1. עמוד הבית
  2. »
  3. ארצות הברית 2024 – המדריך התיירותי המקיף ביותר בעברית
  4. »
  5. שיקגו, 2024 – כל מה שצריך לדעת לפני שמבקרים בעיר | Chicago
  6. »
  7. אתרים ואטרקציות בשיקגו
  8. »
  9. הגלגל הענק של נייבי פיר, שיקגו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Navy Pier Centennial Wheel

הגלגל הענק של נייבי פיר, שיקגו – כרטיסים בהנחה והמדריך המקיף ביותר בעברית | Navy Pier Centennial Wheel

עדכון אביב 2024

עונה זו מסמנת את תחילת עונת התיירות בשיקגו וכמות הולכת ועולה של תיירים מגיעים מכל רחבי העולם. בהתאם לכך מספר המבקרים באטרקציות השונות, בניהן גלגל הענק של נייבי פיר, עולה. אומנם אין בעיה של זמינות כרטיסים בתקופה זו של השנה, אבל יש ימים בהם עלולים להיווצר תורים. לכן, למי שרוצה להשיג כרטיסים אותם יוכל פשוט להציג בלי לעמוד בתור לרכישה, או למי שיש לו כבר תוכנית בנויה - כדאי להזמין כרטיסים מראש, מי שחושש להתחייב למועד ביקור קבוע יכול להסתכל על אופציות עם אפשרות ביטול. להזמנת כרטיסים מראש לגלגל הענק של נייבי פיר: בקישור הזה עם 5% הנחה (קוד קופון HAKO5) | בקישור הזה עם אפשרות ביטול בחינם.

הגלגל הענק של נייבי פיר בכמה מילים

הגלגל הענק של נייבי פייר (The Navy Pier””, בעברית “מזח חיל הים”), המוקם סמוך לאזור הלופ, אחד ממתחמי הבילוי הבולטים של שיקגו, מרכז העסקים הראשי של העיר הבנוי על מזח באורך של קילומטר לכיוון לב הים כמעין צורה של לשון שרוחבה כ200 מטר על שפת ימת מישיגן, מציע חוויה יוצאת דופן ותצפית מהיבה על קו הרקיע של שיקגו, גדת אגם מישיגן ונהר שיקגו.  מבקרים רבים יגדירו את הגלגל הענק כאתר חובה, לא רק בזכות היופי שלו מגובה הקרקע אלא גם בזכות התצפית המרהיבה על שיקגו הנפרסת ממרומי הגלגל.

הגלגל הענק על מזח נייבי המתפרס על אגם מישיגן הגלגל הענק על מזח נייבי המתפרס על אגם מישיגן

מה עושים בגלגל הענק של הנייבי פיר

במתחם הנייבי פיר, תוכלו להנות לא רק מכניסה למוזיאונים ייחודיים, צפייה בהצגות תיאטרון וסרטים בבתי הקולנוע, בתי הקפה המיוחדים או שופינג במרכז הקניות, אלא גם, מלונה פארק המכיל מגרש מיני גולף, 2 קרוסלות גדולות והגלגל הענק המרשים שלו. בעלייה על הגלגל הענק של הנייבי פיר, תוכלו לצפות , בגובה של כ200 רגל, בקו הרקיע העוצמתי והמרהיב של שיקגו ובאגם מישיגן. על הגלגל המסתובב 3 פעמים במשך 15 דקות, תוכלו להנות מהנוף בגבהים משתנים לאורך כל שהותכם על המתקן. כמו כן, על הגלגל ישנם שני סוגי קרונות, הקרון הרגיל בו ישנם ספסלים היכולים להכיל כ4 אנשים כך שתוכלו להנות מחוויה משותפת עם חבריכם ומשפחותיכם. וקרון VIP, בעל ארבעה מושבים נוחים ומרווחים ורצפת זכוכית שקופה להשלמת החוויה ולראיית 360 מהקרון.

לתשומת לבכם, המקום מארח אירועים רבים לאורך השנה כגון פסטיבל הכריסמס, מופעי זיקוקים ואירוח תערוכות שונות, עם בדיקה והזמנה מראש תוכלו להנות גם מהאירועים השונים המתקיימים במתחם.

נוף פנורמי מרהיב מהגלגל הענק נוף פנורמי מרהיב מהגלגל הענק

כרטיסים לגלגל הענק של נייבי פיר

אל מתחם הנייבי פיר, הכניסה אמנם בחינם, אך בעבור כניסה אל הפארק תצטרכו לקנות כרטיסים. באמצעות קנייה מראש תוכלו לחסוך כסף, להנות מדילוג על התורים, לתאם את הכרטיסים עם מגוון אירועים שקורים במתחם הנייבי פיר, וכן להנות משילוב אטרקציות נוספות.

לאלו המעוניינים רק בעלייה לגלגל הענק, אנו ממליצים על כרטיס המציע עלייה לגלגל הענק בלבד, ללא עלייה על שאר המתקנים בפארק, בעלות של כ72 שקלים (20 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיס עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאן. לתשומת לבכם, הכרטיס בתוקף לשבוע ימים, מהתאריך המתכונן, בשל שינויי מזג האוויר.

כמו כן, בעלות של כ112 שקלים (32 דולר) לאדם, תוכלו לרכוש כרטיס VIP, המציע עלייה לקרון VIP עם רצפת זכוכית שקופה ומושבים נוחים וכן דילוג על התורים. כרטיס זה מומלץ לאלו שלא רוצים לחכות את התור הרב שיש בעלייה לגלגל הענק. לרכישת הכרטיס לקרון VIP עם דילוג על התור וכן עם אופציה לביטול חינם, לחצו כאןלתשומת לבכם, הכרטיס בתוקף לשבוע ימים, מהתאריך המתכונן, בשל שינויי מזג האוויר.

לאלו המעוניינים לחסוך ולהנות מאטרקציות נוספות, אנו ממליצים על כרטיס משולב לאוטובוס התיירים בשיקגו ולגלגל הענק של הנייבי פיר, בעלות של כ210 שקלים (56 דולר) לאדם. לרכישת הכרטיס המשולב, בתוספת הנחה של 5% לגולשי “הכל על”, לחצו כאן (קוד קופון: HAKO5ׂׂׂׂׂׂׂׂ) כרטיס זה מומלץ למשפחות בעלות ילדים, בשל המעבר בין מגוון אטרקציות בעיר בנוחות ללא הסתבכות עם התחבורה הציבורית העירונית.

הזמנת כרטיסים לגלגל הענק של נייבי פיר - 5% הנחה רק לגולשי הכל על

המלצות "הכל על"

  • הביקור מומלץ לילדים ומשפחות אך מתאים לכלל האוכלוסיה.
  • מומלץ לבקר במקום באמצע השבוע על מנת להימנע מעומס מבקרים.
  • הנסיעה בגלגל אורכת כרבע שעה. זמן הביקור תלוי בכמות בה תרצו לטייל ברחבי המתחם, אנו ממליצים, בין מספר שעות לחצי יום.
  • אנו ממליצים לכם לשלב את הביקור במתחם הנייבי פיר יחד עם מוזיאון הגלידה, המוזיאון לאשליות ולגולנד שיקגו. כמו כן, תוכלו לשלב ביקור בפארק המילניום (Millennium Park), פארק ציבורי הממוקם בלב העיר שיקגו וכולל ציוני דרך מפורסמים כמו שער הענן (Cloud Gate), מזרקת הכתר וביתן ג’יי פריצקר (the Jay Pritzker Pavilion).
  • ההגעה למקום נוחה בעיקר באמצעות תחבורה ציבורית אך אפשרית גם באמצעות אובר, או רכב פרטי.
  • תוכלו ללון במתחם עצמו במלון הילטון (Sable At Navy Pier Chicago, Curio Collection By Hilton) או ללון במגוון המלונות שממוקמים בקרבת האגם.
  • נכון לשנת 2022, כרטיס כניסה בסיסי עולה 72 שקלים (20 דולר) למבוגר (12-99) וכ60 שקלים (17 דולר) לילד מעל גיל 3. לילדים מתחת לגיל 3, הכניסה בחינם
  • בכדי להוזיל עלויות אנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים מראש או כרטיסים משולבים.
  • ישנה חניה נוחה במקום
  • לעיתים המתקן מפסיק פעילותו בשל השפעות מזג האוויר, לכן כדאי לבדוק זאת מראש לפני שמגיעים ומתאכזבים במידה והמתקן סגור.

שאלות ותשובות

מומלץ לבקר במקום באמצע השבוע על מנת להימנע מעומס מבקרים.

הביקור מומלץ לילדים ומשפחות אך מתאים לכלל האוכלוסיה.

מידע שימושי

  • שעות פתיחה: המקום פתוח לאורך כל השנה, בימים שני עד חמישי: 20:00-11:00, בימים שישי ושבת 21:00-11:00 וביום ראשון 19:00-11:00.
  • נכון לשנת 2022, כרטיס כניסה בסיסי עולה 72 שקלים (20 דולר) למבוגר (12-99) וכ60 שקלים (17 דולר) לילד מעל גיל 3. לילדים מתחת לגיל 3, הכניסה בחינם
  • כתובת: Chicago, IL 60611,USA
  • מתחם הנייבי פיר נגיש באמצעות התחבורה הציבורית הרבה העוברת בסמוך לו, זוהי דרך טובה, נוחה וזולה להגיע למקום. סוגי תחבורה רבים עוברים במקום כגון: אוטובוסי CTA: קו 29, 65, 66, 124 (המקשר אל תחנות המטרה), וקו 2 (הפועל רק בשעות העומס בבוקר ובשעות הערב). כל האוטובוסים נגישים למעמדי אופניים וכסאות גלגלים. בעיר ישנן אפליקציות נסיעה, אובר (UBER) וליפט (LYFT) המשמשות כמעין מונית זולה באמצעות נהג פרטי ורכבו שלו. המתחם מציע חניה נוחה לרכבים השונים איתם תוכלו להגיע לפארק (רכב פרטי שלכם, מונית, אובר או ליפט). אם הנכם לנים רחוק מהמרכז תוכלו להשתמש ברכבת המטרה- הרכבת של שיקגו ולהגיע את התחנות האוטובוס המגוונות.
  • האתר הרשמי: https://navypier.org/
  • אין כניסה לכלבים אלא אם הוא משמש כסיוע לאדם עם מגבלויות.