אוטובוס התיירים של דובאי – המדריך המקיף | Hop On Hop Off Dubai

אוטובוס התיירים של דובאי בכמה מילים

דובאי, העיר השוקקת והתיירותית ביותר במדינה. בדובאי תמצאו עשרות אתרים ואטרקציות, חלקם עולים על כל דמיון כמו עיר העתיד, הכפר הגלובלי, מתחם סקי באמצע קניון וכמובן המגדל הגבוה ביותר בעולם – הבורג’ חליפה. בדובאי יש שפע של דברים לעשות ולראות, ואחת הדרכים הטובות ביותר לחוות את רוב האטרקציות המעניינות בעיר היא שימוש באוטובוס התיירים של של דובאי (Hop On Hop Off dubai) המציע את ההזדמנות לחוות את האטרקציות המרכזיות של העיר מבלי לצעוד לאורך רחובות ארוכים או להתמודד עם התחבורה הציבורית. האוטובוס יוצא ממספר נקודות במרכז העיר ובכל תחנת עצירה הנוסעים יכולים לבחור האם הם מעוניינים לרדת ולחקור את היעד או להמשיך בנסיעה אל היעד הבא. בחלק מהאוטבוסים תזכו לנסוע באוטובוס עם גג פתוח, לראות אטרקציות רבות, ובמידה ותרצו, גם לרדת ולחוות את האטרקציות עצמן. כמו כן, ניתן לבחור את אורך הכרטיס: יום, יומיים או שלושה, על מנת לחוות את האטרקציות, ללא לחץ להספיק הכל ביום אחד. אטרקציה זו מומלצת עבור אלו שמעוניינים להכיר את דובאי בצורה טובה ומעמיקה וכן לחוות מספר אטרקציות ללא הסתובבות רגלית והסתבכות עם התחבורה הציבורית במקום.

לאוטובוס התיירים מספר רב של תחנות באתרים החשובים של העירלאוטובוס התיירים מספר רב של תחנות באתרים החשובים של העיר

מה רואים באוטובוס התיירים של דובאי

אוטובוס התיירים של של דובאי (Hop On Hop Off dubai) מציע את ההזדמנות לחוות את האטרקציות המרכזיות של העיר מבלי לצעוד לאורך רחובות ארוכים או להתמודד עם התחבורה הציבורית. ברכישת כרטיס לאוטובוס התיירים תוכלו להנות ממגוון מסלולים אשר יתנו לכם חוויה יוצאת דופן בעיר. עם המסלול האדום, תוכלו להנות ממגוון אטרקציות היסטוריות (כגון: קניון דובאי, מוזיאון העתיד, שוק הזהב ועוד), עם המסלול הכחול, תוכלו להנות ממספר אטרקציות מרכזיות במרינה דובאי (חוף ג’ומיירה, אזור המרינה וJBR ועוד) וכן סיור שקיעה ולילה שיתן לכם חוויה קסומה לאורות העיר והמבנים המטריפים של העיר.  ברכישת כרטיס, תוכלו להנות מכל המסלולים, בהם תחליטו גם האם ברצונכם לרדת בתחנת העצירה ולחוות את האטרקציה או להמשיך בנסיעה אל האטרקציה הבאה, בחלק מהאוטבוסים, אף תזכו לנסוע באוטובוס עם גג פתוח. כמו כן, ניתן לבחור את אורך הכרטיס: יום, יומיים או שלושה, על מנת לחוות את האטרקציות, ללא לחץ להספיק הכל ביום אחד. אטרקציה זו מומלצת עבור אלו שמעוניינים להכיר את דובאי בצורה טובה ומעמיקה וכן לחוות מספר אטרקציות ללא הסתובבות רגלית והסתבכות עם התחבורה הציבורית במקום.

מסלול המרינה (המסלול הכחול) תחנות:

1. קניון דובאי

2. Souk Madinat Jumeirah Burj Al Arab

3. אטלנטיס הדקל

4. פיירמונט הדקל

5. קניון דובאי מרינה

6. JBR The Beach

7. טיילת מרינה

8. בית גרובנור דובאי

9. מגדל אינפיניטי

10. מינה סיאהי

11. קניון האמירויות

סיור שקיעה ולילה:

1. קניון דובאי

2. מינה סייהי

3. אטלנטיס הדקל

4. מדינה ג’ומיירה

5. קניון האמירויות

במסלול הכחול תוכלו להנות מאתרים הנמצאים במרינה של דובאיבמסלול הכחול תוכלו להנות מאתרים הנמצאים במרינה של דובאי

סרטון על אוטובוס התיירים של דובאי

כרטיסים לאוטובוס התיירים בדובאי

ישנם מספר אופציות לאלו המעוניינים בכרטיס לאוטובוס התיירים בדובאי, כרטיס בסיסי, וכן כרטיסים הכוללים בתוכם מספר אטרקציות נוספות (כרטיסי כניסה למקומות). רכישה מבעוד מועד, תאפשר לכם לבחור באטרקציה המתאמיה לכם ביותר וכן לחסוך כסף.

כרטיס בסיסי לאוטובוס התיירים

רכישת כרטיס לאוטובוס התיירים באוטובוס התיירים בדובאי מאפשרת לכם נסיעה באוטובוס התיירים בכל הקווים השונים, ועלייה וירידה חופשית לסירוגין למשך 72/48/24 שעות לבחירתכם – בהתאם למשך הזמן עבורו תרכשו את הכרטיס. כרטיס זה מתאים לאלו שרוצים להספיק לראות את היעדים החשובים והפופולאריים ביותר באוטובוס התיירים בדובאי בזמן קצר ובנוחות.
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

כרטיס לאוטובוס התיירים הכולל שייט

רכישת כרטיס לאוטובוס התיירים בדובאי הכולל שייט מאפשרת לכם נסיעה באוטובוס התיירים בכל הקווים השונים, ועלייה וירידה חופשית לסירוגין למשך 72/48/24 שעות לבחירתכם – בהתאם למשך הזמן עבורו תרכשו את הכרטיס, וכן שייט בדאו. כרטיס זה מתאים לאלו שרוצים להספיק לראות את היעדים החשובים והפופולאריים ביותר באוטובוס התיירים בדובאי בזמן קצר ובנוחות וכן להנות משייט מרגיע.
להזמנה עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) היכנסו לקישור הזה
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

כרטיס לאוטובוס התיירים עם מגוון אטרקציות נוספות

רכישת כרטיס לאוטובוס התיירים בדובאי מאפשרת לכם נסיעה באוטובוס התיירים בכל הקווים השונים, ועלייה וירידה חופשית לסירוגין למשך 72/48/24 שעות לבחירתכם – בהתאם למשך הזמן עבורו תרכשו את הכרטיס וכן שייט בדאו וסיור במדבר. כרטיס זה מתאים לאלו שרוצים להספיק לראות את היעדים החשובים והפופולאריים ביותר באוטובוס התיירים בדובאי בזמן קצר ובנוחות. מאחר וזהו כרטיס הכולל דילוג על התור תוכלו להיכנס לאטרקציות המוצעות בלי לעמוד בתורים. כרטיס זה מתאים לאלו המעוניינים לשלם מחיר מעט יותר גבוהה המקנה כניסה מהירה לאטרקציות השונות.
להזמנה עם אפשרות ביטול בחינם היכנסו לקישור הזה

הזמנת כרטיסים לאוטובוס התיירים של דובאי- 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • אוטובוס התיירים מתאים לאלו שרוצים לבקר בעיר ובאטרקציות השונות בזמן שהוא קצר באופן יחסי ולכל מי שמחפש דרך נוחה להתנייד בחלקים השונים של העיר ללא כל צורך בתחבורה ציבורית או הליכה ארוכה. בנוסף האוטובוס מתאים למי שמעוניין לשמוע הדרכה לגבי האטרקציות השונות תוך כדי הנסיעה בו.
  • מומלץ להתחיל את הנסיעה באוטובוס התיירים בשעות הבוקר בעיקר אם רוצים להנות ולהכנס לחלק מהאטרקציות השונות. הנסיעה באוטובוס מומלצת לאורך כל חודשי השנה, גם בחורף, משום שמדובר בדרך חוייתית להנות מכל חלקיה של העיר תוך כדי הנסיעה באוטובוס מקורה.
  • מומלץ להשקיע בין יום ליומיים אם רוצים להנות ולהספיק לבקר בכמה שיותר אטרקציות אשר אוטובוס התיירים עובר לאורכן.
  • מומלץ לרדת באטרקציות השונות ולחוות אותן על מנת להנות מהטיול בצורה האולטימטיבית. כמו כן, רכישת כרטיס הכולל את כל האטרקציות יאפשר לכם להנות ממקומות נוספים בברלין.
  • עבור משפחות עם ילדים חוויית הסיור באוטובוס התיירים בברלין היא חוויה מומלצת ומיוחדת. חשוב לדעת שאין הסבר בעברית, אך סביר מאוד שילדים בכל הגילאים יהנו מהרפתקאת הנסיעה באוטובוס ומירידה ועליה בתחנות השונות וביקור באטרקציות המותאמות לגילאים השונים אשר יש לאורך מסלול האוטובוס.
  • עלות הביקור, נכון לשנת 2022, הינה כ62 אירו לכרטיס בסיסי
  • אוטובוס התיירים מקנה לכם נסיעה נוחה ברחבי העיר אל עבר האטרקציות השונות ולכן אין צורך כלל ברכב על מנת להנות מהאטרקציות השונות.

שאלות נפוצות על אוטובוס התיירים של דובאי

אוטובוס התיירים מתאים לאלו שרוצים לבקר בעיר ובאטרקציות השונות בזמן שהוא קצר באופן יחסי ולכל מי שמחפש דרך נוחה להתנייד בחלקים השונים של העיר ללא כל צורך בתחבורה ציבורית או הליכה ארוכה. בנוסף האוטובוס מתאים למי שמעוניין לשמוע הדרכה לגבי האטרקציות השונות תוך כדי הנסיעה בו.

מומלץ להתחיל את הנסיעה באוטובוס התיירים בשעות הבוקר בעיקר אם רוצים להנות ולהכנס לחלק מהאטרקציות השונות. הנסיעה באוטובוס מומלצת לאורך כל חודשי השנה, גם בחורף, משום שמדובר בדרך חוייתית להנות מכל חלקיה של העיר תוך כדי הנסיעה באוטובוס מקורה.

מומלץ להשקיע בין יום ליומיים אם רוצים להנות ולהספיק לבקר בכמה שיותר אטרקציות אשר אוטובוס התיירים עובר לאורכן.

כן. אוטובוס התיירים נגיש לנכים בעלי כסאות גלגלים.

כמובן. תוכלו לחזור על המסלול בשנית על מנת לחוות את האטרקציות השונות ולמצות אותו

כרטיס לאוטובוס התיירים ליום אחד, כולל 2 מסלולים, היסטורי (נמשך כ80 דקות) ומרינה (נמשך כ130 דקות) וכן סיור שקיעה לילה. האוטובוס פועל בשני המסלולים כל חצי שעה.

מידע שימושי

  • הסיורים פועלים לאורך כל ימות השבוע החל מהשעה 09:00 עד השעות 17:00 או 17:30 כתלות בסוג הכרטיס, על כן יש לבדוק את השעות הספציפיות בעת הרכישה.
  • מחירי הכרטיסים מתחילים ב-62 יורו לכרטיס בסיסי של כ24 שעות ועולים בהתאם לשעות וכן אם משולבות אפשרויות כמו הדרכה בזמן אמת או שיט בסירה או כרטיסי כניסה לאטרקציות.
  • קישור לאתר הרשמי: https://www.bigbustours.com/en/dubai/dubai-bus-tours