מולאן רוז’ | Moulin Rouge בלונדון – סקירת מומחים

מולאן רוז' - מידע כללי

מולאן רוז’ (Moulin Rouge) הוא מחזמר המבוסס על הסרט של באז לורמן משנת 2001 בעל אותו שם, בכיכוב יואן מקרגור (מלחמת הכוכבים, בלק הוק דאון) וניקול קידמן. זוהי הופעת הבכורה של המחזמר בממלכה המאוחדת, וכרטיסים יתחילו להמכר במרץ 2021.

המחזמר מספר את סיפורם של זוג אוהבים שעולמם מתנגש כשהם נפגשים במולאן רוז’, הקברט הפריזאי האייקוני. כריסטיאן הוא סופר אנגלי בלי גרוש על התחת, שלמרות מורת רוחו של אביו מחפש את החיים הבוהמיים. סאטין, היא רקדנית קאן-קאן שחלומה הוא להפוך לשחקנית אמיתית. אך אהבתם מאוימת על ידי הדוכס…

במחזמר תוכלו לשמוע שירים אהובים ומוכרים של דייויד בואי, ג’ון לנון, הפוליס וכריסטינה אגילרה. בין השירים תמצאו גם את ‘Your Song’, ‘Come What May’, ‘Elephant Love Medley’ ו-‘Nature Boy’.




מולאן רוז' - מידע שימושי

  • למי ההצגה מיועדת? ההצגה מתאימה למבוגרים ולבני נוער בוגרים לפי שיקול ההורים (תוכן מיני).
  • שעות ההצגות: בימים שני עד שבת בשעה 19:30, ובימים חמישי ושבת הצגת צהריים בשעה 14:30
  • משך ההצגה: שעתיים וארבעים וחמש דקות (כולל הפסקה).
  • מחיר: ניתן להשיג כרטיסים להצגה זו החל מ30 פאונד.
  • חודשים בהם המחזמר רץ: כרגע כרטיסים זמינים למכירה עד ספטמבר 2024, אך המחזמר מציג באופן רציף וכרגע אין תאריך משוער להפסקה שלו.
  • מקום ההצגה: Piccadilly Theatre.
  • כתובת: 16 Denman Street, London, W1D 7DY.

שאלות נפוצות על המחזה מולאן רוז'

יש מספר אופציות לקניית כרטיסים למחזמר מולאן רוז'. ניתן לקנות כרטיסים מהאתר הרשמי וניתן לקנות בקופות האתר, אך במקרים רבים זמינות הכרטיסים באתר הרשמי ובקופות נמוכה, ועל כן האפשרות המומלצת על ידינו היא רכישת כרטיסים מראש שיבטיחו את מקומכם במחזמר. להזמנה לחצו כאן.
כמו כן תוכלו לנסות את מזלכם עם כרטיסים ברגע האחרון או בלונדון ת'יאטר דיירקט או בכיכר לסטר- לקישור לכרטיסים לרגע האחרון לחצו כאן.

המחזמר מולאן רוז' נמשך שעתיים וארבעים וחמש דקות כולל ההפסקה.

דרך ההגעה המומלצת לתיאטרון פיקאדלי היא באמצעות הטיוב. תחנת Piccadilly Circus Station (קווים Bakerloo ו-Piccadilly) נמצאת במרחק 2 דקות הליכה מהתיאטרון, תחנת Leicester Square Station (קווים Piccadilly ו-Northern) נמצאת במרחק 7 דקות הליכה מהתאיטרון. עוד על נושא תחבורה ציבורית בלונדון לחצו כאן.

לא, אמנם הכניסה מותרת מגיל 5 אך יש לשים לב במחזמר יש תוכן מיני ולכן צפייה על ידי בני הנוער היא בשיקול דעת ההורים. למי שמתעניין במידע מפורט על פעילויות בלונדון שמתאימות לילדים לחצו כאן.

המלצות על המחזמר מולאן רוז' בלונדון:

  • מומלץ להזמין כרטיסים מראש, במיוחד כשמדובר ביותר משני כרטיסים ובמיוחד בעונת הקיץ בה יש ביקוש רב. זוהי הפעם השנייה בה מעלים את המחזמר בלונדון, וצפוי כי בדומה לפעם הקודמת בו עלה הוא יהיה ממחזות הזמר הפופולארים בעיר.
  • הצגה זו מומלצת למבוגרים ולבני נוער בוגרים. יש לשים לב שצפייה על ידי בני הנוער היא בשיקול דעת ההורים שכן במחזמר יש תוכן מיני.
  • ההצגה אינה מתאימה ברוחה לתיירים דתיים. היא כוללת תוכן בוטה ו/או מיני. אנו ממליצים לקרוא עוד בנושא בעמוד לונדון לדתיים ושומרי מסורת.
  • התיאטרון נמצא באזור סוהו, ממש בסמוך לכיכר פיקדילי שנחשבת ממש מרכז העיר. היא קרובה מצד אחד לרחוב הקניות קארנאבי ומצד שני קרובה לצ’יינה טאון, שדרות שאפטסברי וכיכר לסטר ולכן אפשרי לשלב ביקור באתרים אלו כאשר מגיעים לראות את ההופעה.
  • דרך ההגעה המומלצת לאזור היא באמצעות הטיוב. תחנת Piccadilly Circus Station (קווים Bakerloo ו-Piccadilly) נמצאת במרחק 2 דקות הליכה מהתיאטרון, תחנת Leicester Square Station (קווים Piccadilly ו-Northern) נמצאת במרחק 7 דקות הליכה מהתאיטרון.

מולאן רוז' - תמונות מהמופע

במת המחזמר (צילום: Another Believerרישיון)

עוד תחת מחזות זמר והצגות בלונדון: