חוף ג’ומירה, דובאי – המדריך המקיף | Jumeirah Beach

חוף ג’ומירה בכמה מילים

חוף ג’ומירה (Jumeirah Beach) הוא אחד מהנקודות היפות והתוססות ביותר בדובאי. זהו חוף ים ציבורי מרכזי, בסביבתו מלונות מצוינים רבים, מסעדות ובתי קפה, גני שעשועים לילדים, פינות ברביקיו ועוד. החוף עצמו הוא פנינה של טבע יפהפה בעיר, חול הים דק, רך וזהוב, והמים הכחולים נפלאים לרחצה ולספורט ימי. החוף נקרא על שם מחוז ג’ומירה (Jumeirah district) שבשוליו הוא שכן. למרות שזהו חוף פופולארי מאוד הוא אינו עמוס וצפוף, וניתן לבלות שם בשקט ובשלווה.

חוף ג'ומירה- בין חופיה הפופלארים של דובאיחוף ג’ומירה- בין חופיה הפופלארים של דובאי

מה עושים בחוף ג’ומירה

בחוף ג’ומירה ניתן למצוא את השילוב המנצח שבין אורבניות לטבע. חוף הים שוטף את העיניים ביופיו, וניתן לבלות בשלווה ובנעימים בכל חלקיו. החוף הוא ציבורי והכניסה חינמית. לאורכו יש טיילת רחבה בה ניתן להתהלך ולספוג את האווירה. אפשר להשתזף על החוף, לרחוץ במים, או להינות מספורט ימי. מעבר לחוף יש שלל חנויות מכל הסוגים, ממותגי אופנה, חנויות בוטיק יוקרתיות, חנויות טבע ובריאות ועוד. בנוסף ניתן למצוא שם מסעדות מצוינות, בתי קפה ומלונות.

אטרקציות יומיות בחוף ג’ומירה

ישנן אטרקציות ימיות ממגוון רחב שניתן לעשות באזור חוף ג’ומירה, וללא ספק זהו אחד מסוגי הבילוי הפופולארים ביותר בקרב מבקרים שמגיעים להינות מאזור חוף הים בדובאי. בלחיצה על הקישור הזה תוכלו לראות את כל האפשרויות של פעילויות מהנות בים שמול דובאי, כולן עם אפשרות לביטול בחינם, כך שתוכלו להישאר גמישים במהלך החופשה. בין האופציות השונות ניתן למצוא הפלגה מפנקת ביאכטה שתיקח אתכם לסיבוב היכרות עם דוברי מנקודת מבט חדשה ומרעננת- דרך המים, כולל כיבוד ומשקאות או ארוחה טובה, לצפייה בהפלגות יאכטה ליחצו כאן.

לחובבי הריגושים מומלץ להצטר לאטרקציה של ספורט ימי, פה ניתן לקרוא על מגוון האפשרויות בחוף ג’ומירה עם ביטול חינמי. בין היתר יש שם אטרקציית צלילה במעמקים, רכיבה על אופנוע ים ג’ט-סקי לקבוצות או לזוגותמצנח רחיפה מעל המים או פליי-בורד (Flyboarding).

סיורים מודרכים באזור חוף ג’ומירה

ישנם סוגי סיורים מודרכים רבים שמתקיימים בדובאי שיקחו אתכם לביקור בחוף ג’ומירה היפה. כדי לראות את כלל האופציות של סיורים מודרכים באזור ליחצו על הקישור הזה אשר כולל ביטול בחינם. בין האפשרויות יש סיור הליכה ברגל שיקח אתכם לכל גולות הכותרת של העיר (כולל חוף ג’ומירה), סיור בן ארבע שעות ברכב, וסיור מודרך ב”היי-לייטס” של דובאי בדיל שכולל כרטיסי כניסה לפארק השעשועים IMG, ניתן להזמין בלחיצה כאן עם ביטול בחינם.

לינה בחוף ג’ומירה

חוף ג’ומירה הוא אזור פופולארי ללינה ורבים בוחרים בו. יש באזור מספר מלונות מצוינים ומומלצים וכמובן שהקירבה לחוף הים היא יתרון גדול. אחד מהמקומות היוקרתיים ביותר באזור הוא אתר הנופש בולגרי דובאי (Bulgari Resort) ששוכן על אי בצורת סוסון ים שמחובר ליבשה באמצעות גשר להולכי רגל. אתר הנופש מציע סוויטות, חדרי סירה וחדרים רגילים עם נוף יוצא מן הכלל לים. במקום יש מתקנים מפנקים רבים כמו בריכה, גן, ספא, חדר כושר, סלון יופי, מסעדת גורמה ובר. אתר נופש יוקרתי ומפואר נוסף הוא פור סיזנס דובאי אט ג’ומיירה ביץ’ (Four Seasons Resort Dubai at Jumeirah Beach) ששוכן מול החוף ומציע חדרים מעוצבים בסגנון ערבי אלגנטי. אתר הנופש כולל את כל המתקנים כמו בריכה, ספא, מסעדה, טרקלין, מגרשי ספורט ועוד. מלון מצוין מומלץ נוסף הוא Mandarin Oriental Jumeira שממוקם במחוז ג’ומירה ומציע חדרים מפוארים ונוחים, בופה ארוחת בוקר, ספא, מסעדת מישלן ועוד. לקריאה נוספת על מלונות בחוף ג’ומירה לחצו כאן.




המלצות "הכל על" למבקרים בחוף ג'ומירה

  • הביקור בחוף ג’ומירה מומלץ לכל סוגי המבקרים ובייחוד לחובבי חוף הים. הזמן האידיאלי לביקור שם הוא באביב כאשר מזג האוויר אינו חם מידי (אפריל-מאי), אולם הביקור בחוף מתאים גם לכל תקופת הקיץ (אפריל-אוקטובר), וכדאי לדעת שאוגוסט נחשב לחודש החם ביותר בדובאי.
  • כדאי להשקיע בביקור בחוף ג’ומירה בין שעתיים לחצי יום.
  • כדאי לחבר את הביקור בחוף ג’ומירה עם שכונת ג’ומירה שנחשבת לנעימה ורגועה, ובליבה שוכן מסגד ג’ומירה (Jumeirah Mosque) המפואר שמתקיימים בו סיורים מודרכים. בנוסף, בשכונה נמצאות שלל חנויות, מרכזי קניות, מסעדות ובתי קפה בוטיקיים. לא רחוק מחוף ג’ומירה נמצא פארק צפא (Safa Park) הירוק ורחב הידיים, בו יש אגם, גני שעשועים לילדים, מגרשי ספורט, שבילי הליכה, השכרת אופניים ומתחמי ברביקיו.
  • ניתן להגיע לחוף ג’ומירה עם רכב בקלות ויש שם חנייה. אפשר להגיע גם בתחבורה ציבורית, יש לרדת בתחנה Majlis Al Ghoreifa 1 ואז ללכת ברגל כ-800 מטר.
  • חוף ג’ומירה מומלץ מאוד למשפחות עם ילדים. אפשר לבלות בחוף ללא עלות, יש שם גני שעשועים רבים ומסעדות.
  • חוף ג’ומירה הוא אזור פופולארי ללינה ויש בסביבה אתרי נופש מפוארים ומפנקים.
  • באזור חוף ג’ומירה יש מסעדות מצוינות ומומלצות רבות, ביניהן Moroccan Taste Restaurant שמגישה אוכל מרוקאי וSamad Al Iraqi Restaurant העיראקית.
  • אזור חוף ג’ומירה הוא מרכזי מאוד ויש בו היצע גדול של חנויות מסוגים שונים. תמצאו שם חנויות אופנה, מותגים, אלקטרוניקה, חנויות בוטיק ועוד.

שאלות נפוצות על חוף ג'ומירה

כדאי להשקיע בביקור בחוף ג'ומירה בין שעתיים לחצי יום.

הזמן האידיאלי לביקור שם הוא באביב כאשר מזג האוויר אינו חם מידי (אפריל-מאי), אולם הביקור בחוף מתאים גם לכל תקופת הקיץ (אפריל-אוקטובר), וכדאי לדעת שאוגוסט נחשב לחודש החם ביותר בדובאי.

הביקור בחוף ג'ומירה מומלץ לכל סוגי המבקרים ובייחוד לחובבי חוף הים.

החוף הוא ציבורי וחינמי, אולם יש לו שעות פתיחה: 10:00 עד שעת השקיעה.