מוזיאון הגלידה, שיקגו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Museum of Ice Cream

עדכון אביב 2024

בתקופה זו בשיקגו עומס התיירים עולה וגובר, ויגיע לשיא בחודשי הקיץ. למרות שאין את אותן בעיות של זמינות כרטיסים, תורים ועומס במוזיאון הגלידה בסופי השבוע בעיקר וככל שנתקרב לקיץ כן ייתכנו תורים קצרים בכניסה. בניגוד לאטרקציות החובה בעיר אליהן מגיעים מרבית התיירים אין צורך לרכוש כרטיסים זמן רב מראש, אך במידה ואתם יודעים מתי תרצו להגיע זה יכול להפוך את הכניסה ליעילה יותר, במיוחד אם מגיעים בסוף שבוע. להזמנת כרטיסים מראש למוזיאון הגלידה: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם

מוזיאון הגלידה בכמה מילים

מוזיאון הגלידה בשיקגו (Museum of Ice Cream in Chicago) הוא תערוכה פופולרית המציעה חוויה סוחפת ומשובבת לב למבקרים בכל הגילאים. המוזיאון ידוע בתערוכות הצבעוניות שלו, שנועדו להפעיל את החושים ולעורר יצירתיות ומשחקיות. במוזיאון, תוכלו להשתכשך בבריכות ענקיות של סוכריות צבעוניות, להתנדנד על נדנדות בצורת גלידה, לשחק גולף צבעוני, לטעום טעימות של סוגי גלידה שונים ועוד. למעשה, מוזיאון הגלידה נוסד עוד בשנת 2016 על ידי מריליס באן (Maryellis Bunn) אמנית ויזמית בניו יורק. מוזיאון הגלידה הראשון נפתח בעיר ניו יורק והפך במהרה ליעד פופולרי ומשך אליו שורות ארוכות של מבקרים הלהוטים לחוות את התערוכות והאירועים שמתקיימים בו ומשתנים בהתאם לעונה. מאז, מוזיאון הגלידה התרחב לערים אחרות ברחבי ארצות הברית, בניהן, שיקגו. בנוסף לסיורים, המוזיאון מציע מגוון תוכניות ואירועים חינוכיים כמו: סדנאות הכנת גלידה, אירועי טעימות, ימי צילומים עם מתקנים בנושאי גלידה ותערוכות משתנות על בסיס עונתי. חלק מהאירועים הללו יכולים לכלול תערוכות בנושא חגים, תערוכות פופ-אפ המציגות טעמים או סוגי גלידה חדשים, וחוויות אחרות הקשורות לגלידה וקינוח. מוזיאון הגלידה הוא יעד מומלץ לכל מי שמחפש חוויה מהנה וייחודית בשיקגו, בין אם אתה ילד או מבוגר, הביקור במוזיאון בטוח יהיה חוויה בלתי נשכחת ומהנה לכל המבקרים.

מה עושים במוזיאון הגלידה בשיקגו

מוזיאון הגלידה, מורכב מחדרים צבעוניים בנושאי גלידה ובאמצעות המעבר בין החדרים, תוכלו לחקור בצורה משחקית עולמות שונים בנושאי גלידה וללמוד על ההיסטוריה של הגלידה, אופן הכנתה ועובדות מעניינות אחרות על הקינוח הפופולרי. החדרים מעוטרים בציורי קיר צבעוניים, אביזרים, פסלים, מצגות וידאו, 14 מתקנים המפעילים את החושים ומתקני שעשוע כמו מגלשות, בריכות שכשוך של סוכריות צבעוניות, מתקני גולף, טרמפולינות, ארטיקים ענקיים שנמסים לאיטם, נדנדות ועוד אלמנטים היוצרים אווירה ייחודית ומתוקה. בסיור במוזיאון, תוכלו להנות מהזדמנות לטעום מגוון טעמים וסגנונות שונים של גלידה ללא הגבלה, להשתתף בסדנאות או הדגמות של הכנת גלידה שיעבירו מומחי גלידה או אנשי מקצוע בתעשייה ולצלם תמונות בלתי נשכחות עם תפאורות ואביזרים בנושא גלידה.

כרטיסים למוזיאון הגלידה בשיקגו

בכל הנוגע לכרטיסי כניסה למוזיאון הגלידה בשיקגו, אין יותר מידי אופציות, מדובר במוזיאון הכולל כרטיס כניסה בסיסי. עם זאת, תוכלו לחסוך באמצעות קנייה מראש וכן באמצעות כרטיסים משולבים ובכך להנות ממגוון רחב יותר של אטרקציות בשיקגו.

לאלו המעוניינים בכרטיס כניסה בסיסי, אנו ממליצים על כרטיס המציע כניסה למוזיאון, בו תוכלו להנות מטעימות גלידה ללא הגבלה, ושימוש ב14 המתקנים של המוזיאון. לרכישת הכרטיס מראש, בעלות של כ172 שקל (49 דולר) לאדם, ותוספת הנחה של 5% לגולשי “הכל על” לחצו כאן (קוד קופון: HAKO5). כמו כן, לאלו המעוניינים לחסוך בזמן, אנו ממליצים על כרטיס דומה, המציע גם דילוג על התור. לרכישת הכרטיס מראש, בעלות של כ178 שקלים (50 דולר) לאדם, עם אופציה לביטול בחינם, לחצו כאן.

לאלו המעוניינים להנות ממגוון נוסף של אטרקציות ולחסוך, אנו ממליצים על הכרטיסים הבאים, שיחסכו לכם כ10% הנחה:

הזמנת כרטיסים למוזיאון הגלידה - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור במוזיאון הגלידה היא אטרקציה נהדרת למשפחות עם ילדים, לזוגות ולמבוגרים שאוהבים מתוק ונהנים לנסות טעמים חדשים של גלידה. הביקור במוזיאון מספק חוויה ייחודית ובלתי נשכחת בעיקר למי שמתעניין בגלידה, נהנה ממיצגים, פסלים ומתקנים, ואוהב לצלם תמונות מיוחדות לאינסטגרם ולפייסבוק.
  • הזמן המומלץ ביותר לביקור, הינו בימי חול, בשעת הפתיחה ועד השעה 12:30, מפני שהמוזיאון לא עמוס בשעות האלו.
  • מומלץ להשקיע בין שעה עד שעה וחצי בסיור במוזיאון הגלידה על מנת להנות ממגוון האטרקציות והמתקנים שיש במקום.
  • אנו ממליצים לכם לשלב את הביקור במוזיאון הגלידה בשיקגו יחד עם מוזיאון האשליות, המכון לאומנות של שיקגו פארק לגולנד, הגלגל הענק של נייבי פייר, והמוזיאון לאומנות עכשווית. כמו כן, תוכלו לשלב ביקור בפארק המילניום (Millennium Park), פארק ציבורי הממוקם בלב העיר שיקגו וכולל ציוני דרך מפורסמים כמו שער הענן (Cloud Gate), מזרקת הכתר וביתן ג’יי פריצקר (the Jay Pritzker Pavilion).
  • אנו ממליצים על הגעה בתחבורה ציבורית שכן היא צורת ההגעה הנוחה ביותר אל מרכז העיר, בה שוכן מוזיאון הגלידה. נסיעה וחנייה יכולה להיות בעייתית ומאוד לא נוחה באזור זה של העיר.
  • אנו ממליצים למשפחות להגיע לביקור במוזיאון הגלידה, שם ילדיכם יוכלו להנות מהכנת גלידה, טעימות ללא הגבלה לאורך כל הסיור וכן תוכלו לצאת עם שלל תמונות שובות ומתוקות.
  • בכדי להוזיל עלויות בביקור במוזיאון הגלידה בשיקגו, אנו ממליצים לכם להזמין כרטיס מראש ולרכוש כרטיסים המשלבים מספר אטרקציות, ובכך להנות מיותר אטרקציות בפחות כסף.
  • ניתן להגיע עם רכב, החניה כרורכה בתשלום

שאלות ותשובות

מומלץ לבקר במוזיאון הגלידה בשיקגו, בחודשי הקיץ (יוני - ספטמבר) בהם מזג האוויר, בשיקגו, נעים יותר וכן מתאים לאכילת גלידה.

הביקור במוזיאון הגלידה בשיקגו מומלצת מאוד למשפחות עם ילדים, לזוגות ולמבוגרים, שאוהבים מתוק ונהנים לנסות טעמים חדשים של גלידה. הביקור במוזיאון מספק חוויה ייחודית ובלתי נשכחת בעיקר למי שמתעניין בגלידה, נהנה ממיצגים, פסלים ומתקנים, ואוהב לצלם תמונות מיוחדות לאינסטגרם ולפייסבוק.

מידע שימושי

  • שעות הפתיחה: ימי שני – חמישי, 11:00-19:00, ימי שישי 11:00-19:30, ימי שבת 10:00-19:30, ימי ראשון 10:00-19:00
  • מחיר הכניסה נכון לשנת 2022, הינו כ172 שקלים (49 דולר) לאדם.
    ילד מתחת לגיל 2 ייכנס בחינם (בליווי מבוגר).
  • כתובת: 435 North Michigan Ave, Chicago, IL 60611
  • דרכי הגעה למוזיאון הגלידה: למוזיאון תוכלו להגיע באמצעות תחבורה ציבורית בצורה קלה, באוטובוס בקו CTA הכחול או קווי CTA שמספרם הוא :8 20, 56, ו- 60. דרך שנייה היא הגעה ברכב עצמאי, יש לשים באפליקציית הוויז את הכתובת הבאה: 435 North Michigan Ave, Chicago, IL 60611 . כשתיגעו לכתובת ישנם מספר חניונים ומגרשי חניה באזור, שימו לב, החניה היא בתשלום.
  • האתר הרשמי: https://www.museumoficecream.com/chicago