אזור המרינה ו-JBR, דובאי – המדריך המקיף | Marina and JBR

אזור המרינה ו-JBR בכמה מילים

אזור המרינה (Marina Dubai) ו-JBR (קיצור עבור Jumeirah Beach Residence- שכונת המגורים חוף ג’ומריה) הם שכונות מגורים יוקרתיות ששוכנות על קו החוף של המפרץ הפרסי. שניהם מתחמים אורבניים שנבנו בהתאם לסגנון של העיר שמייצר איים מלאכותיים התוחמים בניהם תעלות מי ים. אזור המרינה ו-JBR נחשבים לפופולארים בשל האווירה היוקרתית שלהם ומיקומם הנהדר על החוף. ניתן למצוא שם מתחמי קניות מושקעים, שווקים ארעיים, אתרי נופש, מסעדות מצוינות, טיילות רחבות, חופי רחצה חוליים וזהובים, ספורט ימי ועוד.

חופים זהובים לצד גורדי שחקים במרינה בדובאיחופים זהובים לצד גורדי שחקים במרינה בדובאי

מה עושים באזור המרינה ו-JBR

אזור המרינה ו-JBR הוא מהתוססים והשוקקים ביותר בדובאי, ויש שם המון מה לעשות ולראות. ניתן למצוא שם את השילוב התיירותי הנהדר שבין חוויה אורבנית עמוסת אטרקציות לבילוי שליו בטבע של חופי הים והפארקים. על שפת המים ניצב קניון המרינה דובאי (Dubai Marina Mall) העצום שבו ניתן למצוא שלל חנויות ומסעדות. גם בטיילת שלאורך חוף JBR יש הרבה חנויות נהדרות לשופינג לצד מסעדות ומקומות ישיבה מול הים. באזור יש גם שוק עונתי (חודשים אוקטובר-מאי) שנקרא Covent Garden Market Dubai, על שם השוק המפורסם בלונדון. חובבי האקסטרים יכולים ליהנות מצניחה חופשית עם נופים משגעים ב Skydive Dubai או מאומגה מעל למרינה (ניתן לרכוש בקישור הזה כרטיסים עם הנחה של 5% עם קוד הקופון HAKO5) חוף הרחצה שבאזור נקרא חוף המרינה (Marina Beach), שם אפשר לבלות בשלווה על החול, להתרחץ במים או לעשות ספורט ימי. בנוסף, אחד ממועדוני הלילה הפופולרים ביותר שוכן באזור המרינה ו-JBR, שמו Zero Gravity ומתקיימות שם מסיבות עד השעות הקטנות של הלילה, כמו כן פועלת במקום מסעדה. מלבד זאת אפשר ליהנות משייט או סיורי יאכטה במי המפרץ הפרסי ולהתרשם מהנופים האורבניים דרך המים. עבור מי שמעוניין להכיר את האזור לעומק מומלץ להשכיר סיור עם מדריך מקומי. להזמנת סיור מודרך עם 5% הנחה לגולשי הכל על (קוד HAKO5) לחצו כאן.

קניון המרינה על גדות הים בדובאיקניון המרינה על גדות הים בדובאי

לינה באזור המרינה ו-JBR

אזור המרינה ו-JBR נחשב כבחירה פופולארית ללינה, הוא סמוך לנופי הים ולחופי רחצה, למרכזי קניות ושלל מסעדות ובתי קפה. ניתן למצוא שם מגוון רחב של מקומות אירוח מצוינים, בין המומלצים שבהם הוא מלון סופיטל דובאי ג’ומיירה ביץ’ (Sofitel Dubai Jumeirah Beach) המפואר שמציע אירוח ברמה גבוהה בחדרים בעיצוב מודרני עם מרפסות המשקיפות על נופי המפרץ הפרסי. מלון מומלץ נוסף הוא מילניום פלייס דובאי מרינה (Millennium Place Dubai Marina), בו יש מסעדה, בר, חדר כושר, בריכה ומתקני פנאי נוספים. המלצה נוספת היא מקום האירוח ברסלו רזידנסז דובאי מרינה (Barceló Residences Dubai Marina), שם יש יחידות אירוח מאובזרות היטב, גינה, חדר כושר, בריכה ועוד. מלון הדירות ג’אנה מרינה (Janah Marina Hotel Apartments) מומלץ גם כן ומציע חדרים מרווחים עם נוף לים, בריכה, מסעדה ועוד. עבור מי שמעוניין להתארח בהוסטל מומלץ ללון בHomeStar – Jumeirah Beach המצוין, שם יש חדרי מעונות ומטבח וטרקלין משותפים.
לקריאה נוספת על מלונות באזור המרינה וJBR לחצו כאן.




המלצות "הכל על" למבקרים באזור המרינה ו-JBR

  • הביקור באזור המרינה ו-JBR מומלץ לכל מי שנמצא בדובאי ומעוניין להכיר את אחד מהחלקים הפופולארים ביותר בעיר. כל אחד יכול למצוא מה לעשות באזור, בין אם מדובר בשופינג אורבני ברמה גבוהה ובין אם בבילוי שליו בחוף הים. הזמן האידיאלי לביקור בדובאי הוא בחורף (נובמבר-מרץ), אז מזג האוויר נוח ונעים. עבור מי שרוצה לרחוץ בים מומלץ לבקר בסתיו (אוקטובר-נובמבר) ובאביב (מרץ-מאי).
  • כדאי להשקיע בביקור באזור המרינה ו-JBR בין שעתיים ליום שלם, וניתן גם לבחור ללון באזור.
  • כדאי לחבר את הביקור באזור המרינה ו-JBR עם אזורים פופולארים נוספים ברחבי העיר, כמו מרכז העיר (Downtown Dubai), איי הדקלים (Palm Islands) המפורסמים, אזור אל בארשה (Al Barsha), חוף ג’ומירה (Jumeirah Beach) שאין לבלבל אותו עם JBR, שכונת אל וואסל (Al Wasl), אזור אל ג’אדאף (Al Jaddaf), אזור פסטיבל סיטי (Festival City), בור דובאי (BUR Dubai) ותעלת דובאי (Dubai Water Canal).
  • ניתן להגיע לאזור המרינה ו-JBR במכונית פרטית. כמו כן נוח להתנייד באמצעות התחבורה הציבורית שבעיר, יש לרדת בתחנה Marsa Dubai, Jumeirah Beach Residence Station 1 וללכת ברגל כ-450 מטר.
  • למשפחות עם ילדים שמגיעות ליעד מומלץ לבקר בחוף המרינה, שם ניתן לבלות על החוף, לרחוץ במים וליהנות מספורט ימי. למגוון פעילויות ימיות עם 5% הנחה (קוד HAKO5) לחצו כאן.
  • האזור של המרינה ו-JBR אינו גדול, וכולו נחשב כפופולארי ללינה.
  • באזור המרינה ו-JBR יש שוק עונתי (חודשים אוקטובר-מאי) שנקרא Covent Garden Market Dubai, על שם השוק המפורסם בלונדון. ניתן למצוא שם שלל דוכנים עם סחורות צבעוניות. השוק מתקיים בשני מיקומים: Marina Walk וThe Walk, JBR.
  • יש באזור המרינה ו-JBR שלל מסעדות מצוינות, בין המומלצות שבהן יש את Puerto 99 Mexican Cuisine המקסיקנית, KŌYŌ Dubai שמגישה אוכל יפני, Leonardo Restaurant Dubai האיטלקית וLa Fontana Restaurant שעושה מטבח פיוז’ן מודרני.
  • אזור המרינה ו-JBR נחשב כנהדר לשופינג וניתן למצוא את מיטב החנויות והמותגים. קניון המרינה דובאי בהחלט שווה ביקור לחובבי הקניות, ועבור מי שחובב שווקים כדאי לבקר בקובנט מרקט דובאי.

שאלות נפוצות על אזור המרינה ו-JBR

כדאי להשקיע בביקור באזור המרינה ו-JBR בין שעתיים ליום שלם, וניתן גם לבחור ללון באזור.

הזמן האידיאלי לביקור בדובאי הוא בחורף (נובמבר-מרץ), אז מזג האוויר נוח ונעים. עבור מי שרוצה לרחוץ בים מומלץ לבקר בסתיו (אוקטובר-נובמבר) ובאביב (מרץ-מאי).

הביקור באזור המרינה ו-JBR מומלץ לכל מי שנמצא בדובאי ומעוניין להכיר את אחד מהחלקים הפופולארים ביותר בעיר. כל אחד יכול למצוא מה לעשות באזור, בין אם מדובר בשופינג אורבני ברמה גבוהה ובין אם בבילוי שליו בחוף הים.