מוזיאון העתיד, דובאי – כרטיסים בהנחה וההמלצות החשובות ביותר למבקר | Museum of The Future

מוזיאון העתיד בכמה מילים

מוזיאון העתיד של דובאי הוא מוזיאון המעצב את העתיד של האנושות בשונה ממוזאונים אחרים שבאים להנציח את העבר. “מסע לעתיד” הוא פרוייקט שבא להנגיש לנו את החיים בשנת 2070 . הבניין האייקוני הזה הוא אחד המבנים האדריכליים המורכבים בעולם שבנוי משבע קומות, כך שכל קומה מציגה מציאות שונה וחוויה עתידית טכנולוגית אחרת. מדובר באחד האתרים המבוקשים והפופלארים ביותר לביקור בדובאי  ולעיתים נגמרים לו הכרטיסים הפנויים באותו יום  (במיוחד בעונות התיירות) ולכן אנו ממליצים להזמין את הכרטיסים מראש (לפרטים והזמנה עם הנחה לגולשי הכל על – קוד קופון HAKO5 | לפרטים והזמנה עם אפשרות ביטול חינם).

טיפ זהב: למי שרוצה לחסוך מהעליות ישנה אפשרות לקנות כרטיסים משולבים למוזיאון העתיד יחד עם אטרקציות נוספות בדובאי למשל כרטיס פופלארי המשלב את המוזיאון עם הבורג’ חליפה (לפרטים והזמנה)

מדובר במרכז חוויתי שממחיש את העתיד בצורה וירטואלית . במוזיאון יש קומת ילדים לשלל פעילויות מרתקות בעולם הפיזי ללא צורך במסכים המשמיש למידה על תחומי הרובוטיקה והבינה המלאכותית, גילוי אפשרויות כמו תחנות חלל עתידיות. כאשר נבקר במוזיאון  נראה במוצגי המוזיאון כיצד חינוך, ערים חכמות, אנרגיה ותחבורה עשויים להשתנות בעתיד. ניסע קדימה בזמן כדי לראות איך ייראה העולם בעוד כ-50 שנה, נקבל השראה מתפיסות דמיון שנוצרו על ידי טכנולוגיה בעלת חזון, ונהנה מחוויה במוזיאון שיכולה לעזור לעצב את העולם באמצעות רעיונות.

מה רואים ומה עושים במוזיאון העתיד בדובאי

המוזיאון מרשים במראהו, בגלל היותו דמוי עין מזהב. בבניין האייקוני הזה שהוא אחד המבנים האדריכליים המורכבים בעולם, מורכב מ 7 קומות שכל קומה לוקחת אותנו למציאות עתידית מרהיבה. ומציג נושאים מאוד מעניינים בהם יערות גשם לאחר שיקום, בתים עתידיים וחדשנות אנרגתית , רכבים מרחפים ,תחנות חלל, בינה מלאכותית ועוד. הקומה הראשונה – קומה המוקדשת לילדים בא הילד יוכל להשתתף בשלל פעילויות למידה ויצירה משותפות על ידי שימוש חכם בידע וטכנולוגיה. הקומה השניה – תוכלו למצוא פיתוחים טכנולוגיים שכבר נמצאים במעבדות מחקר עכשיויות. פיתוחים אלו עשויים לשנות את עולמנו בעשורים הקרובים. הקומה השלישית – תוכלו להתחבר מבחינה רוחנית ולהרגיש את האיזון וההרמוניה בין הטכנולוגיה לבין הנפש של האדם. קומה זו כוללת, בין השאר, חללים למדיטציה ומרכז הירגעות המדמה סביבה תת-ימית. הקומות הרביעית וחמישית – חיזויים עתידניים של העתיד וחיים בעתיד כמו בסיס הירח ושימור המידע הגנטי של כלל בעלי החיים בכדור הארץ .

מוזיאון העתיד, חוויה מדהימה אל תוך העתידמוזיאון העתיד, חוויה מדהימה אל תוך העתיד

סרטון על מוזיאון העתיד

כרטיסים למוזיאון העתיד של דובאי

ישנם שני סוגי כרטיסים למוזיאון העתיד. הסוג הראשון הינו כרטיס כניסה למוזיאון העתיד בלבד אותו ניתן לרכוש בקישור הזה (בו ניתן להשתמש 5% הנחה בלעדית לגולשי הכל על בהזנת קוד קופון HAKO5), כרטיס זה מתאים למי שרוצה להיות עם ראש שקט ולרכוש את הכרטיסים מראש. אפשרות נוספת היא לרכוש כרטיס משולב בעבור כניסה למוזיאון העתיד וגם בעבור הקומות העליונות בבורג’ חליפה. כרטיס זה יוצא משתלם יותר מאשר לרכוש כרטיסים בנפרד לכל אחת מהאטרקציות ולכן מתאים למי שתכנן להגיע לשתי האטרקציות הללו, כרטיס זה ניתן לרכוש בקישור הזה – גם בו ניתן להשתמש בהנחה הייחודית של גולשי הכל על.

הזמנת כרטיסים למוזיאון העתיד - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון מומלץ למשפחות מכל הסוגים וגם למבוגרים סקרנים ונלהבים!
  • הביקור מתאים לכל עונות השנה. מומלץ להגיע בימות השבוע בבוקר, אלו השפעות הפחות עמוסות במקום.
  • מומלץ להקדיש לביקור במוזיאון בין שעה לשעתיים
  • באיזור המוזיאון יש פארק קסום עם מעל 100 זנים של צמחים. שווה ביקור בפארק בנוסף למוזיאון . טיילת נחמדה שאפשר לבלות שם שעה מומלץ להגיע לשם בערב ולצפות במוזיאון מוער וגם להנות ממזג האוויר הקריר.
  • מומלץ להגיע דרך המטרו (קו אדום), ולא ברכב, שכן זהו מרכז העיר וחניה עשויה להיות קושי
  • המלצות למשפחה להגיע חצי שעה אחרי הפתיחה 10:30 כדי לא לחכות עד שיפתחו את המוזיאון. לאחר הביקור במוזיאון אפשר לשלב ארוחת צהריים במסעדה לטינית אמריקאית שנמצאת באיזור בכתובת :Amazónico Dubai – DIFC Pavilion – Dubai
  • עלות הביקור במוזיאון הינה 122 שקל לאדם
  • אין צורך להגיע למקום עם רכב נמצא בלב העיר וקרוב למטרו

שאלות נפוצות על מוזיאון העתיד

מומלץ להקדיש לביקור במוזיאון בין שעה לשעתיים

השעה המומלץ לביקור במוזיאון העתיד היא בימות השבוע בשעות הבוקר - אילו השעות הכי פחות עמוסות

הביקור במוזיאון מומלץ למשפחות ומבוגרים סקרנים חובבי אמנות וטכנולוגיה.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה :כל יום, בין 10:00 ל-18:00, כניסת מבקרים עד השעה 17:00.
  • מחיר כרטיס:145 דירהאם לאדם (כ-122 שקלים). כניסה חופשית מותאמת לילדים עד גיל 3 , מבוגרים מעל גיל 60 ובעלי מוגבלויות.
  • כתובת: Sheikh Zayed Rd – Trade Centre – Trade Centre 2 – Dubai
  • מומלץ להגיע אל מוזיאון העתיד דרך המטרו (קו אדום), שמגיע ישירות אל המוזיאון. הבניין מחובר לתחנת המטרו בגשר באורך 200 מטרים ומוקף בפארק יפייפה. כמו כן, ניתן להגיע אל המוזיאון באוטובוס – קוים 27, 29 ולרדת בתחנת מגדלי האמירויות.
  • אתר רשמי: https://museumofthefuture.ae/en