיעות לחופשה בניו יורק. שימו לב שישנם מקומות שלא מאפשרים אירוח עם ילדים כלל או רק עם ילדים מעל גיל מסויים, על מנת להימנע ממקרים כאלו חשוב להכניס את גילאי הילדים באתרי החיפוש השונים. מבחינת החדרים כדאי לשים לב מעבר לגודל החדר גם למספר האורחים שהוא יכול להכיל והאם ניתן להוסיף לחדר מיטה או לא. בין המלונות הפונקציונאליים אשר מתאימים למשפחות בניו יורק אפשר למנות את San Carlos Hotel New York ,M Social Hotel Times Square New York ,Riu Plaza New York Times Square ,New York Marriott Marquis.

דירות למשפחות בניו יורק

האפשרות השנייה היא ללון בדירת נופש שמתאימה למשפחה. אפשרות זו לא פעם כדאית יותר, מאחר ומקבלים מקום מרווח יותר – בעוד שבמלון לא פעם הלינה היא בחדר אחד בדירות לרוב תהיה חלוקה לחדר וסלון או כמה חדרים. יתרון נוסף הוא שניתן להכין אוכל בדירה, וכך להכין ארוחת בוקר או כריכים למהלך היום. בין הדירות שמתאימות למשפחות בניו יורק אפשר למנות את M Social Hotel Times Square New York ,New York Marriott Marquis.

מאחר ומשפחות ישראלית לא פעם גדולות יותר מהמשפחה הממוצעת בעולם מציאת מקום מתאים יכולה להיות מאתגרת, ולכן מומלץ מאוד להזמין מקום לינה לפחות כמה שבועות לפני החופשה כדי שיהיה מבחר אפשרויות זמינות רחב יותר מתוכן תוכלו לבחור, המלצה זו מקבלת משנה תוקף כאשר מדובר בחופשה בשיא עונת התיירות. למי שחושש מהתחייבות ניתן לבצע הזמנה מראש בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך לשמור על גמישות. מאחר והלינה בחופשה משפחתית יכולה להיות עסק יקר כדאי לבדוק האם יש מבצעים והנחות בקישור הזה על אפשרויות לינה רלוונטיות עבורכם.
עוד על לינה בניו יורק תוכלו לקרוא בעמוד הזה.

השכרת רכב למשפחות בניו יורק

משפחות רבות שמגיעות לחופשה של כמה ימים בניו יורק בוחרות לשכור רכב בעבור יום אחד או יותר ולטייל גם במרחבים מסביב לניו יורק ולסוע עם הרכב למשל לאזור מפלי הניאגרה ולראות נופים ומקומות נוספים בארצות הברית ששונים ממה שרואים בניו יורק. חלק מהתיירים בוחרים לשכור רכב כבר בשדה התעופה הבינלאומי ג’ון פ. קנדי ניו יורק אחרי הנחיתה, וחלק בוחרים לשכור רכב אחרי שהיו יום או יותר בניו יורק. כך או כך, כאשר מדובר ברכב שמתאים למשפחות מומלץ מאוד להזמין רכב מראש! רכבים אלו מבוקשים מאוד ולכן מבחר האפשרויות שעומדות להשכרה הולכות ומצטמצמות ככל שמחכים עם הזמנת הרכב. הדבר נכון במיוחד כאשר מחפשים רכבים גדולים (7 מקומות ויותר) או ואנים, במקרים אלו מומלץ להזמין אפילו מספר חודשים לפני החופשה כדי להבטיח רכב שמתאים לכם. למי שחושש מההתחייבות כדאי להזמין רכב בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם, וכך להיות בראש שקט אבל להשאיר מקום לשינויים. למי מכם שחשוב לו יותר החיסכון במחיר הרכב השכור כדאי להזמין רכב בקישור הזה ולהנות מהנחה ייחודית לגולשי הכל על, או להזמין רכב לואו קוסט בקישור הזה – אך שימו לב שרכבי לואו קוסט לרוב פחות מתאימים למי שמתכנן לסוע קילומטרים רבים ביום או לסוע בדרכים מאתגרות או שאינן סלולות בשל עלויות נלוות אשר מייקרות את המחיר ההשכרה הכולל.

הגעה משדה התעופה לניו יורק למשפחות

שדה התעופה הבינלאומי ג’ון פ. קנדי ניו יורק נמצא במרחק 32 ק”מ ממרכז ניו יורק וישנן כמה דרכים להגיע ממנו לניו יורק. האפשרות המועדפת על משפחות רבות היא להגיע אל ומהשדה עם הסעה – פרטית או משותפת. כאשר מגיעים לחופשה כל המשפחה גם הפער במחיר בין אפשרות זו לאחרות מצטמצם, והוא שווה בעבור הנוחות של האיסוף מהשדה וההורדה בפתח מקום הלינה, במיוחד כשמגיעים עם ילדים קטנים או עם מספר מזוודות. מומלץ לשריין מקום בהסעות מראש, תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם. אפשרות נוספת היא מוניות, בהן המחיר לא תמיד ידוע מראש, אבל הן נוחות מאוד. במידה ואתם נוחתים בשעות מאוחרות, בהן כבר אין מוניות רבות שמחכות מחוץ לשדה, כדאי מאוד להזמין מונית מראש, למשל באפשרות הזו, כדי להבטיח שיהיה נהג שיחכה לכם ויסיע אתכם למלון או לדירה. ניתן כמובן גם להגיע עם תחבורה ציבורית, שהיא האופציה הזולה ביותר, אך לרוב הכי פחות נוחה – יש צורך להחליף קו או ללכת בתוך העיר עם המזוודות במידה ומקום הלינה לא סמוך לתחנת הרכבת או האוטובוס ויש תלות בלוח זמני הנסיעות הקבוע – דבר שיכול להגביל.
כדאי לדעת ששם השדה באנגלית הוא John F. Kennedy International Airport וכי הקיצור שלו (כמו שמופיע על כרטיס הטיסה) הוא JFK.
תוכלו לקרוא עוד מידע על השדה בעמוד שדה התעופה הבינלאומי ג’ון פ. קנדי ניו יורק.

משפחות רבות בוחרות לסוע בין השדה וניו יורק עם הסעה, ולכן כדאי לשריין מקום מראשמשפחות רבות בוחרות לסוע בין השדה וניו יורק עם הסעה ולכן כדאי לשריין מקום מראש




המלצות למשפחות המבקרות בניו יורק

  • אופי החופשה תלוי מאוד בתחומי העניין של הילדים ובגילאים שלהם. תוכלו למצוא בניו יורק אטרקציות ואתרים שיתאימו למגוון תחומי עניין ולבנות את החופשה לפי מה שמתאים למשפחה שלכם.
  • בשבועות הקרובים ישנה מגמת עלייה בביקוש ללינה למשפחות בניו יורק מה שהופך את מציאת מקום הלינה המתאים לכם לבעייתית יותר. לכן, כדאי להזמין שבועיים מראש מקום לינה למי שמגיע לחופשה במהלך האביב, ושלושה שבועות מראש למי שמתכנן להגיע לחופשה בקיץ. אנו ממליצים לעשות את ההזמנה מראש בקישור הזה בו מגוון אפשרויות המציעות ביטול בחינם כך שתוכלו לשמור על גמישות.
  • במקרים רבים הלינה היא אחת ההוצאות המשמעותיות בחופשה המשפחתית בארצות הברית בכלל ובניו יורק בפרט. תוכלו לנסות להוזיל אותה ולחפש הנחות ומבצעים בקישור הזה בעבור מלונות או דירות שרלוונטיים למשפחה שלכם.
  • לא פעם מציאת מסעדה שמתאימה גם לילדים ויש בה מנות שמתאימות גם לילדים בררניים בניו יורק יכולה להיות בעייתית. יש כמה מסעדות בארצות הברית שכוללות תפריטים ידידותיים לילדים, מרחבי משחק או אטרקציות ייחודיות לילדים שיכולות להיות בחירה בטוחה, למשל Earl of Sandwich, Chuck E. Cheese או IHOP.
  • אם אתם לנים בדירה, או רוצים להוזיל מעט את ההוצאות על אוכל במהלך היום תוכלו לעצור באחד מהסופרים בניו יורק ולהצטייד בפירות, חטיפים או לחם וממרחים. יש כמה רשתות להם סניפים רבים בארצות הברית, למשל Walmart או Costco.
  • במידה ואתם מתכננים לצאת מניו יורק לטיול עם רכב שכור ברחבי ארצות הברית מומלץ מאוד לעשות את ההזמנה לפחות שבועיים-שלושה לפני החופשה. יש ביקוש רב לרכבים מרווחים למשפחות, במיוחד במהלך הקיץ, ולכן כדי להשאיר לכם מבחר אופציות לבחור מתוכן מומלץ לעשות את ההזמנה כמה שיותר מוקדם. תוכלו לעשות זאת בקישור הזה עם ביטול בחינם וכך להשאיר פתח לשינויים.
  • בחלק מהאטרקציות בנאפולי יש כרטיסים מוזלים לילדים או כרטיסים ללא תשלום מתחת לגיל מסויים. כדאי תמיד לברר זאת בכניסה לאטרקציה במידה וקונים כרטיסים בקופות. במידה ורוכשים כרטיסים מראש שימו לב שאתם מסמנים את כמות הכרטיסים הנכונה עבור כל טווח גילים.